Klimatske promjene koje su nastupile u cijelom svijetu djelomično su nastale zbog ljudske nebrige za okoliš. Zato se u očuvanje prirode moraju uključiti svi, a evo kako to rade velike kompanije poput Jana vode
Odgajajmo ekološki osviještene generacije: Recikliranje otpada od nužne je važnosti za život
Powered by Jana
Što više recikliramo, to će naš pozitivan učinak na okoliš biti veći. S ovim se slažu stručnjaci, a globalni trendovi usmjeravaju primarno prema očuvanju prirode, kako u privatnom životu tako i u poslovnom djelovanju. Važnost recikliranja je velika, a preduvjet je ekološka osviještenost svakog pojedinca i kompanije. Proces recikliranja ne završava kad se iskorištena PET ambalaža odloži u za to predviđene spremnike ili zbrine putem odgovarajućeg sustava nego se nastavlja. Prepoznali su to i unutar Fortenova grupacije, a u čijem se sastavu nalazi i brend Jana.
Od sada Jana prirodna mineralna voda dostupna je i u ekološki prihvatljivijoj, 100% recikliranoj boci 0,5 l. Time Jana, kao brend, radi velik iskorak i dodatan napor u brizi za okoliš.
U skladu s prirodom
Recikliranje je bilo glavna tema ove humanitarne akcije. Kako je briga za okoliš ujedno briga za nas same, vlastitim je primjerom pokazala Jana, ponosni sponzor Ekotlona, koja je u svoj portfolio uvela boce od 100% reciklirane plastike. Kako bi Jana, voda koja izvire na 800 metara dubine, ostala čista još mnogo godina, brend je odlučio napraviti pozitivan pomak prema očuvanju prirode i samim time stvoriti ekološki osviješten svijet oko nas. Baš zbog toga su odlučili kako će Jana imati novo, reciklirano pakiranje, kojim nastoji smanjiti količinu plastike za 44 tone, ali i emisiju CO2 za čak 78%.
Jana izvor idealne hidracije i ekološke osviještenosti
Ovaj iskorak brenda Jana okosnica je i nove marketinške kampanje koja nosi naziv "Iz poštovanja prema prirodi". Voda iz Janina izvora putuje s 800 metara dubine do površine i prvi susret s vanjskim svijetom, nakon 7000 godina, odvija se u trenutku otvaranja boce.
- Poštujemo prirodu i cijenimo njezin dar, zato smo odlučili okrenuti se prema održivom pakiranju te Janu puniti u bocu od 0,5 l koja je napravljena od 100% reciklata. Ovaj korak prema boljoj i održivoj budućnosti potvrda je naše predanosti odgovornom poslovanju, pri čemu svojim potrošačima osiguravamo proizvod u ekološki prihvatljivijem pakiranju. U ovoj priči izrazito je važna i uloga naših potrošača koje pozivamo da recikliraju boce nakon konzumacije jer tako osiguravaju sirovinu te rPET i pomažu kružnome modelu gospodarstva - kažu u Jani.
Jana u svakoj prilici
Jana voda bila je i sponzor nedavnog Ekotlona na Bundeku, ekološkog projekta čija je glavna tema bila recikliranje i promicanje vrijednosti očuvanja prirode. Time je Jana još jedanput potvrdila da je njezino djelovanje uvelike usmjereno na dobrobit zajednice.
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku