Obavijesti

Promo sadržaj

Od Zemlje do svemira: Ovo je skroz nova razina oglašavanja!

Od Zemlje do svemira: Ovo je skroz nova razina oglašavanja!

Unaprijeđen dizajn, nova maskota, bolja tražilica s dodatnim filtrima i pretraživanje oglasa koje je potpuno prilagođeno korisniku - Shopaj24 u samo godinu dana postao je jedan od najposjećenijih online oglasnika

VIDEO

Da oglasi postoje takoreći od pamtivijeka, svjedoče riječi marketinškog stručnjaka i profesora Borisa Belaka u "Ma tko samo smišlja te reklame?!?" - prvoj knjizi na našim prostorima koja je sustavno pokrila copywriting i moderno kreativno oglašavanje. "Reklama je drugi najstariji zanat na svijetu. Ona je omogućila da potencijalni klijent dozna za ovaj prvi". Iza ove pomalo smiješne dosjetke stoji pravi povijesni dokaz, to jest grafit iz Pompeja u kojem se pohvaljuju usluge jedne rimske kurtizane. 

Bez obzira na djelatnost koju vrši, danas gotovo da ne postoji poslodavac koji na neki način ne oglašava svoje proizvode i usluge. Ipak, metode oglašavanja postale su malo sofisticiranije u odnosu na nekadašnje "priproste" grafite. Općenito, cijeli se oglašivački svijet konstantno te vrlo brzo mijenja i unapređuje, a to dobro zna i Shopaj24, središnje mjesto za najbolje ponude malog i srednjeg poduzetništva u okviru medijskog portala 24sata.hr, koje je povodom svojeg prvog rođendana uvelo mnoge novitete. O čemu je točno riječ, doznajte u nastavku.

Povodom prvog rođendana novi dizajn

Shopaj24 ovih je dana pokrenuo novu, redizajniranu stranicu - i to samo godinu dana od svojeg osnutka. Noviteti na stranici, na kojoj je digitalni tim stručnjaka mjesecima naporno radio, uključuju implementaciju novih značajki, unapređenje tražilice dodatnim filtrima i približavanje arhitekture web stranice svim njezinim korisnicima. 

Osim svega ovoga, ovaj je servis dobio novu, nadasve simpatičnu maskotu - astronauta, koji čak iz svemira pretražuje Shopaj24!

Najbolje ponude od Zemlje do svemira

Pogledamo li dosadašnje brojeve vezane za poslovanje, Shopaj24 zaista je s razlogom mjesto na kojemu možete pronaći apsolutno sve što vas zanima, bez obzira na to je li riječ o nekretnini, automobilu, knjizi ili kremi za lice. Naime, ovaj online oglasni servis trenutno se može pohvaliti s više od 15.000 aktivnih oglasa200 ostvarenih suradnji s partnerima. Putem oglasa, Shopaj24 svim svojim posjetiteljima olakšava pronalaženje onoga što uistinu traže i omogućuje brže povezivanje s oglašivačima. Shopaj24 zapravo je posrednik između posjetitelja portala i oglašivača.

Za pretraživanje dostupne ponude, koja je razvrstana prema kategorijama i potkategorijama, te za kontaktiranje oglašivača nije potrebna registracija, a za što brži i jednostavniji pronalazak traženih stvari na raspolaganju su vam i korisne filtar značajke. Kad pronađete željeni proizvod ili uslugu, s oglašivačem izravno dogovarate uvjete kupnje, a to možete učiniti putem telefona i e-maila ili možete jednostavno obaviti izravnu kupnju na webshopu na njihovoj stranici ili u njihovoj fizičkoj prodavaonici ako je imaju.

Medijska grupa s najvećim dosegom

Shopaj24 dio je poznate medijske grupe u kojoj se, između ostalog, nalaze dvoje nacionalne dnevne novine - 24sata i Večernji list, s najvećim dosegom korisnika. Više od 17.000 implementiranih oglasa i 200 zadovoljnih partnera, više od 40.000 redirekcija s portala 24sata.hr i 2,1 milijun stvarnih posjetitelja 24sata.

Drugim riječima, Shopaj24 oglašivačima jamči brzu implementaciju oglasa, efikasnije povezivanje s kupcima i izniman doseg - dosežu do svakog drugoga građanina Republike Hrvatske! Oglašavanjem na Shopaj24.hr svi se oglasi putem widgeta prikazuju i na naslovnicama vodećih medijskih kuća u Hrvatskoj - 24sata i Večernjeg lista. Više o tome kako postati partner ovog online oglasnika, doznajte ovdje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Pokrenut je program prestanka pušenja, najmlađa polaznica ima 20, najstarija čak 80 godina
PROMO

Pokrenut je program prestanka pušenja, najmlađa polaznica ima 20, najstarija čak 80 godina

10 pušača koji žele prestati pušiti. Udruga CROHM koja je pokrenula pionirsku inicijativu prestanka pušenja uz pomoć bezdimnih proizvoda. Iskustva i rezultati će biti predstavljeni 28. svibnja na međunarodnoj konferenciji Biram bez dima: „Kako prestati pušiti?“. Za ostale pušače koji se žele informirati o bezdimnim proizvodima i žele prestati pušiti CROHM je pokrenuo birambezdima.hr

Specijalist za bol u zglobovima i mišićima.
PROMO

Specijalist za bol u zglobovima i mišićima.

Prema definiciji Hrvatskog jezičnog portala, specijalist je stručnjak u nekom užem području djelatnosti. No koliko god ta djelatnost možda bila uska, može biti korisna velikom broju ljudi, dodajemo mi. Posebno kada je u pitanju bol u zglobovima i mišićima.
'Furiosa: Pobješnjeli Max Saga' od danas moguće je pogledati u Cinestar kinima
PROMO

'Furiosa: Pobješnjeli Max Saga' od danas moguće je pogledati u Cinestar kinima

Blitz i CineStar Cinemas u IMAX-u okupili su mnoge ljubitelje spektakularne franšize Mad Max na premijeri neustrašive nove avanture kultnog redatelja Georgea Millera naziva “Furiosa: Pobješnjeli Max Saga”