Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
2 komentara

Ako operater mijenja cjenik, vi imate pravo na raskid ugovora

Kada raskidate pretplatu, morate platiti penale, ali kada operater tijekom pretplate mijenja uvjete poslovanja, korištenja ili cjenik, ugovor smijete raskinuti besplatno

Davor Puklavec/Pixsell
Foto: Davor Puklavec/Pixsell
2 komentara

Korisnik u svakom trenutku ima pravo raskinuti ugovor, podsjetili su u HAKOM-u nakon učestalih upita koji im potrošači šalju.

Savjetuju i da kada odlučite raskinuti ugovor provjerite s operaterom način podnošenja zahtjeva. Podsjećaju i na neke situacije kad po zakonu imate pravo na raskid. Jedna od njih je kada operater ne može isporučiti uslugu.

- Ako ste, naprimjer, predali zahtjev za preseljenje usluge na novu lokaciju, a operater ne može isporučiti uslugu, imate pravo na raskid - kažu u HAKOM-u. Objašnjavaju da ako ste potpisali ugovor uz ugovornu obvezu, možete prijevremeno tražiti raskid, ali u tom slučaju morate platiti naknadu. No potrošač tada plaća najpovoljniju naknadu. To su ili preostale mjesečne naknade ili iznos ostvarenih popusta na proizvode ili usluge.

- Ako operater izmijeni opće uvjete poslovanja, uvjete korištenja ili cjenik, korisnik može raskinuti ugovor bez plaćanja naknade u roku od 30 dana od dana objave tih izmjena - podsjetili su u HAKOM-u.

Nakon što je Vlada prošle godine najavila povećanje nekih naknada za operatere, oni su automatski najavili i veće cijene usluga. Tada se oglasio HAKOM i rekao da bi takva promjena cijena bila izmjena pretplatničkih ugovora te da korisnici ugovor mogu raskinuti za 30 dana.      

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message