Promo sadržaj

Komentari 0

Sedam godina kao sedmica na lotu

Sedam godina kao sedmica na lotu

Prvaci outdoor oglašavanja u Hrvatskoj zatvaraju jedan razvojni ciklus i slave sedmi rođendan. Krizna sedma godina. Istina ili mit?

Za one koji u suradnju uđu na nezdravim temeljima i neosvješteni – za njih je istina. No, oni koji su uz puno truda i kompromisa spremni graditi i stvarati svoju priču, brojku sedam doživljavaju kao jackpot.

„Suradnja s vama uvijek mi je kao sedmica na lotu,“ izjavila je jedna od njihovih najdražih klijentica. Pravi gentlemani se ne hvale imenima pa ćemo identitet ove dame ostaviti u tajnosti. No, ajmo još malo o njima: zbog njih po Zagrebu gore vatre, zove se policija, interveniraju vatrogasci. Oni zaustavljaju promet tramvaja na Trgu Bana Jelačića. Unose nemir među navijačke skupine, a ponekad dovode i do ruba incidenta u poslovnici hrvatskog teleoperatera.

Oni su prvaci Hrvatske u outdoor oglašavanju. Članovi su IAB, najpriznatijeg europskog udruženja za digitalni marketing i oglašavanje. Ove su godine osvojili čak 15 nagrada u raznim kategorijama – najveći je to broj nagrada koji je ikad osvojio jedan hrvatski medij. Pri tome treba znati da je ovo njihov prvi izlazak na natjecanja.

Izvukli su televiziju van ih domova, pa tako 334 njihovih najsuvremenijih i tehnički najnaprednijih digitalnih interaktivnih ekrana možete gledati svuda po hrvatskim gradovima: Splitu, Osijeku, Zagrebu, Rijeci, Dubrovniku... I, ne samo gledati, već i slušati, omirisati, dotaknuti. Onim najvećima se možete samo diviti, dok s onim najmanjima možete čak i komunicirati. U svijetu oglašavanja svi ih već znaju i vole s njima surađivati. Oni se ne moraju hvaliti, jer o njima najbolje govore drugi. A vi ostali, sigurno ste po gradu zapazili njihov logo na ekranima. Oni su GO2Digital.

Ove godine slave sedmi rođendan. Simboličan je to broj – sveti broj, uvijek pozitivan, broj uma, broj koji odražava savršenstvo. Sedam je dana u tjednu, sedam energetskih čakri na tijelu, sedam boja ima duga, sedam je tonova glazbene ljestvice. Sedmica ima svoju kozmičku, fatalnu ulogu. Simbol je vječnog života i označava jedan potpuni krug ciklusa, dinamično savršenstvo.

Poznati antropozof Rudolf Steiner, austrijanac rođen u Hrvatskoj, ustanovio je teoriju razvoja čovjeka koja se temelji na sedmogodišnjim ciklusima. Nama to ima smisla – pratimo li u takvim ciklusima život suvremenog čovjeka, sve se idealno uklapa. GO2Digital završio je prvi sedmogodišnji razvojni ciklus. Moglo bi se reći da su uspješno savladali sve izazove koje to razdoblje donosi: postavili su zdrave temelje, naučili se suvereno kretati i vrhunski komunicirati, a socijalizacija im je omiljena disciplina.

„Pred nama je novih sedam godina. Ponos je najbolja motivacija za daljnje uspjehe. Spoznaja da smo ponosni na sve što je iza nas pokretač je i snaga za osvajanje novih visina u našem poslovanju. Primjena novih tehnologija i unapređivanje postojećih, novi dosezi u kreativnim rješenjima, razvoj u regiji na temeljima franšize, samo su neki od naših ciljeva za buduće razdoblje. Već neko vrijeme istražujemo nove trendove u outdoor i indoor oglašavanju, a zaključak je da je pred nama još uzbudljivije razdoblje,“ rođendanska je poruka Edina Pašalića, suvlasnika GO2Digital.

„Bilo je svega, ali ako me pitate što mi je najdraže, to su male, svakodnevne, ali nesvakidašnje anegdote koje prepričavamo kad smo najopušteniji. Jednom je, prilikom montaže displaya, zbog nas bio zaustavljen sav tramvajski promet na centralnom zagrebačkom trgu. Prošle godine je „dimna kampanja“ digla na noge i policiju i vatrogasce u Zagrebu. U Rijeci smo imali navijački incident, kada smo u kampanji „Dogodilo se na današnji dan“ obilježavali rođendan Torcide, što se slučajno poklopilo s datumom utakmice u Rijeci. Navijači Rijeke ovo su doživjeli kao tešku provokaciju. Ni u Splitu nije bilo dosadno: instalirali smo prvi display tamo baš kada je pala cijela HT mreža pa nismo mogli testirati uređaj. Igrom slučaja, od istog providera koristili smo i strujno napajanje, a električar je greškom isključio redomat u poslovnici i nastala je cijela zbrka, da ne velim tučnjava,“ kroz smijeh se prisjeća Edin. 

Uzmemo li u obzir njihove dječje godine u kojima se ovo odvijalo, nije za zamjeriti. Preostaje nam sa zanimanjem pratiti njihovu poslovnu priču. Sigurni smo da će biti uzbudljivo.

„Održivost je temeljno načelo našeg razvoja. Osim toga, važno nam je da kroz svoje svakodnevno poslovanje podržavamo društvenu odgovornost i sudjelujemo u humanitarnim aktivnostima, na što motiviramo i naše partnere i suradnike. Poslovanje, kao i društvo općenito promatramo kroz vlastitu prizmu – ako je nama dobro, bit će i drugima. Pri tome ne mislimo samo na financijski dio, već i osjećaj da smo učinili nešto korisno, istinski dobro i na dobrobit svih. U tom duhu, svima želimo ugodne blagdane i bolju, zdravu i ostvarenu novu godinu,“ poruka je GO2Digital teama.