Turizam u Lijepoj našoj iz godine u godinu ostvaruje vrhunske rezultate. Dovoljno govori podatak kako prihodi u turizmu čine gotovo 20 posto hrvatskog BDP-a
Može li hrvatski turizam trajati 365 dana u godini?
Turizam u Lijepoj našoj iz godine u godinu ostvaruje vrhunske rezultate. Dovoljno govori podatak kako prihodi u turizmu čine gotovo 20 posto hrvatskog BDP-a. Većina prihoda i dolazaka ostvaruje se samo tijekom 80 ljetnih dana. Konferencija „Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak“ koja će se održati 25. rujna u Zagrebu, Sheraton Zagreb Hotel, uz sudjelovanje eminentnih stručnjaka, na konstruktivan način otvorit će bitne teme te pokušati pronaći rješenja za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj.
S razlogom se tada postavlja pitanje – može li se hrvatski turizam odvijati tijekom cijele godine, kao što to pokazuju neki primjeri iz susjednih zemalja, poput Austrije i Mađarske, ali i Slovenije. Upravo o toj temi govorit će se na drugoj po redu konferenciji „Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak“, koja će se održati prigodno pred kraj ljetne sezone, u utorak 25. rujna, hotelu Sheraton u Zagrebu. Nastavak je to prošlogodišnjeg uspješnog okupljanja 30-tak eminentnih stručnjaka domaćeg i regionalnog turizma koja je privukla gotovo 300 sudionika – predstavnika hotela, toplica, turističkih tvrtki i obrta, turističkih agencija, turističkih zajednica i gradova.
Kako ističe glavna organizatorica Ivana Kolar, direktorica Julius Rose d.o.o., želja je ovom konferencijom identificirati potencijale, mogućnosti, pozitivne prakse i rješenja, te pronaći recepte za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj. Pritom će se posjetitelji imati prilike upoznati s uspješnim iskustvima i praksom susjednih zemalja, s obzirom da je i ove godine konferencija međunarodnog tipa, s gostima predavačima iz Austrije, Portugala, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Mađarske.
„Ovim jednodnevnim susretom, zamišljenim u obliku kratkih dinamičnih predavanja i panela, nastojimo razviti prijedloge kako potaknuti i razvijati cjelogodišnji turizam, odnosno kako produljiti sezonu na obali i kako uspješno razvijati turizam u kontinentalnom dijelu Hrvatske. To su teme o kojima se puno govori, no kao da pravih rješenja još nema, ili ih je premalo, pa konferencijom želimo potaknuti kreiranje potencijalnih aktivnosti uz aktivno sudjelovanje predstavnika ključnih turističkih i gospodarskih institucija i poslovnih subjekata iz Hrvatske te stručnjaka s bogatim iskustvom, i vjerujem, vrijednim savjetima iz regije“, objašnjava Kolar, direktorica tvrtke Julius Rose.
Pokrovitelji konferencije su Ministarstvo turizma RH i Hrvatska gospodarska komora, a konferencija ima podršku gotovo svih turističkih udruga u turizmu te će pored resornog ministra Garija Cappellija, govoriti i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, zatim ministar za ekonomski razvoj i tehnologiju Republike Slovenije Zdravko Počivalšek, direktorica TZ Zagreb Martina Bienenfeld, direktor Hrvatske udruge turizma Veljko Ostojić, izvršna direktorica Europskog Summita zdravstvenog turizma Leila Krešić-Jurić, predsjednik SLO CRO Poslovnog kluba Saša Muminović, zatim vrhunski stručnjak za razvoj destinacija Christopher Hinteregger iz PKF Tourismexperts/Austrija, stručnjak za turizam i održivi razvoj Tim Clancy iz Irske/BiH, voditeljica projekta EU prijestolnica kulture Francisca Abreu iz Portugala i drugi.
Gosti će se tijekom cjelodnevne konferencije dotaknuti mnogih tema poput identifikacije postojećih hrvatskih potencijala u razvoju cjelogodišnjeg turizma, analize potencijalnih turističkih sadržaja i ponude, trendova u cjelogodišnjem i kontinentalnom turizmu u svijetu te načina kako se istaknuti i biti drugačiji istovremeno čuvajući tradicionalnu i kulturnu baštinu.
Također, posebna pozornost pridat će se razvoju destinacija kao preduvjeta produženja sezone te kreiranju novih turističkih proizvoda i razvoju kvalitete usluge u ponude, a jedna od tema bit će i kulturni turizam s obzirom da smo u godini kulturne baštine.
„Današnji turisti su putnici u potrazi za novim autentičnim iskustvima, a ne masovni turisti koji traže unificiranu ponudu u bilo kojem dijelu svijeta. Hrvatska bi trebala biti zemlja za koju se turisti ne odlučuju zbog najniže cijene nego zbog vrhunske usluge i autohtonosti života, što Hrvatske kao destinacija zasigurno može ponuditi“, zaključuje glavna organizatorica Kolar.
Dakako, biti će riječi i o rastućoj popularnosti Hrvatske u svijetu. Na tome se nikako ne smije stati, već iskoristiti ovaj trenutak za uključivanje u turizam na nove načine, poduzeti nove investicijske korake te realizirati brojne konkurentne prednosti koje Hrvatske posjeduje.
Konferencija će ponuditi brojna nova znanja i ideje malim i srednjim poduzetnicima i obrtima te nove ideje i motivaciju velikim turističkim subjektima. Zbog toga je ovaj događaj idealna prilika za direktan utjecaj na razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj i susret sa svim relevantnim akterima koji vide potencijal 365.
Više o konferenciji na web stranici: http://www.turizam365.com/.
Organizator konferencije: Julius Rose d.o.o.
Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?
Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!
Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona