Promo sadržaj

Komentari 0

Nesvakidašnji Grand Slam u režiji Pampersa i Publicisa

Nesvakidašnji Grand Slam u režiji Pampersa i Publicisa

Prošli tjedan, čitatelji internetskih portala mogli su svjedočiti neobičnoj aktivnosti Gorana Ivaniševića

Naime, amaterska snimka prikazuje tenisku zvijezdu uhvaćenu u babyproofingu dječjeg igrališta teniskim lopticama, a video je privukao preko 215 000 pogleda u samo 48 sati.

Ne možemo sa sigurnošću tvrditi što se točno vrtjelo po mislima gledatelja tog videa, no upiti i upitnici stizali su sa svih strana. Poznata je stvar da Goranu odgovara travnata podloga, ali ovakve pripreme još nitko nije vidio. Nekoliko dana kasnije, misterij dobiva svoj rasplet: od početka, to je bio Pampers! 

Snimka iz parka zapravo je uvod u kampanju za Pampers Pants, jedinstveno udobne pelene-gaćice koje se vrlo lako navlače i skidaju. Digitalnu kampanju predvodi spot koji prikazuje Goranove neobične pripreme za prve korake najmlađeg sina, povezujući njegovu tenisku karijeru i roditeljsko iskustvo. Pionir aktivnog, „participacijskog očinstva“, Goran se pokazao kao idealan odabir za prenošenje upravo tih vrijednosti Pampers Pants branda, namećući se kao prirodan uzor mladim tatama koji traže načine za sudjelovanje u ovoj novoj životnoj ulozi.

Očinstvo podrazumijeva puno više od mijenjanja pelena, ono primarno definira jedan zaštitnički instinkt. Upravo smo na temelju tog uvida, prikladno ga upakiravši u jedinstven Goranov karakter, došli do ideje za ovu kampanju u kojoj, uz malo pretjerivanja, pričamo vrlo ljudsku tata-priču, kroz koju pokazujemo da su Pampers Pants idealn izbor za aktivne bebe koje ne prestaju istraživati.“ kaže Alen Grozaj, Creative Lead agencije Publicis. 

Ovo je druga u nizu lokaliziranih kampanja za Pampers, a prethodila joj je Instagram kampanja za Pampers Pure, s Jelenom Veljačom kao glavnom ambasadoricom branda. No, ništa od toga ne bi bilo moguće bez vizije Nevena Kružljaka, marketinškog menadžera Pampersa za Hrvatsku čija velika energija i zalaganje dokazuju da u Hrvatskoj možemo kreirati uspješne kampanje za najveće svjetske brendove. 

U potpunosti lokalne kampanje nisu toliko česte za Pampers, a uspjeh ovih kampanja, uvjeren sam, otvara nam vrata i za buduće slične projekte,“ rekao je Kružljak. 

Digitalna kampanja za Pampers Pants nastavlja se kroz seriju „Tata na svom terenu“, gdje u svakom od pet inspirativno-instrukcijskih videa, Goran na zanimljiv način spaja svoje bogato tenisko iskustvo i isprepliće ga s anegdotama iz očinstva. Teme o kojima govori obuhvaćaju različite aspekte roditeljstva, od praktičnih savjeta za presvlačenje izvan kuće do „wild-card“ metafore koja govori o živahnim, aktivnim bebama kojima treba dati slobodu kretanja i istraživanja.

Cijeli kreativni koncept i razradu za prvu Pampers lokalnu ATL kampanju potpisuje Publicisov kreativni tim, a režiju svih spotova Nevio Marasović i produkcijska kuća Producenti. 

Na fotografiji,  slijeva na desno: Neven Kružljak, Rona Žulj NOIR, Petra Radnić, Goran Ivanišević, Nevio Marasović, Irena Mevar i Alen Grozaj