Obavijesti

Promo sadržaj

Dijamanti pričaju najljepše ljubavne priče

Dijamanti pričaju najljepše ljubavne priče
4

Matej i Anđela glavni su protagonisti stvarne romantične priče koji su svoje suputnike pronašli u Zlatarni Dodić. Uz njih su svi važni trenuci postali ljepši, a uspomene vječnije

Kažu da svaka dobra priča zaslužuje biti ispričana. Nova marketinška kampanja Zlatarne Dodić nastoji stvoriti snažne paralele između dijamanata i ljubavi. Univerzalna i bezvremenska estetika, crno bijele fotografije i video u dramatičnoj crno-bijeloj montaži, čvrsto utemeljuju umjetničku pristranost, bilježe snažnu vezu aktera, koja istodobno djeluje ugodno i nježno, sanjivo i suptilno, ljubavno! Nježno stavljanje nakita, šetnja zagrebačkim ulicama ruku pod ruku, zaljubljeno i opušteno pričaju priču s fokusom na dijamantni nakit iz najnovije kolekcije Zlatarne Dodić.

Dovoljno ih je samo osjećati - i zajedno slaviti. Zato su Anđela Rončević, naša poznata influencerica i njen zaručnik, Matej Zlopaša, također influencer i fotograf, odlučili s nama podijeliti svoju ljubavnu priču. Njihovo putovanje započelo je slučajnim susretom u susjedstvu i već se tada rodila ljubav. Idućeg proljeća, njihova ljubavna priča dobit će novi početak, a do oltara će ih pratiti obitelj, prijatelji i svakako dijamanti. Zlatarna Dodić nastavlja svoje marketinške napore u novoj kampanji “Ljubavna priča”, a uz citat: Kad sam ju vidio, znao sam da s njom želim provesti ostatak života, naglašava svoju strast i čvrstu pozicioniranost na tržištu dijamantnog nakita u Hrvatskoj.

"S našim timom vještih majstora, u kombinaciji s visoko tehničkim softverom za dizajn, neprestano tražimo nove načine za razvoj naše ponude za mladence, bilo da se radi o osmišljavanju novog nakita ili poboljšanju klasika poput onih u reklamnoj kampanji“, rekao je Filip Dodić te nastavlja: “Ova kampanja baca novo svjetlo na veliki izbor zaručničkih prstena i svadbenog nakita od dragulja dostupnih u Zlatarni Dodić, koji su iznimno važan dio našeg novog DNK.”

Matej Zlopaša, fotograf i video content kreator za kampanju je rekao: "U današnje vrijeme sve je više prolaznih vrijednosti. Puno toga dođe i ode, ali mi želimo ostaviti utisak u onome što traje i što će trajati još generacijama. Iz tog razloga nam je velika čast biti dio ove priče. Pogotovo jer iza nje stoji brand kao Dodić koji je na našem tržištu više od pola stoljeća i samim time dokazuje da brine o vrijednostima i tradiciji."

Kreativni koncept za kampanju potpisuje kreativna agencija Bruketa&Žinić&Grey, a o novoj suradnji sa Zlatarnom Dodić dodaju:

"Priča o Filipu i Franji kao i cijeloj povijesti Dodića priča je o znanju, trudu, stručnosti, minucioznosti, ali i ljubavi uloženoj u poslovnu povijest obitelji. Kako bismo dokazali da su za poslovni uspjeh, ali i kvalitetu finalnog proizvoda nužni individualni pristup te beskompromisna posvećenost baš svakom klijentu, odlučili smo se u kreativnoj egzekuciji ispričati priču o jednoj ljubavi - onoj Mateja i Anđele. Njihova je priča autentična, baš kao što je autentična i obiteljska priča Dodićevih. Dok crno bijela estetika slike pruža osjećaj bezvremenosti, ona nam ujedno i omogućuje estetsku jednostavnost koja bi Dodiće trebala dodatno istaknuti od konkurencije na tržištu nakita. Sretni smo što smo mogli biti dijelom ove kampanje" -  rekao je kreativni direktor Ivo Payer.

Priča zlatarske obitelji Dodić traje tri generacije i sinonim je za tradiciju i vrhunsku uslugu. Braća Franjo i Filip najmlađa su i nova generacija zlatara, a zanat su, osim uz djeda i oca, usavršili u inozemstvu.

Pokretanje videa...

Zlatarna Dodić 00:06

Uz to, Filip Dodić je vodeći i najmlađi stručnjak za dijamante u regiji. Njihov je nakit unikatan te uz vjenčano i zaručničko prstenje nude i luksuznu high jewlery kolekciju dijamantnog nakita i dragog kamenja koju su predstavili javnosti najnovijom kampanjom.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Zašto kupiti energetski učinkovit hladnjak?
PROMO

Zašto kupiti energetski učinkovit hladnjak?

Kad kupujemo novi kućanski uređaj, nadamo se i očekujemo da će trajati desetljećima. Ne samo zato što takva kupnja podrazumijeva veći trošak, već i kako bi se izbjeglo stvaranje elektroničkog otpada i onečišćenje planeta.

Njega zovu kad procuri: „Cijevi su stare, rade se ilegalne kanalizacije“
PROMO

Njega zovu kad procuri: „Cijevi su stare, rade se ilegalne kanalizacije“

Vlasnik hitnih intervencija za odštopavanje začepljenja otkriva u kakvom su stanju instalacije po hrvatskim kućanstvima
Trendovi u čišćenju doma
PROMO

Trendovi u čišćenju doma

Trendovi s kojima su nas upoznali TikTok i YouTube mogu pomoći da pronađete motivaciju za čišćenje svojeg doma. Možda vam se i svide pa postanu nova omiljena rutina kod kuće...