Obavijesti

Promo sadržaj

Jeste li znali da hrvatski “eliksir života” dolazi u četiri okusa?

Jeste li znali da hrvatski “eliksir života” dolazi u četiri okusa?
4

Roka Romića, Zdravka Džebu i Maria Likara iz Zagreba povezuje ne samo dugogodišnje prijateljstvo, već i to što zajedničkim snagama rade na ostvarenju poduzetničke ideje o proizvodnji osvježavajućeg fermentiranog pića u Zagrebu

Na putu prema uspjehu s njima korača i Almira, Filipinka koju je Mario upoznao dok je živio i radio na Novom Zelandu. Nakon što su se zajedno preselili u Australiju, shvatili su da je kombucha piće koje se ondje može pronaći na gotovo svakom koraku. Inspirirani velikom popularnošću ovog napitka, odlučili su pokrenuti njegovu proizvodnju u Hrvatskoj.

Kada su, nakon posjeta sajmu Kombuche u Berlinu, razvili svoj poslovni plan, njihovoj poduzetničkog priči odlučili su se pridružiti i Roko i Zdravko. Tako je nastala Ekipa Kombucha, tim u kojem je Almira glavna “brewerica”, Mario pomaže u proizvodnji i prodaji, Zdravko je zadužen za vođenje poslovanja, Roko za prodaju i marketing, a u pomoć, kada je to potrebno, uskaču i njihove supruge. Počeci za njih nisu bili lagani - u razvoj ideje uložili su ušteđevinu, a da bi postigli profitabilnost znali su raditi i po 24 sata dnevno. No kako uz pravo prijateljstvo ništa nije nemoguće, danas iz njihove proizvodnje dolazi osvježavajući fermentirani napitak na bazi zelenog i crnog čaja uz dodatak aktivne Kombucha gljive. 

U ovom veganskom piću, često nazivanom i eliksirom života, može se uživati kao u samostalnom osvježenju ili ga koristiti kao dodatak raznovrsnim koktelima. Ne sadrži konzervanse niti sladila i dolazi u četiri okusa: Classic s oznakom EKO, zatim okus bazge, okus đumbira i kurkume s oznakom EKO te okus bobičastog voća. Velika popularnost ovog napitka ne čudi s obzirom na to da se fermentirane namirnice, upravo kao što je kombucha, zbog svog blagotvornog utjecaja smatraju poželjnima za ravnotežu crijevne flore. Kako je poznato, tijekom procesa fermentacije, zahvaljujući prisutnosti aktivne kulture kombucha, dolazi do razvoja enzima koji stvaraju okruženje puno probiotika važnih za ljudsko zdravlje. 

S velikom željom za daljnjim usavršavanjem svog proizvoda, Ekipa Kombucha odlučila se na sudjelovanje u društveno odgovornom projektu “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. 

Da bi takvo što postalo moguće za njihov proizvodni pogon, bile su potrebne određene preinake u čijem savladavanju im je pomogao stručni tim kompanije SPAR Hrvatska. Ekipa Kombucha uspješno se nosila s rokovima, izradili su sanitarne knjižice, popunili upitnik za dobavljače te usavršili brojne druge procese. SPAR ih je za njihov trud i ustrajnost nagradio narudžbom od 20 tisuća komada njihovog proizvoda.

Ovaj osvježavajući fermentirani čaj moguće je pronaći u posebnim hladnjacima Startaj Hrvatska u svim INTERSPAR hipermarketima te redovnim pozicijama u hladnjacima odabranih SPAR supermarketa diljem Hrvatske. Uz životnu i poduzetničku priču Ekipe Kombucha, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj ostalih kandidata koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve