Obavijesti

Promo sadržaj

Digitalna mirisna rapsodija: Priča o mirisu koji je očarao grad

Digitalna mirisna rapsodija:  Priča o mirisu koji je očarao grad
4

Budi li i u vama miris svježe skuhane kave neodoljivu želju da ju okusite, čak i ako niste ljubitelj omiljenog toplog napitka?

Podsjeća li vas miris toplog domaćeg kruha na djetinjstvo, toplu bakinu kuhinju i sretna obiteljskih druženja? A poželite li skoknuti do najbliže parfumerije kada osjetite miris novog parfema u slatkom zagrljaju drage osobe? Da, čudesno je kako miris lako i brzo pronalazi put do našeg srca. U trenutku u nama probudi sjećanja, pokrene pravu eksploziju emocija i izmami osmijeh na lice.

Razlog za osmijeh daje nam i Lancôme La Vie Est Belle, linija mirisa koja pokreće sva naša osjetila. A pokreće ih i Go2Digital sa svojim interaktivnim brendiranim citylight ekranima u kampanji Lancôme Podari osmijeh. Ambasadorice nove globalne kampanje poznata su lica poput Julie Roberts, Zendaye i Lily Collins. Kampanja predstavlja miris na potpuno novi način, a dijelom ove mirisne priče imale su prilike biti i posjetiteljice City Centra One West te Arena Centra, koje su mogle doživjeti novu La Vie Est Belle priču.  

Naime, u trgovačkom centru City Center One West postavljeni su brendirani digitalni citylight ekrani koji su svojim šarenim vizualima pozivali posjetiteljice centra da podijele svoj osmijeh s kamerom, ostave svoju e-mail adresu te dobiju priliku isprobati magične mirise iz La Vie Est Belle linije.  

I posjetiteljice Arena Centra šetale su u oblaku sreće. Nadomak Douglas parfumerije postavljen je digitalni citylight s ugrađenim raspršivačem koji je širio odabrane La Vie Est Belle mirise stvarajući pravu malu oazu u kojoj su mogli uživati svi koji su se zatekli u blizini. 

„Oduševljeni smo reklamiranjem putem brendiranih digitalnih citylight ekrana, a ugrađeni raspršivač mirisa posebno je vrijedan dodatak. Tijekom kampanje naši su mirisi bili dio užurbane svakodnevice trgovačkih centara, postali su njihova mirisna kulisa i učinili kupnju i boravak u prostorima centra još ugodnijim iskustvom“, izjavila je Irena Terzić, Brand Business Leader Lancômea. 

Osim što nas miris može vratiti u prošlost i omogućiti nam da oživimo i iznova proživimo neke davne lijepe trenutke, aktivno sudjeluje i u stvaranju novih uspomena. La Vie Est Belle mirisi mogu postati vaš zaštitni znak koji će druge podsjećati na vaše zajedničke trenutke. I to će im sjećanje, taj će im miris još jednom izmamiti osmijeh na lice.  

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
promo

Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!

Ispraćaj stare godine počinje 31. prosinca u 10 sati, a središnje slavlje je, naravno, odbrojavanje u podne, uz vatromet konfeta, nakon kojeg slijedi ljubavni valcer na otvorenom. Zbog sigurnosti djece, ali i četveronožnih ljubimaca, neće biti pirotehnike
Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!
PROMO

Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!

Francuski brend Florihana, poznat po vrhunskim organskim proizvodima za aromaterapiju i njegu kože, poput esencijalnih ulja i hidrolata, dostupan je u Hrvatskoj zahvaljujući tvrtki Bio Terra
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora
PROMO

Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora

Elit Premium kućanski pomoćnici osvajaju svojom funkcionalnošću, inovacijama i estetikom, čineći svakodnevne zadatke jednostavnijima i ugodnijima