Obavijesti

News

Komentari 51

Uzbuna u Osijeku: Avion kružio iznad grada u čudnoj putanji

Uzbuna u Osijeku: Avion kružio iznad grada u čudnoj putanji
1

Avion se vrtio u elipsastim putanjama, mijenjao je brzine od 300 do 400 km/h, te je stalno mijenjao visine na kojima je letio - od jednog kilometra do 15 metara i stalno bi se ponovno dizao na veće visine

Osječane je u srijedu uzbunio talijanski poslovni avion Piaggio P-180 Avanti II koji je više od sat vremena kružio iznad grada.

Naime, Osječani su posumnjali da se na nebu iznad njihovih glava odvija neka drama, jer se avion, osim što je dugo kružio, kretao u neobičnoj putanji. Stalno se vrtio u elipsastim putanjama iznad Osijeka i okolnih naselja, mijenjao je brzine od 300 do 400 km/h, te je stalno mijenjao visine na kojima je letio - od jednog kilometra do 15 metara i stalno bi se ponovno dizao na veće visine bez da dotakne pistu, javlja Glas Slavonije.

Građani su naime posumnjali da se ili nešto događa s avionom ili se nešto događa na pisti osječkog aerodroma kad toliko dugo avion ne može sletjeti, a nije baš da je u zadnjim tjednima tamo neka velika prometna gužva.

Cijene avionskih karata padaju, prijevoznike čeka teži oporavak
Cijene avionskih karata padaju, prijevoznike čeka teži oporavak

Piaggio je prije dolaska do Osijeka, kad je iz Rima poletio prema Osijeku u jutarnjim satima, letio pravocrtno, tako je prošao Slavoniju, odnosno Đakovo i onda je počelo 'krivudanje', koje se moglo vidjeti od Baranje do Našica.

Da je avion letio po neobičnoj putanji govori i slika s aplikacije za praćenje letova aviona, ali su građane smirili iz Zračne luke Osijek, kada su javili da je sve u redu i da talijanski turbopropelerac leti prema dogovoru.

Davor Forgić, direktor Zračne luke Osijek, potvrdio je za Glas Slavonije da je avion tvrtke I-ENAV (akronim od Ente Nazionale Assistenza al Vol) po nalogu KZP-a odradio redoviti posao kontrole i kalibracije aerodromskog ILS-a - Instrument Landing Systema koji se koristi za provedbu preciznog instrumentalnog prilaza i slijetanja.

- Taj posao rade za Kontrolu zračne plovidbe. Da pojasnim, avion je, dok je u zraku, do slijetanja na pistu, kako se kaže, njihov, a tek nakon slijetanja je naš jer ga tada mi preuzimamo. Ovaj put su Kontrola i I-ENAV kontrolirali jesu li usklađeni instrumenti koji se nalaze na zemlji s onima koji se nalaze u avionima. A mi smo prije nekoliko mjeseci imali redovitu kontrolu naše prilazne aerodromske rasvjete. Sve se to obavlja prema standardima koji su propisani kako bi sve bilo sigurno - kaže Forgić.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 51
FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €
U ISTARSKOM MOMJANU

FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €

Renovirana tradicionalna istarska kuća moderno je uređena, a cijena noćenja se kreće od 300 eura do 500 eura. Od iznajmljivanja Kekin zaradi nešto više od 13 tisuća eura godišnje
Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan
ZIMA POKAZUJE ZUBE

Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan

DHMZ je za subotu zbog poledice izdao žuto upozorenje za karlovačku i gospićku regiju
Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'
O SUSRETU S KEKIN

Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'

Ja se Mili Kekinu nisam lažno predstavio. Mile Kekin je točno znao tko sam ja. Sa mnom svi točno znaju na čemu su - ja sam Nikica Jelavić - i nikome se lažno ne predstavljam, rekao je