Mostu se trenutno može pristupiti samo preko tunela. Riječ je o tunelu u koji su ulazi dva kilometra istočno od Omiša te se tako zaobilazi grad
Vožnja kroz tunel: Pogledajte put do novog omiškog mosta
Most Cetina spojio se u četvrtak, nakon čega slijedi nastavak radova vrijednih 23.16 milijuna eura.
Mostu se trenutno može pristupiti samo preko tunela, prenosi HRT. Riječ je o tunelu u koji su ulazi dva kilometra istočno od Omiša te se tako zaobilazi grad.
Most je duljine 224.45 metara i izvodi se u sklopu projekta izgradnje obilaznice Omiša. Nadsvođuje Cetinu čeličnim lukom čiji su krajevi učvršćeni u tunelima s obje strane mosta, pa je njegova duljina veća od vidljive konstrukcije. Most bi trebao doprinijeti prometnom rasterećenje gradske jezgre Omiša i smanjenju gužvi. Prvi dio dionice Spojna cesta Dugi Rat (DC8) - čvor Dugi Rat - čvor Omiš dug je 2800 metara, u što je uključen i spoj na Jadransku magistralu, a izrada glavnih projekata je u tijeku.
Tijekom ove godine planira se ishođenje građevinske dozvole, a u planu nabave za 2023. planirano je pokretanje postupka javne nabave za izgradnju i nadzor. Drugi dio dionice je od Dugog Rata prema mostu Cetina. Most je treći dio dionice, a nakon spajanja mosta slijede radovi na odvodnji u tunelima, asfaltiranje i postavljanje burobrana. Četvrti dio također je već u izgradnji, riječ je o dionici dugoj tek nešto manje od tri kilometra, odnosno o spoju ceste na državnu cestu DC8.
Ugovorni rok završetka svih građevinskih radova je 30. lipnja ove godine, a u Hrvatskim cestama očekuju da će dionica biti u prometu najesen ove godine.