Hrvatske šume d.o.o. zajedno s agencijom CTA komunikacije tijekom 2023. godine provodile su protupožarnu kampanju pod nazivom i sloganom „Nemar je prva iskra“ kako bi građane osvijestili o njihovoj ulozi u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara.
Kampanja Hrvatskih šuma „Nemar je prva iskra” osvojila zlatni Grand PRix HUOJ-a
„Čak 90% požara moglo bi se spriječiti kad bi ljudi više marili o svojim postupcima u prirodi. Ovu poruku smo predano ponavljali tijekom čitave protupožarne sezone i postigli rekordne rezultate, kako one komunikacijske, tako i terenske. Javnost je poslušala, a u odnosu na raniju godinu, sačuvano je 94 posto više hektara šume, a zabilježena su čak 203 požara manje. Hvala žiriju na ovom veliko priznanju te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama“, poručio je predsjednik Uprave Hrvatskih šuma Nediljko Dujić povodom dodjela nagrada Grand PRix koja se održala sinoć u Ludoj kući u Zagrebu i osvojenog zlata za kampanju „Nemar je prva iskra“.
Hrvatske šume d.o.o. zajedno s agencijom CTA komunikacije tijekom 2023. godine provodile su protupožarnu kampanju pod nazivom i sloganom „Nemar je prva iskra“ kako bi građane osvijestili o njihovoj ulozi u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara. „Spriječi požar prije no što nastane“, dodatna je poruka kampanje, kao i popratnih televizijskih spotova koji obuhvaćaju najčešće okidače vatre: odbačeni opušak, staklo i neugašeni plamen. Njihove inačice emitirale su se na televiziji te putem radijskih apela na hrvatskom i engleskom jeziku, dok je na digitalnim kanalima zabilježeno preko 1,2 milijuna pregleda video sadržaja.
Integriranost komunikacije i usklađenost svih kanala prema ciljanim publikama odvojili su kampanju od konkurencije. Na nagrađenom projektu, prema konceptu i strategiji tima CTA komunikacija u sastavu Valentina Mezdić, Nina Sivić-Cug, Ana-Marija Crnica Živković, Marin Zdelar, Petar Tanta i Gordan Turković, na televizijskim spotovima radio je Vertigo, a dizajn je djelo tima 2Dizajnera. Glavni partner projekta Hrvatskih šuma bila je Hrvatska vatrogasna zajednica, a kako je cijeli projekt izgledao možete pogledati ovdje.
Grand PRix nagrada je koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću od 2007. godine, kao najprestižniju nagradu u ovom području u Hrvatskoj. Dodjeljuje se u nekoliko kategorija za koje organizacije prijavljuju komunikacijske projekte, dok o dobitnicima odlučuje žiri koji se sastoji od renomiranih stručnjaka za odnose s javnošću koji rade u agencijama, javnom i privatnom sektoru, nevladinim organizacijama te visokoobrazovnim institucijama.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa