Obavijesti

Promo sadržaj

Beauty-tech powerhouse Foreo imenuje novog CEO-a kao najavu ekspanzije u 2021.

Beauty-tech powerhouse Foreo imenuje novog CEO-a kao najavu ekspanzije u 2021.
5

Do Foreovih vrata dovela ga je ekspertiza u razvoju medijskih proizvoda, kao i interes za dizajn, inovaciju, nove tehnologije i sve što je - digitalno

FOREO, inovativni beauty-tech gigant specijaliziran u uvođenju visoko tehnoloških rješenja u osobne uređaje za njegu koji stanu u dlan, najavio je veliku promjenu u vodstvu početkom 2021. godine, imenujući Borisa Trupčevića novim CEO-om.

Novi CEO medijski je stručnjak dobro poznat hrvatskoj javnosti, s preko 25 godina iskustva. Zajedno sa Filipom Sedićem, osnivačem tvrtke i primarnim izumiteljem Foreovih nagrađivanih proizvoda, vodit će tvrtku kroz sljedeću fazu inovacije, neprekidno propitkujući status quo unutar beauty kategorije i šire.

Kao originalna inspiracija ove tvrtke i strateg vizije brenda, dosadašnji CEO Sedić osigurat će postupni prijenos poslovanja i nastaviti podupirati Foreov uspjeh u godinama koje dolaze, fokusirajući se primarno na razvoj proizvoda.

Boris Trupčević medijski je stručnjak, dugogodišnji CEO, bivši Generalni Manager Styria Grupe za Hrvatsku i aktivni član odbora INMA (International Media News Association).

Do Foreovih vrata dovela ga je ekspertiza u razvoju medijskih proizvoda, kao i interes za dizajn, inovaciju, nove tehnologije i sve što je - digitalno.

Kroz bogatu karijeru Boris je bio odgovoran za sadržaj, uredništvo, print i online izdanja, za digitalne operacije i tehnologiju, te prodaju i marketing. Također, ujedno je i potpuno digitalno transformirao tvrtku ‘24sata’ koju je vodio 15 godina kao glavni urednik i direktor, dok su njegovi proizvodi, kampanje, inovativne inicijative i komunikacijska rješenja osvojili preko stotinu internacionalnih stručnih nagrada, u konkurenciji s vodećim svjetskim medijskim kućama.

Fokus na digitalnu transformaciju uključivao je brojne reorganizacije, programe edukacije i timske treninge, kao i stvaranje zapaženog Data Science / Machine Learning tima. Upravljanja promjenama unutar organizacije dio su Borisove svakodnevnice.

Boris Trupčević napomenuo je kako je Foreo bio ljubav na prvi pogled.

‘’Od prvog susreta bio sam zadivljen hrabrošću, misijom i vizijom Forea. Ono što je FOREO postigao zbilja je impresivno. Ali, pred nama je još mnogo toga. Usmjereni smo na poboljšanje ljudskih života i pokušavamo razmišljati šire - kako možemo doprinijeti širem kontekstu, kako možemo pomoći unaprijediti čovječanstvo? Tako da usrećimo pojedinca, jednog po jednog, kako bi svaki od njih bio jedan mali korak naprijed prema velikom skoku zajednice. Ako se iskreno trudite pomoći ljudima da se osjećaju lijepo i imaju više samopouzdanja, svakome osobno ovaj osjećaj velik je kao svemir i mijenja život nabolje. Baš ovo je Foreov domaći teren.’’ - kaže Trupčević

Sedić dodaje: ‘’Mnogo je još toga što možemo postići zajedno. Imali smo zaista intenzivnih 8 godina i sada je vrijeme za nove početke. FOREO je protresao i nanovo izumio čitavu industriju, postajući pionirom novostvorene kategorije. To je golemo! No ipak, svijet je velik i potrebno je mnogo vremena kako bismo dodirnuli sve, stoga je pred nama još dug put kako bismo dosegli svaku osobu koju možemo’’.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura
PROMO

United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura

United Group B.V., vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, objavila je da je uspješno dovršila izdavanje euroobveznica s dospijećem u siječnju 2032. u ukupnom nominalnom iznosu od 400 milijuna eura
Hrvatska kao prvoklasna gastro destinacija? Projekt koji želi postići – upravo to
PROMO

Hrvatska kao prvoklasna gastro destinacija? Projekt koji želi postići – upravo to

Hrvatska kuhinja napokon dobiva svoju globalnu prepoznatljivost! Projekt Uplift promovira dalmatinska jela i osigurava edukaciju mladih kuhara. Hrvatska gastronomija kreće na svjetsku scenu
Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke
promo

Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke

Što staviti pod bor ove godine? Blagdansko jutro može postati još posebnije uz igračke koje potiču kreativnost, istraživanje i iskrenu dječju sreću. BabyLand vam donosi pažljiv izbor poklona u nastavku