Obavijesti

Promo sadržaj

Osjetite okuse i mirise juga kroz Konzumovu kampanju Najbolje iz Dalmacije

Osjetite okuse i mirise juga kroz Konzumovu kampanju Najbolje iz Dalmacije
3

Najbolje iz Dalmacije nije samo putovanje kroz užitke ovog gastronomski bogatog kraja, već i oda regionalnoj raznolikosti Hrvatske

Konzum kroz postojeći dugoročni projekt i platformu Najbolje iz Hrvatske, još od 2020. dodatno podržava domaće proizvođače diljem Hrvatske i naglašava važnost konzumacije domaćih proizvoda. Ovoga je puta pojedinačni fokus Konzuma usmjeren na predstavljanja najvećih zavičajnih regija naše zemlje s ciljem isticanja njihovih gastronomskih specifičnosti i bogatstva okusa. Koju god regiju preferirali – Dalmaciju, Istru, Slavoniju ili kontinentalnu Hrvatsku – najvažnije je pronaći kvalitetne i domaće proizvode.

Najbolje iz Dalmacije provodi se u gotovo 120 Konzumovih prodavaonica maxi i super formata diljem Hrvatske, a uz tematski katalog s proizvodima proizvedenima u Dalmaciji, kupci se o njima mogu detaljnije upoznati i putem posebne internetske stranice na kojoj mogu pronaći i neke od najpopularnijih recepata iz ove hrvatske regije.

Dalmatinski specijaliteti iz kuhinje poznatog chefa

Kakvog su okusa neki od poznatih dalmatinskih specijaliteta, kupci su degustirali direktno iz kuhinje poznatog chefa Maria Mandarića na kulinarskom showu održanom jučer u Super Konzumu Radnička povodom lansiranja kampanje. „Kvaliteta namirnica je itekako važna u kuhanju, a kako na mojem poslu, tako i doma, važno mi je da namirnice budu svježe i domaće. Zanimljivo, iako sam profesionalni kuhar, kod nas doma kuha moja supruga koja odlično spravlja domaću kokošju juhu koja me podsjeća na djetinjstvo. Često uživamo i u ribljem meniju, a svježu ribu supruga kupuje upravo u Konzumu. Kako sam i sam podrijetlom iz Dalmacije, jako volim soparnik. To tradicionalno dalmatinsko jelo mi je među dražima, karakteristično za kraj iz kojeg dolazim, a osim toga vrlo je zanimljiv za pripremu“, rekao je chef Mandarić.

Uz brojne kupce, fina dalmatinska jela probala je i poznata Dalmatinka Viktorija Rađa, koja je također posjetila kulinarski show i obožava kuhanje: „Odrasla sam u obitelji u kojoj se puno kuha pa se nerijetko natječemo tko će bolje što pripremiti od jela. Moj otac čestu govori da su za dobru spizu ključne kvalitetne namirnice i da je lako kuhati kad ih imaš. Kuhanje jako volim pa kuham za obitelj i prijatelje te je veliko olakšanje kad mogu na jednom mjestu, kao što je Konzum, naći sve domaće namirnice. Inače sam tip koji voli svega po malo pa kad biste se našli u mojem domu, pripremila bih vam više različitih jela, od salate s kozicama, liganja na kolutiće, viške pogače, do gregade od šampjera i pašticade.

Podrška domaćim proizvođačima

Kao tržišni lider Konzum kontinuirano daje prednost domaćim proizvođačima te pomaže i poljoprivrednicima i ribarima u plasmanu proizvoda jer je prepoznao njihov značaj i trud, kao i kvalitetu proizvoda koje nude. Dugogodišnja podrška razvoju domaćih proizvođača i njihovim obiteljima te brojnim OPG-ovima jedna je od ključnih strateških odrednica Konzumovog poslovanja. Snažan interes za proizvode hrvatskog podrijetla potvrđuje i izravna te neizravna suradnja s više od 3.000 domaćih kooperanata čiji se proizvodi nalaze na Konzumovim policama i koji čine značajan udio prometa u različitim kategorijama. Dobri primjeri su riba i plodovi mora koji domaći ribari ulove svojim koćaricama, plivaricama i parangalušama i koji se u Konzumovim prodavaonicama nađu u roku od 24 sata i tako svježi stižu na stol upravo zahvaljujući ovakvoj vrsti suradnji. Pored toga, Konzum je jedini trgovac nositelj crvenog znaka MHF (Meso hrvatskih farmi).

Pridružite nam se u ovom ukusnom putovanju kroz najbolje što Dalmacija ima za ponuditi!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

'Automobil  zapravo koristimo jedan sat na dan, a mjesečno nas stoji barem 500 eura'
PROMO

'Automobil zapravo koristimo jedan sat na dan, a mjesečno nas stoji barem 500 eura'

Među onima koji se, između ostalog, zalažu za stvaranje naprednih rješenja u području održive mobilnosti je i slovenska tvrtka Avant Car

Biraj limenku, opet i opet i opet!
PROMO

Biraj limenku, opet i opet i opet!

Svima draža ambalaža
Otvorena Mia poliklinika u Rijeci
PROMO

Otvorena Mia poliklinika u Rijeci

Stručnost i iskustvo Pronatal grupacije dostupni pacijentima iz Hrvatske, Slovenije i Italije