Promo sadržaj

Komentari 1

Mikro, mali i srednji poduzetnici u Hrvatskoj dobili jedinstvenu online platformu

Mikro, mali i srednji poduzetnici u Hrvatskoj dobili jedinstvenu online platformu

Riječ je o projektu koji na jednome mjestu okuplja vijesti, informacije i edukativan sadržaj namijenjen malim poduzetnicima kako bi olakšao rast i razvoj njihova poslovanja

Događaji koji su obilježili prošlu i ovu godinu po mnogočemu su jedinstveni, a vjerujemo da se u ovom obliku više neće ponavljati. Ipak, dosad smo naučili kako svako vrijeme nosi svoje izazove, a na nama je da ih dočekamo spremni. Potaknut ovom nepredvidivom situacijom s kojom se suočio cijeli svijet, Mastercard je kreirao sadržajnu platformu otpornu na izazove vremena - sveobuhvatnu, kreativnu, modernu, prilagodljivu okruženju, uključivu za sve društvene skupine, zanimljivu i inspirativnu, s naglaskom na vrijednosti koje čine društvo boljim.

Riječ je o online platformi Uplift.hr, koja je odnedavno dostupna svim mikropoduzetnicima te malim i srednjim poduzetnicima u Hrvatskoj. Ovaj jedinstveni projekt na jednome mjestu okuplja vijesti, informacije i edukativan sadržaj namijenjen malim poduzetnicima kako bi olakšao rast i razvoj njihova poslovanja. Cilj platforme je pomoći mikropoduzetnicima te malim i srednjim poduzetnicima kao jednom od temeljnih stupova domaćega gospodarstva.

Suradnja s istaknutim hrvatskim poduzetnicima

Posjetitelji na platformi Uplift.hr mogu pronaći više od 130 informativnih i edukativnih tekstova te više od 15 inspirativnih videozapisa. Sve je popraćeno aktivnom komunikacijom na društvenim mrežama. Stranica će se redovito ažurirati relevantnim istraživanjima, analizama i studijama, a među njima će biti i studije vezane za mala i srednja poduzeća te turizam, koje se u ovom projektu razvijaju u suradnji s Ekonomskim institutom u Zagrebu.

Uplift će okupiti i mnoga iskustva naših uspješnih poduzetnika, koji će stvarati i kreirati sadržaj te podijeliti svoj put do uspjeha. Neki od stručnjaka, gospodarstvenika i poduzetnika koji će gostovati na portalu su Igor Kundić, član uprave Algebre, Nenad Nizić, predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK, Ivana Medo Bogdanović, ravnateljica Dubrovačkih ljetnih igara, Gorana Barišić Bačelić, ravnateljica Tvrđave kulture Šibenik, niz vlasnika restorana iz grupacije JRE, uključujući Vjeku Bašića iz Konobe Boba i Borisa Šuljića iz Boškinca, te mnogi drugi sugovornici iz privatnog i javnog sektora.

Posjetitelji će na stranici imati priliku pogledati i serijal video intervjua Uplift razgovori sa Zoranom Šprajcom, u kojima će poduzetnici, stručnjaci i konzultanti objasniti na koje su prepreke nailazili na svom poslovnom putu te koje su korake trebali poduzeti kako bi vodili uspješno poslovanje. Serijal je namijenjen inspiriranju i edukaciji mikropoduzetnika te malih i srednjih poduzetnika, ali i svih koji imaju ideje spremne za realizaciju i voljeli bi se okušati u poduzetničkom svijetu. Samo neki od sugovornika koje će Zoran Šprajc ugostiti u studiju su Luka Baranović iz Humanacta, Hrvoje Ćosić iz Aircasha, Hrvoje Bujas iz Crnog jajeta, Maruška Vizek s Ekonomskog instituta u Zagrebu, Zoran Pejović iz Paradox Hospitalityja te Marin Medak iz RougeMarina.

Ulaganje u zajednicu

Ideja ove nove dugoročne komunikacijske platforme je označiti pomak u fokusu Mastercarda s pojedinaca na zajednicu. Naglasak je na ulaganju u zajednicu kroz obrazovanje cijelih segmenata jer je ulaganje u znanje jedino dugoročno ulaganje u društvo. Tako je u okviru platforme Uplift osmišljen i poseban edukativni program - Uplift akademija.

Jedina edukacija te vrste u Hrvatskoj svoj program temelji na modernom pristupu, uzimajući u obzir aktualne tržišne trendove, ali i specifičnosti turističkog sektora. Ove je godine turizam stavljen u fokus upravo zato što je ta grana zadnje dvije sezone pretrpjela velik financijski udarac, a ideja je program kroz sezone prilagođavati aktualnim potrebama tržišta. Online program u trajanju od 20 tjedana i ukupno 200 sati provodi Algebra. Edukacija će mikro, malim i srednjim poduzećima osigurati sveobuhvatni set znanja i vještina koje  će im pomoći da se prilagode i razviju u novim okolnostima.

Mastercard će 2021. godine osigurati 32 stipendije najboljim kandidatima – vlasnicima mikropoduzeća, s naglaskom na turističku industriju. Kao vlasnik programa koji provodi Algebra, Mastercard će svake godine osigurati određeni broj stipendija, čime će se pozicionirati kao promicatelj stručnosti, znanja i dugoročne podrške mikro, malim i srednjim poduzetnicima. Akademija će biti dostupna i javnosti uz naknadu.