Cilj projekta #MARKETING je razmjena iskustava, povezivanje, te približavanje trendova i poslovnih praksi iz interesantnih marketinških područja
Povjerenje je ključ uspjeha!
Za uspjeh svake kompanije potrebno izgraditi imidž sigurnog i pouzdanog brenda, kojem kupci vjeruju. Povjerenje nije moguće steći jednim potezom, akcijom ili kampanjom, već je za to potrebna pomno odabrana strategija kojom se kompanija vodi, ali i koja je prilagodljiva promjenjivim zahtjevima tržišta, očekivanjima i ponašanju kupaca.
Potrošači danas barataju brojnim informacijama, ne može se ništa sakriti, a floskule sve manje prolaze. Provode se brojna istraživanja na ovu temu. Neke statistike pokazuju kako bi 83% kupaca preporučilo drugima tvrtku kojoj vjeruju, 81% kupaca vjeruje preporukama obitelji i prijatelja. Pored toga, čitaju recenzije i korisnička iskustva, manje vjeruju porukama plasiranima kroz marketinške kampanje, a posebno im je važno iskustvo prilikom rješavanja nekog njihovog problema.
Kada kupci imaju problem s bilo kojim segmentom usluge ili proizvoda koji koriste, njihovo povjerenje je poljuljano. Ali to je i prilika za kompaniju da iskaže brigu, pouzdanost i ponudi pravovremeno rješenje. Ako sve ispadne dobro – kupac će to zapamtiti i dugoročno se vezati uz brend.
Na novom #MARKETING panelu u organizaciji 24sata, ugostili smo stručnjake iz branši u kojima je povjerenje glavni preduvjet uspješnog poslovanja. Moderatorica panela bila je Irena Domjanović, partnerica i direktorica marketinga tvrtke Agilcon, a gosti Arijana Hegediš Došen, osnivačica i ravnateljica Specijalne bolnice Arithera, Maja Pavlinušić, direktorica Marketinga i CX-a iz Aircasha te Edvard Varda, osnivač tvrtke Unconditional.
Irena Domjanović iz Agilcona je sjajno moderirala panel. Također, podijelila je svoje znanje i bogato iskustvo koje je stekla upravljajući korisnički orjentiranim aktivnostima u kompanijama telekom industrije, a koje i danas primjenjuje kao partnerica i direktorica marketinga u Agilconu, prilikom implementacije rješenja za optimizaciju procesa u sklopu digitalizacije, automatizacije i transformacije poslovanja koji su ključni za što bolje razumijevanje i povezanost sa kupcima.
Biti iskren i transparentan sa svojim kupcima ključno je za stjecanje njihove lojalnosti, povjerenja i učinkovito povećanje vjerodostojnosti brenda – složili su se govornici.
Kad pričamo o prioritetima, ljudima je zdravlje na prvom mjestu. Očekivanja u zdravstvu, poglavito privatnom sektoru su visoka. Arijana Hegediš Došen je ispričala kako se Specijalna bolnica Arithera, jedna od najvećih privatnih bolnica u Hrvatskoj, pozicionirala kao centar za napredno, minimalno invazivno i kirurško liječenje u cijeloj regiji. Koliko je bitan personaliziran pristup pacijentima i povjerenje u liječnike, jako dobro znaju, a kako oni to rade te koji im je najvrjedniji alat za izgradnju povjerenja otkrila nam je Arijana.
Pored zdravlja, ljudi su izuzetno osjetljivi oko financija i svog novca. Maja Pavlinušić je pojasnila kako Aircash ulaže svakodnevne napore da bi klijentima pružio sigurnost korištenja i upravljanja novca putem njihovog digitalnog novčanika. Transparentnost, bez sitnih slova i pružanje usluge točno onako kako komuniciraju donijela im je blizu pola milijuna zadovoljnih korisnika i širenje na tržište Europe. Osluškivanje potreba klijenata, brze reakcije i kreativnost u kampanjama, donosi uspjeh ovom fintech startupu.
Kada su kućni ljubimci u pitanju ljudi žele najbolju uslugu, proizvode i brigu. Tvrtka Unconditional, iza koje stoji poznato ime maloprodajnog lanca trgovina ZOOCITY, upravo to pruža. Distributer i zastupnik niza proizvođača hrane, opreme i lijekova za životinje, strategiju za izgradnju povjerenja kupaca započinje unutar tvrtke – od zaposlenika. Edvard Varda, osnivač i direktor ispričao nam je kako zaposlenici šire dobar glas kompanije, nude savjete i rješavaju probleme kupaca, zbog čega oni ostaju vjerni i vraćaju se. Edvard je podijelio s nama zanimljive koncepte i marketinške pristupe kojima Unconditional postiže uspjeh.
Cilj projekta #MARKETING je razmjena iskustava, povezivanje, te približavanje trendova i poslovnih praksi iz interesantnih marketinških područja. Poticanja rasprave o trendovima, dobivanja inspiracije i analize najtežih izazova današnje marketinške i komunikacijske industrije, važno je za uspjeh i unaprjeđenje vještina.
Ako niste do sada niste pogledali ranije objavljene panele, koji su okupili zanimljive goste i itekako aktualne teme, svakako provjerite:
E-commerce: Kupnja ili online kupnja pitanje je sad?!
Influencer marketing: Tko zna, kome se vjeruje i tko lajka?!
Marketing za globalni rast: Naši a svjetski
Omnichannel marketing: Kako do besprijekornog korisničkog iskustva
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku