Obavijesti

Promo sadržaj

CRO Commerce predstavio servis za prepoznavanje lažnih web stranica

CRO Commerce predstavio servis za prepoznavanje lažnih web stranica

Udruga eCommerce Hrvatska je u petak održala četvrtu CRO Commerce konferenciju na kojoj su prezentirani rezultati novog istraživanja navika online kupaca.

Iako više od 37 posto Hrvata kupuje online jednom mjesečno, a čak 25 posto njih barem nekoliko puta tjedno, čak 61 % je izrazilo da ima strah od krađe podataka prilikom online kupovine. Udruga web trgovaca je s ciljem povećanja povjerenja u online kupovinu predstavila servis koji pomaže prepoznati je li neka web stranica ili webshop siguran.

Ako se bojite ostaviti podatke kartice na nekom webshopu, u samo tri sekunde ga možete provjeriti na našoj stranici check.ecommerce.hr. Iako je kupovina kod većine domaćih webshopova sigurna, u vrijeme Black Friday akcija se pojavljuje dosta lažnih stranica, pa smo u suradnji s kompanijom Visa na izradili i prvi vodič za online kupovinu koji možete preuzeti na našoj stranici“, poručio je predsjednik udruge Marcel Majsan.

Konferencija, čija je glavna tema bila 'Experience the future', okupila je stručnjake iz Hrvatske i regije koji su predstavili trendove u online prodaji te otkrili kako su se potrošačke navike mijenjale nakon pandemije.

Konferencija je okupila preko 400 trgovaca, logističara, te IT i marketing stručnjaka iz regije

Ivan Gembeš, voditelj ključnih kupaca u Hrvatskoj pošti, predstavio je prednosti usluge Hrvatske pošte Paket24, jedine takve usluge koja pokriva cijelu Hrvatsku i jamči uručenje pošiljaka idući dan, odnosno u dogovorenom roku.

Marko Radenović iz konzultantske kompanije McKinsey i Joško Mrndže, generalni menadžer Googlea za regiju, predstavili su budućnost digitalne trgovine u jugoistočnoj Europi i Hrvatskoj i istaknuli brze promjene nakon pandemije, kao i važnost usvajanja digitalnih vještina u novo doba.

Kriza je prilika za ulaganje, a najpoznatiji hrvatski matematičar Toni Milun govorio je o pet principa financijske pismenosti, pojasnio zašto bismo trebali postaviti dugoročne financijske ciljeve ponašanje, koji sve oblici investiranja postoje, te zašto prvo platiti – sebi.

Neizostavna tema za sve dionike eCommercea je nova regulativa i pitanje što ona donosi trgovcima i na što se tržište treba pripremiti. O novim zakonskim promjenama u elektroničkom poslovanju i trgovanju govorila  je odvjetnica Dijana Kladar.

Agencija Hero Factory provela je istraživanje kako se oglašavaju hrvatski web trgovci, a rezultate su ekskluzivno predstavili na konferenciji.

Konferenciju je zatvorio poznati internetski stručnjak Nedim Šabić koji je otkrio sedam najvećih grešaka online trgovaca, a snimke svih predavanja na obje pozornice možete pogledati ako se učlanite u udrugu eCommerce Hrvatska.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Mystery Lux nakon ludnice u Osijeku stiže u Zagreb: Sada se očekuju još veće gužve
PROMO

Mystery Lux nakon ludnice u Osijeku stiže u Zagreb: Sada se očekuju još veće gužve

Nakon što je u Osijeku izazvao apsolutnu navalu i rasprodao stotine paketa u samo nekoliko dana, međunarodni koncept otvaranja neisporučenih paketa MysteryLux od 15. do 21. prosinca stiže u Garden Mall Zagreb
Konzum i Sindikat trgovine potpisali novi Kolektivni ugovor: Veće plaće i božićnica
PROMO

Konzum i Sindikat trgovine potpisali novi Kolektivni ugovor: Veće plaće i božićnica

U paketu vrijednom 25 milijuna eura Konzum osigurao bolje materijalne uvjete za svoje radnike
Glow u pokretu: nova JN Beauty kolekcija za svaku priliku
PROMO

Glow u pokretu: nova JN Beauty kolekcija za svaku priliku

U svijetu brzih dana i kratkih pauza trebamo proizvode koji prate naš ritam. Makeup koji se prilagođava nama, a ne obrnuto zato JN Beauty donosi novu kolekciju - luksuznu, praktičnu i stvorenu za žene u pokretu