Promo sadržaj

Komentari 0

Prvi u Hrvatskoj uvodimo digitalni način praćenja oštećenja na vozilima

Prvi u Hrvatskoj uvodimo digitalni način praćenja oštećenja na vozilima

Carwiz u Hrvatskoj stavlja naglasak na transparentnost poslovanja

Samo nekoliko mjeseci nakon preuzimanja cjelokupnog poslovanja Carwiza u Hrvatskoj, nova Uprava kreće sa uvođenjem najavljenih noviteta te se okreće prema modernijim rješenjima koja će, uz digitalno praćenje oštećenja na vozilima, zasigurno povećati zadovoljstvo korisnika  cjelokupnom uslugom. 

Jedan od svakako najvećih problema ove industrije je upravo praćenje i kontrola oštećenja na vozilu, uvjetovana naravno iznimnom dinamikom najma vozila u visokoj sezoni. Svjesni važnosti ovih problema i nedostatka, u Carwiz Hrvatska odlučili su uvesti nove alate koji će značajno pomoći u daljnjem poslovanju.  

Iako se i do sada koristio standardni sustav izvida šteta na vozilu, takozvani Vehicle condition form, ponekad su postojale nedoumice koje na ovaj način nastoje otkloniti. 

S ovim se problemom u svom dugogodišnjem iskustvu rada u rent-a-car industriji susreo i COO Carwiz Hrvatske, Borko Ribić te se zajedno sa svojim timom usredotočio na stvaranje i uvođenje inovativnih rješenja koja su prvenstveno usmjerena na transparentnost poslovanja i pojednostavljenja radnih procesa u svrhu povećanja zadovoljstva i iskustva korisnika. 

"Sinergija između efektivnosti i efikasnosti je neophodna, želimo pojednostaviti procese, eliminirati korake koji zahtijevaju previše vremena i resursa a zauzvrat daju premalo vrijednosti. Stoga, u naše svakodnevno poslovanje uvodimo mobilnu aplikaciju koja omogućuje apsolutno transparentnu i 100% učinkovitu digitalnu kontrolu oštećenja na vozilu, osmišljenu za poboljšanje transparentnosti između pružatelja usluga najma i klijenta. Koliko nam je poznato, prvi smo u Hrvatskoj sa korištenjem ove tehnologije, a ovakvim uvidom u postojeće stanje vozila želimo stvoriti višu razinu povjerenja kod naših klijenata  i omogućiti im bezbrižno putovanje." Kaže Ribić i dodaje: 

"Proces započinje kada se putem aplikacije fotografira i evidentira trenutno stanje i eventualna oštećenja na vozilu. Slike se prosljeđuju na e-poštu korisnika uz digitalni potpis za njihovu evidenciju gdje putem veze u e-pošti korisnici mogu vidjeti snimljene fotografije i prenijeti vlastite fotografije po želji kako bi pružili dodatne detalje o bilo kakvom oštećenju. Po povratku vozila iz najma, tijekom postupka pregleda vozila u slučaju novih oštećenja fotografije se digitalno uspoređuju sa stanjem vozila prilikom preuzimanja. Na ovaj način zamjenjujemo papirnatu formu te anuliramo eventualne sporne situacije. "

Nova uprava u Carwizu je svoj fokus usmjerila na zadovoljavanje potreba tržišta ali istovremeno podizanje kvalitete usluge, pomno prateći sve novitete iz industrije nastojeći reagirati brzo i nastaviti sa uvođenjem novih, modernijih rješenja.  

Neprestano razvijanje vlastitih alata i praćenje kretanja u industriji, najbolji je način za stvaranje puta do tržišnog vodstva, a uvođenje novih svjetskih inovacija je uspon koji garantira održavanje.