Obavijesti

Promo sadržaj

Povjerenje je ključ uspjeha!

Povjerenje je ključ uspjeha!

Cilj projekta #MARKETING je razmjena iskustava, povezivanje, te približavanje trendova i poslovnih praksi iz interesantnih marketinških područja

Za uspjeh svake kompanije potrebno izgraditi imidž sigurnog i pouzdanog brenda, kojem kupci vjeruju. Povjerenje nije moguće steći jednim potezom, akcijom ili kampanjom, već je za to potrebna pomno odabrana strategija kojom se kompanija vodi, ali i koja je prilagodljiva promjenjivim zahtjevima tržišta, očekivanjima i ponašanju kupaca. 

Potrošači danas barataju brojnim informacijama, ne može se ništa sakriti, a floskule sve manje prolaze. Provode se brojna istraživanja na ovu temu. Neke statistike pokazuju kako bi 83% kupaca preporučilo drugima tvrtku kojoj vjeruju, 81% kupaca vjeruje preporukama obitelji i prijatelja. Pored toga, čitaju recenzije i korisnička iskustva, manje vjeruju porukama plasiranima kroz marketinške kampanje, a  posebno im je važno iskustvo prilikom rješavanja nekog njihovog problema.  

Kada kupci imaju problem s bilo kojim segmentom usluge ili proizvoda koji koriste, njihovo povjerenje je poljuljano. Ali to je i prilika za kompaniju da iskaže brigu, pouzdanost i ponudi pravovremeno rješenje. Ako sve ispadne dobro – kupac će to zapamtiti i dugoročno se vezati uz brend. 

Na novom #MARKETING panelu u organizaciji 24sata, ugostili smo stručnjake iz branši u kojima je povjerenje glavni preduvjet uspješnog poslovanja. Moderatorica panela bila je Irena Domjanović, partnerica i direktorica marketinga tvrtke Agilcon, a gosti Arijana Hegediš Došen, osnivačica i ravnateljica Specijalne bolnice Arithera, Maja Pavlinušić, direktorica Marketinga i CX-a iz Aircasha te Edvard Varda, osnivač tvrtke Unconditional.

VIDEO

Irena Domjanović iz Agilcona je sjajno moderirala panel. Također, podijelila je svoje znanje i bogato iskustvo koje je stekla upravljajući korisnički orjentiranim aktivnostima u kompanijama telekom industrije, a koje i danas primjenjuje kao partnerica i direktorica marketinga u Agilconu, prilikom implementacije rješenja za optimizaciju procesa u sklopu digitalizacije, automatizacije i transformacije poslovanja koji su ključni za što bolje razumijevanje i povezanost sa kupcima.

Biti iskren i transparentan sa svojim kupcima ključno je za stjecanje njihove lojalnosti, povjerenja i učinkovito povećanje vjerodostojnosti brenda – složili su se govornici.  

Kad pričamo o prioritetima, ljudima je zdravlje na prvom mjestu. Očekivanja u zdravstvu, poglavito privatnom sektoru su visoka. Arijana Hegediš Došen je ispričala kako se Specijalna bolnica Arithera, jedna od najvećih privatnih bolnica u Hrvatskoj, pozicionirala kao centar za napredno, minimalno invazivno i kirurško liječenje u cijeloj regiji. Koliko je bitan personaliziran pristup pacijentima i povjerenje u liječnike, jako dobro znaju, a kako oni to rade te koji im je najvrjedniji alat za izgradnju povjerenja otkrila nam je Arijana. 

Pored zdravlja, ljudi su izuzetno osjetljivi oko financija i svog novca. Maja Pavlinušić je pojasnila kako Aircash ulaže svakodnevne napore da bi klijentima pružio sigurnost korištenja i upravljanja novca putem njihovog digitalnog novčanika. Transparentnost, bez sitnih slova i pružanje usluge točno onako kako komuniciraju donijela im je blizu pola milijuna zadovoljnih korisnika i širenje na tržište Europe. Osluškivanje potreba klijenata, brze reakcije i kreativnost u kampanjama, donosi uspjeh ovom fintech startupu. 

Kada su kućni ljubimci u pitanju ljudi žele najbolju uslugu, proizvode i brigu. Tvrtka Unconditional, iza koje stoji poznato ime maloprodajnog lanca trgovina ZOOCITY, upravo to pruža. Distributer i zastupnik niza proizvođača hrane, opreme i lijekova za životinje, strategiju za izgradnju povjerenja kupaca započinje unutar tvrtke – od zaposlenika. Edvard Varda, osnivač i direktor ispričao nam je kako zaposlenici šire dobar glas kompanije, nude savjete i rješavaju probleme kupaca, zbog čega oni ostaju vjerni i vraćaju se. Edvard je podijelio s nama zanimljive koncepte i marketinške pristupe kojima Unconditional postiže uspjeh. 

Cilj projekta #MARKETING je razmjena iskustava, povezivanje, te približavanje trendova i poslovnih praksi iz interesantnih marketinških područja. Poticanja rasprave o trendovima, dobivanja inspiracije i analize najtežih izazova današnje marketinške i komunikacijske industrije, važno je za uspjeh i unaprjeđenje vještina.  

Ako niste do sada niste pogledali ranije objavljene panele, koji su okupili zanimljive goste i itekako aktualne teme, svakako provjerite:  

E-commerce: Kupnja ili online kupnja pitanje je sad?! 

VIDEO

Influencer marketing:  Tko zna, kome se vjeruje i tko lajka?! 

VIDEO

Marketing za globalni rast: Naši a svjetski  

VIDEO

Omnichannel marketing: Kako do besprijekornog korisničkog iskustva 

VIDEO
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
PROMO

Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine

Od klizališta, prigodne ugostiteljske ponude prihvatljivih cijena, brojnih programa za odrasle i djecu, koncerata pa do božićnih ukrasa i atmosfere koja će ugrijati vaša srca
Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta
PROMO

Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta

Adventsko vrijeme idealno je za putovanja, a mi vas vodimo u Novu Gradišku i Cernik. Najmanje je deset razloga zašto se putovanje u ovaj dio Slavonije što prije treba naći na vašem popisu
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku
PROMO

Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku

Šibenik će 24. siječnja 2025. biti domaćin konferencije "Izazovi u gospodarenju biootpadom", u organizaciji tvrtke Consultare, s ciljem rješavanja ključnih pitanja i poticanja održivih praksi