Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ) poziva mlade Hrvate da postanu konobari, kuhari ili sobarice. Konobar se u spotu fotografira s Jurčević, te mu ostali muškarci zavide...
Za kampanju 600.000 kn: HZZ mamio spotom Lane Jurčević
Koristi i ti neku od mjera zapošljavanja za mlade te pronađi svoj posao iz snova tijekom sezone i poslije nje.
Tim riječima Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ) poziva mlade Hrvate da postanu konobari, kuhari ili sobarice.
Riječ je o spotu u kojem glavnu ulogu ima pjevačica u usponu Lana Jurčević i za koji je Ministarstvo turizma tvrtki Plavi film d.o.o. isplatilo 183.840 kuna. Ne zna se koliko je točno novca sjelo na račun Lane Jurčević, ali za sve glumce i statiste izdvojeno je 29.200 kuna.
U Ministarstvu turizma ističu kako je HZZ uočio nedostatak radnika u turizmu te da se zato išlo u ovu kampanju.
- Dugoročno se želi preventivno djelovati i aktivirati potencijalne kadrove za sljedeću sezonu - rekli su nam u ministarstvu.
Za cijelu kampanju HZZ-a predviđeno je 600.000 kuna, a objasnili su i kako su Jurčević odabrali jer ima velik broj fanova u ciljanoj populaciji.
Na društvenim mrežama mnogi su se obrušili na ovu kampanju podsjećajući kako naši radnici odlaze u inozemstvo. Mnogi se sjećaju slučajeva u kojima su sezonski radnici iskorišteni te neisplaćeni za svoj rad. Pitaju se čemu HZZ-u uopće treba reklama, kad u Hrvatskoj postoji samo jedan takav zavod. Dakle, nema konkurencije. Nekima je, pak, sporan sadržaj spota. Jurčević s nekoliko djevojaka zavodljivo pleše u baru na plaži, konobar ih poslužuje i fotografira se s njima. Gost (muškarac) za šankom mu zatim govori:
- Ej, koji ti super posao imaš - kaže muškarac pomalo zavidno.
- Pa, naravno, a za sve je kriv zavod - uzvraća konobar te slijedi poziv nezaposlenim mladima da se jave HZZ-u.
Na spot su se obrušili riječki Laburisti. Pitaju se na koji način ova reklama pomaže u zapošljavanju: HZZ se razbacuje novcem radnika, bolje bi bilo da je koristio Pokemone.
Cijelu kampanju pokrenula je tehnička Vlada, a vode je ministarstva kojima su na čelu HDZ-ovi ljudi - Ministarstvo rada Nade Šikić te Ministarstvo turizma Antuna Klimana. Projektu se kao partner priključila i Hrvatska turistička zajednica.
Poziv na dostavu ponuda za nabavu raspisan je 16. lipnja, a ugovor je potpisan 4. srpnja, kad je turistička sezona u punom jeku i već je kasno za zapošljavanje sezonaca.
- Dakle, odabrano je rješenje koje će najučinkovitije potaknuti mlade ljude da koriste mjere aktivnog zapošljavanja - kazali su nam u HZZ-u dodavši kako su ciljevi zapošljavanje većeg broja mladih, te informiranje istih o njihovim mjerama.