Obavijesti

Promo sadržaj

Iz Višnjevca kraj Osijeka dolazi najomiljeniji čaj svih generacija, a saznali smo i kako nastaje

Iz Višnjevca kraj Osijeka dolazi najomiljeniji  čaj svih generacija, a saznali smo i kako nastaje
3

Osjećaj da smo jedno od poduzeća koje je uspjelo opstati ovoliko vremena na tržištu, kao i da uspješno nastavljamo obiteljski posao, zaista je fantastičan – riječi su to kojima priču o 25-godišnjoj tradiciji tvrtke Agristar započinje Filip Kurbanović

Pokretanje videa...

Iz Višnjevca kraj Osijeka dolazi jedan od najomiljenijih čajeva svih generacija VIDEO

Čaj je u obitelji već dugo. Posao je započeo moj otac 1995. godine, kao izvoznik ljekovitog bilja. Već 2001. krenuli smo i s proizvodnjom i našom robnom markom, a nakon toga smo počeli raditi i za druge robne marke. Razvijali smo se postepeno od malog biznisa do tvrtke koja danas ima 30-ak zaposlenih. Ponekad imamo i potreba za većim kapacitetima radnika, ovisno o sezoni”, dodaje Filip, koji biznis s istoka Hrvatske vodi u nove uspjehe.

Ova osječka tvrtka, točnije iz Višnjevca danas je jedan od najvećih proizvođača čaja u Hrvatskoj. U proizvodne procese još uvijek su aktivno uključeni svi članovi obitelji - otac i majka Kurbanović kao pokretači biznisa, zatim sinovi i snaha.

I mora da je pravo zadovoljstvo, a toliko puta je to istaknuo i otac Tomislav Kurbanović, gledati kako mlađe generacije rado nastavljaju posao.

Posao je zanimljiv jer radiš sa sirovinom koja pomaže ljudima. Što se tiče okusa koje imamo u ponudi, osluškujemo potrebe tržišta. Potražnja u tome igra veliku ulogu, ali i praćenje trendova. Nastojimo svoju ponudu oplemenjivati novim okusima i njihovim kombinacijama. Gosti smo i na svjetskim konvencijama u industriji čaja, kao što je sajam BioFach posvećen ekološkom bilju koji se održava u Nürnbergu. Takvi susreti su nam od iznimne koristi za razmjenu informacija, znanja i vještina s kolegama”, otkriva Filip.

Njihove proizvode moguće je pronaći i na policama SPAR I INTERSPAR trgovina, a među najpopularnijim čajevima svakako je kamilica. “Sredinom ožujka kamilica počinje rasti. Cvjeta u travnju, a puni cvat postiže u svibnju. Tada možete proći poljima koja će se bijeliti od cvjetova. Nakon toga se kamilica bere, a vi onda već u srpnju imate našu kamilicu na policama trgovina”, pojašnjava.

S hrvatskih polja im još pristižu i komorač, kadulja, matičnjak, menta i desetak drugih vrsta. “Polja su u Podravini, a dio njih i u Slavoniji. Proizvodnja i izvoz čajeva bili su naš temeljni posao, a danas smo ostali samo na proizvođačkom dijelu”, navodi Filip Kurbanović.

Osim kamilice, među klasicima koje Agristar na tržište stavlja pod robnom markom SPAR-a su i šipak i šumsko voće, a uskoro će biti predstavljeni i novi okusi.

Agristar pakira i vlastite mješavine čaja, nastale po originalnim recepturama. “U našem timu je i fitoterapeutkinja koja izvrsno poznaje ljekovita svojstva biljaka. Uz njeno stručno vodstvo osmišljavamo i nove rinfuzne mješavine”, kaže. Navodi i da pri kreiranju mješavina nije bitna samo funkcionalnost već i ugodan okus. U tom procesu testiraju se udjeli pojedine biljke kako bi se postigli idealni okus i miris do kojih se dolazi pomnim isprobavanjem i balansiranjem. “Sretni smo i zadovoljni kako se stvari odvijaju i voljeli bismo da tako ostane još dugo”, poručuje.

Njihovi proizvodi su svoj put pronašli i do tržišta Italije, Njemačke, Austrije, Francuske i Mađarske. Za svoj trud i rad osvajaju i brojne nagrade, među kojima je Zlatna kuna za najuspješnije trgovačko društvo u županiji u kategoriji malih trgovačkih društava iz 2002., Best Buy Award u kategoriji biljnih čajeva koji blagotvorno djeluju na zdravlje, a najčešće se kupuju u ljekarnama iz 2013. te nagrada Superbrands Croatia’s Choice za kompletan proizvodni asortiman iz iste godine.

Uz Agristar čajeve, police supermarketa SPAR i hipermarketa INTERSPAR pune su domaćih proizvoda. Veliki je udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu SPAR-a što pokazuje koliko je SPAR posvećen hrvatskoj kvaliteti, domaćoj proizvodnji i razvoju lokalnog gospodarstva. Kampanjom "Da, domaće je!" SPAR kontinuirano okuplja proizvođače iz cijele Hrvatske i pomaže im plasirati svoje proizvode diljem zemlje i na inozemnim tržištima na kojima SPAR posluje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Lidl Hrvatska po 2. put „Top Employer 2025.“
PROMO

Lidl Hrvatska po 2. put „Top Employer 2025.“

Neovisni „Top Employers Institute“ svake godine certificira najbolje poslodavce diljem svijeta. Lidl Hrvatska je po 2. put za redom Top Employer.
Kako do servisiranog i pouzdanog rabljenog auta? ES Avtomobili imaju rješenje
PROMO

Kako do servisiranog i pouzdanog rabljenog auta? ES Avtomobili imaju rješenje

Tražite servisirano i pouzdano rabljeno vozilo? ES Avtomobili nude raznoliku ponudu provjerenih automobila uz fleksibilno financiranje, jamstvo i mogućnost otkupa vašeg vozila
Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'
NAKON SINA PRIŽELJKUJE KĆER

Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'

Raskošna svadba ih je 2018. koštala 400.000 eura, sin Aleksandar stigao je godinu kasnije, a Aleksandra Prijović i Filip Živojinović u ovoj će godini dobiti svoje drugo dijete