PIK Vrbovec poznat je kao najmoderniji proizvođač na tržištu koji kontinuirano prati trendove te svojim potrošačima nudi visokokvalitetne proizvode, međutim iza PIK-a stoji bogata tradicija i čak 80 godina iskustva
PIK Vrbovec ponosi se dugom tradicijom i iskustvom
PIK Vrbovec poznat je kao najmoderniji proizvođač na tržištu koji kontinuirano prati trendove te svojim potrošačima nudi visokokvalitetne proizvode, međutim iza PIK-a stoji bogata tradicija i čak 80 godina iskustva.
Počeci PIK-a sežu u davnu 1938. godinu kada je s radom započela tvornica suhomesnate robe, a danas je riječ o najmodernijem pogonu u ovom dijelu Europe koji zapošljava više od 1800 ljudi i zadovoljava 40% potreba na domaćem tržištu za crvenim mesom i mesnim prerađevinama.
Pod nazivom PIK Vrbovec, tvornica posluje od 1961. godine. Najveće promjene dogodile su se 2000-tih, kada je krenuo val investicija koji od tada neprekidno traje. Intenzivniji razvoj kompanije rezultirao je otvaranjem novih pogona koji su omogućili inovacije i razvoj novih proizvoda. PIK je danas druga po veličini prehrambena kompanija u Republici Hrvatskoj te vodeća mesna industrija u regiji. Posljednjih godina PIK Vrbovec sve više je usmjeren na izvoz što pokazuje podatak da se 1/5 ukupne prodaje ostvaruje na stranim tržištima, kako na tržištu CEFTA-e tako i u 15 zemalja Europske unije.
Povodom 80 godina, a pod motom Imamo PIK na prave stvari, PIK je odlučio staviti naglasak na vrijednosti koje njeguje sa svojim potrošačima. PIK se ponosi dugom tradicijom iza koje stoje generacije potrošača koje su uz PIK odgajale svoje najmilije, sklapale prijateljstva u školskim klupama, smijale se, voljele, družile uz napete utakmice i filmske maratone. Upravo u takvim trenutcima leži vrijednost PIK-a i motivacija za rast i razvoj kompanije.
Iza inovacija u PIK stoje zaposlenici koji sudjeluju u unaprijeđenju proizvoda, naime PIK se vodi najboljim praksama velikih svjetskih kompanija te kontinuirano usavršava internu inovacijsku platformu – piKLUB, zahvaljujući kojem su ostvarena mnoga unapređenja poslovnih procesa i lansirani novi proizvodi.
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa
Slavonija i Podravina: Adventski vikend s prijateljicama u plemićkom stilu
Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?