Obavijesti

Promo sadržaj

Ja darujem krv i spašavam živote, a koja je tvoja supermoć?

Ja darujem krv i spašavam živote, a koja je tvoja supermoć?

Pronađi svoju supermoć

Supermoći.

Tko od nas nije kao klinac maštao o tome da je superjunak sa supermoćima.

Jak kao Hulk. Neuništiv kao Superman. Brz kao Flash. Nevidljiv. Rastezljiv. Neuhvatljiv.

Spašavali smo svijet, borili se sa zločincima i bili neuništivi. Baš kao naši idoli iz filmova i stripova. Malo smo tada znali o supermoći koju uistinu posjedujemo. O magičnoj i jedinstvenoj tekućini koja kola našim tijelom i spašava živote. No, ono što superjunake zapravo čini super nisu moći, nego djela. Krv doista teče našim tijelom, ali tek kada ju darujemo ona postaje naša supermoć. I tek tada prestajemo biti samo običan Marko, Petra, Ante ili Ivica i postajemo super - s velikim S.

U potragu za tom vrstom superjunaka početkom siječnja krenuo je Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu koji je u suradnji s Go2Digital pokrenuo kampanju s ciljem poticanja dobrovoljnog darivanja krvi. Učinkovitost digitalnog vanjskog oglašavanja još je jednom uspješno dokazana velikim odazivom naših sugrađana s velikim S koji su se nesebično odazvali i tako spasili brojne život.

Kako bi Zavodu olakšali popunjavanje krvnih zaliha, Go2Digital otišao je i korak dalje. Zajedno s tvrtkom Ernst&Young (EY) osmislili su aplikaciju koja Hrvatskom zavodu za transfuzijsku medicinu omogućava samostalnu aktivaciju kampanja na digitalnim citylight ekranima diljem Hrvatske. Učinili su to uz veliku pomoć prijatelja projekta - tvrtki Salveo i JYSK Hrvatska.

U EY-u vjerujemo da svatko od nas može i treba doprinijeti boljem društvu, a darivanje krvi jedan je od načina na koji možemo pomoći kada je to najpotrebnije. Iznimno nam je drago što smo dio ove hvalevrijedne inicijative i što svojim znanjima i vještinama možemo doprinijeti kreiranju aplikacije koja zaista potiče pozitivne promjene u društvu“, izjavio je Ivan-Hrvoje Josipović, manager u EY-u.

Putem aplikacije Zavod može sam pokrenuti kampanju, odabrati vremenski termin trajanja komunikacije, definirati potrebne krvne grupe i označiti regiju u kojoj će se poruka prikazivati. Digitalno vanjsko oglašavanje tako će još jednom odigrati važnu ulogu u popularizaciji dobrovoljnog darivanja krvi i pokazati se kao nezamjenjiv partner u po život važnim situacijama.

Hvala tvrtkama Go2Digital i EY što su prepoznali važnost brze reakcije u situaciji kada su zalihe krvi smanjene. Naša poruka odaslana pomoću vaše tehnologije jamči doseg do velikog broja ljudi koji će posjetiti Petrovu 3, pružiti svoju ruku i (p)ostati heroji“, poručuju iz Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu.

Niste sigurni možete li biti donator? Krv može darivati svaka osoba u dobi od 18 do 65 godina, težine iznad 55 kilograma i tjelesne temperature do 37°C. Ako ste se pronašli u ovom opisu, sljedeći put kada Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu objavi apel za vašom krvnom grupom nemojte se dvoumiti. Zapamtite, vaša krv je vaša supermoć.

Pokažite svoje supermoći: darujte krv!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Plodine stigle i u Korenicu
PROMO

Plodine stigle i u Korenicu

Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
PROMO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"

U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svima
Akademija prirodnog graditeljstva u Vukomeriću
PROMO

Akademija prirodnog graditeljstva u Vukomeriću

Matko Šišak u Vukomeriću vodi akademiju prirodnog graditeljstva, gdje se polaznici kroz 12 dana uče graditi kuće od prirodnih materijala poput drva, slame i gline