Obavijesti

News

Komentari 251

Za kampanju 600.000 kn: HZZ mamio spotom Lane Jurčević

Za kampanju 600.000 kn: HZZ mamio spotom Lane Jurčević
2

Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ) poziva mlade Hrvate da postanu konobari, kuhari ili sobarice. Konobar se u spotu fotografira s Jurčević, te mu ostali muškarci zavide...

Koristi i ti neku od mjera zapošljavanja za mlade te pronađi svoj posao iz snova tijekom sezone i poslije nje.

Tim riječima Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ) poziva mlade Hrvate da postanu konobari, kuhari ili sobarice.

Riječ je o spotu u kojem glavnu ulogu ima pjevačica u usponu Lana Jurčević i za koji je Ministarstvo turizma tvrtki Plavi film d.o.o. isplatilo 183.840 kuna. Ne zna se koliko je točno novca sjelo na račun Lane Jurčević, ali za sve glumce i statiste izdvojeno je 29.200 kuna.

U Ministarstvu turizma ističu kako je HZZ uočio nedostatak radnika u turizmu te da se zato išlo u ovu kampanju.

- Dugoročno se želi preventivno djelovati i aktivirati potencijalne kadrove za sljedeću sezonu - rekli su nam u ministarstvu.

Za cijelu kampanju HZZ-a predviđeno je 600.000 kuna, a objasnili su i kako su Jurčević odabrali jer ima velik broj fanova u ciljanoj populaciji.

frizure

Na društvenim mrežama mnogi su se obrušili na ovu kampanju podsjećajući kako naši radnici odlaze u inozemstvo. Mnogi se sjećaju slučajeva u kojima su sezonski radnici iskorišteni te neisplaćeni za svoj rad. Pitaju se čemu HZZ-u uopće treba reklama, kad u Hrvatskoj postoji samo jedan takav zavod. Dakle, nema konkurencije. Nekima je, pak, sporan sadržaj spota. Jurčević s nekoliko djevojaka zavodljivo pleše u baru na plaži, konobar ih poslužuje i fotografira se s njima. Gost (muškarac) za šankom mu zatim govori:

- Ej, koji ti super posao imaš - kaže muškarac pomalo zavidno.

- Pa, naravno, a za sve je kriv zavod - uzvraća konobar te slijedi poziv nezaposlenim mladima da se jave HZZ-u.

Na spot su se obrušili riječki Laburisti. Pitaju se na koji način ova reklama pomaže u zapošljavanju: HZZ se razbacuje novcem radnika, bolje bi bilo da je koristio Pokemone.

Cijelu kampanju pokrenula je tehnička Vlada, a vode je ministarstva kojima su na čelu HDZ-ovi ljudi - Ministarstvo rada Nade Šikić te Ministarstvo turizma Antuna Klimana. Projektu se kao partner priključila i Hrvatska turistička zajednica.

Poziv na dostavu ponuda za nabavu raspisan je 16. lipnja, a ugovor je potpisan 4. srpnja, kad je turistička sezona u punom jeku i već je kasno za zapošljavanje sezonaca.

- Dakle, odabrano je rješenje koje će najučinkovitije potaknuti mlade ljude da koriste mjere aktivnog zapošljavanja - kazali su nam u HZZ-u dodavši kako su ciljevi zapošljavanje većeg broja mladih, te informiranje istih o njihovim mjerama.     

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 251
FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €
U ISTARSKOM MOMJANU

FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €

Renovirana tradicionalna istarska kuća moderno je uređena, a cijena noćenja se kreće od 300 eura do 500 eura. Od iznajmljivanja Kekin zaradi nešto više od 13 tisuća eura godišnje
Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan
ZIMA POKAZUJE ZUBE

Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan

DHMZ je za subotu zbog poledice izdao žuto upozorenje za karlovačku i gospićku regiju
Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'
O SUSRETU S KEKIN

Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'

Ja se Mili Kekinu nisam lažno predstavio. Mile Kekin je točno znao tko sam ja. Sa mnom svi točno znaju na čemu su - ja sam Nikica Jelavić - i nikome se lažno ne predstavljam, rekao je