Obavijesti

Promo sadržaj

cosnova u ubrzanom rastu: Prodaja se udvostručila u tri godine

cosnova u ubrzanom rastu: Prodaja se udvostručila u tri godine
9

S neto prodajom od 817 milijuna eura (cosnova Group) u 2023. godini, obiteljska tvrtka ostaje pokretač rasta na tržištu dekorativne kozmetike, teži pridružiti se top 5 vodećih svjetskih industrijskih lidera

U iznimnom pothvatu, cosnova najavljuje ukupan rast od 32 posto u usporedbi s 2022. godinom i porast prodaje od preko 30 posto drugu godinu zaredom. S neto prodajom od 817 milijuna eura, cosnova Group daleko je premašila vlastite ciljeve za nedavno završenu financijsku godinu. Kako tvrtka ulazi u svoje treće desetljeće, čini to s dodatnim ambicioznim planovima. Pionir industrije ljepote otvorio je put za to posljednjih godina s obimnim strateškim investicijama od samih početaka, a posebno tijekom pandemije koronavirusa. Za cosnovu, prag od milijardu eura sada je vrlo blizu.

Usred klime opreza u gospodarstvu i opreza potrošača u neizvjesnim vremenima, magnetna privlačnost poznatih brendova cosnove, essence i Catrice, dosegnula je neviđene razine. Lakovi za nokte, ruževi za usne i razni drugi makeup proizvodi doživljavaju nezapamćenu potražnju. Ovaj povećani uspjeh ne samo da odražava evoluciju preferencija potrošača nakon COVID-a, obilježenih povećanim željama za dekorativnom kozmetikom, već je i dokaz trajne predanosti cosnove. Ukorijenjena u misiji "Učiniti svakoga ljepšim" i poduprta postojanom predanošću pružanja inovativnih proizvoda najviše makeup kvalitete po pristupačnim cijenama, cosnova nastavlja cvjetati s tim načelima kao temeljem svog stalnog uspjeha.

cosnova je doživjela izniman rast praćen značajnim porastom potražnje posljednjih godina, što je dovelo do privremenih zastoja u opskrbnom lancu u 2023. godini. Tijekom godine, tvrtka je učinkovito rješavala te izazove putem strateških inicijativa, uključujući kontinuirane investicije u kapacitete svojih dobavljača. Kao proaktivna mjera za jačanje otpornosti svojeg lanca opskrbe, cosnova je predstavila planove za značajno proširenje svojeg skladišta u sljedećim godinama.

Rast u svim regijama

Nadograđujući ovu osnovu, cosnova nije samo povećala udio na tržištima diljem svijeta, obuhvaćajući i fizičke trgovine i platforme e-trgovine, već je i proširila svoje prisustvo u maloprodaji i ojačala distribucijske kanale u gotovo 90 zemalja u kojima posluje.

U jugoistočnoj Europi, cosnova je značajno proširila svoj tržišni položaj, postigavši rast od impresivnih 47 posto. Tvrtka također bilježi uspjeh u ostatku Europe, gdje je postigla stope rasta od 38 posto. Ovaj uspjeh proširuje se na globalna tržišta, s ukupnom stopom rasta od 24 posto u usporedbi s prethodnom godinom.

Rastuća tržišta također igraju značajnu ulogu u sveobuhvatnoj globalnoj strategiji cosnove. 1. listopada 2023., Dennis Martin pridružio se izvršnom upravljačkom timu kao glavni direktor za rastuća tržišta (CEMO) s ciljem jačanja fokusa tvrtke na ovo područje. Na svojoj novoj poziciji odgovoran je prije svega za daljnji razvoj rastućih tržišta u Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Aziji i Africi.

Dosljedno na putu održivosti

cosnova se posvećuje održivosti od samog početka, a tijekom protekle godine poduzela je značajne korake kako bi dalje smanjila svoj ekološki otisak. Ključna milja u održivosti bila je potpuna eliminacija mikroplastičnih čestica iz brendova essence i Catrice od ožujka 2023. godine. To predstavlja značajan korak naprijed za cosnovu i industriju općenito, premašujući zahtjeve i zabrane Europske unije koje tek sada stupaju na snagu za proizvode s namjerno dodanom mikroplastikom. Osim toga, svi proizvodi essence i Catrice potpuno su veganski*. cosnova će i dalje dosljedno slijediti svoj put održivosti u budućnosti i investirati u daljnje mjere zaštite okoliša i prirode.

Fokus na digitalnom sadržaju visoke zabave i iskustvenog faktora

Sa otprilike 18 milijuna pratitelja na svim društvenim platformama, essence i Catrice se ponose prostranom i neprestano rastućom zajednicom. Kako bi održala svoje obećanje isporuke ciljano orijentiranog sadržaja i brze reakcije na različite trendove i zahtjeve putem različitih kanala, cosnova je pokrenula vlastiti studio za sadržaj 2023. godine, generirajući otprilike 12 000 sadržajnih komada godišnje.

Da bi nastavila širenje aktivnosti digitalnog marketinga tijekom prošle financijske godine, cosnova se pridržavala svoje stroge strategije "proizvod i sadržaj prvo". Ključni element ove strategije uključuje integraciju snažnog zabavnog karaktera, strateški osmišljenog kako bi ne samo zadržao lojalnost postojećih potrošača, već i privukao nove ciljane skupine. Ovo obećanje dobiva život kroz inovativne poduhvate poput essence Roblox igre "Fun Park", koja prikazuje kreativnu snagu brenda u uključivanju i širenju svoje baze korisnika.

9
| Foto: PROMO

Optimističan pogled na treće desetljeće

"Naši temeljni brendovi essence i Catrice postigli su neviđeni rast u prošloj financijskoj godini, činjenica kojom smo svi ponosni u cosnovi. To pokazuje da su naši brendovi visoko traženi i da pravilno odgovaramo našim potrošačima inovacijama. Štoviše, ulazimo u svoje treće desetljeće i još uvijek smo u skladu s našom misijom i apsolutno relevantni," kaže Christina Oster-Daum, osnivačica i predsjednica cosnove. "Iako su globalni gospodarski uvjeti trenutno izazovni, uvjereni smo da ćemo nastaviti rasti u budućnosti. To se odnosi i na nacionalna i međunarodna tržišta," dodaje Javier González, suosnivač i predsjednik cosnove. "Značajne investicije koje smo napravili u protekle četiri godine i naša održiva orijentacija dale su nam čvrstu osnovu za ovo. Nakon ovako senzacionalne financijske godine, izuzetno smo optimistični glede trećeg desetljeća povijesti naše tvrtke."

“ Naši temeljni brendovi essence i Catrice postigli su neviđeni rast u prošloj financijskoj godini [...] To pokazuje da su naši brendovi visoko traženi i da pravilno odgovaramo našim potrošačima inovacijama.“ - Christina Oster-Daum, osnivačica i predsjednica cosnove

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Sve što znamo o novoj sezoni 'Uvoda u anatomiju'
PROMO

Sve što znamo o novoj sezoni 'Uvoda u anatomiju'

Kada je „Uvod u anatomiju“ tek počeo s emitiranjem u ožujku 2005. godine, nitko nije mogao predvidjeti koliko će brzo serija dosegnuti međunarodnu slavu.

Iberogast®: Prirodno rješenje za probavne smetnje
PROMO

Iberogast®: Prirodno rješenje za probavne smetnje

Svi mi, bez iznimke, barem jednom u našem životu doživjeli smo neugodnosti povezane s problemima probavnog sustava.
Mjesečni horoskop za svibanj: Djevicu čeka ljubav, Lava prekid
ZA SVAKI ZNAK ZODIJAKA

Mjesečni horoskop za svibanj: Djevicu čeka ljubav, Lava prekid

Jake pozicije Venere u Biku i Marsa u Ovnu snažan su poticaj za ostvarenje poslovnih, ali i ljubavnih želja. Donosimo što vas čeka, ocjene mjeseca i najbolje datume