Obavijesti

Promo sadržaj

Povjerenje je ključ uspjeha!

Povjerenje je ključ uspjeha!

Cilj projekta #MARKETING je razmjena iskustava, povezivanje, te približavanje trendova i poslovnih praksi iz interesantnih marketinških područja

Za uspjeh svake kompanije potrebno izgraditi imidž sigurnog i pouzdanog brenda, kojem kupci vjeruju. Povjerenje nije moguće steći jednim potezom, akcijom ili kampanjom, već je za to potrebna pomno odabrana strategija kojom se kompanija vodi, ali i koja je prilagodljiva promjenjivim zahtjevima tržišta, očekivanjima i ponašanju kupaca. 

Potrošači danas barataju brojnim informacijama, ne može se ništa sakriti, a floskule sve manje prolaze. Provode se brojna istraživanja na ovu temu. Neke statistike pokazuju kako bi 83% kupaca preporučilo drugima tvrtku kojoj vjeruju, 81% kupaca vjeruje preporukama obitelji i prijatelja. Pored toga, čitaju recenzije i korisnička iskustva, manje vjeruju porukama plasiranima kroz marketinške kampanje, a  posebno im je važno iskustvo prilikom rješavanja nekog njihovog problema.  

Kada kupci imaju problem s bilo kojim segmentom usluge ili proizvoda koji koriste, njihovo povjerenje je poljuljano. Ali to je i prilika za kompaniju da iskaže brigu, pouzdanost i ponudi pravovremeno rješenje. Ako sve ispadne dobro – kupac će to zapamtiti i dugoročno se vezati uz brend. 

Na novom #MARKETING panelu u organizaciji 24sata, ugostili smo stručnjake iz branši u kojima je povjerenje glavni preduvjet uspješnog poslovanja. Moderatorica panela bila je Irena Domjanović, partnerica i direktorica marketinga tvrtke Agilcon, a gosti Arijana Hegediš Došen, osnivačica i ravnateljica Specijalne bolnice Arithera, Maja Pavlinušić, direktorica Marketinga i CX-a iz Aircasha te Edvard Varda, osnivač tvrtke Unconditional.

VIDEO

Irena Domjanović iz Agilcona je sjajno moderirala panel. Također, podijelila je svoje znanje i bogato iskustvo koje je stekla upravljajući korisnički orjentiranim aktivnostima u kompanijama telekom industrije, a koje i danas primjenjuje kao partnerica i direktorica marketinga u Agilconu, prilikom implementacije rješenja za optimizaciju procesa u sklopu digitalizacije, automatizacije i transformacije poslovanja koji su ključni za što bolje razumijevanje i povezanost sa kupcima.

Biti iskren i transparentan sa svojim kupcima ključno je za stjecanje njihove lojalnosti, povjerenja i učinkovito povećanje vjerodostojnosti brenda – složili su se govornici.  

Kad pričamo o prioritetima, ljudima je zdravlje na prvom mjestu. Očekivanja u zdravstvu, poglavito privatnom sektoru su visoka. Arijana Hegediš Došen je ispričala kako se Specijalna bolnica Arithera, jedna od najvećih privatnih bolnica u Hrvatskoj, pozicionirala kao centar za napredno, minimalno invazivno i kirurško liječenje u cijeloj regiji. Koliko je bitan personaliziran pristup pacijentima i povjerenje u liječnike, jako dobro znaju, a kako oni to rade te koji im je najvrjedniji alat za izgradnju povjerenja otkrila nam je Arijana. 

Pored zdravlja, ljudi su izuzetno osjetljivi oko financija i svog novca. Maja Pavlinušić je pojasnila kako Aircash ulaže svakodnevne napore da bi klijentima pružio sigurnost korištenja i upravljanja novca putem njihovog digitalnog novčanika. Transparentnost, bez sitnih slova i pružanje usluge točno onako kako komuniciraju donijela im je blizu pola milijuna zadovoljnih korisnika i širenje na tržište Europe. Osluškivanje potreba klijenata, brze reakcije i kreativnost u kampanjama, donosi uspjeh ovom fintech startupu. 

Kada su kućni ljubimci u pitanju ljudi žele najbolju uslugu, proizvode i brigu. Tvrtka Unconditional, iza koje stoji poznato ime maloprodajnog lanca trgovina ZOOCITY, upravo to pruža. Distributer i zastupnik niza proizvođača hrane, opreme i lijekova za životinje, strategiju za izgradnju povjerenja kupaca započinje unutar tvrtke – od zaposlenika. Edvard Varda, osnivač i direktor ispričao nam je kako zaposlenici šire dobar glas kompanije, nude savjete i rješavaju probleme kupaca, zbog čega oni ostaju vjerni i vraćaju se. Edvard je podijelio s nama zanimljive koncepte i marketinške pristupe kojima Unconditional postiže uspjeh. 

Cilj projekta #MARKETING je razmjena iskustava, povezivanje, te približavanje trendova i poslovnih praksi iz interesantnih marketinških područja. Poticanja rasprave o trendovima, dobivanja inspiracije i analize najtežih izazova današnje marketinške i komunikacijske industrije, važno je za uspjeh i unaprjeđenje vještina.  

Ako niste do sada niste pogledali ranije objavljene panele, koji su okupili zanimljive goste i itekako aktualne teme, svakako provjerite:  

E-commerce: Kupnja ili online kupnja pitanje je sad?! 

VIDEO

Influencer marketing:  Tko zna, kome se vjeruje i tko lajka?! 

VIDEO

Marketing za globalni rast: Naši a svjetski  

VIDEO

Omnichannel marketing: Kako do besprijekornog korisničkog iskustva 

VIDEO
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve