Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Vučić o spomeniku Bratiću: 'Pa Hrvatska ima Budakove ulice!'

Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić u petak je u Ženevi rekao da Hrvatska ima ulice nazvane po Mili Budaku, komentirajući podizanje spomen ploče u Novom Sadu generalu bivše JNA Mladenu Bratiću

Komentari 329 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar torente2
    torente2

    Kakve sad ima veze neki spomenik. Pa jeli Hdz iznajmio sabor vucicu i ekipi. Pa zasto niste digli tada svoj glas branitelji? I sad vi pricate o nekom spomeniku koji Vucic dize u Srbiji. Dize spomenik u svojoj zemlji kome ...prikaži još! on hoce, sviđalo se to vama ili ne.

    4 Petak, 08.11.2019. u 15:10
    • Avatar snjeguljicaXd

      snjeguljicaXd: Kome je HDZ iznajmio sabor? Vucicu sigurno nije. Pučani najjaca stranka dolazi i treba im iznajmiti. Uključi mozak.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:13
    • Default avatar - ćufta

      ćufta: @snjeguljicaXd navedi koje su još europske zemlje napravile isto sa svojim parlamentima,nebitno koja politička opcija je u pitanju...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:35
    • Avatar Marjane Marjane

      Marjane Marjane: Torente pametno kaže. Spomenik je dignut u Srbiji generalu bivše JNA Mladenu Bratiću Tko brani dizanje spomenika Budaku? Ulice već ima. Uostalom ustaški terorista Miro Barešić ima svoj spomenik u Dragama. Podigla obitelj uz nazočnost Zlatka Hasanbegovića ministra branitelja Tomo ...prikaži još! o Medveda. Znači službeno.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:45
    • Avatar torente2

      torente2: Hdz je iznajmio pucanima dvoranu najjacoj stranci i to je istina.Toj grupacije pripada i Vuci. Znaci ako drzis do svoji stavova i principa to neces napraviti, jer znas da ce i Vucic doci. Ovo podizanje spomenika je Vuciceva zahvala na ...prikaži još! a pozivu.Jako dobro znamo tko je i sto je Vucic. Ukljuci ti i tvoji mozak ako ga imate.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:14
  • Avatar Modus
    Modus

    njihove provokacije su identicne nasim... tako da.... a ovce s jedne i druge strane se loze na njihove politicke igrice...

    Petak, 08.11.2019. u 16:51
  • Default avatar - Vladimir Rožić
    Vladimir Rožić

    Pa njihove najveće pobjede su kad su popušili u kosovskoj bitci i kad su bježali preko Albanije u prvom svjetskom ratu pa ih je više pomrlo nego da su se ostali boriti. U kompletnoj ljudskoj povijesti nije bilo takve bežanije.

    Petak, 08.11.2019. u 20:51
  • Avatar spelica
    spelica

    Uvesti im vize ...pa nek si onda grade spomenike !.....je, al za to treba imati muda !...a ne biti poltron !

    Petak, 08.11.2019. u 21:22
  • Avatar Ante1995
    Ante1995

    Da, ima i Titove...pa nam Europa, jer sami ne znamo očistiti svoje dvorište, kaže kako ih moramo maknuti!

    Petak, 08.11.2019. u 14:40
  • Avatar Aron3
    Aron3

    Evo teme za Bulja, Hasana i slične... Neproduktivne teme za neproduktivne persone

    1 Petak, 08.11.2019. u 21:27
  • Default avatar - nepliget
    nepliget

    sram te bilo vučiću sram te moze biti

    Petak, 08.11.2019. u 20:54
  • Default avatar - misteriozni
    misteriozni

    Zato g.Bratic je uveliko . Vucicu Kaurine! Pa sad kratite

    Petak, 08.11.2019. u 15:53
  • Default avatar - bono
    bono

    Psiho gubicar

    Petak, 08.11.2019. u 14:54
  • Avatar mr_ Juzbasic
    mr_ Juzbasic

    Pa naravno. Ima i spomenike i nazive ulica po franji tudjmanu osudjenom za udruzivanje u zlocinacki pothvat.Dakle, nebitno je sto tko kaze.

    180 Petak, 08.11.2019. u 14:33
    • Avatar dal

      dal: Čitao si tu presudu?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:40
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: U Presudi Zalbenoga vijeca ICTY (MKSJ) u predmetu Prlic i drugi (IT-04-74), kako ju je 29. studenoga 2017. procitao sudac Agius, stoji posve jasno: "U osmisljavanju i ostvarivanju zajednickog zlocinackog cilja, jedna grupa hrvatskih javnih licnosti, medju kojima se isticu ...prikaži još! Franjo Tudjman, Gojko Susak, Janko Bobetko, Mate Boban, Jadranko Prlic, Bruno Stojic, Slobodan Praljak, Milivoj Petkovic, Valentin Coric i Berislav Pusic, postigla je međusobni dogovor"...itd...itd...Naravno da sam procitao.Volim citati.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:43
    • Avatar dal

      dal: Voliš čitat, ali ne znaš ni pročitat, ni napisat. Gore stoji: ''...po franji tudjmanu osudjenom za udruzivanje u zlocinacki pothvat..'' ( cit. ). Pa dolje nastavljaš: ''... u predmetu Prlic i drugi '' ( cit. ). (---ICTY: Jadranka Prlića, Brune ...prikaži još! Stojića, Slobodana Praljka, Milivoja Petkovića, Valentina Ćorića i Berislava Pušića. ). Di ti ovdi nalaziš optužnicu za tuđmana?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:48
    • Avatar dal

      dal: Usput...ovim ne tvrdim da i tuđmana ne bi bilo sudilo da je doživio. Ali ostaje činjenica da niti je optužen, niti suđen, a kamo li presuđen.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:49
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Sta cu vam ja....tudjmana sam naveo jer je najodgovorniji, naravno da nije sam.Sudiste "potvrdjuje" i donosi "konkretne zakljucke". Tako Vam to ide :)

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:50
    • Avatar dal

      dal: A ono...šta najviše zabrinjava...jesu ova 4 minusa na moj gornji komentar. A koliko vas ovdi ima, majko moja...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:50
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Pa nije ni Milosevic, nije ni ovaj Bratic. I sta cemo sad ?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:50
    • Avatar dal

      dal: Dakle, ne brljaj. Imaš konkretno pitanje: ''Čitao si presudu Tuđmanu''?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:51
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Ma zaboli me za minuse.Niti dajem niti me zanima.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:51
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Hoces jos ? Evo nastavak : iz svih cinjeničnih i pravnih zakljucaka koje je Vijece izvelo proizlazi da su se organi, strukture i ljudstvo HVO-a koristili radi ostvarivanja razlicitih aspekata zajednickog zlocinackog cilja.Koji ti dio nije jasan ?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:52
    • Avatar dal

      dal: Milošević je ''sedeo'' u haag-u. A za ovoga se zna šta je radio po Borovu selu. Pucao po civilima. Pa imaš tamo i kod vas grafit u N. Sadu: '' Srami se, novosadski korpuse''.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:52
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Ma da ? A tko je prvi poveo kolo ? Procitaj nesto o tome.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:53
    • Avatar dal

      dal: Dio gdje tvrdiš da je tuđman osuđen za udruženi zločinački poduhvat.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:53
    • Avatar dal

      dal: Balvanaši. A prije njih oni mitingaši. A prije njih, ćosić i s.a.n.u. A prije njih udar na ustav sfrj od strane miloševića ( čitaj: srbije ) i oduzimanje autonomije kosovu i vojvodini. A prije svega toga, one ''načertanije''...Oš još dublje u povijest?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:55
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Sve je jasno onome tko zeli da to vidi.Oni drugi....To nije moj problem.Rekao sam ti, sudiste donosi konkretne zakljucke.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:55
    • Default avatar - bono

      bono: Mr jazavac dobit ce te opet po repu pametnije ti je zacepi gubicu

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:55
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Ok, ne mislis valjda da cu se s tobom prepucavati oko toga ? To su cinjenice i nema dalje.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:56
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Dobro je junaci, evo sav drhtim od straha vec.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:57
    • Avatar dal

      dal: Ne. Gore tvrdiš da je tuđman osuđen za udruženi zločinački poduhvat. Lažeš.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:57
    • Avatar dal

      dal: A nije vrag da ti misliš kako ovdi možeš pisat šta te volja, a da ću ja ''ćutke'' čitat...? Činjenice svakako nisu na tvojoj strani, čudi me...uvjeravaš se u to već godinama ovdje...još nisi odustao?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:58
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Osudjen za udruzivanje, naravno. Naveo sam ti i presudu ispod.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:58
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Gle, sto ces ti, to me nije briga.Mozes "cutke" a i ne moras.Meni je svejedno.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:59
    • Avatar dal

      dal: Ma ne znaš čitat. Sudilo se onoj ''ekipi'', nabrojenoj u presudi, a ti vadiš zaključak da je osuđen netko kome se nije ni sudilo? Bravo, maheru.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:01
    • Avatar dal

      dal: Eh...da ti znaš koliko je mene briga šta ti ovuda valjaš, nego nemam pametnija posla, pa mi dođeš kao ''kec na desetku'' za potrošit vrime:-P

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:01
    • Avatar Syrian

      Syrian: Nema srama u Srbina Juzbašića, njemu su zločinci i teroristi super, a čovjek koji im je stao na kraj mu smeta.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:02
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: U nadi je spas hahahahaha

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:02
    • Avatar dal

      dal: Neću, neka slovka i prati prstom. Vidiš da citira presudu prliću, pa ne može ni iz jasno napisanog zaključit tko je suđen i osuđen.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:02
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Citati s razumjevanjem domoljubi hahahaha

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:06
    • Avatar dal

      dal: Nema straha da će tebe netko nazvat tim epitetom:-P Teško je...ne znati di ti je dom...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:12
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: "U osmisljavanju i ostvarivanju zajednickog zlocinackog cilja, jedna grupa hrvatskih javnih licnosti, medju kojima se isticu Franjo Tudjman, Gojko Susak, Janko Bobetko, Mate Boban, Jadranko Prlic, Bruno Stojic, Slobodan Praljak, Milivoj Petkovic, Valentin Coric i Berislav Pusic, postigla je međusobni ...prikaži još! i dogovor" da strukture i ljudstvo HVO-a koriste radi ostvarivanja razlicitih aspekata zajednickog zlocinackog cilja.29. studenoga 2017. Cije ime je na prvom mjestu? I tko se to istice ?Zao mi je, to je vas predsjednik.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:13
    • Avatar Cajger

      Cajger: naš predsjednik nije ko ćuko pokopan u tamo nekom dvorištu

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:19
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Kako i dolikuje ocu korupcije u hrvatskoj, naravno.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:20
    • Avatar mudodokolenko

      mudodokolenko: da ni umra bi bi sidi s slobom i igra briškulu i trešetu

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:25
    • Avatar dal

      dal: Pa bogamu nepi**enog....je ti razumiješ šta čitaš? Aj se javi nekom susjedu, neka ti objasni napisano? Kome je suđeno? Na koga se odnosi presuda? Je znaš koliko stranica obrazloženja ova presuda ima, i tko je sve, i što spomenuto u ...prikaži još! njoj? Ajde, napiši, koliku su kaznu ''odrezali'' tuđmanu? Jer, to MORA bit sastavni dio presude.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:26
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Hahahaha, vidi ga kako je uporan za svojim ocem domovine. Gle, iz svih cinjenicnih i pravnih zakljucaka koje je Vijece izvelo to proizlazi. Meni je zaista zao sto si ti nesretan zbog toga, ali to zaista nije moj problem.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:28
    • Avatar Syrian

      Syrian: Kad se već pozivaš na Haag Srbine pogledaj malo sve druge presude Haaga o kojima sad šutiš. Taj Haag je politički sud i odbio je presuditi jugozločincima, a hrvatske heroje je osuđivao. Srećom pa smo ušli u EU i zauvijek ...prikaži još! ek vas se riješili. Uživajte sa Albancima i svojim plaćama od 200 eura. Zbogom Azijo ;)

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:29
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: franju tudjmana je smrt spasila (nazalost) da bude osudjen i za nesto puno vise, a to je protjerivanje Srpskih civila , njih oko 300.000 . Meni je osobno, to najvise zao.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:30
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Samo ti uzivaj u svojoj EU. Zaista ti to od srca zelim.Kao vase place su 2.000 eura, zato i naseljavate Irsku i sve te druge drzave EU.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:32
    • Avatar Cajger

      Cajger: dal , nemoj se idit , ovima lakše ide u guzicu nego u glavu

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:32
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Javili se pravi .

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:33
    • Avatar mudodokolenko

      mudodokolenko: tribamo prvo očistit svoj prag pa onda gledat suside,u liki podigli spomenik ustašama,podigli spomenik roloviču,veličamo ustaše i to nam ne smeta ali nam smeta što susidi slave dražu,oba naroda ista

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:33
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Posaljite jos koju prosvjednu notu.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:34
    • Avatar Cajger

      Cajger: a eto juzba , neko u Irsku , a neko konobari po obali

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:34
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Da ? I sta je bolje ?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:36
    • Avatar dal

      dal: Dakle, ''mr'' ( i kod nas ti svaki ovaj ima ''dr'' u prefiksu:-P), situacija je slijedeća: Koliko ja volim, ili ne volim tuđmana, jest moja stvar, ali, evo ti ''mig'' - ''ljevičar'' sam po uvjerenju, a završio u HOS-u ( ...prikaži još! koji paradox, a?:-). Međutim, volim jasne stvari, a mutljavine volim razotkrivat. Ovo, što ti pišeš je samo običan pokušaj mutljavine, ništa drugo. Proces se vodio protiv Prlića i gore nabrojenih, ne protiv tuđmana. Neki ''nadobudni'' sudac je u obrazloženju presude dodao i tuđmana, šuška..međutim, ''MR''....niti je suđeno tuđmanu, niti je presuđeno tuđmanu, i to je fakt. Čak nije ni optužnica nikad podignuta protiv njega ( za razliku od miloševića, a da ne spominjem one tvoje osuđene upravo za ratni zločin ). Je sad išta jasnije? To, što tebi nešto ''proizlazi'' jest samo vaš nivo ''zaključivanja'', nije prvi put da iz ispravnih premisa, vadite pogrešne zaključke ( primjer: imali ste sve tenkove, avione i topove - ispravna premisa // krivi zaključak da ćete dobit rat i 1/3 Hrvatske ).

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:58
    • Avatar dal

      dal: A što se ''protjerivanja'' srpskih civila, Hrvatskih građana tiče, i za to bi vas trebalo tužit. Napunili ste im glavu glupostima o ''velikoj nekoj'', kad je došlo na naplatu, ostavili ste ih na cjedilu, i dali ''petama vjetra''. Sramota. Kao ...prikaži još! što je sramotna i tvrdnja da smo ih mi protjerali. ''Informiši'' se malo bolje...Usput, ako vas ništa ne ide, brojke vas idu...sad ih je 300.000....Jadni ljudi, manipulirali ste njima, kao s krumpirima, propala šema da se njima naseli kosovo, i sad ne znate gdje bi s njima...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:02
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: dal. zar ti stvarno mislis uvjerit nekoga iz srbije da su oni krivi?zar ti mislis da ce oni shvatit ikad di se vodio rat na podrucju hrvatske ili srbije?zar ti mislis da ce oni ikad shvatit neke stvari?oni koji imaju ...prikaži još! izmisljenog svetca u obliku starca vukasina kojeg je ustasa koji nikad nije postojao sasjekao u komade.bajka o dva fantoma koja nikad nisu postojala.ti takve mislis urazumit u njihovim nebulozama?700 000 u jasenovcu?itd...pa njima da sve dokaze stavis na stol oni bi bili uvjereni u suprotno.ja ti skidam kapu i svaka cast na tome ali tvoj trud je uzaludan

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:34
    • Avatar dal

      dal: Ma ko ih pokušava uvjerit....samo demantiram laži koje pokušavaju čak i ovdje plasirat. Pa pogledaj po minusima na mojim komentarima koliko ih je ovdi...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:39
    • Avatar dal

      dal: A i imam malo slobodnog vremena:-)

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:39
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Draga djeco, sve su to posljedice gradjanskog rata

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:47
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Mi imamo i spomenik posljednjem narodnom heroju Jugoslavije Milanu Tepicu.Svi vjerovatno znate za to.Ne znam cemu ovolika galama oko Bratica.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:51
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: Dal. Zato ti i skidam kapu al nemozes ti njima nista objasnit oni zive u svom fantomskom svijetu.glavu im pune seselj,goran saric(samoprozvani povijesnicar) vucic.pa znas ti kad su u selu od kud je vucic rekli da laze da su mu ...prikaži još! ustase ubile dedu jer nikad tamo nisu dosle ustase pa sta imas vise pricat?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:53
    • Avatar Marjane Marjane

      Marjane Marjane: DAL je neki filozof. Njegov filozofski pravac je teško shvatiti. Za njega je čak i Praljkoheroj

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:54
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Ja sam cuo da ce tvornicu alkohola Marjan Badel preimenovat po njemu

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:55
    • Avatar Marjane Marjane

      Marjane Marjane: Pre neku hemijsku tvornicu za deratizaciju

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:57
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Opet juzba u bedu, izgleda terapija zakazala, a on na mukama. Juzba, ajmo malo bit pošten, ak ikak možete, pa vi ste ipak petokolonaš koji je skrio među branitelje kak bi guzu spasio, i još i mirovinu primate. Sram vas ...prikaži još! s bilo kaj lupetate, sorry, al to vi jedino razumijete. S godinama ste sve gori, izgleda i sve teži. Kažu stari ljudi, "hrpa jada u 2 m" !

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:08
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Ja uopće nas ne kužim. Kaj nas briga kaj rade srbijanci, pa kome će podići spomenik već svom generalu? Neće valjda našem Merčepu, Gotovini, Markaču! Zaista smo blentavi. Nas treba brinuti što nam rade petokolonaši, yugoslovensko-srbijanska koalicija i izdajnici. Nas ...prikaži još! treba čuditi što rade spomenici četnicima na hrvatskom tlu, zašto naši heroji, dragovoljci Domovinskog rata i svi nestali nemaju pravo na svoje spomenike i spomen ploče.Stalno inverzija. Ma baš me briga za srbijance. Brinu me briselskosrbijanski slugani i njihove odluke.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:09
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Ja sam sve sto vama smeta. Jasno mi je to, uostalom to mi je uvijek bio i cilj.Ne zamaram se time sto vama smeta na meni.To su vasi problemi.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:10
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Purgerice, ajd' u naše kolo . . .

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:11
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Ona je purgerica koliko i ja.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:11
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Dođite juzba, bum vas uskoro pozvala. jesam, kaj mogu, zagrepčanka, a vi? Vi Ličanin, od Gračaca, Udbine, Gospića? Bum vas sve ovdje pozvala, javno. Ipak ste vi "mjerna jedinica" za bedastoću i još s 2 m! Ha, ha, ha! Ma, ...prikaži još! žao mi vas, uglavnom, jer znam da imate i svijetlih trenutaka.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:15
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Purgerice, ajd' u naše kolo . . . 2x refren . . .

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:17
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Zao mi je, biram sebi drustvo.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:18
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Ne, ofca, ja vam ne volim pripadanje nikome, vrlo sam neovisna, a stege mrzim. Revolucionar!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:18
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: juzba, ma, ovome nećete odoljeti, ipak ste jedan od likova. Ako nigdje doći ćete do Ljevaka na Jelačić plac.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:19
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: To mi vi i ofca dijelite minuse? Zašto?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:20
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: ma nema veze, nemoj mi sad kvarit rimu

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:20
    • Avatar dal

      dal: Hehe...evo stiže ekipa za postavljanje postolja ovom ''heroju'':-P Nisu mogli otrpit samo dilit minuse, nego su se morali i oglasit:-) Odbor za imenovanja...''heroja''....

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:20
    • Avatar dal

      dal: ''MR'', je, čuli smo i za tog vašeg ''heroja''....dobro čuli, kad je, budala, potpalio fitilj, i digao skoro cijeli Bjelovar u napadu ludila...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:21
    • Avatar dal

      dal: A ti...''marjane, marjane''...nisi ni ti nikad bio ni do 1. vidilice, a?:-)

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:22
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Da, još ih malo nedostaje, tArAbA, zena inače, a godinama voza društvo ovdje kak je muško i još u par nickova, PARKER; Deleted user, G_spot. Nema ni dišpe69, ponekad i 96. Ma sve ih "hvatam", ipak sam ja jedna veteranka portala.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:24
    • Avatar dal

      dal: Hehe...''hemijsku tvornicu za deratizaciju''....:-))) Može:-)) Išla mi je ta...deratizacija dobro svojevremeno:-)

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:24
    • Avatar Cajger

      Cajger: ja bi da srbi podigneju spomenlk novakoviću mili , ipak su njegovi tenkovi najbolji posel napravili

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:24
    • Avatar dal

      dal: Šta je taj taraba isto?? Aaaha....to objašnjava nedavnu prepisku s njim na sličnoj temi...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:25
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Evo sam ti dao jedan plus. Ja nikom ne dajem minuse. Minus i plus, ko Amer i Rus

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:25
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Dok stojim za sankom djelimično pijan, mrzeči pomalo i sebe i druge. Ubijam lagano konjak, cigarete - prijatelje dobre, moje vjerne sluge

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:27
    • Avatar Marjane Marjane

      Marjane Marjane: Da da. Sjećam se tebe. Bio veoma glasan. Ono.. Bježte evo ihhhh..

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:27
    • Avatar Cajger

      Cajger: dal , viš da ti deratizacija ipak nije bila jača strana

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:32
    • Avatar dal

      dal: Ma ne možeš to sve...deratizirat...puno, brate, toga...Vidiš da su ovdi najmanje 4, a da je zbrojit cili Portal...U manjini smo. Nije to problem, nije nam prvi put...ali, to se množi ko šip*ari, bože-mi-prosti...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:36
    • Avatar Cajger

      Cajger: ružne snove imaš juzbek

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:43
    • Avatar dal

      dal: Ma sad se ''MR'' malo šali...:-) Na svoj račun.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:46
    • Avatar Cajger

      Cajger: praf veliš juzba , kak da ste z Marsa pali

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:48
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Ha, ha, ha! juzba! Ha, ha, ha! Ma daj "bre" juzba, vi ste "pobednički" narod! Sam se ne sjećam gdje ono. Dobar vic juzba!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:49
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Kaj nije Rašković psihijatar postavio dijagnozu: lud narod! A njemu moramo vjerovati.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:49
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: oni su samo neshvaceni a vi ih odma napadate pa pustite ljude da ispricaju svoju stranu i verziju povijesti onda se krenite sprdat i ismijavat

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:05
    • Avatar dal

      dal: Pa ne zatvaraju usta! Najnovije je...''akademik'' Deretić - i amebe su nastale od srba. I ne ismijavamo ih...vidiš da im pokušavamo objasnit da je život nastao u moru ( slana voda, za one koji ne znaju )...pa su onda bili ...prikaži još! Dalmatinci, pa Hrvati, pa crnogorci, kosovari, albanci, makedonci....pa ona puuuno nakon toga ....oni. Eh...ma gle nick-a....''Marjane-Marjane''...ti si vidi Marjan ko i moja pokojna nona Petlovo brdo.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:15
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Tko su bili ti Hrvati, odnosno preciznije (do)nositelji imena Hrvat, kako su stvarno izgledali, kojim su jezikom govorili, kakav su genetski materijal donijeli, jesu li ga uopće donijeli ili su možda 'oduvijek' bili tu, ni danas zapravo nismo mnogo bliže ...prikaži još! odgovoru nego krajem 19. stoljeća kad su počela prva prava povijesna i arheološka istraživanja njihovim tragom.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:20
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Franjo Tuđman po svojoj prirodi bio je anakronizam pri kraju XX stoljeća i možda je baš zato uspio u onome u čemu bi čelnik bilo koje oporbene stranke u Hrvatskoj vjerojatno neslavno propao. No, posljedice zablude da se najvrednije hrvatske ...prikaži još! tvrtke treba razdijeliti među 200-tinjak zaslužnih obitelji, bez obzira je li autor te ideje stvarno sam Tuđman ili netko drugi, plaćamo i dan-danas. Prvobitna akumulacija kapitala nije bio nježan proces ni u jednom društvu i liječio se mnogim desetljećima, ponekad i stoljećima, a mi smo ga doživjeli u onom najbrutalnijem obliku, u svega nekoliko godina, paralelno s krvavim ratom. Za to je najviše odgovoran upravo Franjo Tuđman - mišlju, riječju, djelom, propustom. Hrvatska je teško stradala u ratu, ali je gospodarskom smislu još više izgubila od vlastite hrvatske ruke – opljačkana, osramoćena i ponižena.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:23
    • Avatar dal

      dal: Ovco, točno. Ali, ajmo logikom: ''teza'' je da su naselili ovo ovdi ''od nekud''. Sa sjevera, ili istoka. A kako je tema ''srpski heroji'', ajmo malo analizirat...ako su dolazili od nekud, prevalili su DUŽI put nego srbi, pa je, logikom ...prikaži još! stvari, za zaključit da su prije krenuli. Također...ko bi normalan ( da je slušat ''akademika'' deretića'' ) išao od nekud, pa se zaustavio u srbiji? Brate mili...kad vidiš ovo more...ovu lipotu...cili svit dolazi ovo vidit , iz čega je za zaključit da smo najstariji narod na svitu, jer, da nije tako, ovdje bi se bili naselili neki stariji''...Dakle, to je pitanje zdrave pameti, i jedini ispravan način sagledavanja ( daleke ) povijesti.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:26
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Znamo da se na „ovim prostorima“ (još jedna omiljena hrvacka maglovita formulacija), a zapravo ugrubo u peterokutnog kolijevci između Gospića, Bihaća, Tomislavgrada (Duvna), Knina i Nina formirala država naroda ili skupine plemena. Središte te države bilo je na području Like, ...prikaži još! , Sjeverne Dalmacije i Bosanske Krajine, upravo na području na kojem je danas najmanja gustoća Hrvata, jednako kao što je kolijevka srpske države bila na prostoru gdje je danas najmanje Srba. A u srcu oba područja nalazi se po jedno Kosovo polje!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:30
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: hrvati su Srbi katolici, to je jedina istina.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:31
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Hrvatsko plemstvo čak je potpisalo i ugovor s mađarskim kraljem, Pacta conventa, koji definira zadržavanje njihovih prava na istom teritoriju, kojim vlada ban i kojeg biraju oni sami. Država se samo u hrvatskim udžbenicima naziva hrvatsko-ugarskim kraljevstvom, no taj pojam ...prikaži još! teško ćete drugdje naći. Mađarski i srpski povjesničari smatraju da je 1102. zapravo godina mađarske aneksije Hrvatske, a i europski povijesni udžbenici uglavnom govore samo o ugarskom kraljevstvu, dok se na povijesnim kartama eventualno naznačuju Hrvatska, Slavonija i Dalmacija, ili nejasno 'Hrvati'. Danas i veći dio hrvatskih povjesničara smatra da je Pacta conventa krivotvorina nastala najranije u 14. stoljeću - što u najmanju ruku pokazuje da je i tada postojala potreba za takvim dokumentom.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:32
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: Dal pa novo istrazivanje je dokazalo da su srbi nastali od amebe pa di si ti vidio mozak kod amebe :)

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:33
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Hrvati često naglašavaju svoju miroljubivost i činjenicu da nikada nisu vodili osvajačke ratove. To je istina utoliko što ih nisu vodili za vlastiti interes. Hrvati su sudjelovali u bitkama širom srednjovjekovne Europe kao plaćenici, a u moderno doba ginuli su ...prikaži još! istovremeno za Napoleona i za Svetu alijansu (kako bi inače donijeli kravatu u Pariz!), za Hitlera i za Saveznike, pod Bečom protiv Turaka (i za Turke), pod Staljingradom protiv Rusa. U mnogim krvavim vojnama pratio ih je zao glas, no ništa se ne može usporediti sa zločinima hrvatske kvislinške tvorevine za vrijeme drugog svjetskog rata. Na žalost, naknadni zločini okaljali su i uspjehe akcije Oluja.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:34
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: ovca ali tvojom logikom ako hrvati ne postoje nego su to srbi katolici onda su to sve srbi radili zar ne?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:41
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Hrvati za sebe vole isticati da su jedan od najstarijih i nakulturnijih naroda u Europi. Bez obzira što za prvo, čini se, postoje i genetički dokazi , ovo drugo je dakako, podložno, subjektivnim procjenama. Hrvati su prilično kroatocentrični i premalo ...prikaži još! znaju o svijetu oko sebe, a baš ih previše ni ne zanima kultura susjednih naroda, pa tako sigurno više znaju o Amerikancima, Englezima i Nijemcima, nego o Slovencima, Srbima, ili Mađarima, s kojima inače nalaze najviše zajedničkih genskih markera. Prema obrazovanosti, Hrvati su u samom dnu zemalja članica u EU, a pri samom dnu su i po izdvajanjima za kulturu.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:43
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: nisi odgovorio na pitanje kao i inace

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:47
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Tvoje pitanje je irelevantno, jer si intelektualno potkapacitiran da prihvatis svu slozenost mog enciklopedijskog i inog odgovora. Hvala i preporučam se!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:49
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: pa onda meni jadnom potkapacitiranom odgovori na pitanje.zar je to problem tako velikom enciklopedijskom znanstveniku poput tebe

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:52
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Kada je Učenik spreman, Učitelj se pojavljuje! Umjesto da potrazis mudrost u sebi, i sa potpunom iskrenosču istrazis sebe u novim spoznajama na temelju podastrijetih činjenica, ti trazis učitelja!!!!!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:58
    • Avatar Marjane Marjane

      Marjane Marjane: Elendil_1: povuci se prijatelju iz diskusije. Nisi dovoljno inteligentan da se nosiš sa ovcom iako mu je nick ovca.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:58
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: marjane zato i zelim naucit od tako velikog ucitelja.isto tako ti kao visoko inteligentna osoba bi mogao procitat da ja ne diskutiram nego postavljam pitanja na koja on ne daje odgovore vec mudro pise o svem osim o odgovorima koji ...prikaži još! mu se postave.redovito ovca pise sam sebi ali ne odgovara niti na jedno pitanje.zalosno je i kad ga ulovis u lazi i u nebulozama on pise dalje sam sebi i naravno izvlaci se na svoju poznatu recenicu Tvoje pitanje je irelevantno, jer si intelektualno potkapacitiran da prihvatis svu slozenost mog enciklopedijskog i inog odgovora.e vidis inteligentna osoba nikad za sebe nece reci da je inteligentna jer kada ti nekom moras reci ja sam inteligentan vec si izgubio ikakvu raspravu i kredibilitet.psihologija ljudi je jednostavna

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:07
    • Avatar dal

      dal: Ovco, dakle, mađarska i srbija tvrde da je mađarska anektirala ''nešto''? Pa iz toga je jasno da je ''nešto'' postojalo, inače ne bi imalo što anektirat. Kako su se zvali, kad je sastavljena ''pacta conventa'', meni nebitno, i danas se ...prikaži još! ''friziraju'' dokumenti, evo ti dokaza i na ovoj temi. To, za tu neku ''maglovitu'' formaciju ''grupe plemena''...pa, znaš da smo primali sve i svašta, tko god je imao roblema, ili bježao pred nekim, eto vraže - sve kod nas...:-P

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:12
    • Avatar dal

      dal: ...a dokaz tome je i selo Srb, usred Hrvatske...!? Dakle, daš im krov nad glavom, ugostiš ih, smjestiš, braniš...kad, eto vraže...čim vide priliku, odma ''prekrštavaju''...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:15
    • Avatar dal

      dal: A Kosovo usred Hrvatske je samo dokaz vjekovnog prijateljstva dva najstarija naroda na balkanu: s jedne strane kosovari ( potomci Ilira ), a s druge mi, Dalmatinci, i nešto malo Hrvata. Pa poznato je da u Zagrebu ima ''Bračka ulica''...to ...prikaži još! je stari običaj, još od početaka civilizacije, da se iz poštovanja, prijateljstva...neka mjesta, ulice, predjeli nazivaju imenom dobrih prijatelja.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:18
    • Avatar dal

      dal: A, što se, pak, kulture tiče...i ratovanja okolo...je, činjenica je da su Hrvati obećali onom papi da neće napadat, nego se branit. Ali su to potpisali kao narod, dakle, cjelina. A ko će zaustavit pojedince da zarade neku kunu ''sa strane''...?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:20
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: E vidis marjane dokaz inteligentne sobe je dal.uredno odgovori na svako pitanje i vodi diskusiju dok tvoj prijatelj ovca nema kapaciteta za to.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:23
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Plitak potok, joj, plitak potok a voda duboka, a voda duboka . . . Jedna od verzija priče o smrti kralja Dmitra Zovnimira također je dobila mitske proporcije: Hrvati su prokleti jer su ubili svojeg kralja koji ih je htio ...prikaži još! povesti u pogubni križarski pohod. Miroljubivi Hrvati, eto, nisu htjeli ratovati protiv naroda koji im nisu ništa skrivili, no miroljubivost im nije smetala da u to ime zatuku vlastitog kralja.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:24
    • Avatar dal

      dal: Uh, to je utjecaj susjeda, standardno loš. Općepoznato je da oni svakog drugog...smaknu.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:31
    • Avatar dal

      dal: Ali mi, Bračani, s tim nismo imali nikakve veze.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:32
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: @Svezna-Dal: Tako su albanski „naučnici“, u početku, nastojali da toponim Kosovo protumače albanskim jezikom, pa su nazvali Kosovo „Fusha e Mullenjave“, što je u stvari prijevod srbskog imena, jer alb. mullenja na srbskom jeziku znači kos, ptica. Veliki albanski falsifikator ...prikaži još! or istorije, akademik, prof. dr Skender Rizaj “vjeruje da se istinito porijeklo ove riječi nalazi prije u ilirskom ili u tračanskom, negoli u srpskom jeziku). Ali, kako priznaju i sami Albanci, i u samoj Albaniji ima mnogo slovenskih toponima, pa i toponim Kosovo: tako se naziva jedno selo blizu Ðirokastre! Za Kosovo Albanci nikada nisu imali svoje ime, kao što ga nemaju ni dan-danas. Zato su upotrebljavali i upotrebljavaju isključivo ovo srpsko ime, koje su bez sumnje uzeli od Srba, dolaskom u tu oblast.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:39
    • Avatar dal

      dal: Ovco-'struko'', samo nemoj formulacije tipa: ''u početku'', i ''u stvari''. Ali, kad si već napisao, ajmo analizirat ovu rečenicu: '' ... „Fusha e Mullenjave“, što je u stvari prijevod srbskog imena, jer alb. mullenja na srbskom jeziku znači kos, ptica..'' ...prikaži još! Daj, boga ti, objasni ovo malo pobliže...?? Albanski ''mullenja'' na srpskom znači ''kos''...? Po toj logici, sad će ovaj ''Marjane-Marjane'' reć da je to u stvari ime ''Petlovog brda'' u beogradu, a da su ga splićani oteli...? Ovakvo objašnjenje ti je na tragu objašnjavanja rečenog ''akademika'' deretića...Nije vrag da njega citiraš??

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:52
    • Avatar dal

      dal: Usput...ko je ovdi reko da su Kosovari albanci? Razumin njihovu potrebu da se vežu da veći narod, ali ne znači da je to nužno isti narod.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:54
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: I da, da ne zaboravim...Dostojno mi ugostite Aleksandra Vucica i pozorno slusajte njegov govor u vasem saboru.Bit ce zanimljiv, svakako.Bilo bi zgodno donijeti i crveni tepih, jer Vucic je veliki drzavnik.Nemojte me razocarati.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:11
    • Avatar dal

      dal: Je, visok je. Tim će bolje ''zašuškat'' kad ''ljosne''. A ljosnut će...brzo. Ako vam išta priznajem, to je da ih rado i brzo ''skratite za glavu''. Bogati...mogli bi muzej predsjedničko-carevsko-kneževskih lubanja otvorit, koliko ste ih skupili do sad...I ovo je ...prikaži još! kompliment, da ne bude zabune.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:17
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Dal, sad si sve ukenjal. Diskvalificiro si se za svaku daljnju diskusiju. Tebi je do analize, tek tolko da prikrijes analfabetizam i svoje fundamentalno nepoznavanje materije. Ljep pozdrav stihovima: - I cvrči, prči cvrčak na čvoru crne smrče, i preporučam se.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:18
    • Avatar dal

      dal: Valjda si mislio: ''bilježim se''? Ajde, evo...neću više tražit analize niti ulazit u bit stvari:-P Nastavi valjat budalaštine, jezik pregrizo, ako ti slova kažem:-P

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:21
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Juzba, kak imam nos, naletim baš kad vi uskočite. Jel još uvijek koristitie više nickova? Nešto mi ovdje smrde ova dvojica na vaše izričaje. A što se tiče čcetnika gubitnika, ma neće on ni doć. Čekat ćemo ga, bez brige, ...prikaži još! bit će crven ko rajčica. Ne od srama, on toga nema, već od tlaka!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:22
    • Avatar dal

      dal: Ali, imam uvijet: prestani kopirat natpise i parole iz te wikipedie.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:22
    • Avatar dal

      dal: Purgerica?? Nije valjda da ima visoki ''pretisak''??

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:23
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Je, sve mu skače, osim prave stvari, to nema. Rašković je sve rekao, još 91!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:24
    • Avatar dal

      dal: Još jedna potvrda da ja i on nimalo ne ličimo. Imam normalan ''pretisak'', i ne skače mi ništa, osim 'prave' stvari.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:45
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Purgerice, ajd u naše kolo, da te pjevam ja u uho golo

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 07:02
    • Avatar Cajger

      Cajger: ajde ofco , ko još igra kolo , pjevaj juzbi ti u " uho " golo

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 07:22
    • Avatar dal

      dal: Bogami, ''organizuju se'', sad ih ima najmanje 6....Podsjetilo me ovo na jednu situaciju u bivšoj vojsci...zakačio se s jednim šiptarom, umalo došlo do ''kontakta''.....on se okrene i ode, nakon 15 minuta, dolazi grupa od njih 8....Špranca je ista.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:33
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Hahahahaha, decki. Sve su to posljedice gradjanskog rata

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 10:37
    • Avatar dal

      dal: Mantraš, a?:-P Ajde nastavi...možda počneš levitirat..:-P

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 10:42
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Ti si se samodiskvalilficirao svojom neupucenoscu u dublje poznavanje materije kao i odsutnoscu objektivne kriticke samospoznaje, ili da pojednostavim da i ti u svojoj intelektualnoj potkapacitiransti mozes razumit, kako si ti već napisao, ajmo analizirat ovu rečenicu: Tvoje argumentacije su ...prikaži još! u tako plitke i prozirne, da ti ne zelim vise oduzimat tvoje dragocjeno vrijeme. I cvrči, cvrči cvrčak na čmoru crne smrče, i preporučam se s bilježenjem. Hahahahahaha!

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 10:53
    • Avatar dal

      dal: A jesi me ''nakitio'' argumentima:-) Ajde, ''Fusha e Mullenjave“, u slobodnom prijevodu ''kos'' ( srpska riječ, patentirana ), samo se ti drži citata iz literature ''akademika'' deretića, to će te ''nadkapacitirat''. Usput...znaš li da je kos ime ptice i u ...prikaži još! Hrvatskoj ( bili mi na prostoru kosova, samo ''u prolazu'', nazvali ga Kosovo ), i išli za svojim poslom ). I, da..pogriješio sam kad sam te pozvao na zajedničku analizu one budalaštine s wikipedije, koju si opsjednuto prenio....nemaš ti, i ne znaš analizirat, ti samo znaš kopirat nečije pamflete, i lijepit ih ovdje, kao svoje ''unotovrine''. A što se ''plitkosti i prozirnosti'' mojih argumentacija tiče....al' postoji drugačiji način odgovaranja na budalaštine koje ovdje nabrajaš...? Ne misliš, valjda, da ću dat iole važnosti tome što piskaraš? A zafrkancije nikad dosta...pa je to jedini ''benefit'' tvog pisanja, samo tako nastavi:-)

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:41
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: Dal mozes ga fuckat Ovca samo prepisuje sta govori Goran Šarić doslovno od rijeci do rijeci nema svoj stav.naravno ni sam saric ne odgovara niti na jedno pitanje nego mlati praznu slamu jer misli da je otkrio sve tajne balkana.pa ...prikaži još! onda ima bisere poput bascanska ploca je nastala u 15 st. iako je institut potvrdio starost ploce iz 1100 godine pa onda provali da smo slaveni i baski isti narod.procitaj malo o njemu pa ces se nasmijat njegovim "tvrdnjama"

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:51
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: Da ti budem iskren meni je srba zao.svijetsko prvenstvo je zivi dokaz bili su nebitni i onda su silom kako da se proguraju na scenu lupali da je subasic srbin.samo da se i njih nekako spomene naravno svijetu se zivo ...prikaži još! fucka za to nego su samo pricali o Hrvatskoj

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:55
    • Avatar Marjane Marjane

      Marjane Marjane: Ok. Vicešampioni ste u nogometu. I što je to grandiozno. Srbija je loša u nogometu. I šta sad? To je mali moj samo igra. Od tog žive samo nogometaši koji čak ni porez ne plaćaju. A vi sitnozubi? Balavite na ...prikaži još! njihove rezultate. Tko vas ...e što ste bedni

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 13:01
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: Marjane poanta je u tome da kada vi biljezite uspijeh u tenisu,kosarci bilo cemu niti jedan hrvatski portal niti jedne novine za jednog vaseg igraca nece reci da je hrvat dok vasi ce pisat ko je srbin u kojoj reprezentaciji.o ...prikaži još! tome se radi koliko ste jadni

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 13:22
    • Avatar Elendil_1

      Elendil_1: Ne ocekujem da ce te ti ovca,juzbac i takvi ikad to shvatit pa juzbac sam pise da se ponosi genocidom sta se ima vama trojci reci

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 13:23
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: nis ti vidjo tolke eure čak ni na slici

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 19:27
    • Avatar Stipe Lipi

      Stipe Lipi: bi se ti okladio? ili ti je žao što imam 10x više od tebe

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 19:28
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: jel si dobio na kladijonici?

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 19:29
    • Avatar Stipe Lipi

      Stipe Lipi: nisam na "kladijonici" nego to dobivam svaki mjese za svoj rad i još malo gore, a sa takvim znanjem bit će dobro da ti imaš i 200 :d

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 19:30
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: A znam onda, ti si onaj sto pise oglase na internetu: Da li trazis zenu za jednu noč

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 19:31
    • Avatar Stipe Lipi

      Stipe Lipi: opet žuti zbog 2000€...:D, jal je gadna stvar

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 19:33
    • Avatar Stipe Lipi

      Stipe Lipi: vidim ovco ti našo kroz nadimak...ah prva ljubav je gadna stvar:D

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 19:34
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Ma nemas ti pojma o zivotu, neg si ovdje doso glumatat nekog gastarbajtera, a uljudba ti je nula, kao i opče obrazovanje

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 19:35
    • Avatar Syrian

      Syrian: Nevjerojatno je koliko među Srbima ima iskompleksiranih ljudi, kojima su Hrvati svojim umijećem, hrabrošću i uspješnošću ni krivi ni dužni nabili `vječne komplekse`.

      Odgovori Ponedjeljak, 11.11.2019. u 08:50
    • Avatar Stipe Lipi

      Stipe Lipi: koliko srba ima što su traktorijadu pretvorili u pobjedu, a nemaju svojih portala nego se vješaju i opet na tuđe i prisvajaju, a sad su sinovi i kćeri počeli dolaziti i služiti one od kojih su stari bježali

      Odgovori Ponedjeljak, 11.11.2019. u 09:06
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: A kolko tek ima provokatora i provokatorčiča. No, sve su to posljedice gradjanskog rata u Hrvackoj.

      Odgovori Ponedjeljak, 11.11.2019. u 09:22
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Juzba me opet cinkao. I zapro na 24 sata. jadan naš juzba, na kaj je spao. Gdej je tu istambulka? A moja ženska prava? juzbice, jeste dobro večeras, nakon cinkarenja?

      Odgovori Ponedjeljak, 11.11.2019. u 19:12
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Ne pisi gluposti. Nikoga ne cinkam, niti me briga tko sta i s kim pise. Ne bavim se s tim.

      Odgovori Ponedjeljak, 11.11.2019. u 19:52
    • Avatar Syrian

      Syrian: Juzba, Vučićev čovek od poverenja :D

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 08:46
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Ajmo, jedan po jedan... Onako mi lagano.

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 10:20
    • Avatar nori 🖖

      nori 🖖: Kako se brzo prepoznao !

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 10:27
    • Avatar Stipe Lipi

      Stipe Lipi: juzba jel ti to iz izkustva..

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 10:51
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Tebi cu dati prvom, a onda ostali poslije.

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 11:11
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Prvi nori, a onda ti poslije njega. Mozete povesti i ljepse polovice, mada sumnjam da ih imate. Ali, tu je purgerica :)

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 11:13
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Odozada su sve polovice jednake

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 11:16
    • Avatar Stipe Lipi

      Stipe Lipi: juzba veliki mudonja, a to je bio samo vol rudonja nekad

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 16:43
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Pa lupaj i ti sebi.

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 18:39
    • Avatar Syrian

      Syrian: Nevjerojatno kakvih iskompleksiranih Srba ima. Juzbašić je najbolji primjer. Kmečati i dan danas za Jugoslavijom i sprdati Hrvatsku koja je za Srbiju svemirski brod u svakom smislu te riječi.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 10:42
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Ma zasto ne nazvati stvari pravim imenom: Svicarska! Ili tako nekako

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 11:26
    • Avatar Syrian

      Syrian: Za Srbiju Zapad, Amerika, Švicarska, kako hoćeš.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 11:32
    • Avatar mr_ Juzbasic

      mr_ Juzbasic: Stani i ti u red, slobodno.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 13:07
    • Avatar Stipe Lipi

      Stipe Lipi: juzba jesi li ti to s traktora ili ti je to nasljedno?

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 17:50
    • Avatar Syrian

      Syrian: Juzba, ako si traktordžija praštamo ti.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 08:16
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: juzbica, niste od riječi, a ja pamtim, kak bi rekao Igor Peternel, parafraziram ga: "imam .ebeno dobro pamćenje", a tek arhivu! Obećali ste pidsati Hrvat velikim slovom kako i priliči, I ja pišem Srbija i Srbin velikim slovom. čemu to ...prikaži još! vrijeđanje? Kakav ste vi to čovjek od 2m i 100 kg? gdje vam je poštovanje? Tim više jer kao pobjegulčja iz jna pitomaca u braniteljske redove imate i mirovinu, braniteljsku, sami ste mi to ovdje pisali prije više godina. I bio ste nešto "normalnijeg" ponašanja. Nije vrag da opet imate problema? Nego, kaj to vi mene prozivate kad me par dana nema? O čem je riječ?

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 17:35
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Sve su to posljedice gradjanskog rata, draga gospodjo burgerice.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 18:26
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: ofca, čega to? Ha, ha, ha! Bemti inverziju i vaše laži! Taj Ćosić i Rašković su sve rekli o vama, a ja im vjerujem!

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 20:00
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Burgerice, nis se ti ne sekiraj, nego, hočemo li zapjevati onu nasu?

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 20:05
    • Avatar Syrian

      Syrian: Srbija treba katarzu i reforme i onda ulazak u EU.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 08:44
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Nema Srbije, ostade je malo oko Avale, gotovo je to.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:55
    • Avatar Stipe Lipi

      Stipe Lipi: purgerica.. daj ti to dokaži banderama koji svaku izgubljenu bitku slave kao pobjedu

      Odgovori Subota, 16.11.2019. u 12:16
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: siryan, zbog templarskog križa dadoh vam +, al ne slažem se, koji ulazak u EU. Dabogda se raspala.

      Odgovori Subota, 16.11.2019. u 16:44
    • Avatar Syrian

      Syrian: Ako se Srbija popravi zašto ne bi ušla u EU ? Bolje to nego da budu ruska kolonija.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 08:27
    • Avatar Cajger

      Cajger: hahaha ...... jedini srbi kaj su se donekle mogli popravit su bili jugić , fićo i stojadin

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 11:33
    • Avatar dal

      dal: Syrian...nema. Neka se zna fiksna granica između ''istoka i zapada'', eto ih rusima, vrlo vjerojatno će se i rusi njih riješit brzo. Usput..stvarat novu 'jugu'....je suludo. Nećeš im moć zabranit dolazit kako ih je volja, vučić jedva čeka vratit onih ...prikaži još! 250.000, da je znao da će ga dopast, ne bi ni započinjao onaj rat, sad ne zna šta bi s njima. pa onda više neš moć ''okupat'' nikoga pod Rivu, u splitu..jer to ne bi bilo ''evropski''..pa...će, na putu iz ''blagostanja srbije'', prema trulom zapadu'', izgazit sve one jadne kosti, razasute po Istočnoj Slavoniji...Ne. Neka njih rusima. I albancima ( kosovarima ). Evo, veće se ''organizuju'' u malu ''jugu''...Sretno im bilo.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 11:48
    • Avatar Syrian

      Syrian: Prika, to su bajke. Hrvati iz Knina jedva čekaju pobjeć, a ne da se doseli neki Srbin tamo. Srbi jedva čekaju dokopat se Njemačke, ne bi ih puškom natjerao da idu živit u neku zabit kod Knina.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 13:05
    • Avatar Syrian

      Syrian: Pa ako neće u EU , ne moraju. Samo opet ako uđu u EU i NATO nema Rata na Balkanu, ovako nam je na granicama sve i svašta, potencijalni sukobi u susjedstvu. No, najbitnije da smo mi unutra slažem se.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 13:06
    • Avatar Syrian

      Syrian: Inače Srbija tako demografski propada da to nema nigdje. Najgora država u Europi.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 13:06
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Jos je Plavi Orkestar spjevo uspjesnicu: Hitlerovom sinu sada grijes pitu, bacila si moju od zumbula pitu

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 13:14
    • Avatar Syrian

      Syrian: Srbi sad jedu njemačku pitu, a neki onu u Srbiji, al ta je mršava.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 13:21
    • Avatar Cajger

      Cajger: jedu pitu i puše ....

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 16:51
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: vruča pita, zato pušu

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 17:12
  • Avatar Cajger
    Cajger

    nije znal taj siroti bratić da tenkovi moreju i u rikverc iti

    Petak, 08.11.2019. u 14:57
  • Default avatar - kandelaber21
    kandelaber21

    Hvala hdzu kaj te dovodi u Sabor! Zato ovcice pssssssssssssst!!!!!!!

    Petak, 08.11.2019. u 17:03
  • Avatar Idemo prema boljem
    Idemo prema boljem

    Hrvatska danas a Srbija neka se.... BRUXELLES Europska komisija je vodila računa o izvješću Human Rights Watcha kada je radila procjenu o hrvatskoj spremnosti za Schengen i tada zaključila da Hrvatska nastavlja ispunjavati svoje obveze kada je u pitanju zaštita ...prikaži još! ljudskih prava, izjavila je u petak glasnogovornica Komisije Tove Ernst.

    Petak, 08.11.2019. u 16:08
  • Avatar dal
    dal

    Ajde, napokon ''delomično'' priznanje krivice...ako ovo izjednačava s budakom, onda posredno priznaje zločin ovog ''jna'' zločinca. Usput...ploča se postavlja u vojnoj ustanovi..vojske srbije. Koja, po njima, nije imala ništa s onom vojskom.

    Petak, 08.11.2019. u 14:43
  • Avatar EmilLuka
    EmilLuka

    Novosadski korpus, Beogradski korpus, Tuzlanski korpus; ešaloni četničkih pljačkaša i koljača; Migovi 21-BIS, svi borbeni zrakoplovi s Batajnice, Zadarske akademije - Zemunik, Pule, Bihaća, hrpa tenkova; raketni sustavi KUB, S-75 DVINA, Wohof i hrpa druge željezarije - pokazalo se krhko, ...prikaži još! prhko i meheko. Polomili su zube na ''a'' od spomena hrvatskih oružanih snaga, a kad smo se malo i naoružali na ''b'' pobjegoše glavom bez traga. Samo da podsjetim, za one koji ne znaju, imadoše Srbi tada i 30-ak Migova 29. I koga sada još briga što će Srbija dobiti neke ruske rakete S-400. Iz Beograda su redovito, sve do početka rata, dolazili u Ljubljanu eksperti RZiPZO za radarske sustave S-600, radi obuke kako bi ga stavili u pogon. Rezultat - nikada ga nisu uspostavili. I koga još briga što Srbija nabavlja ruske rakete S-400. Na plesu su ostavili jedan raketni sustav pri odlasku jer ga nisu znali koristiti. Koga briga za sustav S-400! Pardon i za Vučića. A tog njihovog, drago mi je za novosadski list, što osuđuje .... itd.

    Petak, 08.11.2019. u 15:12
  • Avatar morana1
    morana1

    Prestrašno! Dobro je da u Srbiji postoje udruge koje su se odmah oglasile i ovaj sramotan čin žestoko osudile.

    Petak, 08.11.2019. u 15:39
  • Default avatar - TomislavKrncevic
    TomislavKrncevic

    Svesti diplomatske odnose na nivo otpravnika poslova,uvesti vize i ukinuti dvojno državljanstvo,pa neka ljubitelji Velike Srbije biraju.

    1 Petak, 08.11.2019. u 15:07
    • Avatar strikan2

      strikan2: Ako ukineš dvojno državljanstvo, a što ćemo sa našim junacima razasutim po Bosni, sa vojnim hvo pemzijama, sa pomoći ovim ljudima koji bi bez love hrvatskih građana pokrepavali od gladi?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:22
  • Avatar Anonimus2017
    Anonimus2017

    Budak je u najmanju ruku kontroverzna ličnost i meni osobno nikako nije drag i vrijedan spomena no opet Budak je bio kakav takav kniževnik i ulice su podignute književniku Budaku a ne NDH ministru stoga nije usporediv sa JNA generalom

    1 Petak, 08.11.2019. u 14:55
  • Avatar ARMAGEDON
    ARMAGEDON

    Ma nije on kriv što je takvi već veleizdajnici koji dozvoljavaju da ovakvi kroče nogom u Hrvatsku ! srbija i ovakvi na vlasti su NEPRIJATELJI Hrvata i Hrvatske i to treba jasno dati vladi RH-e do znanja jasnom deklaracijom !!

    Petak, 08.11.2019. u 15:02
  • Avatar tuti fruti 11
    tuti fruti 11

    Hrvatska nije napravila genocid 1941,1991 srami se kako te nije sram se slikati po tv kućama i srbijanskom saboru.

    Petak, 08.11.2019. u 15:50
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message