Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Incident na prosvjedu za koji Kajtazi kaže da je protiv Roma

Na prosvjedu 'Želim normalan život' u Čakovcu bilo je oko 1000 ljudi. Saborski zastupnik romske manjine Veljko Kajtazi rekao je da je skup usmjeren protiv Roma. Na prosvjedu je došlo i do manjeg incidenta

Komentari 343 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - nerminius
    nerminius

    Protuprosvjednici su se javili, a zašto nitko ne kaže koji su razlozi uopće doveli lokalnu zajednicu građana da prosvjeduju protiv postupaka i načina života Roma? Mora da im se prosvjeduje, prosvjeduju zato što je kap prelila čašu. Srednjoeuropska kultura i ...prikaži još! čergarski običaji i ponašanje ne idu zajedno, pitajte građane zašto je to tako i utječe li im ta kolizija na privatni život pa to napišite, lektorirajte i onda objavite članak.

    37 Subota, 01.06.2019. u 11:28
    • Default avatar - marijan09

      marijan09: U Zg dobivaju besplatno stanove i ne placaju rezije, mjesecno obitelj dobije po raznim davanjima ovisi o broju i po 8000 kn, ne rade nista, a da prodamo mi ovo sto Drzavom zovemo, podjelimo lovu i svako sebi

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:14
    • Avatar vesela sova

      vesela sova: Kako ne rade ?? Noćni rad u kockarnici:))) , gataju , prodaju robu , prosjače , kradu i slično . Sve je to posao .

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:20
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: Protuprosvjednici iz Zagreba, pa mogu mlatiti praznu slamu. Da mi ih je vidjeti kako bi se ponašali na mjestu Međimuraca ...

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:27
    • Default avatar - djordje70

      djordje70: Pa di ste fasisti ,bez stida i srama,u Evropi 2019...sad vam je tih par roma prepreka napretku,aj sa sricom da ih brzo rjesite onaki kako vi samo znate .

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:02
    • Avatar koment100

      koment100: Budimo realni, ako pored sebe imaš zajednicu koja je sklona nasilju, krađi i nehigijeni, ne može ti biti svejedno. Nešto se mora učiniti po tom pitanju i jasan je revolt građana. Naravno da se ne smije odgovoriti progonom ali ako ...prikaži još! narušavaju red i mir postoje redarstvene i socijalne mjere koje bi se trebale početi striktno primjenjivati (gubitak socijalne pomoći, dugotrajne zatvorske kazne, oduzimanje skrbništva i sl.). Umjesto da se zamara s time je li netko manjina ili ne, zakon mora vrijediti za sve jednako. Ako sami ne žele kod sebe riješiti problem s nasiljem i krađom onda to trebaju drugi uraditi za njih. Nitko ne može reći da je nasilje, krađa i uznemiravanje drugih bukom i pucnjavom dio zaštićene manjinske kulture.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:28
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: ove nevladine udruge su najveće zlo u hr,uvjek brane krivu stranu,pa zasto ne odu u čakovec i okolna mjesta gdje romi uzimaju tuđa dobra kao u samoposlugi

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:05
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: U svakoj zajednici ima i loših i dobrih. Ovi Međimurci su navalili na Rome da bi prikrili svoje pijančevanje i nerad. Pa ja nisam vidio ljudi koji više piju i psuju od njih. A Romi su kao i svi mi ...prikaži još! ostali, ima pojedinaca koji su skloni lošem ponašanju.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:16
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Rusi su krivi za sve! Da nisu sj...ali adija bilo bi sve ok.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Rođo zaboravio si jutarnju tableticu.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:44
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Ma dajte molim vas....jednom je kod mene na more došao jedan Međimurac........... eeeeee kad mi žena nije doživila slom živaca, djeca počela plakat zašto se tata svađa sa onim stričekom...... a ja gledam u čovjeka i ne znam jeli pijan, ...prikaži još! , lud ili blesav ..ili se pretvara....normalan sigurno nije. U životu nisam vidio čudnjih ljudi.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:56
    • Default avatar - slavko14

      slavko14: Rodjak jovo , stvarno nisam znao da si mutav , pokazao si da je to tvoja sorta .

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:06
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Rođo treba tebe preselit u Pribislavec na mjesec dana pa da vidimo. Što se miješaš u što pojma nemaš?? A komentar ti je na razini djeteta. Isto tako mogu napisat za vas Dalmatince. Prije par godina cijena apartmana preko telefona ...prikaži još! a bila jedna, a kad smo stigli kod vas i kad je baba vidjela da imamo djete od 8 mjeseci podigla je cijenu za 10€, eto od danas. Mislila da ćemo platit i ostat, al se prevarila. I sad bi ja morao napisat da ste vi tamo ljenčuge svi isti. Lihvari

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:13
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Vidiš da i u neRoma ima svakavih...to ti ja govorim. A baba je imala pravo ..vi ste ti koji ste htjeli prevarit. Djeca do 12 godina plaćaju 30% manju cijenu. Nego...jesi li ti Međimurac ?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:48
    • Avatar koment100

      koment100: @RodijakJozo Hajde da primjera radi prihvatimo tvoju izjavu da nije problem s romima nego s međimurcima. Kako to da problema s njima imaju i u Srbiji, Rumunjskoj, pa čak i Indiji? Pa ne žive u tim drugim zemljama međimurci. Ja ...prikaži još! ne znam niti tvrdim da znam rješenje za ovaj problem, izgleda da ga sve vlade skrivaju pod tepih, ali bez imalo sumnje kažem da je glavni problem u njima. Kada imaš grupaciju kojoj završiti u zatvoru predstavlja čast, imaš gadan problem sa uklapanjem takvog društva s drugim društvima. Naravno da nisu svi romi problematični, neki se uspiju ukopiti ali velika većina ne i tu je problem. Da ti živiš pored jedne takve zajednice pa da se svaki dan plašiš da ti ne ulete u kuću, opljačkaju i ozljede, da te strah po noći pustiti djecu van, da noću slušaš kako pijani pucaju iz vatrenog oružja u zrak pjevao bi drugačiju pjesmu.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 16:42
    • Avatar SinkoJanko

      SinkoJanko: Kakav trol

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 16:52
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Pa ja poznam koliko hoćeš mojih Dalmatinaca koji sve to rade što si nabroja . Romi žive i u Espanji, Francuskoj, UK, Njemačkoj i sve je ok, imaju svoj način života koji je drugačiji od uobičajenog, ali i Turci su ...prikaži još! u takvi, i Albanci pa i naši Hrvati kad dođu u zapadne zemlje.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:15
    • Avatar vesela sova

      vesela sova: Jozo : Romi iz Francuske su preselili u Rumunjsku . Nemam pojma radi čega??

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:36
    • Avatar vesela sova

      vesela sova: Nemam ništa protiv Roma koji su iz Hrvatske i tu su starosjedioci , ali imam protiv koji su uvezeno i nemaju Domovnicu odnosno Hrvatsko državljanstvo . Oni su problem i oni su stranci nad kojima MUP nema kontrolu.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:40
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Oni su riješili one skitače ...koji su hodali okolo , ali stacionirane ne diraju.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:56
    • Avatar papar_sol

      papar_sol: Rodjak Jozo I ti imaš kao nacisti i ustaše "konačno rješenje" za Rome?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Rođo baba je znala da na more dolazi mlada obitelj s djetetom.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 20:24
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: To ti ja govorim....vi to sve okrećete kako vama paše...... pa šta bi vi džabe apartman ....e nema toga. Tako ste iskrivili istinu i o Romima....vama je svatko kriv samo vi niste. Daj se zapitajte zašto je to tako.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 21:06
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Mi izokrećemo??? Ako je mlada obitelj to ti je rođo otac, majka, djete/djeca. Apartman za obitelj je XY €, a kad dođeš onda je XZ. I ko je sad izokrenuo i pokušao prevarit?? Sve mi se čini rođo da vučeš ...prikaži još! neke Oršuš korijene.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 21:30
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Siguran sam da nisi spominjao dite kad si dogovarao apartman ......... taj si dio prešutio 100 %. E to ti se zove prevara dragi moj.....prevara.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 21:50
    • Avatar koment100

      koment100: @Rodijak Što te muči? Nema više jeftine radne snage s kontinenta pa sad ne možete za tri mjeseca zgrnut lovu za čitavu godinu? Mogu ti međimurci poslat rome ako hoćeš pa ćeš imat i dalje jeftinu radnu snagu. Sretni oni, ...prikaži još! sretan ti i nema problema.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 23:26
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: najradišniji narod u hr i najrazvijeniji,oni su to stekli svojim radom i znanjem,nema zapuštene zemlje,tvornice najsuvremenije u eu,nema nezaposlenih osim povlastene manjine i rođo zahvali bogu na moru vi bi dalmoši bili gladni

      Odgovori Nedjelja, 02.06.2019. u 10:52
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Đabe mi njemu objašnjavali, pa on nikada tvornicu u životu nije ni vidio, vjerojatno ne zna ni gdje je Međimurje. Sve mi se čini da su oni njegovi gosti za koje tvrdi da su bili Međimurci vjerojatno bili iz Čačka. ...prikaži još! Čk je i njima reg. oznaka.

      Odgovori Nedjelja, 02.06.2019. u 11:03
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Ma šta imate u Međimurju osim krumpira i buče. E i ovaj Međimurac mi donio litru bučinog ulja i ponašao se kao da mi je zlatnu polugu dao. A kakve tvornice i šta to proizvodite pobogu dragome....kakvi radišni ljudi.....pa oni ...prikaži još! oni se bude pijani i kako bi radili takvi.

      Odgovori Nedjelja, 02.06.2019. u 19:05
    • Avatar SinkoJanko

      SinkoJanko: Kak ne kužite da je jozo trolčina koja vas navlači. . .

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 08:47
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Šta je to trolčina ? Jesi li ti pogrešno napisao ili je to nešto lokalno kolokvijalno?

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 10:58
    • Avatar vesela sova

      vesela sova: Jozo : Troll ti je ukusno , kuhano , pečeno meso.

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 17:58
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Trolovi su stvorenja iz nordijske mitologije, divovski i nezgrapni stanovnici divljine. Načini na koje ih se prikazuje se razlikuju, ali obično su to stvorenja s velikim nosovima, dugim stopalima i dlakavim tijelima, neprijateljski raspoložena prema ljudima. U nekim pričama trolovi ...prikaži još! su noćna bića koja se izlaganjem sunčevoj svjetlosti pretvaraju u kamen.

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 19:28
    • Avatar vesela sova

      vesela sova: Jozo : Trola za ručak .😋

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 19:32
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Ja znam za trolove iz Harry Pottera.

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 19:34
  • Avatar hrvatski sandokan
    hrvatski sandokan

    "Centar za mirovne studije, Inicijativa mladih za ljudska prava, Gong, Kuća ljudskih prava, Mreža antifašistkinja Zagreba i Pravo na grad organizirali su protuprosvjed jer smatraju kako se romska manjina ciljano dovodi u kontekst narušavanja sigurnosti te da prosvjed ima veliki ...prikaži još! potencijal poticanja na etničku nesnošljivost manjine koja je u Hrvatskoj i diljem Europe diskriminirana i marginalizirana." Sada neka mi objasni netko kako su diskriminirani i marginalizirani? Dobiju stan, dobiju dječji doplatak, preprodaju "posuđene" šahtove, švrljaju po prijevoznim sredstvima i kućama i nitko im ne smije ništa reći, policajac nije mogao letimirati Roma u tijeku pljačke, jer - nije imao osobnu?! Mislim o čemu pričamu? Ukinite to da su zaštićena manjina i neka žive kao i svi mi ostali, krvavim radom, uz pritvor zatvor, ovrhu što god kao i za nas koji nismo diskriminiratni

    29 Subota, 01.06.2019. u 11:29
    • Default avatar - _vatrogasac_

      _vatrogasac_: Hrvatski Sandokan - kad vidiš koje udruge su protuprosvijed sve je jasno i uopće nije potrebno komentirati ništa, ali dobro si rekao.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 11:58
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: obadvojici + + + + +

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:19
    • Avatar brotherpaladin

      brotherpaladin: A di je ono da policija ne izlazi na teren ako je otuđena imovina u vrijednosti do 800 kn od strane navedene manje, jer to je dio njihove kulture??? Meni se čini da smo diskriminirani svi mi u odnosu na njih

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:35
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: od jednog policajca sam cuo da"glavni manjinac"u njihovom gradu bogato honorira"zmirenje"na njegove"poslove". kaze da je to"zmirenje"posljedica toga sto i nakon stotina prijava koje su podnijeli protiv bossa i njegove obitelji nitko nije zvrsio ni dana u zatvoru. boss javno pije ...prikaži još! sa ljudima iz tuzilastva ima ekipu najboljih odvjetnika u kraju pa ga ti onda prijavljuj. svjedocima se prijeti ili se cak i prebijaju (ako ih ne moze kupiti), kupuju se lijecnicka opravdanja za nedolazak na sudenja. ako ih se kojim rijetkim slucajem i osudi ne idu u zatvor jer brinu za bolesne zene, voze maloljetnu djecu u skolu i slicne nebuloze. sve u svemu cijeli sustav je zakazao i doveo do ovog opravdanog prosvjeda

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:47
    • Avatar hrvatski sandokan

      hrvatski sandokan: vjerujte mi, a nisam rasist, niti zlica bahata, niti ljenjivac, pa mislim niti glupa, ali osjećam se tako .ebeno diskriminirano u odnosu na toliko toga da uopće ne znam više što i kamo, da onaj ko pošteno radi od jutra ...prikaži još! do mraka od kada završi školovanje, kada svoj posao želi napraviti što je moguće bolje, kada pazi na sve i svakoga, a najmanje na sebe, kada odgaja dijete da voli i pazi i bude dobro i kada vidim da svi koji su totalno drugačiji, koji samo hvataju krivine i veze i lakši put, bolje prolaze, dođe mi da se torpediram u Savu, a opet, ne dam se i čekam pobjedu dobroga i pravednoga i logičnoga, LOGIČNOGA, ja ne znam više kako da se izjasnim, stambeno se zbrine onaj koji ima 10 djece, ništa staža i rada, niti volje za istim, a ja budem odbijena u traženju pomoći jer da imam premalo djece, prezdrava sam, predobro plaćena (minimalac je više od ništa), preobrazovana (SSS) i da ću se sigurno lakše snaći od ovih koji su kao diskriminirani, pa onda hoćeš posao dobar naći, to je isto sve za nekog drugog i tako... žao mi je što sam uopće rođena i što sam rodila i što je moja familija toliko naivno bedasta... raditi, biti dobar, učiti, pomoći svima, to je recept za depresiju

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:52
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: dosta nas razmislja ko i vi. nazalost umjesto da smo stvorili drzavu"po mjeri covjeka"stvorili smo raj za prevarante i lopove i pakao za postene. romi (oni neposteni) su samo mali segment onoga sto je ova drzava postala. jadan smo narod ...prikaži još! jer vec vise od cetvrt stoljeca uporno glasujemo za one koji su nas doveli opvdje gdje smo danas

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:59
    • Avatar hrvatski sandokan

      hrvatski sandokan: ja više ni plakati ne mogu, meni su suze presušile koliko sam plakala od boli i tuge i apatije i nemoći... pa ovo, stalno, na dnevnoj bazi praktički, u prometu ginu toliki naši ljudi... srce mi puca, prestrašno... ne, toliko ...prikaži još! sam tužna zbog svega što se nam događa i događalo se i bude, a ne vidim, ne vidim svjetlo na kraju, tu i tam neki treptaj, ali ode, da ne znam što učiniti, isključiti se iz svega, ništa ne vidjeti, ne misliti, samo sebe gledati, sebe i sebe, a ne mogu, ne znam, rat smo prošli, ljudi moji, rat, da Hrvatsku ima tko, kapitalisti, mafija, bankarski lobi, ovaj onaj lobi, svi i svatko, a ja se osjećam ko rob, duh, sjena

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:07
    • Default avatar - Branimir-888

      Branimir-888: Više udruga nego kontraprosvjednika....a netko sve te besposličare plaća

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:12
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: bilo sto napisati kao odgovor bilo bi licemjerno. zelim vam da nadete snage i ovom zlu jednom MORA doci kraj. poluga moci je u rukama glasaca ali nazalost ispada prema onoj Churhill-ovoj"najbolji dokaz protiv demokracije je petominutni razgovor sa prosjecnim glasacem"

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:13
    • Avatar bivši terenac987

      bivši terenac987: "crazy mine" jel to govoriš o onome poznatome iz okolice Garešnice?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:17
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: tak nekak :-)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:25
    • Avatar bivši terenac987

      bivši terenac987: I predpostavio sam, pa sam kasnije pročitao odgovor na drugom komentaru i potvrdio. Samo što mlađi nije toliko opasan, jer se bavi preprodajom, dok je stari zlo, čudi me da ga netko već nije riješio.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:30
    • Avatar hrvatski sandokan

      hrvatski sandokan: da, demokracija, glasači s placa - kaj mi tu možemo, ma nemremo ništa, bla bla, joooooj, pa ovaj je crni, ovaj je bijeli, ova je ružna, ovaj je s dva kraja uzeo, ovi su bla bla, a nemamo za koga, ...prikaži još! a sve je narihtano, halo, i tako, glasati ode 30 posto, na ulicama niti žutih prsluka niti ikoga igdje, samo da je jesti piti i ljubiti, a što me briga što susjed nema što jest i tako...

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:32
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: bivsi terenac@ stariji je uspio zastrasiti okolinu pricama o svojim vezama a i premlacivanjem neposlusnih. stvarno je cudo da mu netko nije"pobrojio kosti". kazu da je bilo nekoliko slucajeva gdje je poneko upao u njegovo gnjezdo sa kratkim ili dugim ...prikaži još! cijevima i da je cvilil kao stakor i daval sve sto su trazili. mladi je uvjek bio samo izvrsitelj bratovih zelja

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:48
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: hrvatski sandokan@ zgleda da smo se strosili tam 90-ih (ili su nas kupili perlama kak indijance) :-(

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:49
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Referendum za ukidanje nadustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina iznad domicilnog hrvatskog naroda i kraj svake rasprave. Ne mora niti biti referendum ali zastupnici to neće sami napraviti (iz poznatih razloga).

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:50
    • Avatar bivši terenac987

      bivši terenac987: Tu familiju nažalost poznajem, i bolje nego što želim. Je istina je to za upad provjereno znam, problem je što ljudi nakon pokušaja prijave vide da nema smisla pa odustanu. A nitko valjda ne želi u zatvor ko za pravog ...prikaži još! g čovjeka. Eto bilo je i na "Provjerenom" i sve se zna i oni opet šetaju ko 🤠 🤠. Ali ja sam opet optimističan da će se netko naći, prije ili kasnije.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:56
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Osijek@ ma nisu kod nas problem toliko prava i zakoni koliko je njihovo provodenje. ne daju"manjincima" (svima) toliko prava propisi koliko im daje korumpirani sustav. mozemo mi donijeti jos 10.000 zakona ako ce se oni provoditi prema bogatstvu ili politickoj ...prikaži još! moci onih na koje se odnose opet cemo biti tu gdje i jesmo.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:43
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: bivsi terenac@ imam frenda koj tamo zivi. cudio sam se kaj to ne rijese pozivanjem ekipe sa strane, frend kaze da ima djecu i da ih ne zeli izlagati opasnosti osvete. malo me je zaintrigiraklo pa sam prikupil ponesto podataka. ...prikaži još! trulez sustava im omogucuje da budu to sto jesu, pocevsi od policije pa do pravosuda (vise"pravosuda"). smrad je ocigledno teska kukavica obzirom da su mu sva djela pocinjena u coporu i pretezno prema zenama

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:50
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: crazy mind@ itekako je problem zakon koji sam gore navela. Samo spominjanje tog zakona kod bilo kakvog "ispada" onemogućuje provedbu ikakvog zakona. Odmah se dižu na noge deklarativni zaštitnici koji se nikad ne bi doselili sa svojom obitelji u susjednu ...prikaži još! kuću. Političari žive na našim podjelama (koje sami potenciraju a narod nasjeda). Kad se narod zgusne u masu, kad se političari počnu bojati reakcija naroda onda će i početi red. Znamo tko uvijek plaća cijenu. Mi nemamo rezervni plan. Oni sigurno imaju. Sigurna sam da razumijete.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 16:21
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: sićam se da mi je pok. dida pričao u nekoliko navrata kako su njega i brata kad su ostali bez roditelja i to maloljetni....... počeli terorozirat Cigići koji su se doselili odnekud i podigli nekakve barake na njihovoj zemlji .. ...prikaži još! j zemlji .. maltretiranje tada dva dječaka su bila svakodnevna.. toliko su se bili osilili da su ih počeli iz kuće tjerat.. ..onda su napisali pismo svom stricu koji je živio u Slavoniji... molili su ga za pomoć.. i strikan se pojavio nakon mjesec dva... pješice iz Slavonije na Velebit.... rješio je cigiće tako da ih je par pobio sa jasenovim kolcem.. ostali su pobjegli i nikad se više nisu pojavili.. nažalost i didov stric je nakon tog obračuna dugo bolovao da bi od posljedica sukoba i on umro u Slavoniji par mjeseci kasnije... ... želim napisati da ne mrzim nikoga..ali znam da i u Otoćcu imaju problema sa Romima... srićom mi u Senju ne znamo za njih.. problema ima i u Novom i Crikvenici.. nasilni i bahati ... vrime je da im se kaže DOSTA..

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:40
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Osijek@ normalno da razumijem ali i dalje smatram da je"drustvena klima"bitnija od samih zakona dokle god se primjenjuju selektivno - ovisno o novcu ili politickoj moci (ili oboje)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:50
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: U tom se dijelu slažem s vašim postom, @crazy mind. Još moramo utvrditi tko, kako i zašto stvara takvu društvenu klimu.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:19
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: stvaramo je mi sami, podjelama. ne mozemo se vjecno vaditi na zablude i naivnost

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:22
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Istina. Još da se pojavi netko tko bi to bio u stanju narodu objasniti.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:45
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: prije ili kasnije hoce. kazu kinezi da se voda pojavi kada je narod spreman za njega (Franjo je dokaz)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:48
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Slažem se s vama. Nadam se samo da je ostalo dovoljno svjesnog naroda ovdje.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:50
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: nadajmo se. pozz

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 19:06
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Pozdrav.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 20:52
  • Avatar PRCO
    PRCO

    Sada ce se opet izmisljati mrznja ,ustastvo i ostale dnevnopoliticke gluposti a normalnom narodu je puna kapa roma zbog njihovog asocijalnog ponasanja!

    8 Subota, 01.06.2019. u 11:33
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ne vjerujem da je narodu puna kapa Roma kao manjine, prije onih 20-40 posto (ovo je vise onako cca nego realna brojka) Roma koji se klosare, pljackaju, napadaju ostale ljude itd...

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:10
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: tocno

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:15
    • Default avatar - morejadransko

      morejadransko: Ja sam do sad upoznao samo jednog dobrog i pristojnog a znam ih vrlo puno.. tako da ta brojka 20 do 40 nije realna... prije je 80 do 90 posto

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:39
    • Avatar __Che__

      __Che__: Taj koji kaze da ima 10-20 roma koji su problematicni taj nek si taj svoj broj pomnozi s 1000,pa svaki drugi je problematican,ne kazem svi ali kao sto je gore napisao 80-90% i to su jedine realne brojke

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:52
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: nemojmo pretjerivati. znam ih ponesto postenih, cesto su sirotinja ali ne zive od socijalne pomoci. uglavnom nastoje trgovati (cesto stokom), neki obilaze okolinu sakupljajuci otpad. smradovima treba reci da su smradovi ali ne smijemo si dozvoliti da one postene trpamo ...prikaži još! sa njima u isti kos

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:53
    • Default avatar - lolita 29

      lolita 29: Ma dajte pa meni su gadjali auto kamenjem, njih desetorica!! Cekaju na zavoju u bacaju!! I nikome nista

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:41
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: vjerujem ali ne SVI nego oni o kojima pisemo. najveci problem je u institucijama koje ne rade ono sto bi trebali. zasto nije takovih problema sa romima bilo u vrijeme"narodne milicije"? imal sam prilike jednom vidjeti intrevenciju jednog mileka protiv ...prikaži još! 10-ak roma, bjezali su i cvilili kao stakori. jednom sam naisao kada je policajac zaustavio lokalnog badzu (roma) a ovaj otvorio vrata auta i rekao:"sta je, ne svida ti se poso, hoces da sada odem u stanicu i da te izbace iz policije. sjeti se tko ti je dao novac kad si ga trebao". ono sto je bilo zlo je to sto se je policajac POVUKAO. "afganistanac"zalupio vrata auta i odvezao se jer ocigledno kupio pravo da radi sto hoce

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:59
    • Default avatar - DuroDrkafon

      DuroDrkafon: @prco Bravo!...tako je!

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:45
  • Default avatar - mdcro24
    mdcro24

    Puna podrska prosvjednicima, treba vec jedom reci dosta ovim romima koji se nikako ne zele civilizirati.

    2 Subota, 01.06.2019. u 11:41
    • Avatar octopuss

      octopuss: Od govorenja "dosta"njima se samo trese trbuh od smijeha, jer znaju da im nitko ništa ne može. Jednom kad nekom proizvođaču krumpira pukne od toga što su mu ukrali ne nekoliko kila za sebe, već nekoliko tona za prodaju na ...prikaži još! veletržnici i kad nabavi malokalibarku sa noćnim nišanom pa ih počne skidati, onda će se i država i sami lopovi zamisliti. Nema tu rasizma kad po noći gađaš lopove koji ti kradu tvoje vlasništvo.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:02
    • Avatar schulz_1

      schulz_1: kako ne bi bili civilizirani, npr. bave se svakodnevno triatlonom. preplivaju dravu, dotrče do grada, i vrate se kući na biciklu

      Odgovori Nedjelja, 02.06.2019. u 03:31
  • Avatar Ivan_8102
    Ivan_8102

    budimo realni pa priznajmo koliko roma prima socijalnu pomoć te koliki postotak istih je radno sposoban? Koliko godišnje oštete državni proračun svojim neradom? To nije nikakav ašizam to su činjenice..

    55 Subota, 01.06.2019. u 11:51
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: ooo ima roma koji ne primaju socijalu. od prevara tako dobro zive da im to i ne treba

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:14
    • Avatar Rosenrot

      Rosenrot: Misliš na one sa Provjerenog što Mercedesom dolaze po hranu u socijalnu kuhinju?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:32
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: ima jedan sa bmw-om 6 u garazi, dvije zene i dvoje djece, svi korisnici socijale. to je onaj sto je napao ekipu Nove tv (bacio novinarku u jarak)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:50
    • Default avatar - puna_kapa

      puna_kapa: Ima crazy mind. Funkcioniraju tako da jedan od njih ima pripisanu cilu imovinu na sebe, ostali nemaju nista, onda rade probleme, kradu, teroriziraju, pa kad ih uvate, nemaju im kako uzet, dok taj sta ima na sebi sve se drzi ...prikaži još! dalje od problema. Teski paraziti drustva. Ne volim generalizirat, ali za njih se moze generalno rec da su uzasni, osim par iznimki

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:51
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: puna_kapa@ tocno, imovina je cesto na maloljetnoj djeci staroj od par mjeseci do par godina. kada njihove zrtve i dobiju pravomocne presude za naknadu stete nitko od lopova nema nista na sebi a voze se skupocjeni auti, zivi se u ...prikaži još! vilama i svakodnevno trose pare u kockarnicama (kazu da neki imaju rezervirane termine na"masinama"). to sto su paraziti je samo dio problema jer vecina njih ne zivi od socijale nego od krada i prevara. nazalost kao i uvjek do sada ako i dode do"uvodenjareda"nahebati ce ona sirotinja a glavni baje nikada (previse je para u igri)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:04
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: E pa sada se vidi da nije problem u njihovom ponašanju nego u novcu koji dobiju. Ako imaju pravo na njega zašto ste ljubomorni.....idite i vi tražite možda i vi dobijete .

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:17
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: ah rodijace@ mislis ako si ti uspio da cemo i mi? :-)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:38
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Pa u čemu jew problem ....u njihovom privatnom životu ili šta. Ko vas kontrolira idete li u kasino ili se opijate u kući.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:58
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: problem je u tome sto su kriminalci (oni koji to jesu). boli me kuka gdje idu i sto rade sa svojim parama, trose li ih u kasinu ili na alkohol ili na obadvoje

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:02
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Pa šta su tebi napravili ili govoriš iz izvora rekla-kazala.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:05
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: meni osobno nist ali poznajem (dobro poznajem) sudske epiloge slucajeva gdje su prevarama ljudima otimali imovinu ili ucjenjivali ili premlacivali one koji se nisu dali"prevariti"bez uporabe sile. da nebi bilo rekla kazala presude su pravomocne. posten covjek je posten covjek ...prikaži još! bio Rom ili indijanac a mi ovdje pricamo o smecu u romskim zajednicama koje i nije tak malobrojno. kada se krene na takove problem je sto CESTO svi iz naselja staju uz takove i trkeljaju da se napada SVE Rome. ne mislite li da tada svi i snose krivicu za posljedice?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:24
    • Default avatar - puna_kapa

      puna_kapa: Rodijače, neko ti mora reć, pa ću ja... Glup si. Postoji nešto šta se zove moral, pa nećeš tražit socijalnu pomoć ako ti nije potrebna. Ako si zdrav čovik, pokušat ćeš nešto radit i od toga živit. Također, ti socijalni ...prikaži još! novci nisu iskopani iz zemlje, nego su to novci poreznih obveznika. Dakle, neko radi svojih 8 sati ili 24 sata da bi neki neradnici dobijali njegove pare zato jer se njima ne da radit! Nije stvar u tome da se neko od nas može prijavit za te pare, možemo svi, pa ko dobije dobije, ali nije to to. Oni primaju te pare, kradu, tuku, prijete, teroriziraju, razbiju i nikako ne pridonose društvu niti imaju ikakvu želju pridonit. Da su oni mentalno nesposobni i pomogne im se, niko ništa ne bi reka, ali lijenost nije bolest nego izbor. Iz kojeg razloga bi njih trebalo dodatno poticat na školovanje i obrazovanje?? Odvratan si ka i oni

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:30
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Nije istina.....oni bi radili , ali kad kažu da su Romi neće ih nitko zaposlit. I to je sve zbog toga što su vas majke i babe plašile kad ste bili mali da će vas cigani ukrast ako ne budete ...prikaži još! dobri. A lopova i prevaranata ima u svakom narodu jednako.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:45
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: puna_kapa@ ma ne ljuti se rodjak@ samo brani svoje :-)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:46
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Ma možete vi vrijeđat koliko hočete....ja sam bar čovik i nisam rasist ni fašist. Meni ne smeta boja kože. Poznajete li ijednog Međimurca ?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:50
    • Avatar Ivan_8102

      Ivan_8102: Rodjace onda nema druge nego poželit ti rome za susjede..

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 16:04
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Pa dajte recite.....koliko vas osobno ima problema sa Romima-----osim što vladaju sterotipi o Romima pa svi pušete i na hladno. Kada ste zadnji put vidili Roma?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 16:06
    • Default avatar - MA1007_1

      MA1007_1: RodijakJozo, evo ja sam ponosni međimurac, prije par dana u mojoj blizini 2 maloljetna roma opljačkala su ženu od 80 godina , ženu koja živi sama, prethodno su nudili pomoč od kuće do kuće radi cijepanja drva za ogrijev.Isti delikventi ...prikaži još! i drugi dan ušli su kuću jedne obitelj u prijepodnevnim satima razbivši podrumsko staklo, ukućani su radili. Ukradena je pozamašna svota novca i nakita. Kako su ih uhvatili: susjed koji je nedavno izgradio novu kuću ima nadzorne kamere koje su lijepo sve snimile! Osobno radim u firmi kroz koju je proteklih godina prošlo cca 200-300 roma. Zadržalo se njih 5, ne zato jer ih je netko zlostavljao ili dao otkaz, već zato jer jednostavno ne dolaze redovito na posao, već dolaze kad im je volja. Muški dio nakon isplate dj. doplatka nije se pojavljivao par dana na poslu. Radne navike su im katastrofa. Ako je to puhanje na hladno...

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 16:47
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: A reci mi iskreno.....ali stvarno budi realan i iskren...... bi li ti volio imati susjeda Međimurca , ali onog tipičnog, ne znam kakav si ti . Budi realan.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:19
    • Default avatar - MA1007_1

      MA1007_1: Pa ja i imam susjede međimurce, ljudi ko ljudi, ima dobrih i loših, kao i svugdje na planeti, ne treba ih dijeliti po vjeri , rasi , nacionalnosti, ali ovo sad nije tema ragovora, samo sam ti iznio neke činjenice ...prikaži još! e , niti napadam niti branim, ali činjenica je da 70 % kriminala u međimurju proizlazi od roma, a teza da im se ne pruža prilika za poštenim radom jednostavno ne stoji, jer stvarno imam iskustva u tome. Svaka čast onima koji pošteno rade i zarađuju, nažalost i oni ispadaju žrtve ...

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:37
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: rodjak@ statistika u Medimurju kaze da romi cine cca 7% stanovnista a na njih otpada cca 70% kaznenih djela. Za vas to nisu relevantni podaci?. negdje smo komentirali neke lopove iz tog miljea oko Garesnice. podatak koj je iznijela Nova ...prikaži još! tv je da ta obitelj ima preko 300 (TRI STOTINE) sto prekrsajnih sto kaznenih prijava. ako je za vas fasizam prozivati takove onda sam ja stvarno fasist. u koju grupaciju spadate vi kada branite lopove i nasilnike medu romima? u jatake? kao sto kaze MA1007@ cesto nije problem to sto ih netko ne zeli na poslu nego sto nemaju radne navike, dobar dio njih radi kad im se radi ali gotovo nikad predugo, cim padnu prve pare nema ih dok ne potrose zaradeno.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 17:59
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Pa evo i mene proglasište lopovom , a ja veze nemam. Tako i jadne Rome kopji su ...priznajem .....slabo pismeni... pa im je lako nakačiti zvono da su pokrali. Nemojte ljudi.....niste u redu ...uvik sirotinja ispašta.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:00
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: radio sam u Africi. uzimali smo lokalnu radnu snagu za dio poslova. sve bi bilo u redu do prve place. kada bi dobili pare VECINA bi nakupovala cuge i unajmila kurve i dok ne stuku i zadnji dolar nema ih ...prikaži još! na poslu a doma zene i djeca umiru od gladi. tvrtka je odlucila da im samo dio place isplacuje na ruke a za ostatak novca bi se kupile namirnice i kamionima tvrtke dostavili obiteljima. tako bi trebalo i romima, nikako novac na ruke od socijale nego vaucere pa nek obitelji imaju hrane. istina je da dio njih cim dode do love juri u kockarnice

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:05
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: A nema Hrvatića po kockarnicama ?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:07
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: romi su slabo pismeni? osnovno obrazovanje je OBAVEZNO ali nitko ne moze umjesto njih polagati ispite."narodni obicaj"im je da idu u skolu do 15 godine, neki cak uspiju zavrsiti i 6 razred. svaka cast onima koji se trude i zavrse ...prikaži još! osnovno i rednje obrazovanje ali oni su MANJINA

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:07
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: ima"Hrvatica"po kockarnicama ali jako, jako malo onih sa socijalom

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:08
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: sve u svemu vi branite svoje sto se DONEKLE moze razumijeti ali da branite SVE one lopove medu romima se neda razumijeti osim ako i ti nisu vasi (i oni UVJEK tvrde da su nevini)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:10
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Ma daj molim te..........pa kod mene nema Roma, a kockarnice pune 24 sata. Lopova i provalnika koliko god hočeš, radnika ni za lijeka....a nema niti jedan Rom u krugu 100 km.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:12
    • Default avatar - slavko14

      slavko14: Rodjak jovo, da ima kako ti kazes onih tipicnih Medimuraca , drukcije bi onda romi plesali , nazalost nema ih.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:22
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: rodijak@ u cudnom mjestu zivite :-)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:24
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Šta je čudno u Makarskoj?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:26
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: pa pune kockarnice, puno lopova i provalnika, nigdje radnika - cudno mjesto. jos samo pocnite paliti gume i biti cete kao neka romska naselja u Medimurju

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:34
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Cila Hrvatska je takva. Jedino kockarnice rade.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:43
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: oh ima nas koji radimo pa nemamo ni vremena a bormes ni volje za kockanje. u kockarnice zalaze oni koji se nisu oznojili za zaradu

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:50
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Slažem se...ni ja ne pohodim ove kod nas ...jedino kad odem u Monte Carlo i dva puta sam bio u Las Vegasu..

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:57
    • Default avatar - puna_kapa

      puna_kapa: ja ću ti reć evo. poznam međimurce koji mi kažu da im romi kradu po dvorštima, ako imaju kokoše, ukradu kokoše, ako je kuća otvorena, ulaze unutra i uzimaju itd. Govore i da pritu, gađaju ljude, napadaju, kradu itd. Pazi ...prikaži još! šta ću ti reć... Niti jedna etnička skupina nema bezveze neku etiketu, pa tako ni oni. Prijatelju, Francuska je teški melting pot, nema kojeg naroda kod njih nema, a ipak, prije ne znan koliko godina su potirali rome na istok. Jel ti to šta govori? Molin te nemoj se pravit blesav. Nije niko fašist kad iznese činjenice. Oprosti molin te, ali ako je 70% zločina napravljeno s njihove strane, a ima ih navodno 7%, kako su to onda oni svi generalno dobri, ali ih ima nekoliko loših i onda se o njima stvara takva slika. Dosta mi je više tih vaših jadnih priča o tome kako su ugroženi romi, ugroženi Arapi, crnci vamo tamo. Oprosti ali to je njihov problem. Oni sami biraju vlast, sami biraju kako će se ponašat. Ista stvar ka šta smo i mi sami krivi šta je na vlasti stalno hdz. Niko drugi nego mi. Pa krivim li ja možda Nijemce radi toga? Odrasti

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:59
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: puna_kapa@ +++++

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 19:05
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Međimurci su čudni ..to je definitivno..... a ovo drugo bi se dalo razmatrat.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 19:07
    • Default avatar - MA1007_1

      MA1007_1: Očito imate loša iskustva s međimurcima, meni kao međimurcu je to žao ,ali vjerujem da imate razlog za takvo mišljenje. Ponavljam se, ima dobrih i loših , ja to najbolje znam. Ako živite u Makarskoj kao što tvrdite, onda jednostavno ...prikaži još! o nema smisla s Vama raspravljati o ovom problemu jer niste dovoljno upoznati . Romi u međimurju imaju prilika za pošten rad i život koliko žele, ali oni to odbijaju, a država ih potiče u tome, a tu najviše pate večinski dio stanovništva i malobrojni pošteni romi. Za mene rasprava gotova.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 19:26
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: A zašto Međimurci onoliko psuju i piju. Pa nije normalno koliko psuju i koliko grdo psuju.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 20:03
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: RodijakJozo, meni se ipak čini da si ti u srodstvu sa Romima, jer ovdje imaš sigurno preko 90% komentatora koji ti pišu kakav je suživot sa Romima u Međimurju, postotak njihovih razbojstava i krađa, no ti to sve negiraš, jer ...prikaži još! ti znaš najbolje kako je u Međimurju i kakvi su Međimurci. Ma zamisli. Zato što su tako jako dobri vjerojatno ih je i Francuska potjerala iz svoje zemlje. Tko god brani lopovluk, krađu, razbojništvo, bez obzira koje boje kože imali, taj nije dobar ni moralan čovjek. Usput, mojoj majci su na groblju s vrata istrgnuli zlatni lančić i pobjegli na biciklu. Nije ni toliko zbog lančića, već se 80-godišnja žena tako uplašila da više sama nije išla na groblje. Zamisli to,kakvi to (ne)ljudi mogu biti da to rade na groblju. Eto to su bili mladići od 20-tak godina. Umjesto da rade, kao svi ostali koji ne idu dalje u školu, oni kradu i plaše ljude. Zbog takvih (a ima ih jako, jako puno) ispaštaju i oni koji su vrijedni i rade, te brinu o svojim obiteljima. Da, poznajem i takve, ali na žalost u malom su broju.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 20:34
    • Default avatar - puna_kapa

      puna_kapa: pustite čovika, ili je troll ili je ograničen. Kako god bilo, ne isplati se s njim više raspravljat

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 20:55
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Međimurci su čudni ....... psuju piju...a i ovi šta su bili kod mene odnili su mi ručnike iz apartmana.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 21:02
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: :-) :-) :-) bili rodijaci i zaboravili ostavit. vidite da ne valja primat svakog :-)

      Odgovori Nedjelja, 02.06.2019. u 11:10
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: na spomen romova,vrlo često se sjetim jednog gospodina s brčićima.

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 10:16
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Na koga određeno misliš..... taj sa brčićima ?

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 10:33
    • Avatar Rosenrot

      Rosenrot: Charlie Chaplina mislim?

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 11:03
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Kakve veze on ima sa Romima?

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 11:07
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: e jozo jozo. đaba tebe na portalima.

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 11:17
    • Default avatar - RodijakJozo

      RodijakJozo: Ja ne želim ni pomislit na ono što si ti htio reći........ako je to tako onda je to strašno od tebe.

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 11:37
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: pa kada elementarna pravda nestane, kada institucije postaju parodija onog sto bi trebele biti prije ili poslije svjet skrene u to strasno. tuzna istina je to sto tada UVIJEK najvise na hebu oni najmanje krivi ali svijet ionako najmanje brinu kolateralne zrtva

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 13:02
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: po tko zna koji puta već ponavljam, nemamo uređenu socijalnu politiku. u mađarskoj nezaposlene osobe se ujutro nalaze u parkovima,školama,bolnicama itd. gdje uz mentora zadužuju metle i lopate te se brinu za čistoću okoliša, čiste snijeg, skupljaju lišće idr. nakon ...prikaži još! obavljenog posla dobivaju bonove za obrok koji mogu ponesti kući. sa odrađenih 20 dana imaju prava na djelimično sufinanciranje kućnih režija kao i socijalnu zaštitu. kod nas što je neradnik veći-prolazi bolje. gradski stan, plaćene režije, socijalno, mjesečni dodatak u novcu,hrani,odjeći,obući.... pa tko je tu lud?? izglada da smo mi koji radimo:

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 20:27
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: umjereni pacifist, da trebalo bi nekog reda i kod nas napraviti. Ne mislim na stare i nemoćne koji dobivaju socijalu, a svi dobro znamo gdje ima najviše socijale, i to mladih ljudi koji ne žele baš raditi. U mojem gradu ...prikaži još! rade komunalne poslove, ali mislim da mjesečno trebaju imati nekih 30 sati ili možda 40, sve su to mladi koji dobiju socijalu. Bilo bi dobro da je i kod nas kao u Mađarskoj, pa vjerujem da bi bio više mladih koji bi se zaposlili, a ne koristili samo socijalu. Ne žele raditi jer im je socijala nešto manja nego minimalac, pa zašto bi onda radili?

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 20:35
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: bio sam krajem rata sluzbeno u Madarskoj. Madzari su se cudili zasto smo mi zadrzali mnogo negativnosti bivseg sistema. kod njih su promjene bile osjetno drasticnije nego kod nas. izgovor da smo bili u ratu bas i nije prolazio, izjavili ...prikaži još! su da smo upravo zbog toga trebali radikalnije promjene. mi smo uspjeli vecinu negativnosti socijalizma dici do neslucenih visina a neke dobre strane smo zagazili u zemlju. kako mozemo ocekivati red kada likovi sa stotinama prijava piju sa ljudima iz tuzilastva, kada ste mogli vidjeti lokalne badze kako se usred dana izdiru na pojedine policajce prozivajuci ih zbog para koje su im dali a policajci se povlace. nisu kod nas problem romi (Kriminalci romi, ne svi) kod nas je problem nase drustvo. problem je sto je hdz jos pocetkom 90-ih u"sjeci nepodobnih"kroz negativnu selekciju podigao podobne a ne sposobne a narod (glasaci) to amenuje svakih par godina na izborima. jednako su u toj prici krivi i sdp i ostatak bulumente jer i kada su dobili priliku da nesto naprave nisu ucinili nista. nije cudo sto desnica jaca u svijetu jer je ljevica pokazala totalnu nesposobnost da nesto smisleno napravi

      Odgovori Utorak, 04.06.2019. u 20:49
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: luna-potrebno je samo volje za sprovođenje zakona.nezaposleni slabo pokretni i nepokretni ostaju kod kuće, nedovoljno snažni za radove takvima donose potrepštine, radno sposobni su na poslu i olakšali bi sebi a nebi bili teret društva. čak i srbi koji su ...prikaži još! u za nas uvijek "negativan" primjer imaju zaposlene rome u čistoći gradskih prometnica. naši su svi u kladionicama.

      Odgovori Srijeda, 05.06.2019. u 05:27
  • Avatar 50 nijansi šljive
    50 nijansi šljive

    Poruke mržnje? A kakvu poruku šalju ovi što vrše teror, kradu, napadaju, tuku i premlaćuju...? Znači - ja sam pripadnik manjine i mogu ti raditi što me volja, a ako se pobuniš onda si ti "ekstremni desničar koji širi poruke ...prikaži još! mržnje". Već viđeno

    6 Subota, 01.06.2019. u 11:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Videno puno puta i to se sve cesce vidja po cijelom svijetu,nazalost

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:21
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Najbolje bi bilo da se deklariramo i mi ko Romi. E onda bi imali ista prava i bila bi malo drugačija pjesma.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:48
    • Avatar octopuss

      octopuss: Lačni Franc:@ Imaju Romi ista prava kao i mi, ali njima je nepoznata riječ OBVEZA, a koje se mi moramo pridržavati po zakonima, a oni očito ne moraju.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:06
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Octopuss Da bar imamo ista prava. Evo samo nekoliko: upis u srednju 2 boda jer si Rom, besplatne komunalije, nekažnjiva pedofijila i incest (to je u njihovoj kulturi), besplatna drva, knjige, kompletan školski pribor, izleti, sve su jadne samohrane majke ...prikaži još! da bi dobili čim više love od socihalnog ..... Treba još?

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 20:28
    • Default avatar - EMIN_1

      EMIN_1: da li si ti Ustasa

      Odgovori Srijeda, 05.06.2019. u 11:07
  • Default avatar - Preteznovedro
    Preteznovedro

    Neka protuprosvjednici žive sa tim Romima, kad su se "zauzeli" za njih.

    3 Subota, 01.06.2019. u 12:00
    • Default avatar - _vatrogasac_

      _vatrogasac_: Protuprosvjednici svijet gledaju kroz ružičaste naočale i nemaju pojma o stvarnoj situaciji. Al eto, nek su oni borci za ljudska prava, manjine, ilegalne migrante itd... to je danas cool.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:09
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: Ok je boriti se za ljudska prava, ali ovdje se o tome ne radi. U stvari radi se, ali o ljudskim pravima Hrvata Međimuraca.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:33
    • Default avatar - Preteznovedro

      Preteznovedro: Gledaju oni novac a ne svijet oko sebe. Baš me zanima da se moraju sami financirati jel bi bili toliko "brižni".

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 14:32
  • Default avatar - qwesd
    qwesd

    Oni ne mogu biti nacionalna manjina jer nigdje na svijetu nemaju svoju državu

    4 Subota, 01.06.2019. u 11:53
  • Default avatar - STARK
    STARK

    Pre smiješno. Romi ugroženi. Hehehe. Pa nek vam MUP samo izvadi statistiku kaznenih djela koji su počinili Romi

    4 Subota, 01.06.2019. u 12:01
  • Default avatar - Jopa987
    Jopa987

    Velika podrska medimurcima..

    Subota, 01.06.2019. u 11:59
  • Avatar Bunrovna
    Bunrovna

    Problem Roma rješti kao rumunji i bugari, pomoći im oko preseljenja u Njemačku, imat će veću socijalu i dječji doplatak

    1 Subota, 01.06.2019. u 11:28
    • Avatar bivši terenac987

      bivši terenac987: Hoče hoče možeš misliti, u Njemačkoj rade! Jer da bi ostvario pravo na socijalnu pomoć, moraš raditi minimalno jednu godinu. Ili se doseliti kao migranti na temelju rata (što oni u svakom slučaju ne mogu). Nakon godinu mora ti poslodavac ...prikaži još! dati otkaz da bi uopće ostvario pravo na naknadu sa burze rada, a ako daš sam otkaz ništa od burze ali ni od socijale. A ako i to uspiješ isposlovati da dobiješ otkaz, onda moraš proglasiti Osobni bankrot i tek u tom slučaju ako ti odobre, dobivaš socijalku i plačaju ti stan i hranu ali imaju potpuni uvid u tvoje financije. Ne smiješ imati mob novi, niti auto uopće ako ga i imaš prodaju ga i oduzimaju ti za ono što ti u principu plaćaju. Šta si ti mislio da je za "socijalnu" u Njemačkoj dovoljno samo spakovati kofer i doći????? Pa pola Hrvatske bi več odselilo da je tako.

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 15:09
  • Avatar bambusula
    bambusula

    Zašto za sakupljače sekundarnih sirovina ne vrijedi isti zakon kao za ostale građane RH ? Zašto je nekome npr. dozvoljeno za curicu od 10 g dok se drugog optuži za pedofiliju ? Nisu li "oboje" pedofili ? Zašto mogu po ...prikaži još! po ulicama napadati nedužne ljude (npr. nedavni slučaj u Biogradu ) i prođu nekažnjeno dok se osobe koje im vrate kazne u rekordnom roku ? Koliko dobiju za socijalnu pomoć dok ih većina ne želi da radi ? Koliko su kaznenih djela počinili ? Dok god se država ne bude odnosila prema svima isto nek se ljudi bune.

    Subota, 01.06.2019. u 12:15
  • Default avatar - supradyne
    supradyne

    Ne znam... činjenica je da u Međimurju nema čovjeka kojeg Romi već nisu pokrali; bilo po kući... bilo po njivama... i realno, nikome ništa - čovjek je uništen, a policija ne moze pronaći krivca. Romi u svojin naseljima zive namjerno ...prikaži još! o okruženi smećem kao usred favele u Brazilu... nedaj Bože da počiste oko kuća koje im je država besplatno izgradila. Kradu, prijete ostalim ljudima. Naravno, u svemu tome ima postenih Roma..., odnosno poštenih iz perspektive nas koji nismo Romi i živimo u drugačijoj kulturi i vrijednostima nego Romi. Udati se s 14 godina i naroditi do 25 godine 10 djece da bi mogli primati novce od drzave, za njih je normalno, ali za nas koji to plačamo baš i nije, a onda se još Romi bahate i prijete onima koji ih trpe u Međimurju i koji ih preko poreza financiraju! Država im kupi djeci laptope, a oni te iste prodaju za 2 kutije cigareta. Nismo mi koji bi se trebali ispricavati i mijenjati... to su Romi. Neka prihvate civiliziran načini života, neka ne kradu, nek kontroliraju porođaje, a ne opačinu po kojoj žive i iskorištavaju sustav! Potpora prosvjednicima! Međimurci, uz Vas smo! Da... to nije život. To je život u strahu. To je Pakao. I molim vas sve zorne borce za ljudska prava usred Zagreba da ne pametujete ako ne zivite u Međimurju. Međimurci su Romima dali 1001 šansu i na svaku su sansu 1001 put pljunuli.

    1 Subota, 01.06.2019. u 12:43
  • Avatar mangup@dj
    mangup@dj

    Naravno da ima dedetak poštenih roma i to treba priznat

    2 Subota, 01.06.2019. u 11:50
    • Default avatar - supradyne

      supradyne: Mozda. Ali ga jos nisi upoznao, na kraju ce te ipak negdje prevariti, vjeruj mi

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 16:05
    • Avatar OIaf

      OIaf: supradyne@ Eh, prethodni post dobar ali sad si usra i šefa i stanicu. Nisam ni ja vjerovao da ima poštenih Hrvatskih poslodavaca u Nj. Još se nadam. :)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 18:45
  • Default avatar - funky0308
    funky0308

    Zanimljivo, na prosvjedu ih je 1500-2000, ne djeluje puno ali ocito su svi uz njih. Neka se romi prilagode zivotu tamo i siguran sam da ih nitko ne bi "tjerao". Jbmu, neka pravila se moraju znati, pravo na zivot i ...prikaži još! sigurnost imaju svi. Ne moze se samo na rome gledati i ostali imaju oravo na zivot i mir. Ljudi imaju velikih problema s njima, nitko im se ne smije suprostaviti...pa dokle jbmu?

    1 Subota, 01.06.2019. u 12:05
  • Default avatar - santol1
    santol1

    Ako na ovom portalu piše da se okupilo 1 000 ljudi, siguran sam da ih je najmanje 8 000...

    2 Subota, 01.06.2019. u 12:05
  • Avatar niwrad
    niwrad

    Jedino dugoročno rješenje je ovo: ukidanje porodiljnih naknada za nezaposlene, te socijale za radno sposobne jer to uzrokuje eksplozivni natalitet Roma. Nekad, porodiljne su imale samo one žene koje su imale zaposlenje - i time prethodno financirale porodiljne naknade, dok ...prikaži još! k je socijalno osiguranje obuhvaćalo ono čemu osiguranje i služi, a to je naknada nakon hendikepa proizašlog iz više sile, tipa starosti i invalidnosti. Tako su socijalne naknade, u obliku mirovine i invalidnine, imali samo oni koji su bili radno nesposobni, a to su umirovljenici i invalidi. Onda je politička kasta poradi kupovanja glasova počela krasti porezni, te zlorabiti novac socijalnih fondova. Naime, porezi novac je novac građana prisvojen poreznom pljenidbom u svrhu namirenja duga kojeg građani imaju prema javnim djelatnicima i tvrtkama koje im dobavljaju javnu infrastrukturu i usluge, a novac socijalnih fondova služi osiguranju od hendikepa. Drugim riječima, građani nemaju nikakav dug niti prema rodiljama koje kroz zaposlenje nisu financirale svoje naknade, niti prema radno sposobnim siromasima, pa nema pravne osnove da se porezno zaplijenjeni novac građana transferira u njihove džepove. Takvim transferima političari čine kazneno djelo osiguranja nepripadajuće imovinske koristi drugima. Od takvog lopovskog uređenja, romska kultura nerada najviše profitira, pa radni ljudi u Međimurju ni krivi ni dužni, prislino moraju financirati romsku djecu i mlade kojih je zbog toga sve više i više.

    9 Subota, 01.06.2019. u 11:33
    • Avatar hrvatski sandokan

      hrvatski sandokan: tako je, upravo tako, to je svakom normalnom jasno

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 11:38
    • Default avatar - LugzimToplica

      LugzimToplica: Ma u sridu pogodeno samo to neradnicima ne odgovara a ima ih i u saboru

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 11:58
    • Default avatar - robicasvor

      robicasvor: Ne financiraju samo medjimurci, financiras uh i ti, i svaki drugi koji radi u ovoj nam nasoj divnoj rh

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:09
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: mora se drzava brinuti za njih. oni su jamac povecanja natatliteta :-) :-)

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:10
    • Avatar hrvatski sandokan

      hrvatski sandokan: s tim i takovim natalitetom ćemo se jako pomoći, to je ružno što kažem i ne želim griješiti duše i ulaziti u stereotipe, ali već mi je i nam je puna kapa, još kad se razmile ovi migranti i razmnože, ...prikaži još! te svoju kulturu nametnu, mislim da bi svi trebali na platforme neke preseliti ili, ma ne znam, gledam, sve gledam oko sebe i svaki dan se čudim ko picek glisti, dokle idu ti zakoni, zakonodavstvo i štićenje nerada, neradnika, mafijaša, političara kriminalaca a uglednih poduzetnika i gradonačelnika i zastupnika, uništavaju urbanizam, arhitekturu, obrazovanje, a sve, sve je to nama dala privatizacija i naivnost naroda koji je mislio da se bori za Hrvatsku koja će biti uredna kao Švicarska, da nas sada smatraju Romima, sve... čast Romima normalnima i dobrima, ali njih je jedan posto ili 11 posto, pa nek je i 50, zašto zbog ovih koji su niš koristi trebamo trpiti i mi i oni

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:58
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: ma salim se. sudjelova sam i sam u"stvaranju"ove drzave. sada svaki drugi dan psujem i lupam se po glavi kaj nisam"upisal"minken bojnu kak odrediste. romi su samo mali segment onoga sto je ova drzava postala

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:06
    • Avatar hrvatski sandokan

      hrvatski sandokan: znam da se šalite :-), ali istina je da se natalitet povećava mjerama koje se daju baš u toj grupaciji, pa onda i onaj Rom koji je dječačića ubio u Italiji ili Švicarskoj je Hrvat... joj mene joj

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:27
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: imate dosta roma koji se deklariraju kao hrvati, osim kada im"zaskripi"tj. kada bi trebali odgovarati za pocinjeno, tada im se probudi"nacionalna"pripadnost. svagdje ima lopova to je istina ali mi smo stvorili drzavu koja je raj za takove, drzavu u kojoj ...prikaži još! su rijeci cast i postenje postale psovka. drzavu u kojoj nas vlastita djeca prozivaju zbog postenja jer eto neki njihovi prijatelji imaju roditelje koji istina receno ne znaju sto ta rijec znaci ali zato imaju para k'o blata

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 13:35
  • Avatar crazy mind
    crazy mind

    svakako da ima postenih roma (cak dapace), svakako da ne treba generalizirati, ali...neka romska zajednica (sa kajtazijem na celu) pomogne da se one koji sramote postene rome dovede pravdi a ne da se kada se i nadu na sudu dode ...prikaži još! pola njihovih iz sela da LAZNO svjedoce u njihovu korist. zar nije prije nekoliko mjeseci Nova tv objavila nekoliko priloga sa podrucja, mislim Bjelovara, gdje zivi ponesto takovih koji se bave razunim kaznenim djelima i imaju stotine prijava a vrlo, vrlo rijetko vide zatvor. sto se kajtazi i ekipa ne rijese takovih pa nece biti potrebe za prosvjedima

    Subota, 01.06.2019. u 11:51
  • Default avatar - robicasvor
    robicasvor

    Prvo: Znaci ili nek se socijaliziraju i pocnu normalnije zivit ili ih deportirat nekam. Drugo: uvesti obavezno skolovanje, ko nece zavrsit ukinut sve pomoci, doplatke, itd.. Trece: svim radno sposobnim ukinut socijalne, doplatke, itd... Cetvrto: pocet ih uredno kaznjavat za ...prikaži još! sva njihova nedjela, a ne im sve oprastat jer su manjina Peto: pa bi vjerujem nakon nekog vremena se unormalili kolko tolko ili bi se iselili ako im nebi pasalo Sesto: puna podrska prosvjedu Sedmo: nije problem samo u medjimurju nego u cijeloj kontinentalnoj hr

    Subota, 01.06.2019. u 12:19
  • Default avatar - dont
    dont

    ljudi se boje

    1 Subota, 01.06.2019. u 11:38
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: istina. nije razumno da se vecina boji manjine ali nazalost tako ispada jer se nitko nece zamjerati manjincima. skloni su nasilju ali iskljucivo ako je njih hrpa na jednoga. kada je omjer 1:1 nece se bas iskazati

      Odgovori Subota, 01.06.2019. u 12:13
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message