Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Veće kazne neće pomoći. Ali neka plaćaju skuplje dopunsko'

Neprihvatljivo mi je da se informacijama iz starijeg kamenog doba upadne u 21. stoljeće, kaže pedijatar primarijus Darko Richter. Predlaže i da se ljudima koji ne žele cijepiti djecu poveća izdvajanje za dopunsko

Komentari 300 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - znamdanistaneznam
    znamdanistaneznam

    Cijepljenje iliti vakcinacija je jedno od najvećih dostignuća i civilizacinska norma. Oni koji imaju problem sa tim i odbijaju trebaju sami snositi troškove liječenja, kako svoje djece tako i drugih posljedica koje proizlaze iz njihovih odluka da ne cijepe svoji djecu.

    14 Četvrtak, 15.08.2019. u 07:22
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @Afganistanski Hrvat: Nakon prošlogodišnje epidemije ospica u susjednoj Srbiji a za trajanja koje je u kratkom roku petnaest(15) obitelji zavijeno u crno, vrlo je degutantno ustrajati na premisi da su ospice bezopasna dječja bolest. Ali eto i to je sloboda govora... 🙄

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:07
    • Avatar das

      das: Pa točno i je najveće dostignuće sigurno! Uspjeli su iskontrolirati rapidan pozitivan prirodni priraštaj i pretvorili ga u negativni prirodni priraštaj u kratkom roku na globalnoj razini.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:54
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @das: Globalan negativan prirodni priraštaj ... čega, bijelih nosoroga možda... 🤣🤣🤣

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:58
    • Avatar das

      das: smiješ se činjenicama ha trebam i ja to probati ponekad ahahaha 2100 te ce u hrvatskoj zivjeti 2 milijuna ljudi hahaahah

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:34
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @das: pojam "globalna razini" se odnosi na cijeli svijet, a eto ti si cijeli svijet uspio stisnuti u okvir Hrvatske.... Bravisimo genije... 🤣🤣🤣

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:42
    • Default avatar - bameg

      bameg: Najveći doseg u ispiranju mozga svakako. Ako pročitaš nuspojave i proučiš malo tu temu nema dokaza da je cijepljenje uzrokovalo smanjenje bolesti. Već je do toga došlo zbog veće higijene i standarda ljudi. Farmacija slabije informiranim ljudima prodaje maglu da ...prikaži još! su oni spasili ljude. Haha, a onda imaš korisne i....e koji besplatno reklamiraju njihove laži.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:31
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @bameg: 🤣🤣🤣 Da higijena svakako, ljudi su počeli pravilno upotrebljavati sapun tek tamo krajem 60tih godina, a eto Japanci ga ne znaju pravilno upotrebljavati ni dan danas... 🤣🤣🤣. E neš ti o proučavanju na temu higijene i životnog standarda... 🤣🤣🤣

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:49
    • Default avatar - bameg

      bameg: Nije samo sapun higijena. Cjepivo? hahahah, pogledaj sve grafove i na svakom ćeš vidjeti da je pad bolesti zabilježen dosta prije cijepljenje. Nikad poslije. Ali propaganda i ispiranje mozga im je najjača, po viđenom, haha

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:50
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @bameg: Veliš, nije samo sapun higijena... OK pajdo, a što to onda fali Japancima, da nije voda??? I zašto u tom nesretnom Japanu grafovi ne padaju??? Nije valjda da je Japan naš antipod... 🤣🤣🤣

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 14:25
    • Default avatar - bameg

      bameg: malo si konfuzan, kakvi sapuni, o čemu ti trkeljaš? Ako hoćeš ozbiljno raspravljati nemoj koristiti strawmena i ostale logične zablude.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 15:37
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @bameg: Pa koji je to kardinalni higijenski propust zbog kojeg danas ospice haraju Japanom?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 15:51
    • Default avatar - bameg

      bameg: nije to neki problem da haraju, jako mali broj je zaražen. Može biti do svega, možda su bolesni od nečeg drugog pa zbog slabijeg imuniteta i ovo pokupili. Premali podatak da bi važnije mijenjao sliku o cijepljenju, gdje su uključene cijele zemlje.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 22:15
    • Default avatar - transatlantic

      transatlantic: Baš si se proslavio i dokazao da pojma nemaš o žrtvama i broju nastradale djece od pojedinih cjepiva . Kada ti nekoga iz obitelji ,,zakači'' kako je nas mnoge ,cviliti ćeš zauvijek , ali će ti biti prekasno .

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 01:26
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @bameg: Nemoj ti mijenjati svoju sliku o cijepljenju... ta ko će nas zabavljati... 🤣🤣🤣

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 09:37
  • Default avatar - QimoIljazi
    QimoIljazi

    Ljudi ne mislite li da je nekome stvarno stalo do vašeg zdravlja,natempirali su nas da doživimo 65, odradi,i na odlagaliste,kome je u interesu da vi doživite 87 i da primate penziju..ministru nekom.... Samo narodna medicina.

    15 Četvrtak, 15.08.2019. u 08:08
    • Default avatar - superhornet199

      superhornet199: Bas me zanima jel bi ti taki pametan kad bi dozivio ne daj Boze prometnu nesrecu lomove kostiju i unutarnja krvarenja, lijecio narodnom medicinom il bi ipak potrazio pomoc u bolnici.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:17
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @blammsvet: U životu nije sve crno ili bijelo. Npr. a što ako ono što Ti voliš, životno ugrožava sve one koji Te eto silom prilika ne mogu izbjeći... što onda? Recimo ima nekih koji baš volje upravljati automobilom po utjecajem ...prikaži još! alkohola ... hvataš li Ti smjer u kojem ovo vodi...

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:02
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @blammsvet: U čemu je problem? 🤣 Ajde probaj voziti mrtav pijan pa nam onda ovdje opiši kako je krdo zabolio klinac za tebe kao pojedinca... 🤣🤣🤣 Ti si mnogo šaljiv tip vidim... 🤣🤣🤣

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 14:20
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @blammsvet: 🤣🤣🤣 Reci ti nam ovo, da li je mandatorno da vozači ne smiju upravljati vozilom ako im razina alkohola u krvi prelazi granicu od 0,5 promila... 🤣🤣🤣 Gdje je tu izbor vozača... 🤣🤣🤣

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 14:42
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Blammsvet, uzalud se trudis. Lotu da nacrtas neke stvari, nece shvatit :D Klasican tip osobe koja kad izgubi argumente krene na 'saljivi tip', iliti u prijevodu indirektno vrijeđanje. (Vecinom budu direktne uvrede 😃)

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 14:47
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @Dexter.Morgan: Uh kako si me pročitao.... 🤣🤣🤣

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 14:48
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @blammsvet: Znači roditelj je zaustavljen odmah u startu, a Tebe mrtvog pijanog nitko ne može spriječiti da sjedneš za volan... 🤣🤣🤣 Ajd probaj ... 🤣🤣🤣 . A na pitanje "zašto nema preuzimanja odgovornosti", ne mogu odgovoriti, naime nisam ja taj ...prikaži još! koji o tome odlučuje. Neka društva imaju takve mehanizme, a eto ovo naše ... nema.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 15:11
  • Default avatar - dopizdilomi
    dopizdilomi

    Ja ću cijepiti uz pismenu izjavu doktora da je s cjepivom sve u redu i pismenu izjavu predstavnika vlade da preuzimaju potpunu skrb ukoliko dođe do komplikacija. Ja za svaki drek potpisujem izjave kod doktora neka potpisuju i oni. Reciprocitet.

    59 Četvrtak, 15.08.2019. u 07:31
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Bravo!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:50
    • Default avatar - taichi21

      taichi21: Bravo!!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:52
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: dopizdilo mi hoćeš li ti potpisati meni da preuzimaš odgovornost i trošak za lječenje svog djeteta kada se razboli od bolesti koje ste mogli izbjeći cijepljenjem? Hoćeš li ti meni potpisati da preuzimaš odgovornost kada se tvoje dijete razboli i ...prikaži još! i u njemu virus mutira da moje cijepljeno više nije zaštićeno i kada se moje radi tvojeg razboli i umre? Hoćeš li to potpisati?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:05
    • Default avatar - mdcro24

      mdcro24: A ti bi skuplja pismene izja ve, pises gluposti

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:22
    • Avatar Ouran

      Ouran: Mošsimislit... ovo je najgluplji komentar ikada! Pa ako je tvoje djete cjepljeno, neće se razboljeti od necjepljenog, barem se ne bi trebalo, ali izgleda da ni vi sami ne vjerujete u to već samo slijedite krdu! Tako je "dopizdilomi", ako ...prikaži još! o se mora, onda nek netko preuzme punu odgovornost za to! Ideš na operaciju bilo čega, oni se zaštite od sve odgovornosti i potpišeš stotine papira s kojima se zaštite, samo glupi ljudi ne traže svoja prava i zaštitu za svoju djecu! Po tome se može postaviti pitanje tko to više brine o sebi, a tko o zaradi, a tko o zdravlju svoje djece koje olako prepuštamo kanđama svjetskih profitera!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:24
    • Avatar krnjevo

      krnjevo: Mene također zanima, dopizdilomi, kad ti dijete oboli od angine ili upale pluća, hoćeš li tražiti isto tako i pismenu izjavu doktora da je s antibiotikom sve u redu i pismenu izjavu predstavnika vlade da preuzimaju potpunu skrb ukoliko dođe do komplikacija?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:26
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran cijepljeno djete pokupi virus ospica, cjepivom trenirani imunitet ubije virus prije nego se namnoži i zarazi dijete. Necjepljeno dijete pokupi virus ospica, virus se razmnožava kopiranjem a kopiranjem dolazi do grešaka, mutacije i cjepivo kod onog cijepljenog više ne ...prikaži još! koristi ničemu jer ne prepoznaje novi virus, sada su svi bolesni. A oni koji radi medicinskih razloga ne smiju primiti cijepivo umru jer im je imunitet već od prije sje. Glu.i ljudi traže svoja prava a nemaju pojma kaj to traže, bitno da slijede nekog lajavca koji je na telki i fejsu. Tko će mene i moje dijete zaštititi od tih glu.na?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:41
    • Avatar Ouran

      Ouran: Mošsimislit... takva teorija o mutirajućim virusima je izmišljena i nestvarna, a koje se drže kimavci. Kao prvo, od dječjih bolesti umire malo djece, umrli su od neadekvatne prehrane i njege u času bolesti, a ne od samih bolesti. Idi u ...prikaži još! Afriku gdje nema cjepiva i gdje je smrtnost djece puno manja zbog poboljšanih uvjeta života. Pitaj ljude koji tamo brinu o njihovim uvjetima života i smrtnosti. Nema razlike kad su dječje bolesti u pitanju. Malo otvori svoja čula, nemoj samo ko papiga ponavljati teorije onih u čijem je interesu bolesna populacija, a ne zdrava. Gdje su nekada bile bolesti kao danas, gdje su nekada postojali ti silni specijalisti, nigdje, jer ih nije trebalo. Nekada su umirali ljudi od bolesti, a danas kao ne umiru? Pogledaj samo onkologiju i tu dječicu, kolko ih preživi ta silna liječenja i na kraju opet umru u teškim mukama od kt. Umru sa kt i bez nje, samo oni drugi barem ne trpe toliko. Netko ovdje spominje druge bolesti zbog kojih ljudi jednako ne bi trebali ići liječniku, pa jel vi mješate kruške i jabuke ili kaj je vama?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:01
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Mošsimislit da potpisat ću jer to što si napisao nije istina a i tvoje cijepljeno dijete može dobiti virus i u njemu može mutirati. Nitko ne shvaća bit problema nego samo lupeta o uskračivanju prava i zakonima. Ne možete te ...prikaži još! e netko na nešto natjerati pod obavezno ukoliko sam ne daje potvrdu o sigurnosti i preuzimanju odgovornosti. Svima preporučam pročitati zakone i uredbe o tome što su roditelji dužni i proguglajte malo "Kako je polemika o cjepivu protiv ospica otkrila nepoznate informacije".

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:01
    • Avatar Aegon Targaryen

      Aegon Targaryen: Cure i decki, Mošsimislit vam je u posljednjem komentaru najblize moguce "laički" objasnila o čemu se ovdje radi

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:04
    • Avatar Ouran

      Ouran: krnjevo, jedno je kad ti potražiš nečiju pomoć jer ne znaš dalje, a drugo je kad ti netko na silu truje zdravo i pravo djete, jer je to farmaciji najsigurnija zarada. Vidim da ni to ne razlučujete, a kamoli nešto ...prikaži još! o drugo! Gdje su tu najstariji antibiotici, gdje su tu lijekovi na prirodnoj bazi, gdje je tu edukacija ljudi o zdravom načinu života. Nigdje, jer njima nisu u interesu zdravi ljudi, već bolesni. Tehnologija u ovom i ovakvom omjeru je pravi otrov za sve, a pogotovo za djecu, a šta oni vama rade, reklamiraju i nude bez imalo savjesti, jer oni moraju zaraditi pobogu! Za sve postoji uzrok i razlog, ali njih ne zanima uzrok, već ih zanima posljedica, jer oni žive od posljedice. Ona krilatica; bolje spriječiti nego liječiti, njih ne zanima! Nedavno je jedno djete skoro umrlo nakon cijepljenja, jer se je pojavila alergija na "hranu", pazite na hranu... pa kako da živi djete bez hrane? Sve je samo letilo kroz djete tako da je skoro iskrvarila... nemojte me više zamarati s tim nesmislima. Djete je jedva spašeno, ali nakon teških prijetnji su se tek primili liječenja i priznali da je cjepivo uzrokovalo tome! Sad bi trebali biti zahvalni da su jedva izliječili to djete, a oni su ga i uništili. Ostala je alergija na nešto, ali ne na sve, a prije je nije bilo ni na što. Sada lijepo zarađuju na antihistaminicima na kojima smo skoro svi jer smo najedanput postali alergični na bilje koje tu raste cijeli naš život.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:13
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Mošsimislit, molio bih te, kada si već upućen odi proguglaj (jer ne smijem staviti link) "Kako je polemika o cjepivu protiv ospica otkrila nepoznate informacije". Kada pročitaš molio bih te postaj u razgovor kako ti objašnjavaš rezultate francuskih doktora i ...prikaži još! laži o cijepljenju.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:13
    • Default avatar - sanja985

      sanja985: ouran....teorija.......mutiranje virusa nije nikakva teorija nego stvarnost....malo djece umire od djecijih bolesti jer se cijepi a prije nego je cijepljenje bilo obavezno umiralo je najmanje 15000 djece godisnje od ospica......onda idemo dalje svi znamo da je cijepljenje prevencija a ne ...prikaži još! i lijek tako da tko ce meni od ovih necijepljenih potpisat da ce odgovarat za to sto ce njihovo djete zarazit cijepljeno dijete??? a i kad cete konacno ukljucit mozdane vijuge i logiku...tu svi najvise o autizmu govore e pa dragi roditelji autisticne djece konacbo priznajte ono sto ocito nemozete priznat da su iskljucivo vasi geni krivi za bolest djeteta ......dokazano je da autizam dolazi iz gena a bilo kakav fizicki ili psihicki stres moze pokrenut taj gen i dolazi do autizma znaci cijepivo moze biti pokretac ali nije krivac za bolest....

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:16
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran ovo o mutirajućim virusima je činjenica, tako virusi funkcioniraju. Kaj misliš zakaj ima toliko sojeva gripe? MUTIRA! Kaj misliš zakaj se moraju razvijati nova cjepiva? Upravo jer stara nakon određenog vremena ne funkcioniraju, jer virusi mutiraju! U Africi nema ...prikaži još! cjepiva? Od kada to? Kada su ih ukinuli? U kojim to snovima? Od kada je uvedeno cijepljenje protiv ospica u africi mortalitet je pao za 80%. Dječija paraliza je radi cijepljenja skoro pa nestala svuda osim u Nigeriji, Afganistanu i Pakistanu a to su dugoročno ratom pogođene države. Cjepivo za meninigitis proizvedeno specijalno za Afričko podneblje, specijalno jer je namjenjeno za toplije podneblje što prijašnja nisu bila, uvedeno u skoro svim Afričkim državama 2016. i vidi čuda, meningitisa skoro pa ni nema. Moram li dalje nabrajati činjenice ili ti je dosta rasturanja gluposti koje pišeš?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:21
    • Default avatar - Afganistanski Hrvat

      Afganistanski Hrvat: Sanja nije istina. Ospice se vračaju zbog cjepiva i cijepljenja koje je zamijenilo prirodni tok. Dobiješ ospice preboliš i dalje si tek sada siguran a i to prenosiš na svoje dijete za razliku od cijepljenja koje se ne prenosi. S ...prikaži još! druge strane i statistike su kontra tebe i izjave. I gdje si ti pročitala da je itko spomenuo autizam? Komentiraj o čemu se piše i ne izmišljaj toplu vodu.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:22
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran prije su ljudi umirali od alergija jer nije bilo ljekova koji bi alergije zaustavili. Nemoj mi ni počinjati o alergijama jer sam jako dobro upoznat s njima iz prve ruke!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:23
    • Default avatar - yopi

      yopi: Cuj ovog,predstavnik vlade da ce tebi potpisat?Hahahahahaha,sto si si ti umislio,da si vladar svemira?Doktori i politicari jedva cekaju da bas tebi potpisuju izjave.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:23
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Afganistanski Hrvat na kojoj se to planeti imunitet na ospice prenosi sa čovjeka na čovjeka? Imunitet cjepljenjem i prirodni radi preboljevanja bolesti je ISTI samo za ovaj drugi moraš preboliti bolest! A rizik kod ospica je 1 na 10000 da ...prikaži još! umreš! 1 na 1000 za trajne posljedice! Sorry micek, radije se cijepim, rizik je manji! Osnova matematike! 1 je bolji do 10!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:26
    • Avatar Ouran

      Ouran: Samo još jedank osvrt na moje iskustvo... herpes koji sam imao godinama i kratkoročno liječio medikamentima, uvijek mi se vračao... sada se više ne pojavljuje, ali tek nakon tretmana sa najstarijim prirodnim antibiotikom, a vi saznajte kojim? Na moju preporuku ...prikaži još! su se mnogi riješili upornih gljivica i mnogih drugih problema. Nemojte mi sad tu pametariti da je virus još u meni jer to znam, ali se više ne aktivira uopče, za razliku od prijašnjih godina kad se je aktivirao svakih 14 dana. Pošto medicina ne smatra to nekim problemom, lijekovi su samo kozmetičke prirode. Kandida kao uzročnik mnogih zdravstvenih problema, za medicinu ne predstavlja problem jer oni upravo na račun kandide žive dobro, farmacija najbolje. Vlastito iskustvo, edukacija iz starih spisa, a ne internet i ostala novodobna sredstav informiranja. Angina riješena trajno tek nakon vlastitog logičnog zaključivanja o uzročniku... jest malo neprijatno, ali već skoro 30 godina je nema kod mene, za razliku od prijašnjih godina. Ima toga još, ali pametnom dosta, aonima drugima ionako sve uzalud! I da, svima kojima sam preporučio, uspjeli su kao i ja. To ne znači da nećemo biti nikad smrtno bolesni, ali do tada neće na nama zarađivati svjetske korporacije koje se doslovce kupaju u novcu. Direktor tvornice lijekova "Krka" ima mjesečnu plaču cca 43.000 eura... mjesečnu!!!!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:28
    • Avatar krnjevo

      krnjevo: Ouran, kad ti dijete oboli od neke upale, ti mu bez pogovora daješ antibiotik koji mu je liječnik prepisao. Svaki, ama baš svaki lijek ima i određene nuspojave. U slučaju cijepljenja, ja vidim da vi ne razlučujete da nitko ne ...prikaži još! truje vaše zdravo i pravo dijete, nego upravo suprotno, trudi se da to dijete i dalje ostane i zdravo i pravo. Apsolutno je bespredmetno ovdje sad po stoti put iznositi statističke podatke o bolestima koje su suzbijene, zaboravljene ili čak iskorjienjene baš zahvaljujući cjepivima, kao i pokazatelje smrtnosti kod djece nekad i sad. Također je bespredmetno po stoti put tumačiti da je cijepljenje medicinski zahvat kojim je u 20. stoljeću spašeno više života nego svim ostalim medicinskim zahvatima zajedno.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:35
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran riješio si se herpesa antibiotikom? Sorry micek, antibiotici bili oni prirodni ili proizvedeni ne djeluju na viruse. Antibibiotici djeluju samo na bakterije a herpes je virus. Dalje ne moram ni nastavljati jer svakom komentarom pobijaš sam sebe. A ovo ...prikaži još! kaj neki direktor ima veliku plaću? Jel te boli? Zavidan? Ljubomoran? Odi u školu, završi faks, doktoriraj, magistriraj pa imaj i ti veliku plaću!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:38
    • Avatar Ouran

      Ouran: Možda nisam prije nigdje napomenuo da medicina i farmacija svakako imaju veliku ulogu u liječenju, ali istodobno "brinu" i o paralelnoj basnoslovnoj zaradi i rade na "puštanju" bolesti. Kad se govori o mutaciji virusa, treba se onda reči da to ...prikaži još! nije mutacija već novi virus. Tako vam govore iskreni liječnici koji moraju o tome šutjeti i prihvačati stav struke. Možeš se ti cjepiti od jednog virusa gripe, a šta ako te zakači drugi? Ne možeš se cjepiti od svih virusa gripe koji kruže u tvojoj sredini, pa đta ćeš onda? Kako oni znaju koji virus ćeš ti pokupiti, a pokupiš ga? Pa oni će tebe svejedno cjepiti jer su nabaviti to cjepivo, a to da ćeš ti oboljeti od drugog virusa je manji problem njima! Cjepivo kupljeno, plačeno i mora se potrošiti. To će vam raditi sa čipovima koje će vam ubrizgavati u tijelo, samo da vam još dokažu kako je to dobro za vas! Još sasvim malo trebaju i vi ste spremni za mikroćipiranje! Ajde prati malo kolko dugo žive Austrijski umirovljenici nakon odlaska u mirovinu!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:40
    • Default avatar - Sergej2

      Sergej2: Ouran s koje si ti planete ?! U africi je smrtnost manja, poboljsani uvjeti zivota ?! Potpune laži i izmišljanja, ma jel moguće da si toliko bedast ili samo trolaš? Impresivno koliko gluposti stane u post ili dva, ali papir ...prikaži još! r ili keyboard sve trpi - očito.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:42
    • Default avatar - sanja985

      sanja985: afganistanski hrvat.....kak imunitet hvatamo zrakom jedni od drugih onak ko kak pacman jede loptice...hahahahahhahha.....mora da si ti neki komicar......sve djecije bolesti su danas rijetke zbog obaveznog cijepljenja u cijelom svijetu ali te bolesti nisu nikam otisle one su i dalje ...prikaži još! oko nas ali cijepljenjem dobivamo to da tijelo stvara imunitet na te bolesti a da se sad svi prestanu cijepiti virus ce doci do vecine al onda krecu i razno razne mutacije jer i visusi imaju mogucnost stvaranja svoje otpornosti......a govorim o autizmu jer glavni razlog ovih fanatika koji su protiv cijepljenja su upravo mogucnost dijeteta da "oboli" od autizma ili neke druge autoimune bolesti......a za takve bolesti su geni krivi a ne cijepljenje

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:45
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran čipiranje? Ahahahahahaha halo genije pa sa sobom svakodnevno nosiš barem 5 čipova. Bankovne kartice, osobna, nove vozačke, sat, mobitel. U autu imaš barem 20 čipova. Čipiran si odavno, ne moraju ti nikaj ubrizgavati. Puštanje bolesti? Stvarno si toliko gl.p? ...prikaži još! Nema toga kaj čovjek može izmisliti a da priroda ne smisli 100 puta jače! Tako inače funkcionira evolucija.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:46
    • Avatar Ouran

      Ouran: Mošsimislit... da, herpes je virus, ali ga je onesposobio prirodni antibiotik koji očito ima šire djelovanje. Nekada su ga tako zvali, ali je opče poznato da kod velikih epidemija nisu umirali oni koji su ga koristili, a da nisu ni ...prikaži još! znali. Naime, koristili su ga preko nečeg drugog, ali su si preživljavanje pripisivali dobroj ishrani. Hrana je bila tek posrednik kod uzimanja onog glavnog "lijeka"! Pošto to nije sintetički proizvod, očito mu je spektar djelovanja širi od sintetičkog antibiotika. Dakle virusi, gljivice, bakterije... dokazano djeluje kad god treba! U farmaciji sve ima samo jedan cilj, jer za drugi problem mora biti drugi lijek. Priroda ima lijek za sve, ali farmacija ne koristi prirodu. Ljudi si pomažu sa sasvim jednostavnim preparatima, dok im farmacija nije ponudila efikasno rješenje. Moj susjed nije mogao izliječiti bakterije u mokraći, ali je to izliječila priroda i njezini preparati. Nije smio doktorici reči s čim se je očistio štetnih bakterija jer se bojao posmjehivanja, ali on je tu i ima 90 i nešto godina. Prijetilo mu je zatajenje bubrega pred 30 godina... to nije dokaz o djelotvornosti prirode? Ima ih kolko hoćeš, samo vi zatvarate oči pred tim, a vjerujete onima koji imaju jači loby i pristup medijima! Nitko vas ne prisiljava na to, ali i vi budite fer pa ne prisiljavajte druge na vaše mišljenje. O zabludama u svojo struci ne želim, trošite pare na bespotrebne stvari, ionak ćete vjerovati "studijama", a ne istini i privatnim istraživanjima struke!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:55
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Mošmislit kažeš rizik kod ospica je 1 na 10000 da umreš! 1 na 1000 za trajne posljedice! Zanimljivo je čemu onda cjepiva kada je s cijepljenjem postotak mogućnosti zaraze i preživljavanja isti kao i necijepljeni.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:58
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: dopizdilomi rizik od zaraze ospicama ako nisi cijepljen je 100% a ako si cijepljen 0.0001%. Ja sam napisao koji je rizik ako se zaraziš. Čitaj sa razumjevanjem.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:05
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Afganistanski Hrvat prvo i osnovno cijepljenje protiv vodenih kozica u RH nije obavezno i ako se želiš cijepiti moraš platiti cijepivo a drugo jedini način da stekneš imunitet na vodene kozice a da nisi cijepljen je preboljevanjem vodenih kozica! I ...prikaži još! možeš ih imati samo jednom! To su dokazane činjenice! Ne lupetaj i ne laži!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:07
    • Default avatar - Afganistanski Hrvat

      Afganistanski Hrvat: Lažeš ti i širiš nedokazane tvrdnje tj. istinu koja odgovara njima za zaradu. Ponovit ću. Moj bratić, rođen u Ulmu, Njemačka. Obavezno cijepljenje djece i na vodene kozice. IMAO IH JE DVA PUTA.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:24
    • Default avatar - ZORBA_1

      ZORBA_1: kakve koristi od potpisa kad se za sve moze naci "debelo pokrice",ako su roditelji zdravi,djeca rodena zdrava - nema problema,ako u obitelji ima nekih bolescurina koje se prikrivaju i sakrivaju - eto problema,postoje razno razna testiranja-medicina,tehnologija je toliko napredovala da ...prikaži još! a je glupo raspravljati o obvezi cijepljenja - zakonski regulirati,manjina pametnjakovica se protivi i to dovoljno govori

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:26
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Mošmislit evo ti slučaj iz prve ruke. Ja sam imao vodene kozice i cijelo vrijeme se samnom igrao moj susjed i jedan kod drugoga bili inije ih dobio. Trideset godina nakon toga ima dijete koje je dobilo kozice. Sjedimo, pijemo ...prikaži još! pivo i on meni, žena kaže da bih trebao otići iz kuće dok mali ne preboli jer ih nisam imao a imam preko 40. Što mi imaš za to reći i još mi nisi objasnio tvrdnje francuskih doktora, biologa, biokemičara, statističara i sličnih koji tvrde da je cijepljenje laž.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:30
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Afganistanski Hrvat lažeš ti , mogao ih je imati samo jednom! A ako je cijepljen onda se cijepivo nije primilo ili je bio soj koji nije u cjepivu, ČINJENICA! BTW ako nisi znao sojeva vodenih kozica ima dvadesetak i cjepivo ...prikaži još! ne pokriva sve. Ja samo bio imun na većinu i dok se nismo preselili u područje gdje je bio soj na koji nisam bio imun nisam ih dobio. ČINJENICA! DOKAZANA! Takve lažove poput tebe treba kažnjavati jer ste opasni po okolinu!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:32
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: dopizdilomi vodene kozice za odrasle mogu biti smrtnonosne. Hoćeš da ti ja dam primjer kolege koji je završio na respiratoru i 6 mjeseci u bolnici jer je dobio kozice kao odrasli , nije ih prebolio kao dijete. Ja osobno nisam ...prikaži još! mogao dobiti kozice jer sam bio imun na sojeve koji su vladali tamo gdje sam živio, kada sam se preselio dobio sam ih jer je bio soj na koji nisam bio imun. Kako objašnjavaš stotine tisuća doktora, biologa, biokemičara i statističara širom svijeta čija istraživanja mrtvo hladno pobijaju tvrdnje tih tvojih francuza? Imaš još koju glupost za izvaliti?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:36
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Zorba, sve ima na internetu i može se doći do podataka. Problem je u prisili a vjerovatnost zaštite nikad nije bila manja. Ne može me nitko siliti na nešto što nije 100% sigurno a može ugroziti zdravlje ili život a ...prikaži još! pri tome ne izdati neku garanciju o ispravnosti i neškodljivosti dok u isto vrijeme zakonski od mene traži da se brinem i štitim dijete. To je kontradiktorno i ne igra. Evo i tebi proguglaj: kako je polemika o cjepivu protiv ospica otkrila nepoznate informacije. Odi na link LOGIČNO. Ako francuski doktori i istraživaći tvrde da cjepiva nisu učinkovita a i statistika im ide u korist onda...... Ukoliko te zanima više slijedi linkove i otiči ćeš na Kanadske stranice istraživačkih centara. Strava.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:37
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Ok. Ako izjave i studije dr. sa Pasteurovog instituta nisu ništa onda tebi svaka čast što si tako školovan i pametan i na pitanja odgovaraš pitanjima. Pametnom dosta.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:42
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Afganistanski Hrvat lažeš, možda si uvjeren da je istina ali lažeš svejedno! NITKO NIKAD nije imao vodene kozice dva puta! I cijepljenje ne pokriva sve sojeve kozica niti je 100% učinkovito! Niti jedno cjepivo nije 100% učinkovito nit su svi ...prikaži još! ljekovi 100% učinkoviti. Informiraj se zašto! Svaki čovjek različito reagira, niti jedan imunitet nije isti. Zato ljekovi ne djeluju kod svakoga isto! I to će ti svaki doktor reći! Zašto svi bolesni od iste bolesti nemaju istu terapiju? Upravo jer ljekovi ne djelju na svakoga isto niti bolesti djeluju isto! Tebi je isto netko rekao ili si negdje nekaj pročitao pa vjeruješ bespogovorno u to bez razmišljanja! Nakenjao si toliko gluposti da ti se i djeca smiju!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:52
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: dopizdilomi i istraživanje Andrewa Wakefeilda je bilo službeno i istinito dok ga nisu raskopali i dokazali da je fejk! Isto tako je i istraživanje tvojih francuza! Ja odgovaram činjenicama a ti do sada nisi dao niti jednu jedinu! Ja ti ...prikaži još! odgovaram stanjem u stvarnom svjetu a ne fikcijama teoretičara zavjera! Ako 1 istraživanje govori da je nekaj laž a 100000 da je istina onda je to 1 laž! Jednostavna matematika koju i idiot može shvatiti.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:55
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Cjepite samo djecu koju mislite zadržati. Za ostalo će se pobrinuti Darwin!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:56
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: prenosimo izvorne informacije francuskih znanstvenika kojima su dostupni vrlo detaljni statistički podaci o ospicama u zadnjih 100 godina. U narodu ih nazivamo “dječje ospice”, što već svojim imenom govore da se radi o bolesti djece. Ospice su bolest koju je ...prikaži još! e nekada gotovo svako dijete “moralo” preboljeti. Identičan opis ospica možemo pronaći i u francuskoj literaturi koja također govori o “bezopasnoj bolesti”. “Vrlo je teško sistematski cijepiti populaciju protiv bezopasne bolesti kao što su ospice, gdje smrtnost kod najtežih hospitaliziranih slučajeva iznosi samo 1 od 588 osoba. Ovdje se ne radi o globalnoj oboljeloj populaciji, nego samo onima koji imaju teže komplikacije”, piše profesor Bastin 1977. godine.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:36
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Deset godina kasnije, na konferenciji koja je imala za cilj promovirati program cijepljenja, profesor Jacques Roux, direktor pri Ministarstvu zdravlja Republike Francuske, prezentira načine kako senzibilizirati javnost i liječnike o “opasnoj bolesti s vrlo teškim posljedicama“. Profesor Jacques Roux, član ...prikaži još! n Komunističke partije Francuske (PCF) i bivši predsjednik Svjetske zdravstvene organizacije, 1993. godine je osuđen uvjetno na tri godine zatvora zbog skandala kontaminirane krvi, a što će ostaviti neizbrisivu mrlju u njegovoj karijeri. Što kažu statistike o ospicama? Oni koji tvrde da su ospice iskorijenjene cjepivima, nemaju pravo. Grafikon ispod vrlo jasno pokazuje regresiju smrtnih slučajeva u Francuskoj za koje su odgovorne ospice.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:36
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Između 1906. i 1983. prije nego je pokrenuta kampanja za cijepljenje protiv ospica, broj smrtnih slučajeva se smanjio s 3.754 na 20. Naravno, bez obzira na povećanje populacije za 33%. (Annuaire statistique de la France).

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:37
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: “Annuaire statistique de la France” iz 1953. – Provjera podataka Korišteni argumenti za stvaranje straha kod majki su vezani za dvije teže komplikacije: encefalitis (upala mozga) i Subakutni sklerozirajući panencefalitis SSPE (progresivno oštećenje mozga) koje se mogu pojaviti godinama nakon ...prikaži još! n prebolijevanja ospica. Interesantno, 1934. godine u Francuskoj je od ospica umro 1.349 osoba. O tome je napravljena i službena zabilješka: “U nekoliko stotina slučajeva ospica kod djece i odraslih, već dvije godine pratimo stanje u bolnici “Cloude Bernard” gdje smo imali samo jedan slučaj encefalitisa (upalu mozga)”. Nakon 1983. godine, kada je započela masovna kampanja cijepljenja, zabilježeno je 11 slučajeva encefalitisa i 12 slučajeva SSPEa. U “Médecine praticienne – n°664/travanj 1977“. citirano je jedno britansko znanstveno istraživanje koje govori o smrtnosti ospica. Smrtnost za djeca između 5 i 9 godina je bila najmanja. Upravo u toj dobi su djeca najviše obolijevala od ospica. Smrtnost djece do jedne godine starosti bila je 4 puta veća, a za osobe preko 25 godina rizik je bio 8,5 puta veći. Ovi podatci nisu bili nešto novo, pošto je WHO (Svjetska zdravstvena organizacija) 1950. tvrdila slijedeće:

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:37
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: “Danas ne postoji ništa što će imunizirati populaciju od ospica. Samo doživotna imunizacija može biti predmet sistematskog cijepljenja, u protivnom imat ćemo odgađanje bolesti i njeno pojavljivanje u dobi kada je rizik najveći.” Ovo potvrđuje “narodno” mišljene da je ospice ...prikaži još! e bolje preboljeti na vrijeme, nego odgoditi njihovo pojavljivanje. Zbog toga su ospice i dobile naziv dječja bolest. 1960. godine farmaceutska kompanija Merck je razvila cjepivo MMRII Zbog uvjerenja da jaka doza cjepiva doživotno imunizira, Sjedinjene Američke Države su planirale sistematsko cijepljenje već početkom 60-tih godina, što su i učinile. Nakon sistematskog cijepljenja cilj je doista postignut. Zabilježeno je spektakularno smanjenje broja oboljelih. Međutim, krajem 80-tih došlo je do naglog povećanja broja oboljelih s velikim brojem smrtnih slučajeva. Povećanje oboljelih je primijećeno kod dojenčadi (djeca mlađa od jedne godine) i osoba preko 25 godina, a što je već 10 godina ranije tvrdio da će se dogoditi profesor Bastin.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:37
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Novonastala situacija je natjerala američke znanstvenike da preporuče drugu dozu cjepiva 1989. godine. Identična situacija se dogodila u Francuskoj i Švicarskoj gdje se nova doza cjepiva poreporuča u 6. i 15. godini. Iz svega navedenog, očito je da prirodna imunizacija ...prikaži još! a nakon preboljele bolesti traje puno dulje, nego imunizacija stvorena cijepljenjem. U prvoj fazi nakon cijepljenja, osoba doista stječe određenu dozu imuniteta koja ga štiti od ospica. Virus u prirodnom okruženju je također manje prisutan, zbog umanjenog broja oboljelih. U drugoj fazi imamo populaciju kojoj slabi imunizacija i koja ima potrebu za obnavljanjem cijepljenja kako bi se iznova zaštitila u budućnosti. Majke imunizirane cjepivom zbog kojeg nisu nikada imale ospice, više ne prenose antitijela na svoje bebe jer tih antitijela nemaju. Zbog toga bebe postaju osjetljive na virus ospica. Upravo je ovo razlog, što imamo veliku smrtnost kod dojenčadi, a za što je odgovorna imunizacija tj. cijepljenje. Što se populacija više cijepi, ona postaje osjetljivija.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:38
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Uzimajući u obzir navedenu situaciju, izvršeno je matematičko modeliranje koje je trebalo objasniti što će biti s ospicama u budućnosti. Bez obzira na kampanje koje promoviraju cijepljenje, procijepljenost iznosi oko 80%. S jedne strane imamo populaciju koja treba nove doze ...prikaži još! cjepiva, a s druge strane osobe koje su prirodno imunizirane. Sada razumijemo zašto su ospice i pored cijepljenja ipak ostale neiskorijenjene. Imamo slučaj u Sjedinjenim Državama gdje je procijepljenost gotovo 99%-totna, a ipak imamo povećanje oboljelih. Naravno, razlozi za povećanje oboljelih su odmah “argumentirani”: prekasno cijepljenje, slaba imunizacija,… U Francuskoj smo također svjedoci povećanja broja oboljelih kod procijepljene populacije. 1985. godine samo je 3% procijepljene populacije oboljevalo od ospica, a 1994. taj broj se povećao na 27%. Potpuno identičnu situaciju imamo i s drugim “dječjim bolestima”. U nekim afričkim zemljama, smrtnost je bila veća kod procijepljene populacije, nego kod one koja nije bila cijepljena (Zimbabwe i Niger 1992.).

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:39
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Znanstvenici i za afrički slučaj imaju opravdanje: “Velike vrućine su onemogućile distribuciju cjepiva”. Činjenica je da pothranjenost, nedostatak vitamina A, loša kvaliteta vode koja uzrokuje česte dijareje utječu na imunitet populacije u Africi, a time i sklonost ospicama. Nije li ...prikaži još! i bolje preboljeti ospice? Iz svega navedenog, postavlja se logično pitanje zašto smo od bezopasne dječje bolesti napravili svjetski problem. Ne radi se samo o ospicama, nego i nekim drugim dječjim bolestima – primjer zaušnjaci. Osobe koje su u djetinjstvu preboljele ospice u sebi nose antitijela. Prenose li majke antitijela na svoju djecu i time ih prirodno štite od smrtnosti, pitanje je na koje znanstvenici moraju dati odgovor. Više znanstvenih studija potvrđuje vezu između osoba koje nisu preboljele ospice u djetinjstvu i vrlo ozbiljnih bolesti: autoimune bolesti, kožne bolesti, degenerativne bolesti kostiju pa čak i određenih vrsta raka (The Lancel 1985.). Želeći zamijeniti prirodnu imunizaciju trajnu u vremenu, znanstvenici su dali prednost cjepivima. Povećanje komplikacija kod oboljelih dojenčadi, već od početka je bilo poznato, a što potvrđuju današnje statistike. Radi li se ovdje o ekonomskom problemu koji zanemaruje zdravlje građana, legitimno je i prijeko potrebno pitanje? Građani imaju pravo znati što kažu intelektualno pošteni znanstvenici, a ne “amateri” kojima pripada i autor ovog članka, ali koji želi prenijeti mišljenje svih, a ne samo jednih.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:39
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Ako znanost nije u stanju svojim znanstvenim metodama objasniti običnom građaninu temeljne činjenice, onda to nije znanost, već manipulacija ili ignorancija znanstveno utemeljenih činjenica. Izvori: Radovi profesora Bastin vezanih za ospice The Lancet 1979 Michel Georget, biolog Službene statistike Republike ...prikaži još! ke Francuske Službene statistike / digitalizirana baza Dokumentacija WHO-a, Merck-a i CDC-a: Oni koji su se cijepili protiv ospica ih zapravo prenose! Bosna i Hercegovina: S padom procijepljenosti protiv ospica pao i broj oboljelih od njih Zašto su ospice, bezopasna dječja bolest, postale svjetski problem? – Koliko su učinkovita cjepiva protiv ospica? Zašto se mediji oglušuju na slučajeve prijevare s cjepivima protiv ospica? Medijske poluistine o smrtnim slučajevima od ospica u Rumunjskoj Kako se suočiti sa svojim provakcinacijskim pedijatrom?* Lynne Mc Taggart: “Mit broj 5: Pomoćne tvari pridodane cjepivu su neškodljive” (* )

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:40
    • Avatar Ouran

      Ouran: dopizdilomi... piši ti kolko hoćeš, Mošsimislit će ti zaprijetiti kao što je i meni... počeo humanitarac pokazivati svoje lice! Njemu je već zakipio mozak od proturječnosti, a i to nije tako nevino!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:02
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @dopizdilomi: Ako su ospice tako bezopasne, kako to da su prošle godine u Srbiji u kratkom roku ubile petnaest(15) ljudi... rekli bi neki da životne činjenice malo deklasiraju Tvoje zavjeraške poglede na ovaj stvarni svijet u kojem živiš... ali neka, ...prikaži još! i zabava je dio života... 😆

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:17
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: dopizdilomi za takve poput tebe i Ourana treba pustiti da priroda odradi svoje, a kako ste krenuli i bude, samo budemo nahebali i mi koji imamo mozga u glavi!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 17:28
    • Avatar sanader13

      sanader13: Trebate samo puno radit, dobro i zdravo pojest i malo popit i bit ce te zdravi i vi vasa djeca, nikakvo cijepivo vam ne treba.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 19:03
    • Avatar Ouran

      Ouran: Mošsimislit... seli tamo gdje je sve po tvom! Očito će biti bolje i onima koji su u tvojoj blizini! I... obavezno uzmi sve doze cijepiva sa sobom! Ti si za neki drugi planet jer na ovom ti je već dosadno ...prikaži još! jer si popio svu pamet ovog svijeta, šta ćeš više ovdje... Weg!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 19:17
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran možda se i preselim pa se vratim kada nad tobom priroda odradi svoje a neću morati dugo čekati. BTW u mojoj blizini su svi cijepljeni i zdravi osim jedne curice koja se radi bolesti ne smije cijepiti pa ju ...prikaži još! mi cijepljeni štitimo!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 19:25
    • Avatar Ouran

      Ouran: Hahaha, ima jedan problem... nebuš znal nad kim je priroda odradila, ali se pazi da te ta ista priroda ne preduhitri, unatoč i usprkos cijepivu! To kaj tebe hebe nema ni u jednom cijepivu tak da budi pažljiv! Danas ti ...prikaži još! je dan baš uzalud otišo... nikog nisi razuvjerio, a ni niš korisno nisi napravil, osim kaj si se jako raspi..il!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 19:42
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @Ouran: Možda ti je promaklo, antivax YT kanali koje ti pratiš nisu cijeli svijet, uostalom velika većina ljudi koje srećeš u RL je cijepljena i usprkos tvojem trabunjanju i dalje cijepi svoje potomstvo... pa ti sad vidi ko je tu ...prikaži još! alien, Mošsimislit ili si to ipak ti... 😆

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 20:17
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran znati ću kad priroda odradi svoje na tebi, samo pročitam crnu kroniku

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 20:22
    • Avatar Ouran

      Ouran: Ma ti buš znal svoja mu.a, daj se nemoj raditi preveč pametan i spusti se na zemlju s obadvije noge! Preveč si umišljaš, dečec! Bolje ti je da se primiš pametnijeg posla od lobiranja za svjetske prevarante!

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 06:40
    • Avatar L🌍t

      L🌍t: @Ouran: "daj se nemoj raditi preveč pametan", "spusti se na zemlju", "Preveč si umišljaš"... 🤣🤣🤣 posebno je smiješno kad ti to veli osoba koja pljucka po epidemiolozima kao što su dr.sc. Lakošeljac, mr. Kaić, ... da spomenem samo par domaćih... ...prikaži još! nego boga ti što si ti specijalizirao kad možeš tako lakonski i svisoka pljuckati? 🤣🤣🤣 Da pogodim ti si YT i FB magistar... I Ti onda veliš da se netko drugi treba prizemljiti?!?!? 🤣🤣🤣 Urnebes 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 08:32
  • Avatar Korisničko__ime
    Korisničko__ime

    Skuplje dopunsko? Zasto? Znanstveno je dokazano da cigarete dovode do raka pluca, zasto pusaci ne placaju vece dopunsko? Dokazano je da Alkohol dovodi do ciroze i raka jetre kao i mnoge druge vrste karcinom, zasto alkoholicari i konuzmenti alkohola ne ...prikaži još! placaju vece dopunsko? Dokazano je i da crveno meso dovodi do raka debelog crijeva, zasto ljudi koji jedu crveno meso ne placaju vece dopunsko zdravstveno?

    14 Četvrtak, 15.08.2019. u 07:27
    • Default avatar - baja88

      baja88: Plaćaju jarane, itekako plsćaju..... Tvornička cijena alkohola a naročito cigareta je višestruko manja od prodajne.......

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:37
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Ako budu neracionalni i popuste masama i do toga će doći. Samo to mase sada ne shvaćaju.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:40
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Pa sve to sto si naveo se placa nekim drugim kanalima. Recimo cigarete imaju velike trosarine pa se na neki nacin placa skuplje dopunsko. Ne kroz dopunsko nego kroz trosarine. Meso, alkohol, placas pdv. Cijepivo je “besplatno” pa prijedlog ima smisla

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:45
    • Default avatar - tocilo

      tocilo: Pušači,uplate oko 4milijarde u proračun kroz trošarine.,a njihova liječenja koštaju 2 milijarde.Sličan je onher i sa alkoholom. Da nema pušača i konzumenata alkohola,ne samo zdravstveni sustav nego čitavi proračun bi doživio kolaps.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:49
    • Default avatar - grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Znanstveno dokazano da cigarete dovode do raka pluća?! Otkud ti to? Znanstveno je nedavno bilo dokazano da je kolesterol štetan, pa sad dokazuju da je jako zdrav. Ništa nije znanstveno dokazano. Čiste plaćene reklame i medijske manipulacije. Ljudi s početka ...prikaži još! 20 stoljeća koji su cijeli život motali škiju i pušili (bez filtera), koji god nije poginuo u ratu su doživili preko 80 godina. I nijedan nije umrao od raka pluća. A pogledaj sad. Ni približno puno više ljudi ne puši, a raka je neusporedivo više. Mućni malo svojom glavom, nedaj da te se po svijetu voda ko gusku...

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:58
    • Avatar Lola5ee

      Lola5ee: Ne mozes umrijeti ako netko kraj tebe pusi, neces umrijeti ako ti zena za rucak pojede crvenu sniclu niti mozes umrijeti ako covjek na sanku kraj tebe mrtav pijan pije dvadesetu tekilu. Ali ako 10 ljudi kraj tebe nije cijepljeno ...prikaži još! i dobije ospice, itekako je moguce da obolis i umres. Ugrozavas zdravlje drugima pa zato neka plate i maknu se sto dalje od mene. Bolujem od lupusa i imunitet mi ne radi, zasto da obolim radi par tvrdoglavih idiota?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:00
    • Default avatar - grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Lola, ako si bolesna, ne idi među ljude.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:05
    • Default avatar - sanja985

      sanja985: zato sto pusaci i alkici itekako to sve placaju.....nedavno ti bas bila neka emisija da pusac tokom zivota plati sebi 10 lijecenja i od njih 1000 to iskoristi mozda 5 osoba....tako da pusaci su sebi sve platili a rijetko tko ...prikaži još! iskoristi to na kraju.............a uostalom takvi najvise sami sebi skode a ovi fanatici koji ne cijepe djecu skode svim cijepljenim osobama.....i da slazem se da takvi sami placaju svoja lijecenja

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:57
    • Avatar Karadarko

      Karadarko: Pušači mi škode jer mi dime u nos cijeli život a cijepljenje je manipulacija i uništavanje zdravlja zajednice.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:21
    • Default avatar - anakin(95287)

      anakin(95287): Karadarko odi natrag u pecinu iz koje si ispuzao

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:56
    • Avatar das

      das: Taj pedijatar nije reko ništa jedino što cinizmom želi segregirati roditelje koji nisu dali cjepiti svoju djecu.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:05
    • Avatar das

      das: loli imunitet ne radi zbog cjepiva al svejedno ona i dalje podržava cjepljenje i nije ni malo skeptična oko toga i upitna zašto uopće ima lupus

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:41
    • Avatar Lola5ee

      Lola5ee: Das, ako te toliko zanima moj medicinski karton, onda moras znati da sam lupus naslijedila, potvrdeno je tipizacijom tkiva. Eno jos jednog teoreticara zavjere koji sveeee zna

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 15:16
    • Default avatar - grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Razmislite o sljedećoj zanimljivosti. Uče nas da je štetni sastojak duvana nikotin. Ali, ne uče nas da se kad se cigareta zapali pod utjecajem gorenja se taj nikotin pretvara u nikotin-amid. Također, niko vam neće ni reć da je nikotin-amid ...prikaži još! ništa drugo nego B vitamin. Ko bi rek'o

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 16:06
  • Avatar GeorgeCloun
    GeorgeCloun

    Mislim da bi država, trebala davati garanciju uz cjepivo ili u protivnom omogućiti izbor, cjepiti ili ipak ne!? Svi mi kojima je cjepljenje prošlo uredno, zadovoljni som cjepivom, međutim ima i onih koji imaju trajne ili privremene posljedice i u ...prikaži još! u takvim slučajevima država treba preuzeti odgovornost.

    4 Četvrtak, 15.08.2019. u 08:15
    • Default avatar - kažemja

      kažemja: Davati garanciju ? Na što ti dobiješ garanciju kad je u pitanju zdravlje?I najmanji zahvat donosi rizik. Svaki lijek ima nuspojave.Ima slučajeva gdje su ljudi umrli prilikom vađenja zuba ! Sve nosi određeni rizik ali je on prihvatljiv jer je ...prikaži još! puno manji nego potencijalna šteta. Necijepljenje svojeg djeteta koje se moglo.cijepiti ugrožavaš zdravlje druge djece koja nisu cijepljena zbog medicinski opravdanih razloga , jesi spreman snositi posljedice ?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:36
    • Default avatar - dopizdilomi

      dopizdilomi: Kažem ja da tako i zbog toga te ne mogu siliti na nešto a da ne žele i oni preuzeti svoj dio rizika.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:48
    • Default avatar - kažemja

      kažemja: Postoje neka pravila i neki okviri koji štite većinu.Ako je na semaforu crveno hoćeš li stati ili ćeš reći ..pa nema nikog s druge strane i mogu proći?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:55
    • Avatar Popy_1

      Popy_1: Tako je.

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 17:50
  • Avatar Zagorka00
    Zagorka00

    Kak da ne skuplje dopunsko, evo ja se prestala cijepiti protiv gripe, jer uredno ju dobijem kad se cijepim

    19 Četvrtak, 15.08.2019. u 07:25
    • Avatar Korisničko__ime

      Korisničko__ime: Nisi jedina, pitaj bilo koga tko se cijepio protiv gripe da ju je nakon toga dobio i to onaj najgori i najtezi oblik sto su ikad imali i vecina njih je nakon toga rekla da se vise nikad nece cijepit

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:28
    • Avatar Zagorka00

      Zagorka00: Upravo to, jer sva ta cijepiva u sebi imaju taj virus koji izaziva bolest protiv koje se cijepi i svaki čovjek drugačije reagira il ubije tu bolest il ju dobije

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:34
    • Avatar Korisničko__ime

      Korisničko__ime: Kao sto curice nagovaraju da se jos u osnovnoj skoli cijepe protiv HPVa, a na kraju sve one dobiju HPV, cudno? ili ne ....

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:40
    • Avatar Alex M.

      Alex M.: Zagorka@: i ja sam se jednom cjepio protiv gripe i vise nikad!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:48
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Zašto lažete?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:06
    • Default avatar - ZORBA_1

      ZORBA_1: negativna propaganda

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:15
    • Avatar kompa25

      kompa25: Korisničko ime... a ti znaš da su baš sve cure nakon cijepljenja dobile bolest... daj mi pošalji izvor te informacije.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:53
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: kompa25 korisničko laže kolko je dug i širok!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:54
    • Avatar kompa25

      kompa25: Korisnicko ime... tamo si lagao da treba potpisati 10 papira prije cijepljenja... ovdje ovako... čemu?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:55
    • Avatar kompa25

      kompa25: I onda se na takve laži zaljepi nekoliko praznoglavaca koje ih šire dalje... šteta što nema cjepiva za glupost.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:57
    • Avatar kompa25

      kompa25: ... ništa ne bi morao potpisati i bilo bi na teret hzzo...

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:58
    • Avatar Zagorka00

      Zagorka00: Ja znam dvoje ljudi koji se zarazilo poslje cijepljenja, curica koja je ležala samnom u bolnici stala je na čavao i primila cjepivo protiv tetanusa i dobila ga, prijateljica rodila zdravo dijete cijepila dijete protiv dječje paralize i djete obolilo...

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:21
    • Avatar kompa25

      kompa25: Zato postoje milijuni ljudi koji su u takvim slučajevima dobili cjepivo koje im je spasilo život... upravo zbog takvih cjepiva se produžio životni vijek čovječanstva

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:27
    • Avatar kompa25

      kompa25: od Polia u Hrvatskoj je prije uvođenja cijepljenja oboljelo 219 djece i 10 umrlo , a nakon uvođenja cjepljenja u razdoblju 2006-2011 nula ... i to su ti statistički podaci ... cjepljenje je počelo 1961 a zadnji oboljeli 1989 .... ...prikaži još! Redukcija broja oboljelih od tuberkuloze je 84%, tetanusa 93%, hripavca i parotitisa 99%, morbila i rubeole >99% ... to su egzatni podaci.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:40
    • Avatar kompa25

      kompa25: a ovakvo tvoje širenje panike bi trebalo biti rigirozno kažnjivo

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:40
    • Avatar kompa25

      kompa25: Japan, koji ne provodi imunizaciju cjepivom protiv zaušnjaka, ima epidemiju s učestalošću trajne gluhoće 1/1.000.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:41
    • Avatar kompa25

      kompa25: Od 1990. do 1993. g. raspao se centralizirani sustav cijepljenja bivšeg Sovjetskog Saveza, što je rezultiralo brojkom od 30–40 tisuća oboljelih od difterije

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:41
    • Avatar kompa25

      kompa25: Zagorka... kad si već iznijela taj primjer... jel to znači da ćeš odbiti cjepivo protiv tetanusa ako ti se slučajno desi ubod na hrđavi čavao... ili nedobog tvom djetetu?... imaš li tu hrabrost?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:58
    • Avatar Zagorka00

      Zagorka00: Ja nisam protiv cjepljenja, nek se cijepi ko želi i moja djeca su cijepljena redovno hvala dragom Bogu zdrava su, sam velim nije svaki organizam isti, ja znam po sebi cijepila se protiv gripe i uredno ju dobila, od kad ...prikaži još! se ne cijepim nema je, svako zna svoje

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 16:07
  • Default avatar - zbk1
    zbk1

    Troškove liječenja neka sami plačaju.

    9 Četvrtak, 15.08.2019. u 07:13
    • Avatar IDS=HDZ=SDP=HSS=HNS=MOST=ZZ

      IDS=HDZ=SDP=HSS=HNS=MOST=ZZ: ali 100% ljecenja. kao kada dode stranac bez osiguranja. ako djete umre onda moraju krivicno odgovarai za indirektno ubojstvo i zanemarivanje.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:25
    • Avatar Korisničko__ime

      Korisničko__ime: A kad se dijete razboli oc cijepiva, tko ce to platiti? Jesi se kad zapitao zasto prije cijepljenja doktori guraju pod nos 10 papira da potpises kako se oni ogradjuju o svih mogucih nuspojava itd?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:25
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Korisnicko_ime, to je jasno ko dan i noc, ali bez obzira na to ljudima nije i dalje jasno. Danasnja cjepiva, za razliku od onih prije 20-ak god imaju aluminijev hidroksid, zivu i ostale gluposti (moze se vrlo lako na sluzbenim ...prikaži još! str provjeriti sastav cjepiva). Opet, ni to nije dovoljno da ljudi idu preispitati 'struku' koja forsira farmaceutsku industriju kao svetinju.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:45
    • Default avatar - opera

      opera: Kad sam cijepila dijete nisam morala ništa potpisivati.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:35
    • Default avatar - anakin(95287)

      anakin(95287): Korisnicko ime ne širi lazi. Kad se cijepi dijete apsolutno nista ne potpisuješ. A kad ides na operaciju potpišes papir da ides na vlastitu odgovornost. I sta sad??? Nečeš na operaciju?? Ma svima koji ne cijepe dijete ogromne kazne i ...prikaži još! ako dijete umre maksimalni zatvor od 40 godina pa ga ti nemoj cijepit

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:55
    • Avatar Srcana

      Srcana: Korisnicko moje je dijete cijepljeno po kalendaru plus dodatna i nikad nisam nista potpisivala. Recite molim Vas ime lijecnika i grad u kojem ste vi bilo sta potpisivali?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:05
    • Avatar kompa25

      kompa25: Ma to su ti širitelji dezinformacija... sad viri iz neke rupe...

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:43
    • Avatar serpentine

      serpentine: Gdje se to mora potpisivat?zasto lazes?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:49
    • Default avatar - ZORBA_1

      ZORBA_1: gdje se to potpisuje - prvi put cujem

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:17
  • Default avatar - POTPEC
    POTPEC

    Koliko sam informirn nije problem u cjepljenju nego u samom cijepivu. Ni jedan roditelj koji dovede djete na cjepljenje ne zna koje se cijepivo daje, za šta služi i od čega je napravljeno. A naročito ne zna NUS POJAVE nakon ...prikaži još! on cjepljenja. Tu je problem. Roditelje treba educirati istinom i samo istinom, a ne lažima šta radi naše zdravstvo i farmaceuti.

    4 Četvrtak, 15.08.2019. u 09:54
    • Default avatar - mystery shopper

      mystery shopper: pa kako god te educiraju ti vec znas da oni lazu i tebe bas briga. nasuprot njih su ovi drugi koji govore istinu kojoj ti vjerujes. prvi su se bavili medicinom minimalno 10 godina dok se skoluju a drugi su ...prikaži još! pjevaci,zidari,voditelji,osnivaci stranaka i youtuberi. ti si odabrala vjerovati u svoju zapecacenu istinu da ti lijecnik tvog djeteta svjesno laze da bi razbolio tvoje dijete a da ti karleusa i pernar kazu istinu. pa tko bi te zalio? cjepiva su relativno jeftina u usporedbi s lijekovima za djecju paralizu,rubeolu,veliki kasalj i od necjepljenih bi industrija puno vise zaradila nego da im jednostavno proda cjepivo. i oni koji prodaju lijekove znaju da zarazna bolest ne bira i da ce nastradati i sami oni i njihova djeca ako se pocne siriti virus ospica i nije mi jasno u kojem smjeru razmisljate i kojom logikom???

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:40
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: mystery shopper: Ja o tome imam svoje mišljenje i ne tribaju mi mišljenja ni struke ni onih koji krive ili brane struku. Nekad se koristio pencilin u različitim oblicima i bio je itekako uspješan. Danas ga nemaš nigdi za kupiti, ...prikaži još! ti, osim ako ti ga doktor u ambulanti ne da. ZAŠTO.??? Svi smo svjesni koliko ljekova danas ima na tržištu, a koliko su oni djelotvorni. Isto je i s cjepivima. A svi znamo ko ih proizvodi i zbog čega. FARMACIJA. I ono na šta sam mislio svojim komentarom reči. Naša vlada i ministar ni jednog trena javno nisu objasnili koje cjepivo se koristi i zašto. A tribali bi. Zašto se recimo ne koriste cjepiva koje koriste Njemci ili neke druge države. Ne kod nas se mora drukčije. Ja sam svjestan da se cjepiva koriste kao preventiva da ne dođe do bolesti, ali isto tako bi triba i znati sve o tom cjepivu i njegovim nuspojavama.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:51
    • Default avatar - mystery shopper

      mystery shopper: na temelju cega ti dodjes do zakljucaka inace? po osjecaju? ako ti treba elektricar,neces po osjecaju zakljucit sto treba gdje spojit nego ces zvati covjeka koji se time bavi. oh,ti zli elektricari i njihova industrija,kako su ljudi prije bez njih ...prikaži još! mogli! ali tebe nije briga sto ti nista ne znas o temi i ipak te nije stid reci da tvoje misljenje o tome vrijedi? jer si ti sam zakljucio. sto se tice informiranja o cjepivu,pitas lijecnika i on ti objasni. on ti to mora objasniti. iako ne znam kako se oni nose s roditeljima koji ih zaspu karleusinim argumentima o zivi i autizmu,to je sigurno horor. ipak,ja sam htjela znati sve o nuspojavama da znam reagirati i prepoznati ozbiljne stvari. pedijatrica mi je objasnila moguce nuspojave,rekla koliko cesto su moguce i na sto da pazimo. ali da malobrojni lijecnici sjede pola sata s nekim tko ih pita za sastojke cjepiva jedno po jedno dok u cekaonici urlicu druga bolesna djeca je smijesno i nerealno. ipak,cak i da bas zelis znati,procitat ces u znanstvenim casopisima ili medicinskoj enciklopediji i doznati. osim ako vec sve ne znas i sam,kao ti.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 14:09
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: mystery shopper: Kako objasniti da neki lječnici govore protiv tog cjepiva, neki ga hvale, a neki ga uzimaju zdravo za gotovo. Zato postoje ministri ili neki tim lječnika koji bi u jednosatnoj ili u više sati ako triba, emisiji obrazložili ...prikaži još! ili sve o tom cjepivu i odgovarali na pitanja građana. Ovako jedni su za, drugi protiv. Mladi roditelji morju birati između njih. Moja djeca su sva cjepiva primili bez razmišljanja, a vjerovatno će i unuci. Ali isto tako bi volio znati sve o tim cjepivima. A za to ne treba da tražim po internetu nego da mi neko stručan od njih obrazloži. A to se danas itekako može, ako hoće.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 15:04
  • Default avatar - ZORBA_1
    ZORBA_1

    da mi je znati samo koliko je komentatora na ovu temu zavrsilo medicinski fakultet,ja nisam - ali npr. ako desetero djece primi istu vakcinu -a samo kod jednoga se pojave nezeljene posljedice - o cemu se radi :cjepivo,genetika ili nesto trece

    8 Četvrtak, 15.08.2019. u 08:05
    • Default avatar - Nuclear_Strike

      Nuclear_Strike: Vidiši isto tako na desetero necijepljene djece jedno se zarazi. Što sada kaže statistika? Da li je krivo cjepivo?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:05
    • Avatar kompa25

      kompa25: Kak ste vi došli na omjer 1:10?.... mislim da je omjer štetnih posljedica cijepljenih daleko manji od omjera razboljevanja (bez cijepljenja) i njima pripadajućih komplikacija

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:48
    • Avatar popaj77

      popaj77: Nuclear to jedno dijete zarazi još 20 oko sebe

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:53
    • Default avatar - sanja985

      sanja985: kompa25 to ti se sad cini tako jer ipak je vise cijepljenih od necijepljenih ali ak se ovaj fanaticni trend necijepljenja nastavi biti ce vise oboljenja tad i doci ce do mutacije virusa gdje ce onda jos vise oboljenja biti ...prikaži još! kao i velike sanse za zrtve bolesti jer kad virus mutira treba naci tad nacin kako lijeciti a za to treba vremena.....prije uvodenja obaveznog cijepljenja bilo je 15000 zrtvi godisnje samo od ospica a di su druge bolesti....a od kad postoji obavezno cijepljenje ta brojka je bila daleko manja a od kad vidimo ovaj svijetski trend necijepljenja zrtve se lagano al sigurno povecavaju svake godine....nije tesko razmislit i vidjet cinjenice da cijepljenje odnosi daleko manje zrtava od necijepljenja....a ove razne autizme,autoimune bolesti i otpornost na gripe,prehlade koje fanatici uporno pripisuju cijepivima je smijesno jer za to sve je kriva genetika a ne cijepiva

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:13
    • Avatar kompa25

      kompa25: Sanja... ja mislim da si ti pobrkala veće /manje u omjerima... 1:10 je daleko veće od 1:10000... inače, slažem se sa svim što si napisala.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:20
    • Default avatar - transatlantic

      transatlantic: još si očito ,,zelen'' kada su u pitanju cjepiva i posljedice njihove primjene

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 01:36
    • Avatar kompa25

      kompa25: Ti si očito zelen kad su u pitanju bolesti, njihovo širenje, razvoj i posljedice te lječenje... svjetlo zelen.

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 07:02
    • Avatar kompa25

      kompa25: od Polia u Hrvatskoj je prije uvođenja cijepljenja oboljelo 219 djece i 10 umrlo , a nakon uvođenja cjepljenja u razdoblju 2006-2011 nula ... i to su ti statistički podaci ... cjepljenje je počelo 1961 a zadnji oboljeli 1989 .... ...prikaži još! Redukcija broja oboljelih od tuberkuloze je 84%, tetanusa 93%, hripavca i parotitisa 99%, morbila i rubeole >99% ... to su egzatni podaci.

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 07:05
  • Avatar MALINOA
    MALINOA

    Kod nas u firmi u nazad par godina imamo pravo besplatno se cijepit protiv gripe na trosak firme. Od 200 ljudi nitki se nije cijepio. Svi ma nema sanse, sta si lud da se cijepim. Da cujem vasa iskustva, ljudi ...prikaži još! su u strahu od tog cijepiva od nekakvih prica ili dovoljno neznanje, neiformiranist itd.

    3 Četvrtak, 15.08.2019. u 08:49
    • Default avatar - Lopud

      Lopud: Cijepila se na vrijeme i dobila gripu pretprošle godine. Nema šanse da ponovim cijepljenje. Lažu nas o cijepljenju općenito!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 15:31
    • Avatar valuta

      valuta: moja majka ima više od devedeset godina, cijepi se već godinama, nije gripu imala ... ne govorim ti to ni za ni protiv, nego kao svoje iskustvo, jer si pitao/la ... moj je kum prije podosta godina imao tešku gripu, ...prikaži još! nakon toga se cijepi ... znao je odonda uhvatit virozu par puta mislim ... ja sam preko sedamdeset, nisam se nikad cijepio, ali ne znam jesam li zapravo ikad i gripu imao pa zasad o njoj ni ne razmišljam ... sve mislim, još sam mlad, hahah, i zasad ne razmišljam o cijepljenju, ali mislim kad bi me jednom uhvatila gripa da bi se ipak poslije cijepio ... neko je napisao među ovim postovima ... "svak zna svoje" ... i to ti je jedina istina nažalost ...

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 22:00
  • Avatar popaj77
    popaj77

    Ljudi moji prije 40-50 godina malo kojoj obitelji nije umrlo djete i to je bilo normalno a danas od 100 djece umre jedno pa sad vidite sami dali trebate cijepiti dijete ili ne

    1 Četvrtak, 15.08.2019. u 09:20
    • Default avatar - bameg

      bameg: veće spoznaje su dovele do toga u vezi higijene i standarda života. Cjepivo nema veze s time. Malo su lukavo iz farmacije igrali na kartu neinformiranosti građana i prodali tu priču da su oni zaslužni kako bi šišali ovce. Tako ...prikaži još! je i George Bush donio mir svijetu jer nema više svj. ratova.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:35
  • Default avatar - zera
    zera

    Država puna primitivaca i neznalica koji se ističu. Kosa mi se na glavi diže i strašno me ljuti kad vidim da indioti postaju cjenjeni ljudi. Ljudi budite pametni ne slušajte budale već struku i mislite na svoju djecu.

    4 Četvrtak, 15.08.2019. u 07:07
    • Default avatar - ZORBA_1

      ZORBA_1: obrazuju se preko internetskih člnaka ,polupismenih blogerica i influencerica i svih ovih danasnjih kvazi osoba -ne znam kako ih nazvati,ova tema me toliko izludi - kakve promjene u zivotu ljudi su donijeli izum pencilina i cjepiva /samo to /-nesto dalje ...prikaži još! suvisno je i nabrajati

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:12
    • Default avatar - Dotepenec

      Dotepenec: Da vidiš. Ja se držim zakona gdje kaže da se moram brinuti i skrbiti za svoje dijete. Dok ne dobijem garanciju o ispravnosti i djelotvornosti cjepiva ja zakonski ne mogu i ne smijem dozvoliti da nepoznata i nesigurna supstanca uđe ...prikaži još! u tijelo moga djeteta.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:16
    • Avatar kompa25

      kompa25: Azra.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:49
    • Avatar rursk

      rursk: struka je korumpirana i sve od njih treba uzeti sa rezervom

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:15
  • Default avatar - grom iz vedra neba
    grom iz vedra neba

    Alarm!? Za koga? Za farmaceutsku industriju. Obrati pažnju na ime. Farmaceutska INDUSTRIJA. Industrija kao i svaka druga. Jedini cilj joj je zarada. I veliki novci se vrte u funkciji mita i korupcije profesorima, liječnicima i svima u lancu, da bi ...prikaži još! se nešto što ne koristi reklamiralo kao jako korisno. Jer, Bože moj, novac je u igri.

    37 Četvrtak, 15.08.2019. u 07:50
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Grome znaš li ti koliko ta industrija ulaže u razvoj cjepiva? Znaš li koliko troše na istraživanja?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:08
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Mossimislit, koji si ti naivac. Farma industriji je stalo do tvog zdravlja otprilike isto toliko koliko je politicarima stalo do dobrobiti i blagostanja građana

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:18
    • Avatar Ouran

      Ouran: Mošsimislit... oni ulažu tuđi novac u "razvoj", a svoj investiraju u povečanje proizvodnje medikamenata. Pitaj ih gdje testiraju lijekove, kakvi su rezultati i koliko za to plačaju. Da te uputim na samo jednu destinaciju, Indija. Zemlja u kojoj za male ...prikaži još! pare testiraju skoro sve svjetske industrije svoje lijekove, naravno na sirotinji koja zna o čemu se radi, ali su toliko siromašni da se jedni žrtvuju da bi ostatak obitelji imao od čega živjeti nakon njegove smrti. To je istina, a sve vaše tlapnje o njihovoj prevelikoj brizi za ljude je samo golo zatupljivanje krda! Kad stalno ko papige spominjete studije koje rade, onda je stvar takva,; studije rade, a rezultati su poražavajući i upravo obrnuti, ali pošto farmacija financira studije koje se moraju raditi, rezultati se objavljuju upravo u obrnutom omjeru od stvarnosti.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:40
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Dexter zašto onda ta industrija proizvodi cjepiva kada je lječenje bolesti protiv kojih cjepiva štiti daleko unosnije ( skuplje je 1000 puta )? Ajde genije, odgovori na to pitanje? Ako im je u interesu zarada zašto rade ono na čemu ...prikaži još! zarade 1000 puta manje? Logika? Očito ti nije poznat taj pojam! Prije cjepiva od ospica je umirala 1 od 1000 osoba. Danas umre 1 od 100000! Prije cjepiva od dječije paralize je oboljevala 1 od 1000 osoba, danas 1 od 1000000. Koji dio toga ti nije jasan? I onda meni pričaš da sam ja naivac. Takvi poput tebe su opasni i za sebe i za okolinu!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:52
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran smanji buniku i surfanje po stranicama teoretičara zavjera. Škodi ti! A i postaješ opasan za okolinu!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:53
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Ouran, mainstream mediji su napravili svoje. Ima bezbroj dokumentaraca na tu temu, ali ljudi su inertni to sve pogledat. Tesko je svima prihvatit da bi takva jedna prevara mogla biti na globalnoj razini, a da vec ne bi isplivala negdje ...prikaži još! od velikih medija. S obzirom da su veliki mediji u rukama velikih riba, kojima to nije u interesu, stvari su u principu relativno jednostavne za shvatiti. Eto, mi cemo bez obzira na sve ostati teoreticari zavjere, termin koji su americki mediji dali prije 50-ak godina ljudima koji su propitkivali neke stvari u svrhu njihovog ismijavanja 😆

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:56
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran i daj mi objasni zašto se eto baš u Indiji smrtnost novorođenčadi do prve godine života nakon uvođenja cjepiva smanjilo za 90%? BTW cjepiva se testiraju svugdje, ne samo u Indiji. I cjepiva koja se testiraju u Indiji se ...prikaži još! ne testiraju u recimo Americi ili Europi jer NISU ista!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:57
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Dexter jel ti uopće znaš kaj je teorija zavjere? Tvrdnja bez ikakvih dokaza! I to tvrdnja koja je suprotna svim dokazima. Obožavam vas youtube znanstvenike.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 09:00
    • Avatar Ouran

      Ouran: Mošsimislit... ti znaš da se je smanjila smrtnost, jer su ti oni tako rekli ili? Razlika između mene i tebe je ogromna... ja ne vjerujem u sve teorije i ne čitam po internetu, ali pratim događanja od neovisnih izvora. Nisam ...prikaži još! ti ja kriv kaj si se ti ograničil na određene. Ponešto iskustva imam i sam, a kaj se tiče opasnosti od mene, vjeruj mi da sam pomogo više ljidima nego što ćeš ti takav prgav da živiš još 100 godina. Kad ti već odgovaram, da ti još odgovorim ono o plači direktora... ja sam samo žalostan kad vidim zašto se oni bore za svoju prevlast. Kad su takvi novci u pitanju, oni mogu potkupiti sve strukture, a to i rade! Samo tolko o novcima koji od smrti još nikog nisu spasile!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:32
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran želiš primjer smanjenja smrtnosti? Eto moja baka je imala 14 braće i sestara, punoljetnost ih je doživjelo samo petero. Zašto? Dječije bolesti su ih pobile jer nisu bili cijepljeni! U pradjedovoj obitelji od 12 punoljetnost ih je doživjelo samo ...prikaži još! četvero. To je postotak smrtnosti preko 70%. Otac i stric obojca cijepljeni i živi a po statistici jedan je trebao sigurno biti mrtav. Da, razlika između mene i tebe je ogromna, ja upotrebljavam mozak a ti ga očito ni nemaš! Kažeš da ne vjeruješ u teorije zavjera i ne čitaš po internetu nego pratiš neovisne medije a sve do jedne gluposti koje si izvalio su samo na internetu! Pobijaš sam sebe svakim komentarom! Vi antivaxxeri da niste opasni za okolinu bi bili smiješni koliko gluposti pišete!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:56
    • Avatar Ouran

      Ouran: Mošsimislit... to se je tako reklo da su umrli od dječjih bolesti, a umrli su od nebrige za djecu, jer ih je bilo previše, a nisu bila željena. Toliko o tome! Nisu nekad ljudi treperili nad djecom ko danas jer ...prikaži još! je djece bilo i previše i smrtnost je bila zbog razno raznih razloga... čak i gušenja djece jastucima, a reklo se je da je djete umrlo od temperature i ostalih gluposti. Jedno je kaj ti je rekla baba, a drugo je kaj je bio pravi razlog. Otuda velika smrtnost djece... odi malo u Bosnu da vidiš i čuješ kak su se djeca odhranjivala, a preživjeli su samo najžilaviji, drugi su otišli pod zemljicu od "proljeva" za koji nitko nije maril! Imam jedan primjer iz Slavonije gdje je pred 50 i više godina jedno djete završilo u bolnici zbog liječenja koje nije uspjelo i sad doktor razmišlja kako će reči roditeljima da je djete umrlo. Stignu roditelji, a on okoliša da im kaže, ali ipak kaže kako je nažalost djete bilo preslabi i eto, umrlo je na što majka reče; hvala Bogu doktore, doma ih imam još 11 p ašta će mi tolka djeca, da su bar i oni pomrli... O tome se radi kod večine u ta doba, a vi sad izvalčite šta hoćete. Farmaciji to dobro dođe! Nije bilo forenzike i istraživanja o uzroku smrti jer da je, mnogi bi završili u arestu! Danas postoje abortusi, a to je isto!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:26
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Ouran joj kaj bi ti radio da mi padneš u ruke....jooooj.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 11:28
    • Avatar Ouran

      Ouran: Oooo, jel to prijetnja... ma vidi ti humanitarca koji prijeti svojim neistomišljenicima... pazi da tebe netko ne strese prije nego se tvoj ego spusti na realna tla! Baš si pokazal kakav si tip, a tu glumataš znanstvenika i zagovornika dobrog ...prikaži još! za ljude. Takav si kakvi su i oni, izvana huj, a iznutra fuj! To ti je od precjepljenja, agresija i ljutnja... pazi na jetru jer je to znal da ti je ugrožena, od čega, vidi sam! Zrel si za jedno dobro čišćenje jetre od masnoća i parazita!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 12:53
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Hahaha mossimislit koji si ti pacijent, strasno 😆

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 14:43
    • Default avatar - grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Mošmislit, iznio si puno tvrdnji koje nisu dokazane, i puno zaključaka sa nategnutom logikom. Vakcina protiv banalnih dječjih bolesti, koje dijete preboli i da ih pa i ne osjeti je besmislena. Naročito ako se poslije vakcine ta bolest javi u ...prikaži još! odrasloj dobi kad više nije banalna nego opaka. Bolje ju prebolit dok si dijete bez frke, nego se vakcinirat, pa je dobiješ sa zakašnjenjem i puno frke. A statistika - eh statistika u tom slučaju obrađuje situaciju parcijalno. Ona će ustvrdit da je poboljevanje dijece smanjeno, a drugi dio neće obuhvatit. Mošmislit, nije lako koristit vlastitu pamet, moraš se educirat, kritički razmišljat, ne dozvolit da ti svaka šuša proda svaku glupost kao 'znanstveno...'. Uključi mozak.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 16:01
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: grome možda upravo jer kritički razmišljam i nisam opterećen emocijama i jesam pobornik cijepljenja! Od bolesti poput ospica 1 od 1000 umre a od cjepiva protiv ospica 1 od 100000 ima nekakve nuspojave ali živ je i taj! Jel bolje ...prikaži još! e da umre od ospica ili da prebole malo temperature? Matematika! Pa čak i da taj 1 od 100000 umre opet je bolji rezultat od 1 na 1000. Opće dobro! Pojedinac je nebitan! Bitna je većina koja ostaje zdrava i zaštićena! BTW ja isnosim samo dokazane činjenice, to kaj ti tvrdiš da to nisu je tvoje vjerovanje i ignoriranje dokaza. BTW "dijece"? Nepismen? Nisam ni očekivao ikaj drugo!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 17:21
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Grome, dobro zapazanje 👍 Pogotovo zadnje dvije recenice. Nema trunke kritickog razmisljanja i stajaliste u potpunosti bazirano na 'ZNANSTVENIM' analizama. To je otprilike znanstveno isto ko ono u kojem je monsanto prije 15-ak god ustanovio da je GMO hrana primjerena ...prikaži još! a ljudskom organizmu te da nema bojazni od nastanka karcinoma/tumora. Znaci na istom principu funkcioniraju znanstvenici u farmaceutskoj industriji koji nisu neovisni. Nasem MATEMATICARU je to prekompleksno za shvatiti 🙈

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 17:59
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Dexter ajde mi reci od čega bi to u GMO hrani ( koju jedeš svaki dan jer je svo voće i povrće već 500 godina GMO samo ti uopće ne kužiš kaj GMO uopće je) može nastati karcinom (injače karcinom ...prikaži još! i tumor je jedno te isto tako da ne moraš pisati karcinom/tumor kao da su dvije stvari). Ajde znanstveniče koji si negdje pročitao nekaj o Monsantu koji onak za tvoju informaciju ne postoji već 4 godine. Ljepo se vi svi skupa antivaxxeri i GMO, ravnozemljaši, šizoidni paranoičari i slični punoglavci vratite se u svoje pećine i pustite Darwina da odradi svoje na vama!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 18:17
    • Default avatar - grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Mošmislit, kad si već kod ospica, činjenice su ti sljedeće. Od ospica ne umire ni jedno dijete. Ni ne osjete ih. Dobiju imunitet i s tim kasnije više nemaju problem. Kad dobiju vakcinu, ne dobiju ospice, ne steknu trajni imunitet, ...prikaži još! i zato uglavnom ospice dobiju kasnije u zreloj dobi kad je to tada za'ebana bolest. Na kraju su i 'vakcineri' to skužili pa ponavljaju cijepljene protiv ospica, iako su najprije mislili da je imunitet trajan. Evo, to su ti stvarne a ne znanstvene činjenice. Prije su i babe znale kad bi neko dijete u selu dobio ospice ( i sl. dječje bolesti) donijet unuče da ih i ono dobije. Puno bolja preventiva od vakcine. Bez nuspojava. A te brojke koje ti bubaš možeš objesit...

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 18:57
    • Default avatar - grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Također onak usput pametnjakoviću, Monsanto postoji još uvijek, samo ga je kupio Bayer, i sve njegove tužbe si natovario na vrat. I uglavnom te tužbe gubi. Isto kao što i Volvo postoji, samo su ga kupili kinezi. A tužbe gubi ...prikaži još! jer je puno štete napravio, za koju ti tvrdiš da nije. E, i da ne zaboravim, znao sam da je takav pametnjaković darvinist, koji slijepo vjeruje da je sve ovo nastalo slučajnim skupljanjem atoma, a onda slučajnim poboljšavanjem svega toga. Naravno, iz svega toga se mora isključit matematika, jer onda ona kaže da se takve slučajnosti ne mogu dogodit ni slučajno. I naravno da si i ateist. Slijepo vjeruješ jedino u Darvina. A pojma nemaš o toj 'teoriji' i što je sam Darvin rekao kako se može oborit. I po tome je oborena. Ali se iz nekog 'ateističkog' razloga i dalje slijepo gura. Jer ateisti se smrznu na samu pomisao što je alternativa.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 19:07
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: grome....crni grome....LAŽLJIVI grome! Ukrajina, ove godine, 30000 oboljelih od ospica, od toga 16000 djece, 11 umrlih, od toga osmero djece. SVI necjepljeni! Prošle godine Srbija, preko 3000 oboljelih, SVI necjepljeni, desetak umrlih, od toga jedna trogodišnja curica, necjepljena jer se ...prikaži još! nije smjela cijepiti radi prijašnjih dijagnoza, umrla radi komplikacija uzrokovanih ospicama. Moram li dalje raskirnkavati tvoje laži? A ovo za ateiste ili darwiniste? Jesi li ti stvarno toliko lud? Čovječe pa ti si poguban za okolinu! Ljude poput tebe treba pozatvarati u ludnice jer niste hebeno normalni!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 19:19
    • Avatar Ouran

      Ouran: Darvinova teorija o evoluciji ljudskog roda je već odavno oborena, ali naš "Moš..." još nije čuo za to kao ni za to da korporacije mijenjaju imena u svrhu izbjegavanja sudskih procesa na staro ime, a ako imaju sreće najrađe ju ...prikaži još! prodaju za veliku lovu. Šteta kaj naš mislilac nema tu lovu on bi odma kupil jednu takvu sa razvikanim statusom! Sigurno ne zna ni kaj je Monsanto radil u Americi ljudima... ma on je pametan i bez spoznanja! On sam obara Darvinovu teoriju jer ne evoluira ni za dlaku od onog kaj mu je nekad netko natočil u glavu!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 19:27
    • Default avatar - grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Mošmislit, taj epitet lažljivi pripada tebi. Izmišljaš brojeve kao i farmaceutski lobi. Fakat kao da si plaćen... a kad su ospice u pitanju dobijaju ih i cijepljeni i necijepljeni. Zanimljivo. Samo eto ti o tome lažeš. Nije točno da ih ...prikaži još! dobijaju samo necijepljeni. A to da djeca od 2-3 godine mriju od ospica ti je isto kao kad napišu da je baba od 107 godina umrla od gripe.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 19:49
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Mossimislit, pise se lijepo, ne ljepo - nepismenjakovicu :) - malo sam se spustio na tvoju razinu, znam da se neces uvrijedit. Kaj se tice tumora i karcinoma, nije isto. Da ti sad ne pisem elaborate, proguglaj pa ces vidjet ...prikaži još! razliku. Ne, nemam pojma kaj je GMO. 500 god jedemo GMO? Kakav si ti panj, majko mila. Ne mogu se drugacije s tobom razgovarat jer si intelektualno ogranicen - GMO se poceo uzgajati krajem 80-tih godina u SAD-U (ne u 16.st, nego 20.tom)

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 20:17
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Dex pogledaj si malo na internetu kako stvarno izgleda prirodna mrkva, lubenica, banana, patliđan. Možda se iznenadiš! I da, selektivni uzgoj je isto genetska manipulacija. Ljudi genetski modificiraju životinje i biljke već tisućama godina. Sorry. Činjenice! Genetska modifikacija nije samo ...prikaži još! o direktno rezanje i prepravljanje DNK! Možda se kao bavim time pa i znam nekaj o tome :p

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 20:25
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Zna se kaj se misli pod GMO hranom. Mislim da i ti znas, samo se radis malo panglu. Ne mislim na modifikacije koje su napravljene prije 50 god sa psenicom i određenim sortama krumpira, nego na modifikaciju koju je uveo ...prikaži još! bush senior krajem 80-tih s određenom vrstom herbicida (roundup)

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 20:38
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Dex nemaš ti čime misliti.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 20:40
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Nisi ti kriv, priroda je u tvom slucaju bila okrutna. Ajde, LJEPI pozdrav

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 21:13
    • Default avatar - grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Mošmislit, fakat, ti si čist dokaz da čovjek što manje zna to više vrijeđa. Vrijeđaš ljude koji ti pokušavaju ukazat na tvoje neznanje i zablude. I ne, selektivni uzgoj nije GMO manipulacija.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 21:27
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Selektivnim uzgojem se mijenja DNK organizma/biljke...ergo JE manipulacija genima ili ti GMO (Genetically modified organism) . Ako te činjenice vrijeđaju to je tvoj problem a ne moj! A neznanje i zablude su samo na tvojoj strani, ne mojoj. Zato antivaxxerski ...prikaži još! i ravnozemljašu šetaj. Kad dođeš do ruba Zemlje nahrani kornjaču.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 21:43
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: Dexter priroda bi bila okrutna da nisam cijepljen...ovako me zaobilazi i dolazi do tebe na vrata. Cijepi samo djecu koju želiš zadržati. Papa.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 21:44
    • Default avatar - Mošsimislit

      Mošsimislit: ignore potomci komada rebra i hrpe blata i produkti dvostrukog incesta

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 21:45
    • Default avatar - grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Mošmislit, kad križaš bijeli i crni grah onda ne mijenjaš gene ni jednom. Sve su to njihovi geni. Geni graha. Ali kad gen ribe genetskom tehnologijom ubaciš u gen soje, onda je to genetska manipulacija, modifikacija ili GMO. i fakat si glup.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 21:52
    • Avatar valuta

      valuta: može li mi netko navest jedan svjetski "nezavisni izvor" za bilo što?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 22:05
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Imas recimo od nasih balkanskih 2012-transformacija svijesti internetska stranica, a od svjetskih recimo ima na fejsu str. march against monstanto, i oni stavljaju cesto linkove od tih 'nezavisnih izvora'. Da ne bude zabune, ima stvari s kojima se ja ne ...prikaži još! slazem, (kao sto su ljudi gusteri i te spike) ali u pravilu budu jasne i logicne stvari s kojimase, ako covjek malo dublje prouci stvari, moze sloziti.

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 11:06
    • Avatar valuta

      valuta: @Dexter.Morgan - bacio sam pogled na 2012-transformacija svijesti ... ima li negdje više podataka o tome tko postavlja tu stranicu, piše, kompilira, prevodi itd. tekstove, po čemu su "neovisni", tko financira i slično?

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 12:23
    • Default avatar - Dexter.Morgan

      Dexter.Morgan: Imas sve informacije na stranici (s obzirom da su mi izbrisali komentar). Kolumne i clanke pisu, između ostalog Ratko Martinovic i Kresimir Misak.

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 15:00
  • Default avatar - kažemja
    kažemja

    Tog Pernara treba oštro kazniti. Zašto ? Zato jer preko medija poziva na ugrožavanje zdravlje tisuća djece. Mediji imaju veliku moć i ima dovoljno zatucanih i naivnih ovaca koji će slijediti tog lika jer uopće ne misle svojom glavom, u ...prikaži još! stvari nemaju ni s čime misliti.

    1 Četvrtak, 15.08.2019. u 08:29
    • Default avatar - LeandroZG

      LeandroZG: Probat je anarhist, da je zabranjeno cijepljenje, on bi se hvalio kako se on cijepio, odbija plaćati HRT, vodu, javni prijevoz, a uredno dobiva 20ak tisuća kuna mjesečno od ovaca

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 10:05
  • Avatar Vražji_Vrag_2
    Vražji_Vrag_2

    Čega se onda boje "cijepljeni"?

    2 Četvrtak, 15.08.2019. u 08:35
    • Default avatar - kažemja

      kažemja: Boje se oni koji se ne smiju cijepiti zbog medicinski opravdanih razloga .Jeste spremni preuzeti rizik?

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 08:39
    • Default avatar - mystery shopper

      mystery shopper: kolektivni imunitet je nesto o cemu trebas nesto procitati. a drugo je komentar od Kazemja: ne mozes cijepiti svoje bolesno dijete protiv ospica a okolo vladaju ospice jer budale ne zele cjepivo,hoce da zemlja bude ravna,da su im svi neprijatelji,i ...prikaži još! takvi bi trebali napraviti bunker i maknuti se od civiliziranog svijeta.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 13:44
  • Avatar balenkooo
    balenkooo

    Ti sto ne zele cijepit djecu su oni kojima su babe vracare veci doktori od onih pravih.

    2 Četvrtak, 15.08.2019. u 07:11
    • Avatar Korisničko__ime

      Korisničko__ime: Reci to majkama kojima su djeca bila zdrava, a nakon cijepljenja ce bit dozivotni invalidi ili sa teskim posljedicama, lako je komentirat tu na 24sata i pravit se pametan

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:29
    • Default avatar - tocilo

      tocilo: Reci ti to Joe Šimuniću,i pitaj ga šta sad misli o necijepljenju,kad je izgubio kćerku.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 07:54
  • Default avatar - ZORBA_1
    ZORBA_1

    samo medicinski opravdano necijepljenje

    Četvrtak, 15.08.2019. u 07:47
  • Avatar Franciska Ma
    Franciska Ma

    primitivizam u 21 stoljeću i to najviše ovakvi kao gore naveden koji na sva usta laprdaju o pravdi i pravici u sabornici

    Četvrtak, 15.08.2019. u 10:42
  • Default avatar - špricer_1
    špricer_1

    A vidi naseg ministra. Jos mu samo fali crveno pero iza uha

    Četvrtak, 15.08.2019. u 07:56
  • Avatar maxim m
    maxim m

    primarijuse,petljate te se u politiku a to nima veze sa...cijepljenjem dice...drži se medicine...

    Četvrtak, 15.08.2019. u 07:56
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message