Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 0

Jamnica - kontinuitet kvalitete od 1828. godine

Jamnica - kontinuitet kvalitete od 1828. godine
22

Uz naklon carici Mariji Tereziji često su na pladnju donosili - Jamnicu. Zahvaljujući popularnosti na bečkom dvoru Jamnicu su 1722. uvrstili u registar mineralnih voda

VIDEO

Prve boce napunjenje su 1828., a tada počinje i njena komercijalna proizovodnja. Zanimljivo je i kako su liječnici bili uvjereni u njenu ljekovitost te je preporučivali za probavne i dišne puteve, bubrege, jetru, slezenu... Zbog toga se prodavala samo u ljekarnama.  Jamnica je 1830. otvorila i kupalište i lječilište u koje su svraćale važne ličnosti. Josip Juraj Strossmayer, Ante Starčević i drugi 'bućkali' su se u kupalištu, a Augustin Harambašić osmislio je slogan: 'Tko Jamičku vodu pije rado - taj će imat život dug i srce mlado'. 

'Jamnička kiselica!', vikali su vozači taljiga koji su Zagrebom krajem 19. stoljeća prevozili mineralnu vodu. Nakon što ju je kupio Vilim Lovrenčić, zahuktala se prva reklamna kampanja. Kvaliteta vode hvalila se oglasima u tisku i plakatima. Nažalost za vrijeme Drugog svjetskog rata proizvodnja Jamnice zamire. Nakon rata Agrokombinat iz Zagreba preuzima izvore 1962., a pet godina kasnije kupuje ju Marijan Badel.

Godine prolaze, a Jamnica hvata korak sa zahtjevnim vremenima. Buše se nova vrela, grade nove proizvode hale, proizvodnja se povećava. Godine 1978. Jamnica puni svoju 50 milijuntu bocu mineralne vode. U sastav koncerna Agrokor Jamnica prelazi 1992. 

Kvaliteta

Jamnica je kvalitetom konkurenciju tukla na sajmovima još u 19. stoljeću.  Priznanja  je dobila na sajmovima u Beču, Trstu i Budimpešti, a nagrade će se redati i godinama poslije. Na sajmu Aqua Expo 2003. godine u Parizu Jamnica je osvojila nagradu za najbolju gaziranu mineralnu vodu. U siječnju 2011. Jamnici i Jani višegodišnji su nositelji statusa Superbrands-a. U veljači 2011., kao proizvodu najboljeg omjera cijene i kvalitete, Jamnici je dodijeljen Best Buy Award. 

Izgled ikone

Kao i svi dobri proizvodi i Jamnica je evoluirala kroz povijest. Mijenjao se izgled boce, a dodana su i nova pakiranja, no kvaliteta je ostala ista. U kolovozu 2008. Jamnica izlazi na tržište s novim proizvodima: Jamnica Sensation s okusima limeta-kiwano te mandarina – mapo. 

I danas se prirodna mineralna voda Jamnica puni na najsuvremenijim linijama za punjenje te kvalitetom i dizajnom stoji uz bok najpoznatijih svjetskih voda. Jamnica je tržišni lider s 85 posto udjela na domaćem tržištu gaziranih voda, a ulaganjem u razvoj i nove tehnologije bilježi značajan rast na svjetskim tržištima. Jamnica je već desetljećima nezaobilazni dodatak svakom stolu. Preporuča se uz svaki obrok kako bi zadržali ravnotežu u organizmu te doveli svoj metabolizam u balans. Planovi za budućnost su veliki. Jamnica će se i dalje povezivati s hranom i gastro užitkom.  

Kultni tv spotovi

"Jamnička  kiselica,  široko  je polje, što je više piješ, osjećaš se bolje", zarazni  stih  pjevušili smo u 80-ima kada se na TV-u vrtio jedan od najuspješnijih  videospotova za Jamnicu. Opjevale su je Ladarice, a pamtili smo i stih "Stric je Jura Kiselicu pio, devedeset let je doži­vio. Pijte Jamnu kiselicu  da  vam bude lakši dan. Čim ju više bute pili, to vam bude lepši san". Zanimljivo je da su u jednoj od reklama glumili i igrači Cibo­ne Čutura, Cvjetičanin, Vukičević i Arapović. To je bilo prvi put  da  je  neka kompanija za svoju rekla­mnu kampanju angažirala sporta­še. Cibosi su igrali šah, zezali se, a na kraju pojeli kremšnitu i sve zalili Jamničkom kiselicom.  

Jamnica će uskoro proslaviti rođendan. Na torti će ove godine biti 184 svjećice. Naime, točno 18. listopada 1828. godine počeo je osmišljeni razvoj korištenja Jamnice te su napunjene prve boce namijenjene tržištu. Već slijedeće godine Jamnica će napuniti 5000 boca, te iz godinu u godinu samo povećavati proizvodnju. Danas je Jamnica jedan od najprepoznatljivjih hrvatskih brandova, lider na tržištu mineralnih voda u Hrvatskoj te je prisutna na 20 tržišta. Jamnica je vlasnica brojnih priznanja i nagrada koje odražavaju njenu kvalitetu, pouzdanost, razlikovnost i emocionalni naboj.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude
VELIKI INTERVJU

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude

Od početka simptoma pa do dijagnoze prolazi previše vremena, tražimo uvođenje novih pretraga koje mogu spasiti živote, kaže akademik Miličić

Tko je Edin Terzić? Hit trener u Europi pomagao 'vatrenima'. I želi biti izbornik reprezentacije
PRIČA O TRENERU DORTMUNDA

Tko je Edin Terzić? Hit trener u Europi pomagao 'vatrenima'. I želi biti izbornik reprezentacije

Otac mu je iz Donjeg Vakufa, majka iz Osijeka. Skautirao je u Hrvatskoj za Borussiju, ljetuje u Makarskoj, zna hrvatske pjesme i prati HNL, a vodio je i Haalanda, Reusa...
Cura Lasagne pokazala buduću kuću: 'Upoznali smo se online. Mislila sam da je prvi spoj užas'
LJUBAVNA PRIČA ZARUČNIKA

Cura Lasagne pokazala buduću kuću: 'Upoznali smo se online. Mislila sam da je prvi spoj užas'

Marko i ja se znamo preko tri godine. Upoznali smo se na Instagramu. On je svirao u bendu, ja sam znala za njih i onda sam rekla: 'Vidi koji zgodan lik'. Zatim sam ga odlučila dodati na Instagramu, ispričala je Elizabeta