Obavijesti

Promo sadržaj

Dvije trećine ispitanika smatra da nedostatak povjerenja utječe na njihovo zdravlje

Dvije trećine ispitanika smatra da nedostatak povjerenja utječe na njihovo zdravlje

Objavljen program prve regionalne konferencije koja će na jednom mjestu okupiti čitavi zdravstveni sektor i pokrenuti otvoreni razgovor o prilikama i rješenjima kako vratiti izgubljeno povjerenje građana

Prema rezultatima istraživanja Edelman Trust Barometer, čak dvije trećine ispitanika iz 13 zemalja smatra da nedostatak povjerenja utječe na njihovo zdravlje. Upravo je povratak izgubljenog povjerenja nužan kako bi se promijenili stavovi građana prema čitavom zdravstvenom sektoru, smatraju organizatori i sudionici konferencije HealthComm Forum 2023 koja će se održati 1. i 2. lipnja u zagrebačkom Mozaik Event Centru. Već iz samog programa dvodnevne konferencije objavljenog na službenim stranicama HealthComm Foruma jasno je kako je ovakvo događanje važan korak u podršci transformacije hrvatskog zdravstva jer će se na jednom mjestu, s istim ciljem, okupiti svi relevantni dionici iz područja zdravstva te otvoreno razgovarati o dizajniranju, provedbi i odgovornostima kad je riječ o novim pristupima vraćanja povjerenja građana. 

Tako će na ovu temu na konferenciji govoriti svi koji na pozitivne pomake mogu direktno utjecati – predstavnici Ministarstva zdravstva, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje te predstavnici privatnog sektora, medicinskih sestara, liječnika, ljekarnika, poliklinika, farmaceutskih tvrtki i prehrambene industrije, ekonomski stručnjaci i znanstvenici, mediji i komunikacijski stručnjaci. Pristup kojim se vode organizatori i partneri konferencije prilikom okupljanja za isti stol predstavlja veliki iskorak u vraćanju povjerenja u zdravstvo i mijenjanje tradicionalnih u multilateralne obrasce ponašanja.

Upravo je ulaganje u izvrsnost komunikacija u zdravstvu preduvjet da vratimo izgubljeno povjerenje građana u ovaj sektor. Povjerenje ne može vratiti nitko pojedinačno, pa se tako od poslodavca, zdravstvenog sustava, vlade, medija i nevladinih udruga u budućnosti očekuje da još uže surađuju i brinu o zdravlju građana i pacijenata“, naglašava Nina Išek Međugorac, direktorica HealthComm Foruma, ističući važnost ulaganja u komunikaciju kao nužnost za funkcioniranje čitavog sustava koje se temelji na povjerenju. 

Prvi dan konferencije počinje otvaranjem područja na temu svrhe i poruke brenda u zdravstvu te uvodnim predavanjem osnivača tvrtke Message House Matta Cartera koji će iznijeti prednosti, razloge zašto i načine kako u ovom području ulagati u reputaciju. Nakon uvodnog izlaganja, slijedi niz panel rasprava unutar tematske cjeline u sklopu kojih će domaći i regionalni stručnjaci dublje zagrebati u temu i govoriti o rješenjima. Tako će na temu nedostatka povjerenja i prevencije kao budućnosti kvalitetnog zdravstva govoriti Ivica Belina iz Koalicije udruga u zdravstvu, Romana Jerković iz Europskog parlamenta, Vikica Krolo iz Hrvatske liječničke komore, Tit Albreht iz slovenskog Nacionalnog instituta za javno zdravstvo, Dario Briški iz Hrvatskog farmaceutskog društva, Ivana Pavić Šimetin iz HZJZ-a, Ivana Portolan Pajić iz Ministarstva zdravstva i drugi. 

Nakon prvog seta panel rasprava, predsjednik rumunjskog Centra za inovacije u medicini Marius Geanta otvorit će drugu cjelinu konferencije u sklopu koje će se obrađivati tema zdravstva koje je u potpunosti orijentirano prema građanima. Poslije Geantinog uvodnog predavanja, uslijedit će razgovori na kojima će svoja viđenja o razvoju zdravstvenih sustava s pacijentom u fokusu iznositi Tanja Krasić iz Croatia Poliklinike, Mirela Marković iz Koordinacije za obiteljsku medicinu, Ana Soldo iz Hrvatske ljekarničke komore, Ljiljana Vukota iz udruge Sve za nju i drugi stručnjaci iz javnog i privatnog zdravstvenog sektora. 

Tema s kojom će započeti drugi dan konferencije je važnost komunikacije u zdravstvu, a otvorit će ju uvodnim izlaganjem Dejan Verčič s ljubljanskog fakulteta za društvene znanosti. Zatim će o komunikacijama za vrijeme pandemije raspravljati Mario Gazić iz Hrvatske komore medicinskih sestara, glasnogovornik Vlade Marko Milić, Ivica Lukšić iz KB-a Dubrava i Alemka Markotić iz Klinike Fran Mihaljević. Temu će zaključiti Radoslav Nedelchev iz agencije dentsu. 

U sklopu posljednjeg područja koje će se na konferenciji obraditi stručnjaci će govoriti o prednostima digitalnih tehnologija koje mogu utjecati na povratak povjerenja građana u sustav. Temu će otvoriti Arthur Olesch, osnivač platforme About Digital Health, a razgovore na temu transformacije zdravstva upravo zahvaljujući umjetnoj tehnologiji dalje će voditi Pero Ivanko iz HZJZ-a, Katarina Gvozdanović iz SEKA-e, Tomislav Sokol iz Europskog parlamenta, Šime Smolić s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Igor Lerman iz IQVIA-e, Mario Bagat iz Wiener osiguranja, Ino Protrka iz Doma zdravlja Zagreb-Centar i drugi.  

Razgovore će moderirati komunikacijski stručnjaci i novinari s dugogodišnjim iskustvom praćenja zdravstva za najveće medijske kuće u Hrvatskoj. 

HealthComm Forum 2023 održat će se u organizaciji agencije Val grupa, a konferenciju su podržale vodeće tvrtke u zdravstvenom sektoru poput AstraZenece i Novartisa, Croatia Poliklinika, Ministarstvo zdravstva, Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje te čitava industrija i strukovna udruženja u području zdravstva i komunikacija: Hrvatska liječnička komora, Hrvatska ljekarnička komora, Hrvatska komora dentalne medicine, Hrvatska komora medicinskih sestara, Koalicija udruga u zdravstvu, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Hrvatska udruga poslodavaca, Američka gospodarska komora u Hrvatskoj, Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje i druge relevantne organizacije. 

Više informacija o konferenciji, programu i kako do kotizacija saznajte na healthcommforum.com. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Tko je Spidermanov neprijatelj Kraven the hunter i kako je nastao?
PROMO

Tko je Spidermanov neprijatelj Kraven the hunter i kako je nastao?

Ovog tjedna, od 12.12., u kina stiže Kraven the Hunter, film o jednom od najpopularnijih zlikovaca Spider-Manovog svijeta.
Simpatičan detalj na pakiranju domaćeg brenda: zelene kapice vilenjaka donose mekoću rublja
PROMO

Simpatičan detalj na pakiranju domaćeg brenda: zelene kapice vilenjaka donose mekoću rublja

Blagdansko vrijeme nerijetko je ispunjeno pripremama – mirisi borovine i tek pripremljenih slastica ispunjavaju prostor, a svježe oprane božićne dekice, jastučnice i pidžame dio su te čarobne atmosfere koja unosi toplinu u svaki dom
Osnovnoškolci oduševili video radovima o integraciji izbjeglica
PROMO

Osnovnoškolci oduševili video radovima o integraciji izbjeglica

Uspješno završen projekt „Nada daleko od kuće“: među osnovnoškolcima je proveden edukativni projekt koji spaja kreativnost, medijsku pismenost i društveno odgovornu poruku.