Obavijesti

Promo sadržaj

Miroslav Škoro najavio i treći koncert u Lisinskom

Miroslav Škoro najavio i treći koncert u Lisinskom
1

Zbog velikog interesa publike, Miroslav Škoro u Lisinskom će nastupiti čak tri večeri

Dan zaljubljenih ove će se godine u Lisinskom slaviti čak tri dana. Razlog tome je veliko zanimanje za koncerte Miroslava Škore koji će svoje najveće hitove izvesti 12. i 13., te na samo Valentinovo, 14. veljače.

Opuštenost i romantični ugođaj dvorane već dulji niz godina okuplja ljubitelje jednog od najpoznatijih  domaćih kantautora, a tradicija se nastavlja i na samom početku 2019. godine koja označava njegov veliki povratak na glazbenu scenu.
Ne dirajte mi ravnicu, Milo moje, Šumi, šumi javore, Ne vjeruje srce pameti, Mata, Moja Juliška i Majko jedina te još mnogo drugih bezvremenskih hitova naći će se na prigodnom programu koji publiku zasigurno neće ostaviti ravnodušnom.

Ulaznice po cijeni od 130/150/170/220 kn mogu se kupiti online na www.lisinski.hr ili na blagajni Lisinskog.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve