Obavijesti

Promo sadržaj

Pivac pršut šampion na 5. Festivalu pršuta u Drnišu

Pivac pršut šampion na 5. Festivalu pršuta u Drnišu
4

S ukupnom godišnjom proizvodnjom od 150.000 komada pršuta Mesna industrija Braća Pivac jedan je od najvećih proizvođača pršuta u Hrvatskoj

Dalmatinski pršut Mesne industrije Braća Pivac iz Vrgorca osvojio je šampionsko zlato na 5. Međunarodnom festivalu pršuta održanom prošlog vikenda u Drnišu i time ponovno potvrdio svoju neupitnu kvalitetu. Riječ je o delikatesi zaštićenoj oznakom zemljopisnog podrijetla koja osigurava savršen spoj tradicionalne recepture i vrhunske kvalitete. 

Ivica Pivac, predsjednik Uprave Mesne industrije Braća Pivac ovom je prigodom istaknuo: „Ponosni smo što je naš Dalmatinski pršut pobjednik ovog festivala i to u vrlo jakoj konkurenciji svih tradicionalnih receptura proizvodnje pršuta u Hrvatskoj. Ova nagrada dokaz je da je naša pozicija tržišnog lidera s godišnjom proizvodnjom od 150.000 komada u potpunosti opravdana. Zadržavši recepturu naših starih, godinama ulažemo u razvoj, a to su prepoznali i naši kupci čije nam je zadovoljstvo imperativ. Stoga smo se odlučili na korak više pa je tako u Ravči pokraj Vrgorca u tijeku izgradnja nove pršutane u kojoj ćemo višestruko povećati proizvodnju.“

Nova pršutana vrijedna 10 milijuna eura

U novom će se visokofunkcionalnom pogonu smještenom u Ravči pokraj Vrgorca moći proizvesti preko 300.000 komada Dalmatinskog pršuta te preko 2.200 tona dalmatinske pancete, kraškog vrata i dalmatinske pečenice. Nova pršutana bit će opremljena najsuvremenijom tehnologijom, no Darko Markotić, direktor proizvodnje Mesne industrije Braća Pivac ističe kako će se u proizvodnji zadržati tradicionalni elementi dalmatinskih proizvoda. „I dalje će se koristiti maksimalni prirodni uvjeti – bura kao vjetar za sušenje i dimljenje bijelim drvom te dugotrajno zrenje proizvoda u uvjetima kakvi su bili u starim konobama. To je jamstvo zadržavanja iznimne punine okusa našeg Dalmatinskog pršuta“, zaključio je Darko Markotić.

Grupa Pivac nositelj revitalizacije domaće proizvodnje

Nova pršutana u Vrgorcu samo je jedan od projekata Grupe Pivac koju, pored Mesne industrije Braća Pivac čine i Mesna industrija Vajda te PPK karlovačka mesna industrija. Naime, sveobuhvatne investicije u ovim industrijama imaju ciljeve revitalizacije domaćeg svinjogojstva, povećanja udjela domaće sirovine u finalnim proizvodima, povećanja ukupne proizvodnje te otvaranja novih radnih mjesta. U čakovečkoj Vajdi je tako u tijeku dovršetak 50 milijuna kuna vrijedne investicije u proizvodne pogone koja će, osim što će donijeti nova zapošljavanja i poboljšanje radnih uvjeta, rezultirati i povećanjem kooperantskog uzgoja svinja. U karlovačkom pogonu lani je pak dovršena investicija u sklopu koje je uloženo 95 milijuna kuna u modernizaciju pogona, povećanje proizvodnih i skladišnih kapaciteta te proširenje proizvodnog asortimana, a u tijeku je i rekonstrukcija farme junadi u Rečici vrijedna 16 milijuna kuna. Sva ulaganja kako u nove tehnologije, tako i u tradicionalne recepture pozicionirat će Grupu Pivac kao najveću mesnu industriju u ovom dijelu Europe u obiteljskom vlasništvu i još većeg pokretača hrvatskog gospodarstva i ruralnog razvoja.

Kemija i tehnologija sunki i prsuta_straznja korica_ A4_FINAL_20
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve