Obavijesti

Promo sadržaj

Inovacija u Hrvatskoj. Novo rješenje za restorane i kafiće - beskontaktni menu!

Inovacija u Hrvatskoj. Novo rješenje za restorane i kafiće - beskontaktni menu!
4

Hrvatska tvrtka Business Solution d.o.o. odlučila je podržati vlasnike restorana i ugostiteljskih objekata u zemlji u ovo zahtjevno vrijeme pandemije, pružajući im platformu za kreiranje beskontaktnog menu-a besplatno!

Hrvatska tvrtka Business Solution d.o.o. odlučila je podržati vlasnike restorana i ugostiteljskih objekata u zemlji u ovo zahtjevno vrijeme pandemije, pružajući im platformu za kreiranje beskontaktnog menu-a.

Osnovna verzija usluge pruža se potpuno besplatno, a za korištenje dodatnih marketinških alata i opcija mjesečno plaćanje će biti od 85 kuna uključujući pdv.

Uz Omenu, vaši gosti više neće morati dodirivati ​​jelovnik koji svakodnevno prolazi kroz punu ruku. Ovaj pristup značajno smanjuje rizik od zaraze i omogućuje posjetiteljima da se ugodnije osjećaju za svojim stolom u restoranu.

Također restoran dobija priliku da svoje prijedloge predstavi u najprimamljivijem obliku, naime: mogućnost dodavanja živopisnih fotografija jela i pića, videa za prikazivanje jela te također mogućnost ispričati povijest i posebnosti restorana na stranicama vašeg jelovnika.

Dakle, Omenu.com je jelovnik vašeg restorana koji se otvara na zaslonu mobitela posjetitelja nakon skeniranja QR koda koji omogućuje prezentiranje jela i pića, posebnih ponuda, preporučenih artikala koji su izvrstan dodatak jelu koje je posjetitelj odabrao, i mnoge druge mogućnosti usmjerene na povećanje prosječnog računa te poboljšanje usluge posjetiteljima.

Sigurnost posjetitelja nije samo trend, već i preduvjet za restoransko poslovanje

Pandemija Covid zauvijek je promijenila način na koji ljudi razmišljaju o stvarima. Svi su shvatili potrebu da se brinu o svom zdravlju - češće pranje ruku, nošenje maski u zatvorenom, korištenje antiseptika.

U mnogim je europskim zemljama tiskani jelovnik zabranjen za upotrebu, a ministarstva su izdala preporuke za njegovu potpunu zamjenu elektroničkim medijima ili korištenje drugih metoda informiranja posjetitelja o svom asortimanu.

Slične preporuke za poštivanje dodatnih mjera izdane su i u Hrvatskoj.

Beskontaktna usluga postaje ključ dobrodošlice gostiju u restorane, pružajući mogućnost sigurnog pregleda jelovnika. Papirnati jelovnici koji mogu prenijeti viruse sada su stvar prošlosti, umjesto toga, restorani mogu gostima pružiti QR kodove za stolom, omogućujući im brz, beskontaktni pristup njihovom asortimanu.

Klijent pregledava jelovnik restorana putem svog telefona

Čak i laminirani tiskani jelovnik gubi svoje prednosti prema digitalnom jer mogućnost dezinfekcije i činjenica stvarne njezine provedbe su dvije različite stvari. Najsigurnije i najugodnije za posjetitelje - jednostavno ne dodirivati. Stoga tehnologija beskontaktnog menu-a nije prolazni trend, već tehnologija koja će nam ostati čak i kad pandemija završi.

Digitalni jelovnik s QR kodom - najbolji prodavač u restoranu.

S marketinškog stajališta, vaš je jelovnik, vjerojatno najvažniji prodavač u restoranu. Kroz jelovnik možete razgovarati s gostima i preporučiti im određena jela. Ovo je više od pukog popisa jela na jednom papiru, to je marketinški alat o kojem prodaja restorana izravno ovisi.

Digitalni jelovnik uvijek ima vremena reći svakom posjetitelju o vašim ponudama, preporučenim novitetima, alergenima u hrani i ostalim važnim i zanimljivim informacijama.

Objedinjeni dizajn za različite vrste nosača QR kodova

Kako dodatne mogućnosti Omenu u Premium paketu povećavaju prodaju?

 

1. Pojačavanje emocija fotografijama i video zapisima

Mnogi jelovnici restorana ne sadrže fotografije, ali i dalje prilično dobro prodaju. Međutim, čim dodate fotografije ili video zapise, prodajni potencijal jelovnika će znatno porasti. Šarene fotografije jela bude apetit, a kratki video o posluživanju jela, njegovoj pripremi, općenitom izgledu ili kušanju pomoći će svakom posjetitelju da se lakše odluči.

Opcija ukusnog jelovnika, kojeg vidi posjetitelj

Primjer digitalnog jelovnika restorana kreiranog pomoću servisa omenu.com

2. Jelovnik je dostupan na nekoliko jezika

Kako biste se osjećali da ste, dok ste u inozemstvu, ušli u restoran s jelovnikom bez ijedne razumljive riječi?

Ako vaše mjesto podrazumijeva veliki broj stranih posjetitelja, napravite korak prema njima i uključite opise na različitim jezicima kako biste boravak učinili lakšim i ugodnijim. Čak i ako imate mali broj stranaca, pametno im je ponuditi priliku da čitaju jelovnik na njihovom jeziku. Putnici svoje putničke dojmove često dijele na svojim društvenim mrežama i blogovima kako bi njihovi sunarodnjaci mogli posjetiti mjesto koje im se svidjelo tijekom putovanja.

Osim toga, kada je posjetitelju asortiman u jelovniku jasan i razumljiv, povećava se vjerojatnost veće ukupne narudžbe.

Na Omenu.com možete sami dodati opise jela na prijevodu jezika koji odgovaraju vašim potrebama ili naši prevoditelji mogu napraviti kvalitetni prijevod za vas, a mi ćemo ga dodati na vaš jelovnik. Za razliku od papirnate verzije jelovnika, kod digitalnog menu-a niste ograničeni veličinom papira, nego vi sami odlučujete na koliko jezika ćete prikazati svoju ponudu.

3. Preporuke “što još naručiti”

U Premium paketu moguće je naznačiti stavke koje ljudi često biraju zajedno s jelom koje je odabrao klijent, ili prikazati ono jelo koje vlasnik objekta želi prodavati.

U digitalnom obliku takve preporuke djeluju bolje nego kada konobar osobno preporuči, jer klijent odmah vidi sve karakteristike preporučenog proizvoda, uključujući cijenu, i postaje mu psihološki lakše donijeti odluku. To posebno dobro djeluje u slučaju alkoholnih pića kod kojih cijena može biti drastično različita.

U kafićima u kojima se uglavnom prodaje kava, pojavljuje se mogućnost posjetitelja zainteresirati desertom.

4. Funkcija poziva konobara

Duga usluga ili dugo čekanje na dolazak konobara kako bi primio narudžbu, prema statistikama, jedan je od najvažnijih razloga zašto posjetitelji ostavljaju lošu recenziju o objektu i radije se više ne vraćaju. Istodobno, prilično je teško upravitelju objekta koordinirati rad konobara. Ali sve se mijenja s Omenu-om. Konobar odmah dobiva informaciju koja mu je potrebna kako bi prišao posjetitelju.

Posjetitelj također može zatražiti račun ako je završio s jelom i želi otići, te naznačiti na koji način želi platiti uslugu. Dakle, konobar manje dolazi posjetitelju, a klijent ne mora čekati.

 5.Stil i atmosfera

Osigurati povezanost praktičnog skeniranja i estetike proizvoda s QR kodom i samim jelovnikom u digitalnom obliku, pomoći će dizajn jelovnika i tiskanih banera napravljenih u stilu vašeg objekta.

Platforma sadrži preko 20 dizajna za različite stilove ugostiteljskih objekata. Vama preostaje samo odabrati onaj koji odgovara vašemu objektu ili vam se jednostavno svidio, dodati svoj logotip i jedinstveni QR kôd. Stručnjaci servisa Omenu mogu vam pomoći u tome ako je potrebno.

Također svojim klijentima pružamo i dodatnu mogućnost - naručiti izradu jedinstvenog dizajna, prema zahtjevima samog objekta.

6. Mogućnost ostavljanja recenzije

Mogućnost ostavljanja recenzije, izravno vlasniku objekta smanjuje udaljenost između objekta i posjetitelja. Podsvjesno, čak i prije narudžbe, klijent razumije da u ovom objektu se primjenjuje pristup orijentiranja prema klijentu i stoga je fokus na visokoj kvaliteti.

Osim toga, posjetitelji rijetko ostavljaju recenzije na više mjesta. Stoga, imajući vlastiti sustav prikupljanja recenzija, većina negativnih ocjena ostat će samo za vaš pregled. Na takav će način posjetitelji pomoći poboljšati rad objekta.

7. Izvještaji i analitika

Podaci koje prikuplja servis pružit će vam stvarnu predodžbu o tome kako klijent vidi vaš objekt i koja jela ga najviše interesiraju.

To su samo neke prednosti servisa omenu.com

Vjerujemo da će široko uvođenje beskontaktnog jelovnika smanjiti razinu anksioznosti kod ljudi koja je nastala nakon pandemije i vratiti se uobičajenom ritmu rada i života, a mogućnosti platforme usmjerene na povećanje prodaje omogućit će ugostiteljskim poduzećima da brže oporave svoje financijske rezultate.”, -  zaključuje direktorica Business Solution d.o.o., Anna Alferova.

Kako implementirati Omenu u svoj restoran, kafić, bar?

Da biste uslugu Omenu povezali sa svojim objektom, registrirajte se na web stranici omenu.com  Nakon registracije odmah ćete imati pristup besplatnoj verziji.

Ukoliko ste zainteresirani za napredne funkcionalnosti servisa, zatražite aktivaciju unutar sustava ili nas jednostavno kontaktirajte na bilo koji prikladan način.

Ako imate bilo kakvih pitanja, menadžer tvrtke rado će vam odgovoriti putem telefona +38518000177 ili e-pošte support@omenu.com

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Zgrabi 15 € na Horizont Shopu i počasti se. Požuri, samo najbržih 100  dobiva ovaj kupon!
ORANŽ EUFORIJA

Zgrabi 15 € na Horizont Shopu i počasti se. Požuri, samo najbržih 100 dobiva ovaj kupon!

Osim godišnjeg pristupa ekskluzivnom sadržaju na dar dobivate kupone za shopping i usluge vrijedne 85 eura. Najbržih 100 dobit će Horizont Shop kupon od 15 eura

Autotek autoservis: Vaša sigurnost na cesti
PROMO

Autotek autoservis: Vaša sigurnost na cesti

Autoservis Autotek Vaš je pouzdani partner za održavanje i popravak vozila. Pružaju vrhunsku uslugu uz korištenje najnovije tehnologije i visokostručno osoblje
Hibridni oglasnik u novom ruhu: predstavljamo vam novu verziju Shopaj24
Shopaj24

Hibridni oglasnik u novom ruhu: predstavljamo vam novu verziju Shopaj24

Shopaj24, prvi hibrid medija i oglasnika, lansirao je novu verziju svoje platforme. Ovaj korak označava evoluciju prema modernijem, intuitivnijem i naprednijem iskustvu za sve korisnike