Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Zrakoplova F-16 nema, ostala nam je samo papirnata maketa

Od kupnje 'starih kanti', koje su brojni ugledni stručnjaci smatrali najlošijim rješenjem, nije nas spasila hrvatska pamet, nego izraelska šlampavost i američka pažnja

Komentari 215 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Ivan_8102
    Ivan_8102

    Krstičević je završio akademiju u Americi a nezna pisnut riječ na engleksom.. Onda nam takvi kupuju avione, jesmo jadni.

    42 Petak, 11.01.2019. u 09:57
    • Avatar miroslav34

      miroslav34: Pipl mas,tras,as.Bas smo jadni

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 10:44
    • Avatar japanokinez

      japanokinez: To ti je tako kada nema ni jednog novinara da mu postavi pitanje na jeziku koji on razumije, a to je američki.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 10:50
    • Default avatar - scubacro

      scubacro: ....ali zato dobro prica americki.... da je zavrsio akademiju u engleskoj, onda bi znao engleski...

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 11:06
    • Avatar japanokinez

      japanokinez: Da shvatio si poantu. Tako me nekada strah kada čujem riječ čak cijelu rečenicu kada izgovori da slučajno ne proguta vlastiti jezik.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 11:10
    • Avatar Robert Plant

      Robert Plant: Krsticevic djeluje izrazito polupismeno. Prestrasno ga je slusati. Nakon svake rijeci stanka, petogodisnje dijete je elokventnije.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 11:20
    • Default avatar - Maki22

      Maki22: Nemojte tako, Krstičević nam je nabavio nevidljive F16 barake! Nit ih tko vidi nit ih čuje!! "Neprijateljima" je utjero strah u kosti! Isto kako njemu anemični utjera!

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 11:23
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: na primjeru krste,tog velikog vojskovođe hrvatske pobjedničke vojske - vidi se koliko nam je potrebno što više logopeda...

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 12:00
    • Avatar japanokinez

      japanokinez: Roberte@svaki puta kada dobije tu jako rijetku priliku da se artikulira, imam osjećaj da njemu u stvari fali ona košulja s dugim rukavima koja se kopča na leđima i onda s rukavima dokopčava.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 13:26
    • Default avatar - libeluli

      libeluli: On je završio akademiju u Pančevu, a samo tečaj u Americi...a specijalizaciju u M-san grupi

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 13:26
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: akademija u pančevu?daj mojne me zezati...ta akademija trajala dva tjedna...lol

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 13:29
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: svi nasi ratni profiteri počev od vozaća viljuškara,autobusa,kožara,vodnika,plačenika legije stranaca,cvječara,mljekara itd su zavrsili prometni ili ekonomski fakultet u zg ili kupili u bih,zasto se ne provjere diplome rojsa,marijana primorca,jelića,softe.čermaka,krstičevića,kotromanovića,rajića,posebno onih iz hercegovine kapitalaca,99 posto ih je dobijeno i kupljeno,ali hr ...prikaži još! svakodnevnica je takva

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 14:57
    • Default avatar - Vrac666

      Vrac666: Nezna ni na hrvatskom

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 15:25
    • Avatar John Doe Jr.

      John Doe Jr.: pa i hrvatski mu nije bajan možda mrvicu bolji od sandre perković

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 15:27
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: a tek kako plačeeeee...

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 15:39
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: izgleda da je dobro naućio dolare brojati

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 15:46
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: cheesy_doo_doop_BLOKIRANI: Zašto Vas brine jezik? Meni je puno zanimljivije kako je rasturio agresore srbe u Oluji.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 22:56
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: Krstičević je završio akademiju u SAD-u isto kao što je Ante Pavlović završio 2 kajropraktik fakulteta u SAD-u. To je bio parcijalno online tečaj kojeg je umjesto njega završio pripravnik mladeži HDZ-a, isto kao što su takvi pisali Vasin diplomski ...prikaži još! i sve slične stvari, a takvih primjera ima na tisuće. Da imamo neovisno novinarstvo, puno bi se više takvih stvari iskopalo

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 00:07
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: prvi general - Dragi gospodine (rekao bi naš dragi Pernar). Vi ste jedna "picajzla" koja se bavi bedastoćama. Izmišljate, nemate argumenata. Podsjećate me na Titove "historičare": Slaveka i Iveka Goldsteina, Jakovinu, Markovinu i Klasića kojima je osnovno izmišljati i stvarati ...prikaži još! pomutnju. Držite predavanja naciji a u životu niste potpisali ni ugovor s HEP-om o ugradnji monofaznog brojila za električnu energiju, vrijednog 1.000 kuna. Svako dobro Vam želim.

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 01:59
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: ravno1:nemežeš ti a da se krsti ne uvlačiš u prkno ?ili si ti pisao vasi i krsti diplomske radove?a to kako je krsto rasturio u oluji vidimo po pupavcu koji im je glavni koalicijski partner lollll a jes ih rasturio svaka mu čast..

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 03:54
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: A ovaj Krste bolje da ne otvara usta. Je da ga većina ionako drži kao što bi narod rekao malo prikraćenog ali zar nije bolje da narod samo nagađa da li je to istina nego da on to u svakoj izjavi potvrdi

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 06:21
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: no_country_for_old_men - 1. Što se tiče Pupovca, tu ste u pravu. Ali, taj problem, na žalost, ne može rješavati general Krstićević. 2. Unatoč tome cijenim generala Krstičevića. Bio je užitak biti jedan od sudionika Oluje kojom smo u vrlo kratkom ...prikaži još! roku rastjerali agresore srbe. Vi to možda nećete razumjeti jer mi se čini da ste bili na drugoj strani. A vjerujte mi da je predivan prizor bio na početku Oluje, ujutro u 4.56 sati kada su naši VBR-ovi preko naših glava pripremali teren za pokret ostalih postrojbi. Znate li kako je to kada "nebo gori"? Zato, čestitke još jednom generalu Krstićeviću. A vi me podsjećate na neke takozvane novinare koji kritiziraju i traže ostavku generala Krstičevića a da u životu nisu potpisali ni ugovor s HEP-om o ugradnji jednotarifnog brojila za struju, u vrijednosti 1.000 kuna. Inače nisam fan vladajućih.

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 20:15
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Anonimus2017 - I vi me podsjećate na neke takozvane novinare koji kritiziraju i traže ostavku generala Krstičevića a da u životu nisu potpisali ni ugovor s HEP-om o ugradnji jednotarifnog brojila za struju, u vrijednosti 1.000 kuna. Inače nisam fan vladajućih.

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 20:16
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Svatko ima pravo na svoje mišljenje, to je demokracija ali realno Krste na zna sastaviti poštenu rečenicu

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 22:54
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Anonimus2017 - Slažem se s Vama vezano uz "pravo na svoje mišljenje". Ali ne razumijem zašto Vas toliko muči što general Krstičević "ne zna sastaviti poštenu rečenicu"? Meni je mnogo bitnije to što je General Krstičević tako dobro "znao sastaviti" ...prikaži još! agresore srbe da su postali beznačajni igrači i ja sam se mogao sigurno vratiti doma nakon 5 mjeseci Oluje. Iskoristio sam svih pet sedmica godišnjeg, sedam dana nagradnog od postrojbe, sedam dana nagradnog od firme. Da nije bilo generala Krstičevića i ljudi poput njega, ja bih možda i danas bio u nekoj šumi. Hoću reći da bi general Krstičević i sutra, ukoliko bi bilo potrebe, na isti način djelovao protiv bilo kojeg agresora.

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 00:03
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: dragi ravno1, samo da znate ja u životu nisam potpisao ugovor s HEP-om za jednotarifno brojilo za struju, u vrijednosti 1.000,00 kuna samo zato jer sam taj tjedan bio na službenom putu pa je umjesto mene potpisala gospođa Prvi general. ...prikaži još! Vi olako sudite po ljudima, a da ne znate sve okolnosti! Za generala Krstičevića se s druge strane znaju baš sve okolnosti jer je javna ličnost i previše ljudi zna za njega

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 02:12
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Ajmo realno....u ratu nisu sudjelovao ali sam bio dijete no otac mi je 1991. stao u obranu Vukovara kao dragovoljac iako u tom gradu nikada prije nije bio. Prije Vukovara je u sastavu policije branio Pakrac i to su bile ...prikaži još! jedne od najtežih bitaka u Domovinskom ratu a on osobno se nakon Tuđmanove prodaje Vukovara i kada su ostali bez sredstava za obranu probiju sa jednom skupinom u proboju. Visoko je obrazovan i sigurno mu nije trebalo otići sa sigurnog posla i iz sigurnog grada braniti ni Pakrac ni Vukovar s kojima nije imao ništa kao ni ići kasnije na ostale frontove tako da niste samo Vi sudjelovali u ratu. Ako ćemo o Oluji, ozbiljne borbe su se vodile jedino u središnjoj Hrvatskoj u pravcu Gline, Knin i ostalo je palo što bi rekli gotovo bez ispaljena metka. Nešto borbi je bilo u prvim satima a iza toga bjeg srba na traktorima jer im Srbija nije htjela poslati pomoć budući da su sami lokalci izbjegavali vojsku i očekivali da netko drugi umjesto njih ide u rat. Takvu bitku bi pogotovo ako uza sebe imaš jednog Gotovinu i ja dobio. Srbi su se koncentrirali na istočnu Slavoniju i za tamo su imali čak više vojske i opreme nego mi i da je do toga došlo bilo bi mrtvih na tisuće s obje strane, na sreću Milošević i Tuđman su pronašli dogovor jer nisu htjelu upropastiti svoje pozicije za Deyton jer onaj tko bi izgubio bio bi u banani. Ovako su srbi dobili RS a mi Slavoniju, Baranju i istočni Srijem.

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 02:48
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Svaka čast Krsti na sudjelovanju u ratu no u ratu je sudjelovalo kako kaže nebulozni registar branitelja 500 000 ljudi i ako čovjek samo među njima traži Ministra, čak i da zanemari ostale koji nisu bili u ratu ja sam ...prikaži još! siguran da jue moguće pronaći na tisuće ljudi koji isto imaju ratni čin, karijeru bez mrlje ali koji su obrazovaniji, pismeniji i pristojniji od njega. On je uz to naplatio i još dobro naplaćuje svoje sudjelovanje u ratu te se stavlja u kategoriju iznad ostalih ljudi koji iz nekoga razloga nisu bili u ratu. Što bi rekao moj otac, nisam išao u rat da bih umjesto nekada partijaca ja bio ta kasta koja misli da je država njihovo vlasništvo i zato takvi ljudi danas imaju manje od 3000kn mirovine, cijeli niz bolesti, revolt prema onima koji su pokrali ovu državu, imaju sva prava i dan danas naplaćuju svoje sudjelovanje u ratu a misle da imaju monopol na domoljublje. Što bi rekao General Patton "Ako si prolijevao svoju krv za ovu zemlju da bi to kasnije do smrti naplaćivao, reci koliko ta ljubav košta da je platimo i kupi prnje odavde, idi tamo gdje se domovina može kupiti za novac". Kod nas je još gore prvo naplaćuju prolivenu krv i domoljublje a onda polupismeni i sa kojekakvim tko zna kako stečenim diplomama kasnih 90tih zauzimaju pozicije. Zato i jesmo tu gdje jesmo jer kompetencije ni za kakvu funkciju nisu bitne

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 02:58
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: samo Stipetić je bio GENERAL a ostali su kikiriki

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 19:45
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: da ne zaboravim,kako je netko već napisao - Nesposobnost i meketavost nisu ratni zločin! tako da kvazi general ne mora brinuti

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 19:48
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Anonimus2017 - Poštovani gospodine. Vi kažete: "Takvu bitku bi pogotovo ako uza sebe imaš jednog Gotovinu i ja dobio". Vi to kažete i ostanete živi. Samo ta jedna rečenica je o Vama rekla sve. Vi pojma nemate što je rat, ...prikaži još! pojma nemate o materiji koju (samo) pokušavate komentirati. Podsjećate me na jednu priču koju je ispričao Rene Descartes, poznati francuski filozof i matematičar. Rekao je kako je puno putovao po svijetu, sreo vrlo mnogo ljudi. sa mnogima pričao, svatko se na nešto žalio a jedino na što se nitko nije žalio je to da mu fali pameti. Vi ste upravo jedan od takvih njegovih sugovornika.

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 21:52
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Anonimus2017 - Vi još gore, kažete i ovo: "... ja sam siguran da jue moguće pronaći na tisuće ljudi koji isto imaju ratni čin, karijeru bez mrlje ali koji su obrazovaniji, pismeniji i pristojniji od njega". Da li Vi znate ...prikaži još! što znači "na tisuće"? Šta mislite, zašto svi naši (a i tuđi) predsjednici vlada imaju problema ne samo sa odabirom ministara nego i nižih razina? Po Vama bi za jednoga ministra morali imati izbor između "nekoliko tisuća"? Jedna, nekada, poznata i vrlo značajna drugarica iz SDP-a bi Vam rekla: "Ma dajte, molim Vas". Nemojte se više blamirati, molim Vas. Ne zagađujte medijski prostor ove još uvijek lijepe Hrvatske.

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 21:59
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: no_country_for_old_men - Dragi gospodine. Pokušavate komentirati materiju o kojoj nemate pojma a život Vam se sastoji upravo u tim neuspješnim pokušajima. Znate li Vi što znači voditi brigadu od cca 2.000 ljudi u ratnu operaciju? Ne znate ni što znači ...prikaži još! voditi desetinu u miru. Vi znate samo laprdati po portalima. Svako dobro Vam želim.

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 22:02
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: đžeri ne se.i

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 22:07
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: no_country_for_old_men - 1. Zašto ste tako nervozni? 2. Nije korektno od Vas da komentirate na stranom, nepoznatom, jeziku.

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 22:18
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Anonimus2017 - Dragi gospodine. Pokušavate komentirati materiju o kojoj nemate pojma a život Vam se sastoji upravo u tim neuspješnim pokušajima. Znate li Vi što znači voditi brigadu od cca 2.000 ljudi u ratnu operaciju? Ne znate ni što znači ...prikaži još! voditi desetinu u miru. Vi znate samo laprdati po portalima. Svako dobro Vam želim.

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 22:18
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: ponavljaš se a to krsti neće ništa pomoći...Nesposobnost i meketavost nisu ratni zločin...prestani meketat i kmečati...

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 22:33
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Ravno......znači krle zrači inteligencijom i zavidnim vokabularom. Bravo. Odustajem, ne zato jer si pobjedio i ostavio me bez argumenata nego zato što ne želim trošiti svoje vrijeme na osobe poput Vas, dalewarea i sl. to jednostavno nema smisla. Vi niste ...prikaži još! svjesni da je od WW2 prošlo preko 70godina a od našeg Domovinskog rata gotovo trideset. Za idućih 30 kako stvari stoje ostati će nam u državi samo branitelji sa ogromnim mirovinama, oni s manjima će također otići te ovi novonastali Hrvati 1991. iz BiH.

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 22:42
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: no_country_for_old_men - Nisam Vas mislio ovako gadno naljutiti. Molim Vas da mi oprostite. Drugi puta ću imati više obzira, s obzirom na vaše psihičko stanje. Inače, pročitajte svoje komentare pa ćete vidjeti tko i koliko "mekeće i kmeči" na ovom portalu.

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 22:43
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: opet kmečiš i mekećeš...tipično za likove poput tebe...još si u drugom svjetskom ratu i tko zna kojem...promijeni sisu

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 22:47
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: Anonimus2017+++++++++++++++ravno1wiga,davidoff itd samo su mali broj nickova jednog te istog bolesnika

      Odgovori Nedjelja, 13.01.2019. u 22:49
  • Avatar trpaj_sirotinju
    trpaj_sirotinju

    gnuša mi se kad vidim ovog našeg ministra pametnog

    2 Petak, 11.01.2019. u 09:48
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Nisam fan vladajućih ali se meni general Krstičević baš sviđa. Pogotovo mi se sviđa način na koji je počistio agresore srbe u Oluji. Iako Vi vjerojatno vjerujete da bi Vi to bolje riješili.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 23:15
    • Avatar engel

      engel: e još kad bi se zvao križičević, gdje bi mu bio kraj?!

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 01:31
  • Default avatar - Slavonije_sin
    Slavonije_sin

    Bar ima novaca za obnovu voznog parka vlade.

    1 Petak, 11.01.2019. u 09:52
    • Default avatar - egzekutor još jači

      egzekutor još jači: Ostat će koja kuna i za liposukciju anemičnog i beskorisne kraljice...i za par tona lososa...

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 18:55
  • Default avatar - zuluf_52
    zuluf_52

    Cirkus koji moze prirediti samo HDZ-e.

    3 Petak, 11.01.2019. u 10:05
  • Avatar Lun@777
    Lun@777

    Ne mogu se oteti dojmu da je Izraelska delegacija bila pozvana u Hrvatsku isključivo sa namjerom da objasni javnosti da Krstičević i Vlada nisu ništa krivi za ovaj loši ishod s avionima, da se ne bi slučajno tražila ostavka Krstičevića ...prikaži još! a kao i preispitivala stručnost timova. No, smatram da su krivi, jer je očito da se htjelo ići pošto poto sa kupnjom, da su se negirali zakoni i propisi koji su im bili dostavljeni od Amera godinu prije, tj. da Izraelci ne smiju prodavati takve avione. Ali ne, Vlada je sve to zanemarila i išla "grlom u jagode", pa je na kraju ipak dobila packe od Amera. No dobro, što je tu je, barem nećemo kupiti ološ od starih kanti, koji bi neprestance bili na popravcima, te bi i za popravke trebalo izdvojiti milijune.

    7 Petak, 11.01.2019. u 10:00
    • Default avatar - lemi1983

      lemi1983: Da tako i ja mislim tipa ajd molim vas recite da ja nisam kriv i moja vlada narod nas vec ionako previse mrzi spasite nas vas to nekosta nista a mi ce mo se vama velikodusno oduziti

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 10:33
    • Default avatar - bicebolje_2

      bicebolje_2: Svak ima svoje mišljenje🤔

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 11:07
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Lun-potpisujem.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 11:25
    • Avatar John Doe Jr.

      John Doe Jr.: teatar za stoku sitnog zuba

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 15:29
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Ne to se odnosi na "stoku krupnog zuba"-

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 17:33
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: A zanimljivo kako nitko ne dpominje odštetu za neispoštovanu ponudu. Uobićajeno je 10% od vrijefnosti ugovora koji nije realiziran. Mi smo tako svojevremeno dali zajedno skoro 500milijuna kn kada smo nakon ponude odustali prvo od Eurofightera a onda i od francuskih Miragea

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 06:27
    • Avatar no_country_for_old_men

      no_country_for_old_men: trebalo bi provjeriti moguće podebljanje bankovnih računa svih sudionika u dogovoru za posao stoljeća...tko je tu lud da bi se izložio ovolikoj sramoti i propitivanju javnosti za ništa dolara/eura ili tko znakoje valute...

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 08:35
  • Default avatar - matalan
    matalan

    Krsto&Kermit zaglibio u ugrozu našeg neba ovim traljavim dogovaranjem .Ameri se drže reda i dogovora, židovi žele profitirati od prodaje izraubane robe,znači sve legitimno , osim našeg diletantizma...

    4 Petak, 11.01.2019. u 09:48
    • Avatar sitnozubi

      sitnozubi: mučke ko da jim Delboj vodi državničke posle...?sad se nek okrene na grupu TNT iz New Yorka (Grunf)

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 10:20
    • Avatar KresimirBukovski

      KresimirBukovski: jel vi svi skupa mislite da se za istu lovu moze dobiti nesto bolje??????

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 10:32
    • Default avatar - bicebolje_2

      bicebolje_2: Kresimir. Znaju da ne može ali ismijavati i provocirati mogu i bolje i više.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 11:04
    • Default avatar - matalan

      matalan: Hadezeovci...F16 da, ali na pošten način , ne na Kermitov zaplotnjački kao m san iz beogradske kaplarske školice koju je jedino završio...

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 09:01
  • Default avatar - Smogovac_2
    Smogovac_2

    Vrijeme je novac, dakle ima štete. Izgubljeno vrijeme u propalom natječaju je gubitak vremena i tempa. Igrajući na nesigurnu kartu sa Židovima (to su znali da je obveza dobiti USA dozvolu te da ona ne mora biti dobivena) ušli su ...prikaži još! u rizik i izgubili. Kao prvo-vrijeme. O tome koliko resursi MIGova-21 dozvoljava novo čekanje i odugovlačenje je pitanje za sebe, ali reći da štete nema je bezobrazno. Ukratko 2 godine su radili uzalud. E moj Križanoviću, kad te slušam kako čupaš riječi iz sebe pokušavajući nas uvjeriti kako je sve za 5 žalim što ti već prva ostavka nije prihvaćena.

    2 Petak, 11.01.2019. u 09:49
  • Avatar Serge
    Serge

    Ako nikako onda probat pošteno !!

    3 Petak, 11.01.2019. u 09:53
  • Default avatar - NitkoNikić
    NitkoNikić

    Zločinačka MSAN/HDZ kriminalna organizacija si je dala maha. Nije im dovoljno što praktično svakoj državnoj ustanovi/tvrtci uvaljuju (najčešće fitkvni) softver za milijunske iznose, nego se sad softverska firma počela baviti nabavom oružja. I svi do jednog posla su im sa ...prikaži još! državom. Umjesto da ovakva nabava aviona bude prilika za offset i gospodarstvo kod nas MSAN samo nastavlja krađu državnog novca.

    Petak, 11.01.2019. u 10:13
  • Avatar ŠtangaŽelezni
    ŠtangaŽelezni

    Iskreno se nadam da je ovo zadnji članak o tim avionima aj bok

    8 Petak, 11.01.2019. u 09:54
  • Avatar gvagec
    gvagec

    A da probamo prek Njuškala .....................

    Petak, 11.01.2019. u 10:35
  • Avatar korisničko ime zauzeto
    korisničko ime zauzeto

    povoljno prodajem 12 papirnatih aviona ručne izrade, kad ih baciš - lete, flomićem mogu napisati ime po želji - vrlo povoljno

    2 Petak, 11.01.2019. u 10:05
  • Avatar iza ekrana
    iza ekrana

    Najvažnije je da nismo krivi.

    Petak, 11.01.2019. u 09:46
  • Avatar dundu
    dundu

    znam da razne medije i index financira židov soroš,pa prema tome oni uporno štite izrael a napadaju naše.a cijeli svijet zna da je u ovom poslu glavni negativac izrael.sad bi trebali naši na sljedecem natjecaju izraelske ponude ne razmatrati jer ...prikaži još! znaju da oni to nemogu isposlovati.ako ja narucim auto u auto kuci,i kad mi ga trebaju prodati oni kažu da imaju auto ali ga nesmiju prodati na eu tržištu jer nema homologaciju.nisam kriv ja nego oni.cemu onda hajka vec 2 mjeseca???

    8 Petak, 11.01.2019. u 11:20
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Pa na tebi kao kupcu je da se takodjer informiras pa neces pasti u probleme.A ovdje se radi o AVIONIMA i poslu od 500 milijuna USD koji nisu nikakva sica za HR.Dakle,nasi vrli strucnjaci su trebali znati da se te ...prikaži još! e avione nemoze kupiti.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 11:44
    • Avatar dundu

      dundu: kad su saznali da se nemogu kupiti nisu ih ni kupili

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 12:33
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: dundu:trebali su znati na samom pocetku tj prije objave natjecaja,sto je moguce a sto ne kupovati.To se tako radi a ne diletantski se zalijetati.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 12:37
    • Avatar dundu

      dundu: kupac nemora znati,nego prodavatelj,što se može a što nemože.svejedno jedini gubitnik je izrael,ostali su bez 500miliona dolara

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 18:00
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: dundu-ma da,ovdje se radi o kupovini polovnog Yugica na sajmu a ne o kupnji eskadrile F16-hvala sto si me podsjetio.

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 11:00
    • Avatar dundu

      dundu: za sve je trgovina ista

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 13:29
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Odlicno,znaci tebi je isto kupiti kilo krumpira i avion.

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 13:41
    • Avatar dundu

      dundu: jucer je jedan pilot rekao da bi oni bili najsretniji da dobiju f35 i to je istina.samo je to za nas nedostižno

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 17:04
  • Default avatar - djevojka Lili
    djevojka Lili

    Koliko je degutantno odsustvo svake odgovornosti čelnih ljudi, toliko je razumljivije čitajući komentare većinskog dijela naroda, njihovih hdzovskih birača, zašto si to dozvoljavaju. Nek seli tko može.

    Petak, 11.01.2019. u 10:02
  • Avatar japanokinez
    japanokinez

    Malo je reć da su svi do jednoga zaslužili 5 godina zatvora i zabranu bavljenja sa svim šta ima veze sa novcem. To je jedino normalno, a oni nas uvjeravaju da nema štete.

    Petak, 11.01.2019. u 10:49
  • Default avatar - mihael27
    mihael27

    Bilo bi vam bolje da uložite u vrtiće kojih nema

    4 Petak, 11.01.2019. u 10:07
    • Default avatar - Vin Dizel

      Vin Dizel: To i ja kazem ili u bolnice, ali svi me pljuju da je bitnija obrana

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 10:32
    • Default avatar - cimerrr

      cimerrr: Sudeći po demografskoj politici HDZa,škole se već godinama zatvaraju,a broj učenika pada. I bez da gradimo nove,ubrzo će biti dovoljno,pa i previše vrtića. Hrvatska je zemlja staraca,djece je sve manje iz godine u godinu. Investicije u vrtiće su možda isplative ...prikaži još! samo u Zagrebu i Splitu,svi ostali gradovi masovno gube stanovništvo i pada broj djece.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 12:06
    • Avatar sprangija

      sprangija: Ako je tako onda bar u staracke domove ulozit i napravit nove i to je bolje nego na zrak

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 07:52
    • Default avatar - cimerrr

      cimerrr: Prava demografska politika je ulaganje u majke i oslobađanje poreza ili minimalni porezi na sve proizvode za djecu,od hrane,igrački do knjiga i vrtića. Majkama dati 5 godina radnog staža po rođenom dijetetu,svakoj sa troje ili više djece dodijeliti status odgajatelja ...prikaži još! i prosječnu hrvatsku plaću dok najmlađe dijete ne napuni 18 godina i slično. Ove HDZove mjere su nikakve.

      Odgovori Subota, 12.01.2019. u 11:42
  • Default avatar - Ruski_trol
    Ruski_trol

    Ispricavam se vam Hrvati ali to je bijedno....kako svake četiri godine izglasate takve ljude?! Groza sa ljekovima za djecu, fijasko sa tim avionima, izseljavanje, .... A vi svaki put isto! A sto je jos bolnije, varju vas oko svega ali ...prikaži još! i kada su u govoru Srbi ili oni Alpski srbi: onda se sve veruje.

    Petak, 11.01.2019. u 15:45
  • Default avatar - cimerrr
    cimerrr

    Spasili su nas Ameri,imaju nultu stopu na korupciju. Sličan slučaj kao slučaj Sanader. Težak udarac za HDZ,Ameri su te avione 30 plus godina procijenili na 130 miljuna,a mi bi ih platili preko 700 miljuna.

    1 Petak, 11.01.2019. u 10:28
  • Default avatar - baja55555
    baja55555

    Dosadni ste sa tim avionima vise...

    2 Petak, 11.01.2019. u 09:44
    • Avatar DanielXS

      DanielXS: Jbga kad je rijec o 500 milijuna $ iz proracuna, kojeg pune porezni obveznici. Koliko god se to vojske tice, toliko se tice i tebe jer je to tvoj novac kojeg ce trositi. Bolje da pisu o tom i da ...prikaži još! znas jos vise o tom za sto se umalo tvoj novav potrosio.

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 09:55
    • Default avatar - baja55555

      baja55555: To stoji naravno

      Odgovori Petak, 11.01.2019. u 10:01
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message