"Oluja svih oluja" pod imenom Juno zahvatila je istočnu obalu SAD-a.
Pada gust snijeg, a prema nekim prognozama moglo bi ga biti do čak 90 centimetara.
Zbog izvanrednih okolnosti stanovnicima New Yorka
zabranjeno je voziti automobile
, a jedina vozila koja se smiju kretati gradom su ona hitnih službi.
Dok vani vlada "bijela kataklizma", stanovnici su uglavnom zatvoreni u svojim domovima. Iako mnogi od njih nisu otišli na posao,
američke kompanije još su jednom pokazale kako se raditi mora
, bez obzira na izvanredne okolnosti.
Kako bi objavljivali najnovije informacije o oluji, korisnici Twittera koriste hashtag
#Snowmageddon2015
,
ali koriste ga i kompanije kao idealan kanal za reklamiranje svojih proizvoda koji su, eto, idealni za trenutačnu situaciju.
Bijeg na more ili ljuta piletina?
Mercedes Benz tako je pod hashtagom
#Snowmageddon2015
objavio video svog terenca koji se izvrsno probija kroz snijeg, softverska kompanija poručila je da se preko njihovog GoToMyPc programa možete spojiti na svoje računalo na poslu i raditi od kuće dok je hotelski lanac Hilton objavio
fotografiju zalaska sunca nad morem
uz poruku "Ako želite pobjeći sada...".
- Ništa nije dobro kao
začinjena piletina koja će vas zagrijati
- napisao je na Twitteru restoran Popeyes Chicken, a prodavač digitalnih knjiga eBook Romance preporučio
ljubavni roman
za kraćenje vremena u zatvorenom prostoru.
Jako dobra zarada čak i na elementarnoj nepogodi
Iako su brojne trgovine zatvorene, a velik broj ljudi nije na svojim radnim mjestima, uopće ne treba sumnjati da će američke tvrtke i na ovoj elementarnoj nepogodi
jako dobro zaraditi.