Obavijesti

Promo sadržaj

Što kad ti dijagnosticiraju multiplu sklerozu?

Što kad ti dijagnosticiraju multiplu sklerozu?
3

Maja Fertalić iz Zagreba sportašica je i poduzetnica, a ujedno i pravi dokaz da kad žena nešto odluči onda to može i ostvariti bez obzira na sve životne prepreke

Na ideju da stvori zdravi snack od jednostavnih sastojaka došla je nakon što joj je cijela 2020. bila posebno teška - osim pandemijskih okolnosti, život je ni na privatnom planu nije štedio. Nakon 16 godina rada u internacionalnoj kompaniji dobila je otkaz, u travnju joj je dijagnosticirana multipla skleroza, i majka joj se ponovno suočila s teškom dijagnozom.

Zbog svog je zdravstvenog stanja ubrzo odlučila promijeniti svoje prehrambene navike. Koliko je zaista snažna njena volja i sportski duh možda najbolje govori činjenica da je, usprkos relapsu, na utrci “Wings for life” pretrčala 9 kilometara. To je ujedno i jedna od njenih najvažnijih poruka - sve je moguće kada se radi s ljubavlju i strasti. 

Sve to dodatno ju je osnažilo da joj više energije uloži u svoje Nutty BARice koje nose certifikat “Živjeti zdravo”, ručno su izrađene upravo s najvećom pažnjom i ljubavlju. Ove ukusne pločice izrađene su bez aditiva, palminog ulja i dodanih šećera i soli, a med i lješnjaci dolaze s lokalnih OPG-ova. Zbog visokog udjela orašastih plodova, čak 58 %, bogat su izvor proteina, a uz tri okusa, svatko će zasigurno pronaći nešto za sebe: Original s kikiriki maslacem, orašastim voćem i medom, Chiarin tanjurić koji sadrži badem, kikiriki maslac, marelice i datulje, te Vegan pločica bez sastojaka životinjskog porijekla koja umjesto meda sadrži agavin sirup. Kvalitetne i hranjive, Nutty BARice mogu se jesti kao međuobrok ili desert, tijekom bavljenja sportom ili kada nemamo puno vremena, a želimo pojesti nešto zdravo.

Nakon što su ih isprobale njezine prijateljice, a jedna od njih čak i naručila dva, tri paketa, Maja je shvatila da ima odličan proizvod koji želi ponuditi širem tržištu. U sve to Maja ulazi s glavnim ciljem: ukazati ljudima na važnost zdrave prehrane. Tako se, sa željom da svoj brend predstavi u najboljem mogućem svijetlu i svoj zdravi i ukusni međuobrok hrskave teksture plasira na police velikog trgovačkog lanca, odlučila prijaviti na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska” koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV, te potaknuti ljude na razmišljanje o tome što unose u svoj organizam.

No kako bi to uopće bilo moguće, proizvodnja Nutty BARica morala je stasati u pravu proizvodnju i zadovoljiti stroge uvjete plasmana na police velikog trgovačkog lanca. Uz pomoć stručnog tima kompanije SPAR, sve prostorije u proizvodnom pogonu uspjela je označiti, nabaviti prave strojeve i ormariće, položiti higijenski minimum, predati HACCP studiju. S jasnom vizijom i vječnim optimizmom, Maja je s oduševljenjem prihvatila SPAR-ovu narudžbu od 15 tisuća komada Nutty BARica istaknuvši da je to ostvarenje sna.

Nutty BARice moguće je pronaći na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz Maju, životne i poduzetničke priče još sedmero kandidata koji su dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova gledatelji mogu pratiti kroz projekt “Startaj Hrvatska'' u dinamičnim emisijama na Novoj TV.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve