Odlićan komentar: ali onda je na njih naletio kamion Zagrebačkog holdinga.
Zašto te leteće kamione holding ne parkira na aerodromu i zašto ne lete zrakom nego rulaju cestom? Pa dokle će ti kamioni i auti letjeti ?Ovdje malo razmislimo. Nije problem što se vozać Kije zaustavio zbog pješaka koji je prelazio cestu mimo pješaćkog prijelaza, nego je problem što vozać kamiona nije držao razmak i nije prilagodio brzinu uvjetima na cesti. Upravo tako će mu pisati u rješenju o plaćanju kazne.
To
ToniPetrović
10.4.2013.
Uređivanje komentaraOdustani
Vidi se da baš i ne razumijete kako teče promet u zg kamion mora držati razmak kao i auti jer u protivnom ometa promet a kad zbog prepametnog pješaka dođe do na
glog kočenja auti su u prednosti jer im kočnice brže reagiraju a u konkretnim slučaju da je četvrto vozilo bio auto takođe bi došlo do naleta samo s manjim posljedicama,kažete da će vozač kamiona platiti neku kaznu e to nije točno jer on slučajno ima tri svjedoka da je prometnu izazvao pješak a osiguranje će račun na kraju balade ispostaviti pješaku.
Prikaži još ↓
re
reley
11.4.2013.
Uređivanje komentaraOdustani
Vidim dragi moj koega da ne vladate dobro materijom prometa.Svako vozilo ima kočioni sustav prilagođen za soju maximalnu dopuštenu nosivost i brzinu.Slijedom to
ga kamion se mogao sigurno zaustaviti da je imao dovoljan razmak.Može vozać kamiona imati cijelu sjevernu koreju svjedoka, no to ga ne oslobađa odgovornosti.Pješak je poćinio prekršaj za koji će odgovarati ( ako?) ali ne snosi odgovornost za sudar. Probajte malo proći text zakona o sigurnosti u prometu i neke stvari će biti puno jasnije, a sudac donosi rješenje u skladu sa zakonom.Vjerujem da Vam je sada malo jasnija slika cijele situacije i zato ako vozite kamion ne znaći da nemorate držati razmak od vozila tako da se možete zaustaviti na siguran naćin.
Prikaži još ↓
To
ToniPetrović
11.4.2013.
Uređivanje komentaraOdustani
Drago mi je da ste mi pojasnili:to znači ja uzmem dovoljno razmaka i vozim se Slavonskom Aveniom i tako jedno po jedno vozilo se ubacuje ispred mene a ja stalno
kočim da imam dovoljno razmaka te oni iza mene vide da ja vozim sve sporije pa me i oni pretiču a ja još više usporavam zbog razmaka i eto smafora a ja ubacim u rikverc da uzmem razmak te umjesto da vožnja ide od točke A do B ja sa vozim od A do A. Dragi kolega moguće da ja ne poznajem dovoljno odredbe o kažnjavanju sudionika u prometu ali dobro poznajem tijek prometa u ZG i u svim većim gradovima gdje se mala vozila guraju i ubacuju ispred većih i zato u gradu i nije baš moguće držati potrebni razmak a što se tiče kočionog sustava u teoriji je tako kao što ste napisali a što se tiče prakse svi vozači koji su vozili vozila C,D,E kategorije će se nasmijati toj konstataciji tj. kad se dogodi da prilazite križanju i gori crveno a ispred vas se u zadnji tren ubaci malo vozilo uvijek odlučuju centimetri a ne metri ma kako bio prilagođen sustav kočenja maksimalnoj dopuštenoj masi vozila.
Prikaži još ↓
re
reley
12.4.2013.
Uređivanje komentaraOdustani
Dragi kolega, brkate neke pojmove. Jedno je držanje razmaka a drugo je kad Vam se netko ubaci ispred Vas.Rado bih Vam rekao koliko je prijeđenih km u kamionu os
talo zamnom.Prošao sam veliki dio Europe i nema mjesta u Hrvatskoj gdje nisam bio. Nikada nisam skrivio prometnu nesreću s kamionom, a izbjegao sam nebrojeno puta takve situacije. Upravo zato Vam govorim iz iskustva. Vi vjerojatno imate fobiju da morate biti tik iza vozila ispred Vas. Držite razmak i vjerujte mi vozit ćete se kao kralj, a prije svega pokušajte ( kao u šahu) predvidjeti odakle bi mogla vrebati opasnost. Želim Vam sretan put i sigurnu vožnju.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .