Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

U nesretnoj 13-ici poginulo 19 ljudi: 'Spoje se krv, drvo i čelik'

31. listopada 1954. dogodila se najteža tramvajska nesreća u povijesti Zagreba. Kobna i maglovita nedjelja prije blagdana Svih svetih ostala je upamćena kao nesreća s tramvajem broj 13...

Komentari 44 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar mikronmali
    mikronmali

    Tužno i teško , 1954 g i dan Svih Svetih u socijalizmu (komunizmu) , a kažu da se tada nije smjelo ići u crkvu, slaviti crkvene praznike ( Božić, Uskrs,pa i dan Svih Svetih i ostale) , a ljudi su ...prikaži još! , a ljudi su išli i u crkvu i na groblja.Izgleda da nam netko laže o dijelu naše povijesti, kada o tome priča.Pokoj i mir svima stradalima.

    31 Utorak, 31.10.2017. u 14:08
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Prijatelju, nitko nije stajao na ulazu u crkvu i branio da udes, ali se dobro znalo da vjernici koji se pokazu u javnosti nisu imali isti tretman. Jedan moj poznanik je narucio gitaru za muzicku sekciju u skoli, ali ravnatelj ...prikaži još! mu ju je oduzeo i zadrzao za sebe kad je saznao kome je namijenjena, i nikome se nije mogao zaliti zato sto bi ga svi odbili jer "ide u crkvu". To je samo jedan mali primjer.

      Odgovori Utorak, 31.10.2017. u 14:21
    • Avatar mikronmali

      mikronmali: Nisam išao tada a sada pogotvo kada vidim koji su sve komunisti 1991 krenuli u crkvu i objesili slike Stepinca i Pape.ALi i dalje cijenim i poštujem ljude koji su onda išli u crkvu i ne znam niti jednoga koji ...prikaži još! ne znam niti jednoga koji je imao problema.Tako da puno priča ne štima jer je bilo pravilo ne seri protiv partije i Tita , a radi što hoćeš da se ne kosi sa radom partije.

      Odgovori Utorak, 31.10.2017. u 14:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: criimt ne kakaj... ja sam isao uredno u crkvu na vjeronauk, obavio sve sakramente, moji su se onda vjencali u crkvi i nitko nas nije dirao... normalno smo zivjeli bez da je itko upirao prstom u nas... a Pula je ...prikaži još! e bila puna vojske onda i Tito je sa svojom svitom bio jako cest gost dolje.... stoga jos jednom, ne kakaj

      Odgovori Utorak, 31.10.2017. u 14:49
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: upravo tako mikronmali

      Odgovori Utorak, 31.10.2017. u 14:50
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Saguaro, jel se tako razgovaras i oci u oci? Ja sam rekao istinit primjer, a ti ga shvati kako zelis. Mozda tvoji nisu bili pogodeni time zato sta se nisu previse petljali, zivjeli su svoje radnicke zivote i uzivali u ...prikaži još! svim pogodnostima socijalizma kojih je za radnike stvarno bilo puno, ali ljudima sa malo vecim ambicijama je put bio itekako otezan. SKJ je bio preduvjet za uspjeh, a ateizam je bio preduvjet za SKJ. Clanovi se nisu smjeli crkveno zeniti, djeca im se nisu smjela krstiti, a cak nisu smjeli prisustvovati tudim krstenjima, npr kod rodbine.

      Odgovori Utorak, 31.10.2017. u 15:37
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @crimit - citiram "SKJ je bio preduvjet za uspjeh, a ateizam je bio preduvjet za SKJ. " - zar nije isto i danas? HDZ/SDP je preduvjet za uspijeh a deklarirati se kao veliki vjernik je preduvjet... Rodjak mi je bio ...prikaži još! poslovodja za vrijeme komunizma u jedno brodogradiliste a crkveno vjencan, djeca krstena i povrh svega bio je u crkvenom zboru... I nije bio u partiji :-)

      Odgovori Utorak, 31.10.2017. u 15:50
    • Avatar mickey_zg

      mickey_zg: mikronmali, tada, čak i ako si bio član Partije, ti nitko nije branio da ideš u crkvu. Smjelo se tada sve, možda i više nego danas. Sve se smjelo, samo da nisi govorio/radio protiv Tita, Partije i sistema. U tom ...prikaži još! slučaju si završio na Golom otoku, istina. A i čemu tražiti kruha preko pogače? rođen sam davne 1966, pa sam upamtio ponešto od onog "mračnog" sistema. Djed mi je za vrijeme II svj. rata bio u domobranima, radio je za Nijemce u pošti u Jurišićevoj, i nakon rata niti njemu nije falila dlaka sa glave. Valjda zato što se nakon oslobođenja Zagreba vratio u svoje selo nadomak Zagreba, nije bio na fronti (nikog nije ubio) i nije gurao nos tamo gdje mu nije bilo mjesto (politiku). Ali, to su bila neka druga (po meni sretnija) vremena... Danas smiješ javno pljuvati (riječima, naravno) po vladajućima, zapjevati "Ustani Bane", ali za mnoge je pitanje da li će sutra imati što za jesti... Toga tada nije bilo. Tita i Partiju nisi smio kritizirati, za "Ustani Bane" - ekspresna karta za Goli otok, ali smo bogme svi imali što jesti, nije bilo kopanja po kontejnerima. Ali kako rekoh, to su bila neka druga vremena... Prema ovome danas, čini mi se da sam tada živio u bajci... Ali to je moje mišljenje...

      Odgovori Utorak, 31.10.2017. u 18:01
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pucko, slazem se da su danas HDZ/SDP isto sta i SKJ tada, ali danas nista nije uvjet osim podobnosti. Pa koji SDP-ovac je na poziciji zato sta se dici rvatstvom? Drago mi je zbog tvog rodaka, ali ako pod "poslovoda" ...prikaži još! mislis na predradnika ili sefa smjene, to je tako mala pozicija u usporedbi s jednim doktorom ili profesorom, a takvi su bome bili prikovani na dno hranidbenog lanca ako nisu bili clanovi partije. Naravno, ima i iznimaka, ali kao sto sam rekao na pocetku, put im je bio itekako otezan.

      Odgovori Utorak, 31.10.2017. u 22:00
    • Avatar Fenix7

      Fenix7: Ma kakav Tito? I Franjo Tahi je bil mala beba prema ovima kaj nam danas rade, @criimt, o čemu pričamo, danas djeca ne mogu ni postati doktori ili profesori ako nisu..... zna se...Gledam ove tupsone koji završavaju kojekakve privatne fakultete ...prikaži još! samo zato jer im roditelji imaju lovu, a ne znaju se pošteno ni potpisati. Ooooo, jadni mi!

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 00:14
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: Criimt, možda je tako bilo kod vas u imotskom, ali danas je tamo isto samo sa suprotne strane. Ako nisi u crkvi, ako nisi sa veličasnim dobar, ako ne daješ u crkvu, ako nisi sa gradonačelnikom super....., isto ne možeš ...prikaži još! biti dalje od brigadira smjene, ali u gradovima je ipak bilo malo drukčije. Istina da je bilo i batina i zatvora za vic i sličnu bljuzgu, ali to je bio mali uvjet za sigurnost od gladi. Osobno, ne bi volio nazad u taj sistem, ali isto tako kao i onaj, ova naša sadašnja verzija je na isti način odbojna. Tada sam obavio sve svete sakramente, no sad ne bi ušao u crkvu ni pod razno, što zbog ekipe unutra što zbog bahatosti svećenstva

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 11:04
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Fenix, privatni fakulteti nisu mjerilo, a da si ikad prisao bilo kojem fakultetu bi znao kako se ljudi muce da bi zavrsili. Ako mislis da je svaki profesor/docent na fakultetu na svom mjestu preko veze, obezvrjedujes godine zivota koje su ...prikaži još! oni potrosili da bi dosli tu di jesu. Zoran, ti oces rec da se iz Imotskog ne moze postat profesor ili doktor? Pricas o necem o cem nemas veze, nisi bio u Imotskom ko ni ja, ali ja znam puno uspjesnih studenata iz tog kraja koji su sve zaradili svojim trudom, nikome od njih svecenik nije polagao ispite. Takoder, kad zavrse se zaposljavaju na racun svoje strucnosti po privatnim firmama i dolaze na visoke pozicije na isti nacin, ne moraju biti clanovi partije da bi nesto napravili.

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 11:42
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: criimt, eto sva tvoja logika govori koliko si ograničen, ili namjerno ili u nepoznavanju, pa mislim da je iluzorno očekivati od tebe da shvatiš nešto. nisam niti jednom riječju spomenuo da ne može netko iz imotskog završiti faks ili postati ...prikaži još! doktor, može se sad, a moglo se i onda, barem danas imaš visokih političkih predstavnika rođenih imoćana koji su završili medicinu, zamisli, u onoj totalitarnoj tvorevini i zamisli kršteni su i primili sve sakramente(pitaj ministra zdravstva). ni jednom riječju nisam atakirao na stručnost ljudi iz imotske krajine, no o tome bi se dalo razgovarati iz x aspekata. btw, često sam u imotskom, tj često sam po cijeloj hr i mogu se pozvati na prilično dobro poznavanje hrvatskog bića uopće....

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 13:34
    • Avatar mickey_zg

      mickey_zg: meni samo nije jasno kak smo sa teme o prometnoj nesreći od prije više od 60 godina opet završili na politici...

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 14:26
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: "barem danas imaš visokih političkih predstavnika rođenih imoćana koji su završili medicinu, zamisli, u onoj totalitarnoj tvorevini i zamisli kršteni su i primili sve sakramente" Legendo, prije nego sta krenes uvredama pogledaj sta ti pises. Ja sam govorio o dolasku ...prikaži još! na pozicije u Jugoslaviji, a ne danas. Kakve veze ima sta je on danas ministar? Pricalo se o tome da u Jugoslaviji ne bi mogao ni sanjat o tako visokoj poziciji i to je i dalje cinjenica. Ja nikad nisam rekao da se u Jugoslaviji nije moglo zavrsiti fakultet ili krstit, ali clanovi SKJ nisu smjeli krstiti djecu niti prisustvovati crkvenim sakramentima. To nisam ja izmislio, to je bilo pravilo. A ko nije bio clan SKJ, tesko je mogao doci do pozicije.

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 18:54
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: cri, "to je tako mala pozicija u usporedbi s jednim doktorom ili profesorom, a takvi su bome bili prikovani na dno hranidbenog lanca ako nisu bili clanovi partije" to su tvoje riječi, a ja sam ti napisao da si u ...prikaži još! u onoj državi imao puno veće šanse postati što si htio nego u današnjem društvu. u onom društvu su darovita djeca imala otvorena vrata za obrazovanje bez obzira na išta, osobno poznam ljude koji su dobili i stipendiju, a da mu je otac bio, recimo disident. moja djeca su završila faks, ali ne bi ga završila da nisam imao novaca makar su bili među 15 ljudi u klasi....... moj je otac u penziju otišao sa mjesta šefa proizvodnje još u jugi makar je bio privođen 71....., već sam napisao da ne bi volio da se vrati bivši sustav, ali je evidentno da je u onom sustavu bilo puno više dobrih stvari za široki puk nego ih ima danas i da je najveća glupost sve rušiti samo zato što su iz tog vremena, a najbolji pokazatelj toga ti je pozicija države danas kao i bdp-a pa usporedi sa hrvatskom iz doba juge, ali ne juge od kada je srbi ruše...

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 19:18
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pa pogledaj moje komentare, "zivjeli su svoje radnicke zivote i uzivali u svim pogodnostima socijalizma kojih je za radnike stvarno bilo puno". Ja kruske, ti jabuke. Ja sam poceo i nastavio samo po jednoj temi, u Jugoslaviji su vjernici bili ...prikaži još! u tezem polozaju zato sta su se morali odricati odredenih stvari da bi mogli u partiju (npr. crkvenog braka ili krstenja djece). Kakve veze ima sef proizvodnje s profesorom, direktorom ili nekom drugom visokom pozicijom? Sef proizvodnje je mogao biti svaki radnik samo ako je bio vrijedan i poslusan, nije trebala cak niti visa skola (mozda sam u krivu, mozda ne govorimo o istoj poziciji). Nisam rekao niti da se nije moglo steci obrazovanje. Ti kazes da je mogao svako postati sto je htio, ali to apsolutno nije istina kad se zna kakve su pogodnosti imali partijasi, a nabrojao sam koje stvari vjernicima nisu bile moguce u partiji. Neki su mogli, ali sigurno ne svi. A to sta je danas jos i teze uopce nije bitno zato sta nema veze s vjerom ili crkvom, a ja samo o tom pricam.

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 20:45
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: cri, prvo nemaš pojima što je šef proizvodnje, jel ti imaš pojima što je bila osoba šef proizvodnje u jedinstvu, u tpk......, to nisu bili radnici, to su bili najsposobniji ing. To što ti pričaš djelomično je točno, ali to ...prikaži još! je tipična propagantistička retorika koja se koristi poluistinama koje je najlakše prikvačiti u neku propagandu demoniziranja nekoga ili nečega. osobno, ne znam od kuda si ti, ali ili ne znaš što se radilo u zgb i kako se živjelo ili se ponašaš po receptu gore objašnjenog. jasno da nisi mogao biti sekretar zagrebačke partije i da si išao u crkvu, pa to ne da bilo tko ko ima malo u glavi neće spominjati, nego neće ni pomisliti. ja ne znam što si ti sa time htio reći?? jel danas možeš biti predsjednik bilo kojeg ogranka hdz-a a da se deklariraš kao ateist????? bojim se da nisi dorastao temi

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 23:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Prijatelju, po struci sam strojar, i to proizvodni inzenjer. Garantiram ti da najsposobniji inzenjer sigurno nije bio sef proizvodnje. Pa taj posao se danas u svijetu dobiva sa srednjom strucnom spremom, a di nije u jugi. Rekao sam, mozda ne ...prikaži još! mislimo na istu poziciju, a ako je taj tvoj stvarno bio najsposobniji inzenjer, onda sigurno nije bio sef proizvodnje. A u tom svom silnom dokazivanju da sam ja u krivu se oslanjas na preuvelicavanje pa nemoj mene prozivat da sam nedorastao. Ja nisam ni spomenuo sefa partije, cak sam i dao primjere, npr. profesor ili direktor, tj. mjesta s kojih se mogao ostvariti politicki utjecaj. Sta voditelj odrzavanja ili sigurnosti na radu moze napravit po tom pitanju osim pokrenut strajk? Direktor je bome imao puno veci utjecaj i zato su na tim mjestima bili mahom partijasi.

      Odgovori Četvrtak, 02.11.2017. u 21:20
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: cri, gdje si ti radio u vrijeme juge?

      Odgovori Četvrtak, 02.11.2017. u 22:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: U srednjoj skoli.

      Odgovori Petak, 03.11.2017. u 09:43
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: kako onda možeš govoriti takve stvari? pričali su ti, jel da??? hahaha, ja sam skupio 6 godina iskustva u končaru inem i jedinstvu i mogu te reči da brigadir ili koga ti već guraš, ne vodi 450 ljudi, no tipično ...prikaži još! o hrvatski, svi sve znaju pa se desi skretnica, most preko drave bez ceste, domovinski most u denivelaciji od metra, hypo banka koja zatvori koridor za novi most, poduzetničke zone bez i jedne hale.........

      Odgovori Petak, 03.11.2017. u 15:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zamisli, pricali su mi. Kako ti znas ko je bio Napoleon? Pricali ti. Di to pise da se uci iz prve ruke. Tako onda nitko nista ne bi znao. Kako ti znas kako se zaposlio tvoj tetak? Pricao ti. Tako ...prikaži još! i ja, pricali mi ljudi koji su imali takva iskustva.

      Odgovori Petak, 03.11.2017. u 16:01
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: I ne razumijem sta ti znaci ovo "ne vodi 450 ljudi". Upravo to i ja govorim, to je tako mala pozicija u usporedbi s direktorom pa partiji nije bilo bitno ko je na njoj.

      Odgovori Petak, 03.11.2017. u 16:03
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @criimt - Nije bila velika pozicija, ali je ipak bila pozicija iznad radnika... Danas, kada dodje do promijene vlasti nemalo broj puta bivaju smijenjene i glavne medicnske sestre na pojedinim odjelima bolnica... Kao i u svakom sistemu, sto si blize ...prikaži još! vatri, jace ces se ugrijati, ali kada citas komentare ljudi na netu, ispada da nijedan hrvat se nije nasmijao 45 godina, ispada da ako si bio hrvat, katolik i nisi bio u partiji da nisi nista drugo mogao raditi nego kopati po kontejnerima... Da bi se napredovalo i tada i sada, moras biti po liniji, a ako netko misli da je danas drukcije, neka skine ruzicaste naocale.... LP, svima

      Odgovori Petak, 03.11.2017. u 18:07
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ma prijatelju, slazem se ja s tim, uopce ne osporavam bolji polozaj radnika u jugi, ali mi pricamo o necem drugom. Ovaj prvi je rekao da se u Jugoslaviji bez problema moglo ic u crkvu, a ja sam dao primjer ...prikaži još! koji pokazuje da nije bilo bas tako. Vjera je otezavala uspon u partiji, a bez partije nisi mogao na utjecajan polozaj. Svaka cast sefu proizvodnje, smjene, odrzavanja, itd., ali to nisu bile utjecajne pozicije.

      Odgovori Petak, 03.11.2017. u 18:47
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: cri, već sam ti rekao da se u jugi moglo ići u crkvu i napredovati, ja sam se u toj jugi školovao, završio fakultet, radio 6g prije nego je buknulo 90-te kad sam otišao u rat i mogu ti iz ...prikaži još! prve ruke govoriti ono što se dešavalo. radio sam u projektnom odjelu konpčara i znam što je šef proizvodnje, osoba koja je formalno niže od direktora, ali se direktror proizvodnje niti je pojavio u proizvodnji niti je išta napravio, osim političkih odluka, što se tiče proizvodnje. šef proizvodnje nije brigadir, ti niti ne znaš kako je izgledao ustroj tamo i meni soliš pamet koji sam tada prošao formalno školovanje, vjersko, zaposlio se u projektnom i normalno radio. kažem, ne znam kako je bilo u našicama, dvoru na uni, kninu, imotskom......, ali u velikim gradovima vjera nije stvarala problem ok napredovanja osim u sk, ali tako je u cijelom svijetu. probaj naći nekog tko je radio u velikim firmama u vrijeme juge pa ga pitaj tko je bio šef proizvodnje

      Odgovori Petak, 03.11.2017. u 19:40
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: a kaj se tiče da si o napoleonu učio u školi ali bojim se da nisi o odnosima u njegovoj vojsci, a pogotovo ustroju unutar jedinica. pokušavaš nekakav stereotip koji je očito i politički obojen progurati kroz realan pogled o ...prikaži još! kojem baš previše i ne znaš

      Odgovori Petak, 03.11.2017. u 19:44
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Stari moj, popij si jednu i smiri zivce. Svadas se sam sa sobom ocito zato sta ja cijelo vrijeme govorim kako su vjernici mogli sve ko i drugi samo dok su htjeli radit i ne gurat nos di mu nije ...prikaži još! mjesto. Na pocetku sam rekao kako je partijas uzeo jednom poznaniku gitaru zato sta je isao u crkvu i to je to. Svaki sljedeci komentar govori kako je ljudima bilo onemoguceno napredovanje iznad statusa radnika, ko je htio imat ikakav utjecaj je morao biti u partiji, a ti nisi rekao nista drugo osim da su ljudi iz crkve mogli bit sefovi proizvodnje. Pa jebo te sef, kakve to veze ima? Sam kazes da je to bila neutjecajna pozicija. Pogledaj sta sam rekao ovom drugom, juga za radnike stvorena i ja to ne osporavam, a ti meni uporno po istom.

      Odgovori Petak, 03.11.2017. u 23:10
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: ponovo krivo, šef je bio samo primjer za kojeg si se ti uhvatio ko pijan plota u pokušaju da ga diskreditiraš makar nije bilo tema. kaj se tiče sk i napretka, a gdje nije tako na ovom svijetu?? jel možeš ...prikaži još! u njemačkoj napredovati u državnim firmama ako trenutno nisi u koaliciju, jel možeš u hrvatskoj ako nisi trenutno u koaliciji, gdje možeš reci jednu državu na svijetu

      Odgovori Subota, 04.11.2017. u 01:08
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ne. Sef je bio primjer kojeg si ti izvukao nakon sta sam ja rekao da vjernici nisu mogli na visoke pozicije. Ja sam onda govorio kako to nije dosta visoka pozicija da bi ju partija morala kontrolirat, nisam rekao da ...prikaži još! je bila losa. Ali najvaznije od svega, i to je ono s cim sam ja uopce usao u raspravu, nisam ja rekao da danas politika ne gura svoje, nego da prije nisi dobivao poguranac ako si isao u crkvu. Danas te SDP nece pitat jel kratis djecu ili ne, partija je itekako pitala.

      Odgovori Subota, 04.11.2017. u 08:33
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Krstis*

      Odgovori Subota, 04.11.2017. u 08:34
  • Default avatar - Dite Ćaćino
    Dite Ćaćino

    Dragi moj mikronmail, ja sam rođen 1970.g. i u mojim rodnim Rešetarima kod Nove Gradiške (a kako vidiš i u Zagrebu) sve te godine (do 91.) išlo se svake nedjelje u crkvu i obavezno posjećivalo groblje, ne samo na blagdan ...prikaži još! an Svihsvetih. I to mogu reći s puno više duše i srca, jer je to onda bilo ono što je u osnovi vjere PRIVATNA STVAR i držalo se je unutar 4 zida! Crkva je onda za Uskrs i Božić bila puna da nije mogla past šibica na pod, a danas je na Ponoćku crkva poluprazna! Isto tako smo išli na vjeronauk kojeg je svećenik držao u jednoj učionici pored crkve i to je bilo isto "pod-obvezno", jedanput tjedno. Ovi današnji "hrvatine" ne znaju to jer su onda bili s druge strane, nije im bilo u interesu!

    1 Utorak, 31.10.2017. u 14:55
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Pričal mi je tata kak je to izgledalo...strava....

    Srijeda, 01.11.2017. u 19:32
  • Default avatar - contreras
    contreras

    bas zalosno.ajde dns bus vozi sigurniji je .

    Utorak, 31.10.2017. u 13:56
  • Default avatar - Gadus
    Gadus

    Na spomen-ploči piše da je tramvaj bio broj 21.

    Srijeda, 01.11.2017. u 12:07
  • Default avatar - borninCroatia
    borninCroatia

    Nikako mi nije jasno zašto je uopće tramvaj ikada i vozio na Mirogoj.Cesta je prilično strma, i kad ta takva bi se tragedija i morala dogoditi.

    2 Utorak, 31.10.2017. u 19:17
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: Pa vozi i bus na sljeme i da mu kočnice otkažu bile bi iste posljedice, pa neće se radi nekih mogućnosti ukidati sve i svašta.

      Odgovori Srijeda, 01.11.2017. u 11:07
    • Default avatar - borninCroatia

      borninCroatia: Moš mislit ,tramvaj sa Sljemena.Pa taj bi završio odmah na Jelačića placu.

      Odgovori Subota, 04.11.2017. u 23:00
  • Avatar Sky Fighter
    Sky Fighter

    Ocito nesto zlocudno ima u tom broju 13 tako da ga treba izbjegavati

    2 Utorak, 31.10.2017. u 14:22
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message