Obavijesti

Promo sadržaj

Ekskluzivno: narodni uživo donosi koncert u čast Oliveru

Ekskluzivno: narodni uživo donosi koncert u čast Oliveru
1

Na drugu godišnjicu smrti velikog Olivera Dragojevića, u njegovoj voljenoj Veloj Luci održat će se koncert „Trag u beskraju“ koji će live prenositi samo jedan radio – narodni.

To je koncert koji svi želimo čuti, koji se ne propušta i zato je narodni osigurao prijenos uživo. Danas će oživjeti sjećanja na legendu koja nas je prerano napustila, a njemu u čast pjevat će zvijezde hrvatske glazbene scene.

Večer nabijenu emocijama i sjećanjima, a koja počinje u 21.30, svojim će nastupima uveličati Petar Grašo, Nina Badrić, Petar Dragojević i Oliverovi „Dupini“, Ante Gelo koji je i glazbeni producent, a uz pratnju gudačkog orkestra pod ravnanjem dirigenta Alana Bjelinskog. Na maloj pijaci ispred župne crkve opet će odjekivati pjesme koje su mnogima od nas obilježile živote, uz koje smo plakali i smijali se.

Tu neraskidivu vezu 'starog morskog vuka' i publike s posebnom pažnjom čuva narodni. Kad nas je napustio, radio koji te sluša četiri je dana bez prekida svirao samo njegove pjesme, na prvu godišnjicu smrti opet se čuo samo on od 0-24, a isključivo Oliverove pjesme sviraju i danas. U znak sjećanja na jednog od najvećih, pokrenuli su i kanal na aplikaciji narodnog „Ne pitaj, samo sviraj“.

Uz narodni svi možete pratiti Oliverov neizbrisiv trag u beskraju.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta