Marketinška ekipa Heinza odlučila je preko Facebooka prodati 3000 boca kečapa po cijeni od 13 kuna i tako započeti novi način poslovanja na društvenoj mreži
Prodajom kečapa Facebook započeo novi unosan posao
Oglašavanje i igre na Facebooku pokazale su se kao odličan način zarade, a novi korak napravio je Gizmodo.com koji je na društvenoj mreži odlučio pokrenuti e-trgovinu. Putem Facebooka ljudima je ponuđena ograničena količina boca Heinz kečapa, a glavni začetnici ove ideje tvrde da je ovo tek početak takvog načina poslovanja. Proizvođači su napravili milijun i 57 boca kečapa, a na Facebooku su odlučili prodati 3000 po cijeni od 13 kuna.
- Ovo je pametan potez za marketinšku ekipu Heinza, a toga će u budućnosti biti sve više, bez obzira voljeli mi to ili ne. To je jednostavno način na koji svijet danas funkcionira - poručili su
Poslovni cilj Facebooka je osigurati što je više moguće djelatnosti, tako da može ubirati porez na tvrtke koje koriste tu društvenu mrežu. Trgovina je sljedeći logičan korak da bi nastavili zarađivati.