Obavijesti

News

Komentari 0

U Rovinju proglašeni dobitnici IdejaX i Young Lions nagrade!

Žiri je imao težak zadatak pronaći radove koji su se istaknuli svojim kreativnim idejama i na neki način još malo pomaknuli kreativne granice u domaćoj industriji oglašavanja

VIDEO

Kad se na jednom mjestu okupe visoko kvalificirani kreativci iz najboljih domaćih agencija onda je jasno da je pred takvim žirijem strahovito težak zadatak - pronaći radove koji su se istaknuli svojim kreativnim idejama i na neki način još malo pomaknuli kreativne granice u domaćoj industriji oglašavanja.

Dobitnici IdejaX nagrade za 2018. godinu su:

 Zlato: 

"Mame i tate su zakon" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće

"Iskon casting" agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije

"Dear Mr. President" agencije Imago Ogilvy za oglašivača Jamnica u kategoriji Društvene akcije
 
Srebro: 

"Vjerujemo u Dobro" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Žito u kategoriji Hrana

"U kulturu se isplati ulagati" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Heineken Hrvatska u kategoriji Piće

"#pokazimozube" agencije Ideo i oglašivača Neva u kategoriji Moda, zdravlje, ljepota

"Nedjeljni ručak" agencije I TO NIJE SVE! i oglašivača VEKA-ING u kategoriji Trgovina i kućanstvo 

"Aplauz za komarce" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Teatar EXIT u kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme 

"BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga" agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme

"#nemadanema" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Telekomunikacije

"Iskonovci su navikli na SMART" agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije 

"Jogging s porilukom" agencije Utorak i oglašivača Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge

"Samo hrabro" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Društvene akcije

"Mix it up" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA u kategoriji Korporativne komunikacije

"Iskon casting" agencije Señor u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja

 Bronca:

"Sir, a vino" agencije Švicarska i oglašivača Dukat mliječna industrija u kategoriji Hrana

"Poduzetan narod" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće

"Mrlja" agencije McCann Zagreb i oglašivača Gorenje u kategoriji Trgovina i kućanstvo

"Nikad ne znaš što život nosi" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Croatia osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge

"Smrtphone" agencije Señor oglašivača Outdoor Akzent u kategoriji Društvene akcije

"Kratke priče za dugo pamćenje" agencije Švicarska i oglašivača Njuškalo u kategoriji Korporativne komunikacije

"U kulturu se isplati ulagati" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača HEINEKEN Hrvatska u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja

"#nemadanema" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja

Agencija godine:

Bruketa&Žinić&Grey

Oglašivač godine:

Iskon Internet

Najbolji copywriting:

"BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga", agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč

Najbolji dizajn:

"Mix it up", agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA

Najbolji art direction:

"#nemadanema", agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet

Najbolja izvedbena vještina, produkcija ili upotreba tehnologije u nekom oglasnom sredstvu:

"Doživi više", agencije BBDO Zagreb i oglašivačaT- Hrvatski telekom

Najperspektivniji!

Jednoga dana će netko od njih u rukama čvrsto stiskati statuu najpoželjnijeg lavića u industriji oglašavanja - onog iz Cannesa. No, da bi došli do tamo trebaju ići stepenicu po stepenicu. A prva ozbiljna stepenica u njihovom kreativnom odrastanju je Young Lions. Kao i svake godine konkurencija je bila strašna pa žiriju nije bilo nimalo lako. 

Grand Prix Young Lions natjecanja za 2018. godinu osvojili su:
 
Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad Wild Awake

Pobjednici u kategoriji PRINT

Ivana Drezga i Stella Bogovac iz agencije I TO NIJE SVE! za rad "Getting back to nature"

Pobjednici u kategoriji DESIGN
Ana Sakač i Jelena Rebrnjak iz agencije Degordian za rad "The Elements Of European Safari"

Pobjednici u kategoriji DIGITAL
Fran Mubrin i Matko Buntić iz agencije 404 za rad "Wild Awake"

Pobjednici u kategoriji PR
Marina Gugić i Danijela Kobeščak iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad "Proud of the wild"

Pobjednici u kategoriji MEDIA

Barbara Vugec i Marko Matejčić iz agencije MediaCom Central Europe Zagreb za rad "Unblocking The Wild Europe"

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'
FELJTON: ČERNOBIL, 2. DIO

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'

Hrvatski znanstvenik Zdenko Franić posjetio je Černobil i stajao na mjestu s kojeg su stanovnici Pripjata promatrali plamen nakon eksplozije u nuklearnoj elektrani. Svi ti ljudi s mosta završili su u agoniji...
Plenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'
NAKON SJEDNICE VLADE

Plenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'

Šef HDZ-a i tehnički premijer Andrej Plenković drži presicu nakon sjednice vlade. Istaknuo je da je HDZ-ova borba protiv korupcije snažna.