Obavijesti

Promo sadržaj

Novi uredi tvrtke Henkel Croatia za 30 godina poslovanja

Novi uredi tvrtke Henkel Croatia za 30 godina poslovanja
7

Henkel Croatia ove godine slavi 30 godina vrlo uspješnog poslovanja. Ususret ovoj velikoj obljetnici, u Zagrebu su predstavljeni novi, renovirani uredi. Smart Work koncept, koji je već zaživio u nekim Henkelovim uredima u svijetu, od siječnja je postalo i novo poslovno okruženje za zagrebačke zaposlenike.

Moderan dizajn i maksimalno vođenje računa o održivosti, koja ima dugu tradiciju u Henkelu, glavne su odrednice novog poslovnog prostora u Budmanijevoj ulici. Ugodan i lijepo uređen prostor dodatna su motivacija zaposlenicima koje tvrtka smatra svojim najvećim ambasadorima.

„Najvažnije nam je bilo stvoriti prostor koji je, ne samo estetski privlačan, već funkcionalan i prilagodljiv svim zaposlenicima tvrtke Henkel u Hrvatskoj. Naši uredi su više od mjesta za rad - oni su naše mjesto pripadnosti. Od prostorija za fokusiranje na rad, najmodernije IT opreme, održive rasvjete, community prostora do otvorenih prostora koji su koncipirani za timski rad i suradnju, željeli smo našim zaposlenicima omogućiti još više motivacije, ali i potrebno opuštanje. Naš Smart Work koncept ima ključnu ulogu u transformaciji naše kulture u Henkelu - omogućujući suradnju, inovacije, razmjenu znanja te mjesto pripadnosti koje oblikuje duh naše tvrtke. Novi dizajn ureda značajno će poboljšati suradnju i komunikaciju među timovima, te uz balans privatnosti i uključenosti, stvorit ćemo platformu za ispunjenje svih ciljeva, što nas sve skupa jako veseli," izjavio je Marko Mintas, predsjednik uprave Henkel Adria i Country manager za Hrvatsku i Sloveniju.

Henkel Hrvatska u prošloj je godini dobio Poslodavac Partner certifikat i jedanaesti put potvrdio unapređenja u području upravljanja ljudskim potencijalima. Prolaskom kroz detaljnu evaluaciju HR sustava, ocjenjeno je sedam ključnih područja životnog ciklusa zaposlenika. U prošloj godini najbolji rezultati zabilježeni su u područjima transformacija i razvoj, te zadržavanje i dobrobit. Zadovoljni i osnaženi zaposlenici najvažniji su za postizanje poslovnih ciljeva te su stoga najnovije aktivnosti tvrtke usmjerene na omogućavanje ravnoteže između poslovnog i privatnog života osiguravanjem mobilnosti i fleksibilnosti rada te provođenjem programa za dobrobit zaposlenika i održivi razvoj.

7
| Foto: PROMO

Tvrtka se ponosi jasnom strategijom održivosti s konkretnim ciljevima. Strateški okvir tvrtke predviđa do 2030. godine postati klimatski pozitivna kompanija, a do iduće godine smanjiti svoj ugljični otisak za 65% kada je u pitanju proizvodnja. Jedan od istaknutih ciljeva je i da se do iduće godine, 100% Henkelovih ambalaža reciklira ili ponovno iskoristi. Henkel je fokusiran na mjere za ublažavanje klimatskih promjena, funkcionalnu kružnu ekonomiju i zaštitu prirode i bioraznolikosti, u isto vrijeme isporučujući kupcima i potrošačima sigurna i najbolja rješenja za proizvode i tehnologije. Kroz društveno odgovorne projekte, tvrtka se zalaže za društveni napredak i pruža pomoć u izvanrednim situacijama.

Kroz tri desetljeća predanog djelovanja, Henkel Croatia je postavio temelje za buduće uspjehe. U godinama koje dolaze, Henkel će nastojati i dalje postavljati visoke ciljeve i standarde u inovacijama, održivosti i podršci zajednici, ali i svojim zaposlenicima.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze
PROMO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze

Izgubili su zdravlje, zbog dijagnoze mnogi i posao, a sada se boje kako će im uzeti i vozačke dozvole

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan
PROMO

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan

Kupnja novog hladnjaka može biti vrlo složen proces. Kako pronaći pravog? Novi Gorenje samostojeći hladnjaci zasigurno će vam ubrzati rad srca.
Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju
PROMO

Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju

Juicy stručnjaci već 25 godina brinu o kvaliteti sokova proizvedenih od najboljeg voća, a ususret rođendanu predstavljena je nova kampanja "Juicy brine" koja donosi omiljeni Juicy sok u modernom re-dizajnu i održivom pakiranju.