Prilikom uvođenja projekta ili novih usluga organiziraju se interne edukacije za sve radnike na koje se odnose promjene. Tako je primjerice prilikom uvođenja Digitalnog poštara organizirana interna edukacija za sve radnike koji su uključeni u projekt. Svi naši poštari sada su opremljeni pametnim telefonima i prijenosnim pisačima računa te je tako dostava znatno olakšana i ubrzana.
Kako Hrvatska pošta ulaže u razvoj znanja svih radnika tako joj je cilj ojačati i kompetencije rukovodećeg kadra. Jačanje kompetencija u mekim vještinama (soft skills) iz područja komunikacije, upravljanja zaposlenicima, planiranja i organizacije posla te usmjerenosti na zaposlenike i rezultate cilj su edukacija koje se provode na Akademiji Hrvatske pošte „Plus“.
Akademija „Plus“ odgovor je na izazove s kojima se svakodnevno susreću voditelji i direktori prilikom upravljanja ljudima.
Edukacije na Akademiji „Plus“ podijeljene su u nekoliko faza:
Nakon završetka edukacije na Akademiji Hrvatske pošte „Plus“ očekuje se bolje razumijevanje snaga i područja za razvoj voditelja, njihovo osnaživanje, upoznavanje s alatima koji će unaprijediti liderske vještine te postizanje učinkovitije suradnje s podređenima i nadređenima.