Promohotel, međunarodni sajam prehrane, pića i opreme za turizam, u svojem 40. izdanju predstavlja ključnu platformu za upoznavanje s najnovijim tehnologijama, trendovima i inovacijama koje oblikuju budućnost turizma i ugostiteljstva.
Spremate se za sezonu? Više od 500 svjetskih brendova za turizam i ugostiteljstvo u Poreču
Tijekom četiri dana sajam će na 4.500 m2 unutarnjeg i 500 m2 vanjskog izložbenog prostora u dvorani Žatika u Poreču, ugostiti više od 150 izlagača i njihovih više od 500 svjetskih brendova.
„Kvaliteta sadržaja, umrežavanje i inovacije koje unapređuju poslovanje u turizmu imperativ su Promohotela od prvog izdanja ovog specijaliziranog sajma. Danas, kada je i turistički sektor na prekretnici i kada gosti očekuju vrhunsku uslugu i nezaboravno iskustvo, Promohotel pruža vrijedne informacije, kontakte i inspiraciju za optimizaciju poslovanja i dodatno unaprjeđenje doživljaja. I ove godine očekujemo visoku posjećenost Žatike, aktivno sudjelovanje i razmjenu iskustava svih sudionika. Naši gosti sa sajma uvijek odlaze s novim znanjima i alatima kojima će unaprijediti svoje poslovanje, što je i svrha svih ovih 40 izdanja Promohotela“, poručila je direktorica sajma Ivana Štiković.

Jedan od ključnih dijelova Promohotela je Education Point, ove godine s fokusom na povećanje kvalitete usluga u sektoru. Ovaj program okuplja vrhunske stručnjake s područja održivosti, ljudskih resursa, umjetne inteligencije i prodaje. Tako će se kroz konkretne primjere vidjeti kako AI može unaprijediti prodaju, poboljšati odnose s kupcima i povećati efikasnost poslovanja, uz raspravu o izazovima kao što je zamjena ljudskih radnika automatizacijom i chatbotovima. Stručnjaci će podijeliti savjete o izazovima u zapošljavanju, privlačenju i zadržavanju kvalificiranih radnika te prilagodbi poslovanja izazovima tržišta rada, a Grad Poreč-Parenzo u sklopu projekta FU-TOURISM organizira raspravu predstavnika ključnih skupina u turizmu o izazovima implementacije digitalnih i održivih praksi u Istri.

"Poreč je šampion hrvatskog turizma i potpuno je logično da se jedan ovakav sajam održava u našem gradu. Promohotel je sada, već tradicionalno, svojevrsna najava sezone, jer već svi znamo da njegovo održavanje označuje kraj zime i početak priprema za novu turističku sezonu. Kao međunarodni sajam utkao je put drugim sajmovima i dokazao da Poreč može kvalitetno organizirati velike međunarodne sajmove i manifestacije. Također, 40 izdanja održavanja sajma u našem gradu je i dokaz kvalitete Promohotela i spremnost sajma na prilagodbu kroz izazovna vremena, ali na način da uvijek ostane zanimljiv i privlačan kako izlagačima, tako i posjetiteljima", istaknuo je gradonačelnik Loris Peršurić.

Loris Peršurić, gradonačelnik Grada Poreča-Parenzo, Ivana Štiković, direktorica sajma, Nenad Velenik, direktor Turističke zajednice Grada Poreča i Franko Štiković, direktor tvrtke Studio 053
U četvrtak, 6. ožujka, sajam okuplja najbolje pizza majstore na hrvatskom izdanju najvećeg svjetskog natjecanja za pizzaiole u organizaciji mlina Caputo, Udruge napolitanskih pizzaiola APN i Mainardi Fooda. Caputo Pizza Cup je nadmetanje za naslov najboljeg pizzaiola u dvije kategorije – Pizza Classica i Pizza Napoletana STG, koji će potom odmjeriti snage na svjetskom prvenstvu Trofeo Caputo u Napulju. Ulaz na sajam je besplatan uz prethodnu registraciju na službenoj stranici promohotel.hr.
Don’t Tell Me What To Wear: Jana Nails donosi novu kolekciju trajnih lakova
Hummus – vjerojatno najbolji namaz na svijetu!
Zdravlje bez čekanja: Otkrivamo vrhunske medicinske adrese