Čovjek je biće komunikacije koje svakodnevno šalje poruke pojedincima s kojima se susreće ili s kojima surađuje
Kako postati dobar govornik i uspješno „prodati“ sebe?
No unatoč tome što smo svakodnevno suočeni s različitim oblicima komuniciranja, ne znamo uvijek dobro prenijeti poruku. Razlog tome nalazi se već u samoj definiciji komunikacije koja kaže da je ona prije svega vještina kojom prenosimo različite informacije i ideje. Kad govorimo o vještini jasno je da se ona može, pa čak i mora, vježbati i unaprijeđivati, a upravo tako je i s govorenjem. Ako želimo dobro prezentirati vlastitu ideju ili misao važno je da se za to i pripremimo. Spretnost u komunikaciji tehnika je koja nam može otvoriti brojne mogućnosti u životu – od povećanja vlastitog samopouzdanja do dobivanja željenog posla. Poznato je i da se po vještini komuniciranja najviše prepoznaju uspješni studenti, djelatnici, poduzetnici i političari. Znati "prodati" sebe i svoju ideju najveće je umijeće, ali to zahtjeva učenje.
– Jako je važno znati komunicirati. Dobra komunikacija ključ je uspjeha, kako u poslu tako i u osobnom životu. Sve što govorimo i ne govorimo vrsta je komunikacije, bez komunikacije ne postoji ništa. – poručuje novinarka Ana Ramljak.
Akademija Demosten govornička je škola u kojoj se mogu naučiti temelji govorništa i steći različite komunikacijske vještine, a osnovana je 2017. Cilj Akademije i njezinih predavača jest svojim polaznicima – bili oni studenti ili poslovnjaci – ukazati na važnost retorike u profesionalnom i osobnom razvoju čovjeka te ih pripremiti za kvalitetnu svakodnevnu i poslovnu komunikaciju, osloboditi ih straha od javnoga nastupa i naučiti ih kako samostalno i uvjerljivo prezentirati svoju ideju.
Cilj govorničke akademije Demosten i njenih predavača je upravo to – naučiti svoje polaznike ispravno govoriti te im pokazati kako da svoj urođeni talent dovedu do savršenstva i iz njega izvuku najviše za sebe i svoju organizaciju. U 18 različitih modula koliko ih nudi Akademija polaznici će naučiti kvalitetno iznijeti svoje ideje i slušati tuđe te će na taj način postati vrhunski komunikatori koji pridonose stvaranju produktive radne atmosfere.
Više informacija na: www.umjetnost-komunikacije.hr
Otvorena Mia poliklinika u Rijeci
Stručnost i iskustvo Pronatal grupacije dostupni pacijentima iz Hrvatske, Slovenije i Italije'Automobil zapravo koristimo jedan sat na dan, a mjesečno nas stoji barem 500 eura'
Među onima koji se, između ostalog, zalažu za stvaranje naprednih rješenja u području održive mobilnosti je i slovenska tvrtka Avant CarBaby boom u Slavoniji i Podravini
Već imaju jasličku, vrtićku i predškolsku grupu, a očekuju još dvadesetak prinova koje će dohraniti i pustiti u prirodu. U Dravskoj priči u Virovitičko-podravskoj županiji nikad nije dosadno