Obavijesti

Promo sadržaj

Pelješki Croccantino poput gelata – osvaja na prvi okus

Pelješki Croccantino poput gelata – osvaja na prvi okus
3

U drugoj epizodi projekta 'Startaj Hrvatska' predstavio se mladi dvojac Marija Antunović i Ivan Borac, koji na Pelješcu proizvodi sladoled.

U tijeku je treća sezona projekta 'Startaj Hrvatska', nastalog u suradnji SPAR-a Hrvatska i Nove TV, koji donosi inspirativne priče hrvatskih poduzetnika. U drugoj epizodi predstavio se mladi dvojac Marija Antunović i Ivan Borac, koji na Pelješcu proizvodi sladoled. Samo jedan posjet Italiji i kušanje tamošnjega slavnog gelata bili su dovoljni da se upusti u projekt kojim su počeli graditi svoju poslovnu budućnost. Kad su 2013. godine bili u posjetu Marijinoj sestri koja je studirala u Bologni, probali su pravi talijanski sladoled. Marija je bila sumnjičava prema okusima jagode i pistacije, koji joj nisu bili prvi izbor, no sestra ju je uspjela nagovoriti da ih kuša. I u tom trenu Marija se oduševila - osjetila je kao da je stao svijet i da postoje samo ona i ti okusi i doživljaji koji su je preplavili. I Ivan je morao probati isto i odmah se oduševio pa je zajednička odluka bila laka - radit ćemo ovakav sladoled.

Prenijeti drugima veliko zadovoljstvo

Marija je prije radila u marketingu u banci, a Ivan je studirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu pa nisu imali poduzetničkog iskustva. Iako se Marijina obitelj slastičarstvom bavi već 27 godina, nikad nisu radili sladoled pa je izazov za Mariju i Ivana bio tim veći. Pokretala ih je i velika želja da užitak i zadovoljstvo kakav su doživjeli kušajući gelato mogu pružati i drugima. No, početak nije bio lagan - njih dvoje i Marijina sestra sjeli su za laptop i doslovno u YouTube ukucali 'how to make gelato'. Prvi put su vidjeli cijeli postupak izrade sladoleda u profesionalnom pogonu, kakva je oprema i koji strojevi su nužni. Iz Italije su nabavili strojeve, upoznali se detaljno s procesima proizvodnje, stalno se educirali. Nisu htjeli napraviti sladoled od polugotovih smjesa i aroma, htjeli su potpuno ovladati znanjima i vještinama i biti sigurni u svoje, autorske recepture.

I ubrzo, nakon pet mjeseci, u Orebiću su pokrenuli proizvodnju sladoleda i stvorili brend Croccantino. U ponudi imaju ručno rađene sladolede koji se ističu punim okusima i bogatstvom aroma. Kremasti, originalni, sladoledi Croccantino spoj su najboljih kvaliteta: rađeni prema domaćoj, obiteljskoj recepturi i talijanskim principima proizvodnje, kod svih koji ih kušaju izazivaju potpuno oduševljenje. A to je Mariji i Ivanu bio cilj od početka.

Samo najkvalitetnije namirnice

Croccantino sladoledi plod su domaćeg znanja i namirnica autentičnog podrijetla. Za izradu se koriste samo najkvalitetnije sirovine ‒ svježe pasterizirano mlijeko i mliječno vrhnje, uz dodatak kolačića kao što su orasnice, amaretti, rogačići i pelješki slatkiš krokant. Kolačići su napravljeni po tradicionalnim receptima i nose oznaku kvalitete ‘Hrvatski otočni proizvod’. Koliko je važan zanatski pristup proizvodnji govori i to da se karamela za sladoled kuha – ručno. S Croccantinom su Marija i Ivan ostvarili ono čemu su težili – gelato kao okosnica originalnog proizvoda, te ljepota trenutka uz uživanje u slatkim malim stvarima koje ispunjavaju život.

Znajući da imaju proizvod iznimne kvalitete, Marija i Ivan donijeli su hrabru odluku, prijavili se na projekt “Startaj Hrvatska”, u čemu ih je obitelj neizmjerno podržala.

Njihov Croccantino ručno rađeni sladoled ima priliku postati HIT proizvod 2022. Sedam okusa Croccantina može se kupiti u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Priče njih i ostalih kandidata pratite na programu Nove TV, nedjeljom u 16 sati.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Vodič za kupnju: 4 koraka do odabira idealne perilice rublja
PROMO

Vodič za kupnju: 4 koraka do odabira idealne perilice rublja

Pažljiv odabir nove perilice rublja ključan je za dugoročno zadovoljstvo i pojednostavljenje svakodnevnog života
Potrebe pacijenata bi trebale biti prioritet
PROMO

Potrebe pacijenata bi trebale biti prioritet

Zašto Europa mora djelovati odmah kako bi zaštitila dostupnost kritičnih lijekova
Novi SELECTIO Indeks žena: Porastao udio žena u upravama hrvatskih i europskih tvrtki
PROMO

Novi SELECTIO Indeks žena: Porastao udio žena u upravama hrvatskih i europskih tvrtki

SELECTIO Indeks žena već 20 godina mjeri udio žena u upravama društava u sastavu indeksa CROBEX, a u 2025. godini iznosi 22,5% i bilježi rast u odnosu na 19,4% iz istog razdoblja 2024. godine.