Obavijesti

Promo sadržaj

Kampanja Hrvatskih šuma „Nemar je prva iskra” osvojila zlatni Grand PRix HUOJ-a

Kampanja Hrvatskih šuma „Nemar je prva iskra” osvojila zlatni Grand PRix HUOJ-a
2

Hrvatske šume d.o.o. zajedno s agencijom CTA komunikacije tijekom 2023. godine provodile su protupožarnu kampanju pod nazivom i sloganom „Nemar je prva iskra“ kako bi građane osvijestili o njihovoj ulozi u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara.

„Čak 90% požara moglo bi se spriječiti kad bi ljudi više marili o svojim postupcima u prirodi. Ovu poruku smo predano ponavljali tijekom čitave protupožarne sezone i postigli rekordne rezultate, kako one komunikacijske, tako i terenske. Javnost je poslušala, a u odnosu na raniju godinu, sačuvano je 94 posto više hektara šume, a zabilježena su čak 203 požara manje. Hvala žiriju na ovom veliko priznanju te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama“, poručio je predsjednik Uprave Hrvatskih šuma Nediljko Dujić povodom dodjela nagrada Grand PRix koja se održala sinoć u Ludoj kući u Zagrebu i osvojenog zlata za kampanju „Nemar je prva iskra“.   

Hrvatske šume d.o.o. zajedno s agencijom CTA komunikacije tijekom 2023. godine provodile su protupožarnu kampanju pod nazivom i sloganom „Nemar je prva iskra“ kako bi građane osvijestili o njihovoj ulozi u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara. „Spriječi požar prije no što nastane“, dodatna je poruka kampanje, kao i popratnih televizijskih spotova koji obuhvaćaju najčešće okidače vatre: odbačeni opušak, staklo i neugašeni plamen. Njihove inačice emitirale su se na televiziji te putem radijskih apela na hrvatskom i engleskom jeziku, dok je na digitalnim kanalima zabilježeno preko 1,2 milijuna pregleda video sadržaja.

Integriranost komunikacije i usklađenost svih kanala prema ciljanim publikama odvojili su kampanju od konkurencije. Na nagrađenom projektu, prema konceptu i strategiji tima CTA komunikacija u sastavu Valentina Mezdić, Nina Sivić-Cug, Ana-Marija Crnica Živković, Marin Zdelar, Petar Tanta i Gordan Turković, na televizijskim spotovima radio je Vertigo, a dizajn je djelo tima 2Dizajnera. Glavni partner projekta Hrvatskih šuma bila je Hrvatska vatrogasna zajednica, a kako je cijeli projekt izgledao možete pogledati ovdje.

Grand PRix nagrada je koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću od 2007. godine, kao najprestižniju nagradu u ovom području u Hrvatskoj. Dodjeljuje se u nekoliko kategorija za koje organizacije prijavljuju komunikacijske projekte, dok o dobitnicima odlučuje žiri koji se sastoji od renomiranih stručnjaka za odnose s javnošću koji rade u agencijama, javnom i privatnom sektoru, nevladinim organizacijama te visokoobrazovnim institucijama.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Kakva je budućnost slovenskih gradova i kakvu ulogu u tome imaju pametni gradovi?
PROMO

Kakva je budućnost slovenskih gradova i kakvu ulogu u tome imaju pametni gradovi?

Tehnološke inovacije poput pametnih gradova imat će ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti slovenskih gradova. Te inovacije mogu pomoći u uštedi energije, poboljšanju sigurnosti i kvaliteti života

Odmorite se u njegovanom vrtu
PROMO

Odmorite se u njegovanom vrtu

Robotska kosilica brine se za uređenje okoliša što znači da možete uživati ​​u miru i tišini tijekom vikenda i usredotočiti se samo na opuštanje
Gigantski krokant sv. Duje za proslavu Bobisovog 75. rođendana i Sudamje
PROMO

Gigantski krokant sv. Duje za proslavu Bobisovog 75. rođendana i Sudamje

Iz Bobisa pozivaju: "Pridružite se Bobisu i gradu Splitu, u utorak 7. svibnja, na splitskim Prokurativama i budite dio povijesti dok slavimo ovogodišnju Sudamju i 75 godina legendarnog Bobisa.“