Obavijesti

Promo sadržaj

Ako ste filmofil, zanimat će vas ovih 7 činjenica

Ako ste filmofil, zanimat će vas ovih 7 činjenica

Kino dvorane i dalje su popularne, a dostupni su nam i brojni streaming servisi te digitalne videoteke. Svakodnevica filmofila nikad nije bila zanimljivija, i zato donosimo 7 svježih činjenica o najdražem nam hobiju:

U životu stignemo pogledati preko 20.000 filmova. Samo na Iskon.TV-u nam je svaki tjedan dostupno njih 1.200. Kino dvorane i dalje su popularne, a dostupni su nam i brojni streaming servisi te digitalne videoteke. Svakodnevica filmofila nikad nije bila zanimljivija, i zato donosimo 7 svježih činjenica o najdražem nam hobiju:

  1. S dinamikom gledanja jednog filma dnevno, tijekom života stignemo pogledati oko 24.000 filmskih naslova! Drugim riječima, ako od prosječnog životnog vijeka Hrvata (78 godina) oduzmemo ranu dob (prvih 12 godina u kojima još ne možemo u potpunosti razumjeti radnju), ostaje nam punih 66 godina za (svakodnevno) uživanje u filmovima i serijama.
  2. Koje žanrove najviše volimo? Sudeći po zaradi na kino-blagajnama u posljednjih 15 godina, žanr broj jedan su avanturistički filmovi (sa zaradom od gotovo 63 milijarde dolara). Slijede akcija, drama i komedija. Na petom su mjestu trileri, šesti su horori, a sedme romantične komedije kao zasebna kategorija.
  3. U velikoj analizi BBC-a, horor filmovi su u 2010-ima doživjeli svoj preporod i dobili veću naklonost publike (Mi, Midsommar, Svjetionik…). S druge strane, romantične komedije kontinuirano padaju nakon svoje… Pa, romantične ere u 90-ima. Zamijenili smo ih drugačijim, „težim“ humorom koji nam očito sve bolje sjeda. Sjetite se, primjerice, Jastoga ili svježeg Oskarovca Parazita.
  4. Jesmo li s rastom popularnosti streaming servisa prestali odlaziti u kino? Nismo, upravo suprotno! Prema UNIC-ovim statistikama za Europu, broj posjeta kinima kontinuirano raste. Prošle su godine kina u Velikoj Britaniji dosegnula rekordnu razinu od davne 1970.-e, a i u Hrvatskoj bilježimo pozitivan trend u broju prodanih kino-ulaznica. Jednostavno protumačeno – filmofili vole raznolikost i nisu isključivi.
  5. Kakva je ponuda filmova i serija na TV kanalima? Ona također nikad nije bila raznovrsnija. Iskon.TV, koji trenutno nudi veliku akciju s bogatim filmskim paketom, izbrojao nam je čak 1200 filmova, 1000 dokumentaraca i preko 3000 serija koje će, samo u sljedećem tjednu, biti emitirane na njihovim filmskim i dokumentarnim kanalima.
  6. Iako službene hrvatske statistike gledanosti TV-a od 2019. nisu dostupne zbog promjene modela mjerenja, među IPTV gledateljima još uvijek su na vrhu nacionalni kanali s raznolikim sadržajima. Slijede ih specijalizirani kanali za filmofile, dok su na trećem mjestu sportski sadržaji.
  7. Osim društvene komponente, filmovi imaju još niz dokazanih benefita. Pomažu pri učenju, mogu potaknuti pozitivne društvene promjene. Imaju i niz terapeutskih mogućnosti, od kojih prednjače uklanjanje stresa i razvoj empatije. Na kraju dana, valja podsjetiti da je film najraširenija i najpopularnija vrsta umjetnosti, koja nam pomaže u vlastitoj i spoznaji svijeta oko sebe. Što ćete večeras pogledati?

Iskon TV

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve