Obavijesti

Komentari 0

Kako će se mijenjati prozvodi koje smo voljeli kao djeca?

Kako će se mijenjati prozvodi koje smo voljeli kao djeca?
1

U osvit ulaska Hrvatske u Europsku uniju i posljedičnog širenja tržišta i jačanja konkurencije, Pametna kuna je istražila početke i moguću budućnost robnih marki

 U vremenu kada mnoge hrvatske tvrtke zatvaraju proizvodnju i postaju žrtve krize ističu se brojne robne marke koje, već više od pola stoljeća, uspješno odolijevaju izazovima tržišta. Cedevita, Vegeta, čokoladica Životinjsko carstvo, Domaćica, Ki-Ki bomboni samo su neke marke s kojima su mnoge generacije rasle. 'Upravo zato one imaju čvrsto ukorijenjeno mjesto u glavama ljudi. Na tu snažnu emocionalnu komponentu svakako je utjecala i kvaliteta tih proizvoda.', mišljenja je Anja Bauer Minkara, brand konzultantica iz tvrtke Brandoctor. Ipak, izvana dolazi konkurencija koja može biti primamljivije zapakirana, možda može biti čak i „bolji“ proizvod, no u većini slučajeva ti proizvodi neće ozbiljnije zaprijetiti poziciji naših.

'Emocionalne asocijacije na te marke su naše djetinjstvo, pozitivna nostalgija te same ikone i komunikacija tih proizvoda', mišljenja je Bauer. 'Ipak kada se radi o mlađoj generaciji potrošača strana konkurencija može zaprijetiti domaćim brandovima. Dobar primjer toga je Nesquik koji je konkurencija Kraš Expressu, a koji radi svoje komunikacije i zgodne ikone zeca stvara lojalnost u svijesti mlađe skupine.

Kako će naše druge robne marke reagirati na modernizaciju i dolazak konkurencije, te kako je tekao razvojni put Cedevite, Vegete i Životinjskog carstva, od njihovog nastanka do danas, pročitajte na pametnakuna.hr.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Ovo su radna vremena trgovina i šoping centara ove nedjelje
DETALJAN VODIČ

Ovo su radna vremena trgovina i šoping centara ove nedjelje

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara nedjeljom: trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini. Trgovci odlučuju koje nedjelje su radne, a vodič s radnim vremenom svih dućana pogledajte ovdje

Kako je Marija Selak Raspudić tresnula po stolu gomilom besposlenog briselskog novca
PETAK ČETRNAESTI

Kako je Marija Selak Raspudić tresnula po stolu gomilom besposlenog briselskog novca

U odnosu na taj sitan ženski (i muški) svijet, kojemu je hajka temeljni oblik borbe za bolji svijet, Marija Selak Raspudić je ispala velika faca. Koliko god mi o tome šutjeli
Heroji: Znali da im prijeti bolna smrt, ušli su ispod reaktora...
FELJTON: ČERNOBIL, 3. DIO

Heroji: Znali da im prijeti bolna smrt, ušli su ispod reaktora...

Hrabro su ušli ispod reaktora i ispustili vodu, ali i tamo su prošli pravu dramu jer su ostali bez svjetla. Iako su znali da riskiraju bolnu smrt od radijacije, otišli su i spasili svijet od još veće katastrofe...