Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 0

Kritikom šef pokazuje da mu je stalo do zaposlenika

Kritikom šef pokazuje da mu je stalo do zaposlenika
1

Ljudi se instinktivno brane čim čuju prigovor, no iza kritike, ako se potisne ljutnja i sasluša s poštovanjem, kriju se vrijedni savjeti i napredak

VIDEO

Premda nije ugodno čuti primjedbe na svoj rad niti osjećati se inferiorno pred nadređenim, smisao konstruktivne kritike je pomoći rješavanju problema, a ne da nanese štetu poslovnom odnosu. Nađete li se u poziciji da je morate čuti, potrudite se u kritici prepoznati dobre namjere. Slušajte s poštovanjem. Ako netko nastoji reći nešto negativno, lako je uzrujati se i fokusirati se samo na "prigovaranje". Taj je impuls prirodan, no potrudite se obratiti pozornost na stvarnu namjeru. Dajte drugome mogućnost da objasni svoju zabrinutost i pritom zadržite pozitivan stav s odgovarajućim izrazom lica i govorom tijela. Suzdržite se od komentiranja onoga s čim se ne slažete i ostanite usredotočeni na cijelu poruku. Sugovornik će biti zahvalan, pa potom slobodno iznesite svoje viđenje problema.>> Slušajući konstruktivnu kritiku, važno je da ste shvatili njezin smisao. Ne trebate prihvaćati krivnju ili odgovornost za ono što niste učinili, što nema smisla i ukupno šteti poslovanju.

NITI KRITIČARU NIJE LAKO
Kako god se to činilo teško, poštujte poziciju onoga koji vam je uputio kritiku jer ni ona nije laka. Sigurno se ni sugovornik ne osjeća ugodno znajući da vas mora suočiti s potencijalno negativnim osjećajima. Umjetnost prihvaćanja kritike leži u mogućnosti da uočite krajnji cilj poruke.

RASPRAVA DAJE NAJBOLJE RJEŠENJE
Usvajanje kritike podrazumijeva akciju, odnosno ispravljanje pogreške. No prije nego što se radnik upusti, valja pokušati sagledati problem iz više uglova. Kao što je pogriješio on, možda je pogriješio i njegov kritičar. A čak i ako nije, kroz diskusiju mogu doći do trećeg, još boljeg rješenja

.POKAŽITE DRUGIMA DA CIJENITE SAVJETE
 Ne morate čekati druge da vam upute konstruktivnu kritiku, inicijativu preuzmite sami. Uvijek možete pitati kolegu do čijeg mišljenja držite da vas upozori gdje griješite i ponudi sugestiju kako se problem ne bi ponovio. Neka drugi vide da se borite i prije nego problem postane nerješiv.

PRIVHAĆANJE JE KLJUČNO ZA USPJEH
Ljudski je osjećati sram i krivnju ako drugi primijete "grešku u koracima", ali prihvatiti konstruktivnu kritiku znači biti otvoren prema učenju i napredovanju, a to su vrlo poželjne osobine na svakom poslu i u svakom odnosu.

U KONSTRUKTIVNOJ KRITICI NEMA MJESTA PROŠLOSTI
Najgora moguća reakcija na kritiku je kritiziranje drugih i izvlačenje prošlih problema ili tuđih pogrešaka. Tako će kritika vrlo lako prerasti u svađu. To ujedno čini i osnovnu razliku između konstruktivne kritike i prigovaranja - kritika je usredotočena na konkretan problem, a prigovaranje na sve prošle i sadašnje mane.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0

VIDEO

'Živim za svoje četiri predivne kćeri, već sutra mogu umrijeti'
MAJKA HRABROST

'Živim za svoje četiri predivne kćeri, već sutra mogu umrijeti'

Poduzetnica Tea Perović (40), mama četiri djevojčice u dobi između 3,5 i 7,5 godina, bori se s rakom koji je metastazirao. Pomažu joj vjera i pisanje, a predstavit će knjigu 'Stvorene smo za nebo'

'Mi Hrvati vlasnici smo najstarijeg restorana u SAD-u. Kod nas su jeli Tesla i JFK'
EKSKLUZIVNO ZA 24SATA IZ NEW YORKA

'Mi Hrvati vlasnici smo najstarijeg restorana u SAD-u. Kod nas su jeli Tesla i JFK'

Plus+ Delmonico's je prvi američki "fine dinning" restoran otvoren 1827. godine i prvi je dopuštao ženama okupljanje te uveo i tiskane jelovnike, a sadašnji je vlasnik hrvatski državljanin Dennis Turčinović
Lijepo ponašanje - 25 stvari koje se ne rade u finim restoranima
OVO SVI TREBAJU ZNATI

Lijepo ponašanje - 25 stvari koje se ne rade u finim restoranima

Bonton je kodeks ponašanja, skup (vrlo varijabilnih) pravila koja određuju kako se trebamo ponašati, barem teoretski, kako ne bismo svojim ponašanjem uvrijedili druge ljude