Obavijesti

Promo sadržaj

Podravkin nacionalni restoran na sajmu Zeleni tjedan 2020.

Podravkin nacionalni restoran na sajmu Zeleni tjedan 2020.
4

Svjetski sajam u Berlinu svečano otvoren uz Podravkin domjenak za 3500 uzvanika

Hrvatska je zemlja partner jednog od najznačajnijih svjetskih sajmova poljoprivrede i prehrambene industrije Zeleni tjedan 2020. koji se od 17. do 26. siječnja 2020. održava u Berlinu, a Podravka, kao vodeća domaća prehrambena kompanija, aktivno sudjeluje u aktivnostima predstavljanja Hrvatske. 

Uz izlaganje i predstavljanje širokog asortimana svojih proizvoda, Podravka na sajmu sudjeluje i kao promotor hrvatske kuhinje organizacijom nacionalnog restorana s ponudom tradicionalnih hrvatskih jela koji je prvog dana sajma obišao i predsjednik Vlade RH Andrej Plenković u pratnji Marina Pucara, predsjednika Uprave Podravke i suradnika. 

Prvu priliku za kušanje specijaliteta hrvatske kuhinje koje će svakodnevno pripremati Podravkini promotori kulinarstva, brojni gosti imali su na svečanom domjenku u povodu otvorenja sajma u četvrtak 16. siječnja, na kojem je u domaćim delicijama uživalo 3500 uzvanika i delegacija iz oko 100 zemalja. Za ovu prigodu pripremljeno je 4000 porcija jela te 12 000 kolača i to isključivo od hrvatskih namirnica – 2500 kilograma mesa i 1000 kilograma ribe. Okus jela bogatog mesnog i ribljeg menija začinila je nezaobilazna Vegeta, a kolače Dolcela i Žito proizvodi te Lino Lada i Čokolino. Uz pršut i kulen kao prepoznatljive hrvatske adute, goste su oduševile Podravkine Majstor kobasice.

U svakodnevnoj ponudi Podravkinog nacionalnog restorana na sajmu u Berlinu, u suradnji s partnerima - domaćim proizvođačima, bit će bogat meni s odabranim jelima iz svih hrvatskih regija; izbor vrhunskih sireva, pršuta, kulena, fuži s tartufima, purica s mlincima, pašticada, čobanac, izbor ribljih jela, štrukli te slatke delicije poput kremšnita i štrudli.

Sajam u Berlinu, jedan od najvećih u svijetu, velika je pozornica i prilika za promociju hrvatskih proizvoda, jačanje gospodarskih veza s Njemačkom i drugim europskim zemljama te daljnji iskorak na tržišta diljem svijeta. Podravka svoje sudjelovanje na međunarodnim sajmovima ovakvog značaja, s velikim zadovoljstvom koristi i za promociju hrvatske tradicionalne kuhinje. Time doprinosimo jačanju prepoznatljivosti Hrvatske i kao turističke i gastro destinacije“, izjavio je Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke.

Zeleni tjedan u Berlinu na kojem će se hrvatski proizvođači predstaviti među više od 1800 izlagača i preko 100 000 proizvoda iz cijeloga svijeta, prilika je i za dodatnu promociju Hrvatske u kontekstu predsjedanja Vijećem Europske unije u prvoj polovici 2020. godine. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve