Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Zbog cjepiva za HPV je slijepa, gluha i u invalidskim kolicima?

Francuska tinejdžerica (18) tvrdi da je oboljela nakon što je primila cjepivo Gardasil. No, stručnjaci kažu da nema nikakvih dokaza da cjepivo uzrokuje multiplu sklerozu

Komentari 111 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Cjepivo se zove Gardasil, njegove štetne nuspojave su zabilježene i ranije, tako da se toplo nadam da će djevojka, uz dobrog odvjetnika, uspjeti dobiti parnicu.

    10 Srijeda, 27.11.2013. u 08:04
    • Default avatar - buzdovan

      buzdovan: A zašto bi trebala dobiti parnicu!? Trebaju li svi pušači tužiti duhansku industriju? Trebaju li svi koji dobiju čir na želucu tužiti proizvođače kave, a oni koji dobiju cirozu jetru proizvođače alkoholnih pića!? Najlakše je kriviti druge. Cjepivo Gardasil NIJE ...prikaži još! obavezno i nosi sa sobom određeni rizik. Uzela ga je dobrovoljno, a nije morala. To cjepivo će u budućnosti spasiti na tisuće žena koje bi umrle od raka grlića maternice.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:21
    • Default avatar - feba

      feba: I ja sam ove godine sa strahom primila cjepivo protiv gripe ali...nije obavezno,nus pojava sam svjesna ali i posljedica gripe pa odluka je moja.A nema lijeka koji nema nus pojave.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:29
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: buzdovan, na duhanskim proizvodima ti lijepo piše da je štetno za zdravlje, isto vrijedi i za alkohol, ako se konzumira u prekomjernim količinama i tako dalje, međutim cjepivo Gardasil, moram napomenuti da su svi ovo slučajevi zabilježeni ranije, nije imao ...prikaži još! navedene nuspojave koje su se djevojkama dogodile, tako da je greška upravo na njima, koji očito nisu, svjesno ili nesvjesno, ne znam, temeljito proveli istraživanje na istom. Vjerujem da je i feba zadovoljna odgovorom.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:43
    • Default avatar - buzdovan

      buzdovan: Ne zna ŠTO uzrokuje multiplu sklerozu! Kako ćeš dokazati da je uzrok cjepivo kad je to bolest NEPOZNATE etiologije. Jednostavno da jednostavnije ne može biti...

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: buzdovan, odgovornost nije na djevojkama, one vjeruju liječnicima koji im preporuče lijek, a ovaj lijek je već izazvao dosta kontraverzi, od preuranjene menopauze, djevojka od dvadesetak godina, do kroničnih umora, upala mišića, paraliza i slično, tako da......

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:54
    • Default avatar - Lopudhr

      Lopudhr: Djevojcica i roditelji lažu. Sram ih bilo !

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 10:08
    • Default avatar - allesto

      allesto: Začuđujuća je zatupljenost nacije..Cijepljenje protiv hpv virusa je izuzetno korisno, trebalo bi početi razmišljati o obaveznom cijepljenju...možda postoje u rijetkim slučajevima nus pojave, ali korist koja se dobiva prevaguje u korist cijepljenja jer cijepljene osobe dobiju imunitet koji sam uništava ...prikaži još! opake viruse..ne cijepljeni koji se jednom zaraze ostaju doživotno zaraženi, postaju potencijalni teški bolesnici jer hpv virusi uzrokuju karcinome od kojih bespotrebno umire na tisuće mladih ..

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 10:14
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: allesto, o zatupljenosti ili ne bi se dalo raspravljati, svi znamo koje posljedice uzrokuje HPV virus i njegovo neliječenje, međutim, tvoja konstatacija o nekoliko slučajeva kod kojih su se pojavile nuspojave je netočna. Mišljenja sam da se bilo koji lijek, ...prikaži još! pa tako i cjepivo Gardasil ne bi smjelo primjenjivati bez detaljne medicinske obrade svakog potencijalnog konzumenta, naposlijetko postoje i rizične skupine, tako da bi pacijent uvijek trebao biti na prvom mjestu, a ne profitabilnost određenog cjepiva/lijeka.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 10:56
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: allesto, zaboravila sam napomenuti, još uvijek nisu dokazani korisni učinci cjepiva, koje ti spominješ, osobno ih ne isključujem, ali službene potvrde nema.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 11:16
    • Default avatar - misskim

      misskim: allesto nemoj govorit o nekoj zatupljenosti, ako i sam nisi dovoljno informiran o nekim stvarima. Oprosti, ne mislim nista lose, ali prosla sam kroz to i vjeruj, VJERUJ, nisi u pravu sto se hpv-a tice. Ti si se doslovno izrazio ...prikaži još! kao da su ljudi koji imaju hpv gubavci. Hpv je virus koji zivi u nama i pitanje je hoce li se ikada i ako hoce kada ce se aktivirati. Ima hrpa zena koje su imale cin(1,2,3)+hpv, nakon letza ili konizacije su ga se rijesile, a kasnije kroz zivot bris bi im nekad pokazao da su pozitivne na hpv, nekad negativne, ali s papa testom vise nikad problema.

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 13:00
  • Avatar greta guslar
    greta guslar

    Cjepiva.... pošast današnjeg vremena..... farmacija dobro zarađuje u oba slučaja. Ovo je njihovo vrijeme.... svakako zarađuju na bolesnima, a u koliko nisu baš svi bolesni onda se oni potrude da budu... već u djetinjstvu sa cjepljenjem dojenčadi... tu počinje uništavanje ...prikaži još! imunskog sistema.... generacijski će se pomalo ljudski rod pretvoriti u bolesnike koji će stalno trebati farmaciju. Najjača mafija na svijetu!!!

    6 Srijeda, 27.11.2013. u 08:52
    • Default avatar - user_258803

      user_258803: To ja govorim...

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:58
    • Default avatar - SlavicaPredovan

      SlavicaPredovan: zato ja svoju bebu neću dati cijepiti.....nema šanse.......

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 09:08
    • Default avatar - Lopudhr

      Lopudhr: a ti si zaostatak ovog vremena

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 10:08
    • Avatar Semper5

      Semper5: Biznis koji vrti milijarde, a ima za cilj, između ostalog, izazvati sterinost radi smanjivanja svjetske populacije, sukladno programu "Agenda 21". Novi svjetski poretak.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 10:48
    • Default avatar - wwwnadimak

      wwwnadimak: Ne piši gluposti. Pročitaj knjige. Cjepivom su iskorijenjene mnoge bolesti - velike boginje, turbekuloza... Ti bi baš volila oboliti od neke??

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 09:01
    • Avatar greta guslar

      greta guslar: wwwnadimak.... ne piši gluposti. Pročitaj knjige. Cjepivom su zarazili i uništili imunski sistem mnogim ljudima, a da o drugim nus pojavama niti ne otvaram temu. Autizam ti nek bude samo jedan mali dio te "dobre" strane cjepiva. Nije zlato sve ...prikaži još! što pričaju oni koji od toga lijepo i dobro žive. Pošto iza proizvodnje i profita cjepiva stoji cijela mašinerija koja je zadužena za hvaljenje istog, normalno je da iza onih koji imaju velike štete ne stoji nitko, pa ni oni koji imaju uši i oči, ali đabe.... Bolesti za koje oni tvrde da su cjepivom iskorijenili, su zapravo u padu od tada od kada su se poboljšali uvjeti života i higijenski, a ne od kada su ih počeli cijepiti.... farsa, da ne može biti veča..... mafija da ne može biti jača. Sve svjetske mafije im nisu ravne.... ako ništa drugo porazgovaraj ponekad sa nekim iskrenim farmaceutom...

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 09:21
  • Default avatar - user_258803
    user_258803

    Cjepivo je genetski koktel koji u kasnijoj fazi uz kombinaciju s drugim faktorima uzrokuje žensku neplodnost, ako ne direktnu, onda u slijedećoj generaciji potomaka. Nije slučajno, čak i Bill Gates ima prste u tome. Vrlo efikasna eugenika za 21. stoljeće. ...prikaži još! A mislili ste da je hitlerova ideja prošlost...

    2 Srijeda, 27.11.2013. u 08:57
    • Default avatar - wwwnadimak

      wwwnadimak: A ti si član tog istraživačkog tima, kad imaš informacije iz prve ruke?

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 09:02
    • Avatar greta guslar

      greta guslar: nadimak... ti očito radiš u nekoj od njih i živiš od toga!!! Pitaj u najsiromašnijem djelu Indije od čega žive??? Od minimalne financijske naknade zbog pokusa sa lijekovima. Ionako ih velika večina umire ili teško obolijeva, pa im ne treba ...prikaži još! dugo plačati tu naknadu. Svjesni su toga, ali siromaštvo ih je natjeralo da s tim sredstvima prehranjuju svoje porodice, barem neko vrijem, jer brzo umiru. Nakon reportaže o tim pokusima na ljudima i iskorištavanju siromašnih na sve moguće načine, nema šanse da uzmem više ikoji farmaceutski preparat... pa dokle Bog dragi da!!!

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 09:35
  • Avatar jele112
    jele112

    U moje doba nije bilo tih cjepiva. Mislim da je to samo ubiranje novaca od strane farmaceutskih tvrtki.

    Srijeda, 27.11.2013. u 08:17
  • Avatar Marin Fabianni
    Marin Fabianni

    Ma baš će oni priznat da nisu u pravu, a ona će to teško dokazati.

    Srijeda, 27.11.2013. u 07:46
  • Default avatar - zmijonosac
    zmijonosac

    Neki dan sam kratko pisao o ovome samo na drugom članku.Negdje od 1960 na ovamo su cjepiva postala obvezna za sve uzraste djece pa i odraslih da ne kažem starije dobi.U tim cjepivima osim onoga virusa protiv koga se cijepimo ...prikaži još! o ima sigurno i virusa ili stanica i drugih bolesti koji ili koje su u hibernaciji.Prije svega ciljam na stanice raka koji je zadnjih tridesetak godina uzeo toliko maha da će uskoro prijeći na ljestvici smrtnosti i srčani i moždani udar.I prije su ljudi umirali od raka ali to su bile rijetke pojave a ovo danas je prava pošast.Mnogi će zbog ovoga smatrati da sam pristalica raznih urota ali mene će biti jako teško razuvjeriti jer farmaceutski lobi skupa sa doktorima širom svijeta na tome rade već dobrih 50 ako ne i više godina.Virusi AIDS-a i Ebole,Svinjske i Ptičje gripe sve je to izašlo iz labosa jer i dalje se radi na tome da se čovječanstvo prepolovi.Za dvadeset godina na Zemlji neće biti dovoljno pitke voda da ne kažem hrane tako da 3-4 milijarde ljudi manje ne znači ništa u usporedbi sa nestankom civilizacije zbog mogućeg Nuklearnog rata jer na Zemlji ima još uvijek onih koji misle da su Bogom dani da odlučuju u ime ostatka čovječanstva.

    1 Srijeda, 27.11.2013. u 09:47
    • Avatar greta guslar

      greta guslar: Bravo.... ali daj to dokaži ovim jazavcima kojima je riječ doktora svetinja, a ne zna da taj isti doktor ima koristi od svakog prepisanog lijeka. Jedan zagrebački onkolog je rekao da mu je troje ljudi, u njegovoj karijeri, odbilo kemoterapiju ...prikaži još! i još su živi, a 70% onih koji su ju primili je umrlo. Znači sa 30% uspjehom se oni bacaju na veliki biznis sa tim preparatima.Liječenje je veliki biznis, a ne način pomaganja ljudima, a da bi bolesti nastale, mora se ljudima malo i "pomoći".... cjepivima, naravno.....

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 09:41
  • Default avatar - hr-reality
    hr-reality

    Imam djete od 3 godine kojemu je dijagnosticiran JIA-reumatoidni artritis-teška upala zglobova-autoimuna bolest koje ima sve vise u svijetu-doktori ju povezuju sa obaveznim cjepljenjem djece a nece to otvoreno potvrditi a ako nedate cijepiti djete prijete vam sa sudovima i ...prikaži još! obavezno socijalnom sluzbom

    6 Srijeda, 27.11.2013. u 09:23
    • Default avatar - SlavicaPredovan

      SlavicaPredovan: ma zaboli me sto mi prijete...mogu me i zatvoriti što se mene tiče al JA ću odlučivati hoću li SVOJE dijete cijepiti il ne.............triba pitati te iste doktore dali oni cijepe svoju djecu?????!!!!!!!!!!!!!!!

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 09:58
    • Default avatar - buzdovan

      buzdovan: Naravno da doktori cijepe svoju djecu. Doktorska djeca isto tako piju i antibiotike. Ipak su to doktorska djeca, a ne djeca Supermana, Batmana ili Hulka...

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 10:10
    • Default avatar - SlavicaPredovan

      SlavicaPredovan: e pa vidiš u krivu si.....u mojoj okolini većina njih ne cijepe svoju djecu al zato zagovaraju cijepljenje druge jer na takav način njihova dica neće biti izložena zarazama.....

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 12:23
    • Default avatar - elena27

      elena27: buzdovane, iznenadio bi se koliko doktora u svijetu ne cijepi svoju djecu - upravo zato što znaju kakve sve boleštine sadrže ta cjepiva i koliko je to pogubno za ljudsko zdravlje...

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 12:26
    • Avatar greta guslar

      greta guslar: hr-reality.... tipična nus pojava cjepljenja. Iskreni farmaceut bi ti znao reči da niti jedno djete, u čijoj familiji postoji bilo koja autoimuna bolest ili poremečaj, ne bi smjelo primiti niti jedno cjepivo u životu. Tko je ikada pitao roditelje o ...prikaži još! tome??? Natipkajte jedan tekst u kojem tražite da se osoba koja će cjepiti ili koja vas primorava na bilo koji način na cjepljenje djeteta, potpiše da materijalno, moralno i kazneno odgovara za sve posljedice istog i to cijeli život. Da vidite tko će vam to potpisati... oni guraju to drugima, a da ni sami ne znaju što je to, nije li to žalosno, da ljudima sve prođe i da tako slijepo vjeruju doktorima i toj mafiji?

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 09:47
    • Default avatar - tic_tac

      tic_tac: nema dokaza da cjepiva uzrokuju multiplu? ja sam dokaz, kao i svi koje sam upoznala u bolnici u kojoj zbog svoje dijagnoze često boravim...neki od njih su se razboljeli par mjeseci nakon cjepljenja...svoje dijete mi ne pada na pamet cjepiti, ...prikaži još! prekršajna prijava i 2000 kn kazne mi je mala cijena za zdravlje djeteta.

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 11:42
  • Avatar SLADANA SPEHAR
    SLADANA SPEHAR

    nikad se nismo cjepili a i nećemo,cure sretno

    Srijeda, 27.11.2013. u 10:20
  • Default avatar - Cvrle_1
    Cvrle_1

    Nažalost bit će to teške borbe na sudu sa močnim farmaceutima.

    Srijeda, 27.11.2013. u 07:46
  • Default avatar - ona_ana
    ona_ana

    Ovo je samo jedan slučaj koji je dospio u medije. Ne cijepite se ljudi, pogotovo novim cjepivima. Farmaceutska industrija je u totalnoj suprotnosti s ljudskim zdravljem. Proguglajte internet. Zapad donosi samo profit multikompanijama, briga njih za zaštitu ljudi. Naravno možemo ...prikaži još! širiti to i na industriju tzv. hrane. Bill Gates upravo radi na projektu umjetnih biljnih GMO jaja. Sve GMo uzrokuje sterilnost i bolest. Čuvajte svoju djecu i sebe. Cjepiva, ljekovi - pa od toga umire ili pati veći broj ljudi nego od bolesti. Pazite što jedete i kako živite i čuvajmo ovu našu malu, lijepu zemlju od takvih dobrotvora.

    1 Srijeda, 27.11.2013. u 09:30
    • Default avatar - vedranapn

      vedranapn: primili smo cijepiva do godine dana iako smo preboljeli teski besezitis od bcg cijepiva ,operirani sa 2 mjeseca 2x...iako smo primili gomilu cijepiva tesko mi je bilo ranije donjeti odluku al prelomila sam i odbila daljnja ,potpisala dokument i sad ...prikaži još! d smo suprug i ja okrivljeni po clanku zakona o zastiti populacije od zaraznih bolesti ,kazna je 2000 kn.kako mi je zao sto sam dopustila da mu se ubrizgaju sva cjepiva do godine dana zivota :(

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 11:23
  • Avatar Babaluji x
    Babaluji x

    nekad takve stvari nisu postojale i ljudi su preživljavali gripe i prehlade , ja se ne cijepim protiv gripe i živ sam !!!

    Srijeda, 27.11.2013. u 10:28
  • Default avatar - ŽeljkoKranjčević
    ŽeljkoKranjčević

    Kad ovo čitaš jeza te prođe? Koliko su cjepiva sigurna o čemu to ovisi? Što napraviti ako dođe do nus pojava i kolke su šanse da se izbjegnu teže tragedije? Nakon ovog članka milim da se to svi pitaju?

    Srijeda, 27.11.2013. u 08:30
  • Default avatar - buzdovan
    buzdovan

    Činjenica prva - ovo cjepivo nije obavezno. Činjenica druga - svaki lijek, svako cjepivo nosi opasnost od nuspojava. Činjenica treća - ne zna se što uzrokuje MS. Gledajući sve nabrojano, odgovornost je podjednaka kako proizvođača tako i onoga tko se ...prikaži još! odluči primiti cjepivo. A što se dokazivanja tiče, nema nikakve šanse dokazati da je MS dobila zbog cjepiva budući da se radi o bolesti nepoznate etiologije. Osobno ne bi nikada nekom svom preporučio cijepljenje Gardasilom.

    7 Srijeda, 27.11.2013. u 08:11
    • Default avatar - kamen sa srca

      kamen sa srca: Ma sve ok,ali ako cjepivo nije obavezno a potencijalno je opasno,onda ga treba povući! Ne zna svaka baka za nuspojave...

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:14
    • Default avatar - buzdovan

      buzdovan: Pa, bakama to cjepivo baš i ne treba. U svijetu godišnje od raka grlića maternice umre na tisuće žena! S obzirom na nove trendove života HPV luduje. Neka svatko procjeni rizik ovisno o načinu života. Jebiga, cjepivo nije obavezno, a ...prikaži još! kao i svako cjepivo nosi sa sobom određeni rizik.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:18
    • Default avatar - curiousfb

      curiousfb: @kamen, potencijalno opasno je i na cestu izaći. Ja recimo penicilin ne smijem primiti ali za druge nije opasan.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:21
    • Default avatar - aranea

      aranea: odgovornost može biti na oboje samo ako su prije cijepiva upozorili djevojku na sve moguće nuspojave. Ako su joj rekli sastav cijepiva i rekli rizik koji on donosi...ako nisu...onda je odgovornost isključivo na doktoru i Gardasilu...na njoj nikakva. Jer ona ...prikaži još! nije doktor i ona ne mora znati ništa...baš ništa. Nije nikada trebala ni čuti za gardasil. Ona mora biti upozorena.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:24
    • Default avatar - buzdovan

      buzdovan: Uz svaki se lijek navode moguće nuspojave. Jedna od nuspojava Gardasila je i G-B sindrom. Ponavljam, svatko od nas je najodgovorniji za svoje odluke. Pušači dobijaju rak pluća, alkoholičari cirozu jetre, oni koji vole puno papati puni su masnoća i ...prikaži još! dobit će IM, a oni koji brzo voze završit će na prednjem braniku turskog šlepera i tako dalje i tako dalje. Zašto je primila cjepivo ako nije ništa znala!?

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:28
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Najvažnija činjenica su pobrojeni simptomi-dobrovoljnost cijepljenja ne izuzima odgovornost. ! Farmaceutska industrija ima više advokatskih timova nego dobrovoljaca za pokuse ! Jedan život je uništen i "odšteta" je nula bez obzira na visinu

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 08:34
    • Default avatar - Žalosna sova_1

      Žalosna sova_1: Sve to stoji, ali SAMO ako je bila upozorena. I što buzdo kaže - to cjepivo nije obavezno. Ima puno gorih slučajeva. Ja sam dijete morala obavezno cijepiti i nitko me nije upozorio da može dobiti meningitis, a dobio je.

      Odgovori Srijeda, 27.11.2013. u 09:09
  • Default avatar - korisnica_0000
    korisnica_0000

    Imala sam aktivan HPV, koji je prouzročio CIN3, sa 18 godina. Ginekologinja mi je inače sva preplašena, tako da me užasno prepala, plakala sam dva dana! Tada sam otišla kod starog ginekologa koji je bio pred mirovinom i naravno, uspio ...prikaži još! me umiriti i preporučiti mi Letz biopsiju koja je sve uspješno riješila. Moja ginekologinja je preporučala klasičnu operaciju na koju taj stari ginekolog nije pristajao zbog toga jer nisam rodila. Što se tiče cjepiva, ginekologinja mi je rekla da joj se cijepila jedna jedina pacijentica (a ta ginekologinja je jedina u mojem gradu, pokriva jako veliko područje) i da je sve bilo u redu. Dok su nam i prije doktori opće prakse rekli da se nek ne cijepim jer ima zabilježenih loših slučajeva. Istina da sam imala problema sa tom zdravstvenom stranom, ali rađe tako nego da sam riskirala i cijepila se i da se dogodilo tko zna što.

    4 Srijeda, 27.11.2013. u 10:39
    • Default avatar - misskim

      misskim: Kao da sam ja pisala ovaj tekst! Slazem se s tobom, ni ja se nikada ne bi cijepila niti ce se jednog dana moja kcer cijepiti!! Prosla sam skoro pa istu situaciju kao i ti, takoder s 18/19 godina. I ...prikaži još! nije mi zao. Bolje to nego ovo sto se dogada curama u svijetu. A i jedna vrlo bitna stvar! Hpv ima ne znam koliko tipova, a cijepivo nije za sve tipove tako da ti nitko ne moze garantirati kojim tipom hpv-a ces se ti zaraziti!!

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 12:43
    • Default avatar - korisnica_0000

      korisnica_0000: Da, upravo to, ima više tipova. Štoviše, taj virus HPV-a svi nosimo u sebi, samo kako se kod koga aktivira, ako se uopće aktivira. Ako ću jednog dana imati kćer, također je neću dati cijepiti, previše je riskantno.

      Odgovori Četvrtak, 28.11.2013. u 14:42
    • Default avatar - misskim

      misskim: Tako je. Najgore od svega je to sto su ljudi premalo informirani o hpv-u i obozavam kad mi netko pocne pametovati, a ne zna da sam prosla kroz to sve.

      Odgovori Petak, 29.11.2013. u 10:00
    • Default avatar - korisnica_0000

      korisnica_0000: Razumijem u potpunosti :)

      Odgovori Petak, 29.11.2013. u 16:46
  • Default avatar - beiv
    beiv

    Cijepljenje protiv HPV (humani papilona virus) odnosi se samo na žensku djecu i stvar je izbora roditelja. Sve što čovjek radi u životu može imati i štetne posljedice, sve zavisi o spletu okolnosti. Žao mi je djevojke ali jednostavno nije imala sreće.

    Srijeda, 27.11.2013. u 09:23
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    jebiga ,nije svaki organizam isti

    Srijeda, 27.11.2013. u 18:27
  • Default avatar - kamen sa srca
    kamen sa srca

    Ako je pacijentica u pravu,onda farmaceutskoj kompaniji želim plaćanje znatne odštete.

    Srijeda, 27.11.2013. u 08:15
  • Default avatar - Lina39
    Lina39

    Žalosno ali istinito.nekome pomogne anekoga uništi za cijeli život.Bilo bi u redu da proizvođači i liječnici preuzmu odgovornost i pomognu joj a ne da svi odbacuju odgovornost.

    Srijeda, 27.11.2013. u 14:41
  • Avatar muskarac
    muskarac

    ja se bojim tih tabletina i cjepiva i doktora ka vraga crnoga zato umirem od bolova i u glavi i kicmi al ne pijem te otrove, nedam se!

    Srijeda, 27.11.2013. u 08:48
  • Default avatar - miwmaow
    miwmaow

    Eh, nažalost, multiplu je vrlo lako pokupiti preko cjepiva a šanse su još i puno veće ako je netko ranije bolovao ili boluje od te bolesti u obitelji. Mene moja mama koje boluje od multiple nikad nije dala (pustila) da ...prikaži još! se cijepim protiv toga i na tome sam joj zahvalna. Žao mi je djevojaka ali bez obzira koliku svotu novaca ona dobile, ako su u pitanju takve bolesti ne pomažu im ni milijuni.

    Srijeda, 27.11.2013. u 10:10
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message