Obavijesti

Promo sadržaj

Coca-Cola HBC Hrvatska ostaje predvodnik održivoga i odgovornoga poslovanja

Coca-Cola HBC Hrvatska ostaje predvodnik održivoga i odgovornoga poslovanja
3

Izgradnja poticajnog i uključivog radnog okruženja jedan je od strateških prioriteta, a s 48 % žena na rukovodećim pozicijama tvrtka je već nadomak ispunjenja cilja od 50 % do 2025.

Kao predvodnik društvenoodgovornoga i održivoga poslovanja na hrvatskome tržištu Coca-Cola HBC Hrvatska posvećena je poslovnomu rastu koji potiče napredak njezinih kupaca, ispunjava očekivanja vjernih potrošača, razvija potencijale zaposlenika i doprinosi društvu i okolišu. Svoje projekte, ciljeve, rezultate i postignuća u tome području Coca-Cola HBC Hrvatska redovito jasno prikazuje u Izvješću o održivome poslovanju. I posljednje u nizu, ono koje se temelji na rezultatima poslovanja za 2019. godinu, pokazuje da tvrtka uspješno ispunjavanja ili čak nadmašuje ciljeve održivosti postavljene na razini Skupine Coca-Cola HBC, kojoj pripada.

Coca-Cola HBC Hrvatska čvrsto je povezana sa zajednicom u kojoj posluje, pa redovito pokreće ili podržava društvenoodgovorne projekte kojima pomaže u rješavanju nekih od ključnih izazova s kojima se ljudi u njoj susreću. Jedan je od takvih višegodišnjih projekata Coca-Colina podrška mladima, u sklopu kojega se bavi problemom visoke nezaposlenosti mladih ljudi. Projekt je pokrenut 2017. godine te je u sklopu dosad održana tri ciklusa besplatnih edukacija novim znanjima i vještinama osnažio više od 2500 mladih ljudi, a njih čak polovica uspješno je našla posao u razdoblju od šest mjeseci nakon završetka programa. Ovogodišnji četvrti ciklus, za koji su prijave započele nedavno, održat će se mrežno i sadržavat će dva tečaja te osam webinara, o čemu je više informacija dostupno na mrežnoj stranici projekta.

Coca-Cola HBC Hrvatska niz je godina među najpoželjnijim poslodavcima u zemlji jer joj je osiguranje poticajnoga i uključivoga radnog okružja koje zaposlenicima omogućava razvoj i puno ispunjenje njihovih potencijala jedan od ključnih poslovnih ciljeva. Coca-Cola HBC Hrvatska posebno se brine za osiguranje jednakih mogućnosti i potpune ravnopravnosti svih zaposlenika, a u 2019. godini sa ženama na 48 % rukovodećih položaja već je nadomak cilja od 50 % do 2025. godine.

Kad je o okolišu riječ, Coca-Colina vizija Svijet bez otpada uključuje i ulaganja u inovativna rješenja u području ambalaže. Udio recikliranoga materijala u plastičnim bocama bezalkoholnih napitaka proizvedenima u zagrebačkoj punionici u 2019. godini povećan je s 10 % na 20 %, a ambalaža svih napitaka u ponudi Coca-Cole HBC Hrvatska može se u potpunosti reciklirati.

S partnerima duž čitavoga lanca vrijednosti Coca-Cola HBC Hrvatska smanjuje svoj utjecaj na okoliš, pa je tako izravno ispuštanje ugljikova dioksida u 2019. bilo niže za 14 % u odnosu na 2017. godinu. Tijekom 2019. godine 66,35 % ukupne energije koja se upotrebljava u punionici bilo je iz obnovljivih izvora, a električna energija u proizvodnome postrojenju u potpunosti dolazi iz obnovljivih izvora još od 2015. godine. U istome je razdoblju potrošnja vode po litri proizvedenoga napitka smanjena za 6,3 %. 

Partnere u prodajnome kanalu za ugostiteljstvo Coca-Cola HBC Hrvatska od 2019. godine podržava u sklopu projekta Raise the Bar pružajući prilike za razvoj talentiranim konobarima, barmenima i baristama, ali i kuharima, slastičarima te osoblju za posluživanje u restoranima. Uz brigu za mlade i ulaganje u razvoj ugostiteljskoga sektora, društvenoodgovorni projekti odražavaju i predanost tvrtke zaštiti okoliša, pa je tako u 2018. i 2019. godini u sklopu projekta Od izvora do mora organizirano 25 akcija čišćenja s više od 1300 sudionika i 30,3 tone prikupljenoga otpada.

Coca-Cola HBC Hrvatska također niz godina surađuje s Hrvatskim Crvenim križem u pružanju pomoći zajednici u izvanrednim i kriznim situacijama. Coca-Cola u Hrvatskoj tijekom poplava 2019. godine donirala je više od 10 000 boca vode, a podršku je spremno osigurala i u 2020. godini donacijom 2,7 milijuna kuna Hrvatskomu Crvenom križu za borbu protiv pandemije bolesti COVID-19 te za pomoć nakon potresa u Zagrebu i Petrinji. Uz financijsku pomoć donirano je i više od 15 tisuća litara vode i napitaka Crvenomu križu, medicinskomu osoblju, vatrogascima i ugroženim  skupinama građana.

Pročitajte više na: https://hr.coca-colahellenic.com/hr/a-more-sustainable-future/sustainability-report-

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve